1ΣΕ1 Syllabus μαθήματος.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΕΝΑΡΙΟ
Advertisements

“ Εγχειρίδιο” εύχρηστων εφαρμογών για την εκπαιδευτική πράξη.
Γ. ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ- ΚΡΙΤΙΚΗ.
Πληροφορίες για τη διδασκαλία του μαθήματος «Πολιτική Οικονομία»
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
ΕΑΡΙΝΟ ΕΞΑΜΗΝΟ ΠΤΔΕ ΡΟΔΟΣ 2010
ΞΑΝΘΗ 2013, 2ο ΣΕΚ ΞΑΝΘΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΗΣ : ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΥΤΙΔΗΣ Μαθηματικός.
Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Β΄ Επιπέδου Ειδικό Μέρος Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (κλάδοι ΠΕ60-70) ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ.
Σωφρ. Χατζησαββίδης Η διδασκαλία της Πρώτης Γραφής και Ανάγνωσης
Διδασκαλία εννοιών προγραμματισμού με το Scratch για τις Ε’ και ΣΤ’ δημοτικού Η παρούσα σειρά μαθημάτων ΤΠΕ υλοποιήθηκε στο 15ο Δημοτικό Σχολείο.
Εισαγωγή στο σενάριο   Τι είναι το σενάριο. Α. H τέχνη του να σκέφτεσαι σε εικόνες. -Προ-σχεδιο της τελικής ταινίας Β.Στο σενάριο δεν μπορείς να περιγράψεις.
ΘΕΜΑ “I think what makes a film stick to the brain is the theme.” William C. Martell.
ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ
Εθνικόν και Καποδιστριακόν Πανεπιστήμιον Αθηνών Μάθημα «Διοίκηση Επιχειρήσεων» Παρασκευή 18 Ιανουαρίου Εισαγωγή στην τεχνική της παρουσίασης.
Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου Τμήμα Θεατρικών Σπουδών Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ ΚΑΙ ΣΥΝΑΦΩΝ ΘΕΑΤΡΙΚΩΝ ΟΡΟΛΟΓΙΩΝ Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου Τμήμα Θεατρικών.
Καλώς ήρθατε στο Τμήμα Φιλοσοφίας & Παιδαγωγικής.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΤΑΣΕΩΝ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου - Σχολή Καλών Τεχνών Τμήμα Θεατρικών Σπουδών Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου - Σχολή Καλών Τεχνών Τμήμα Θεατρικών Σπουδών Βασιλέως.
Εργαστήριο Φυσικής Υποδείξεις για τη συγγραφή των γραπτών εργασιών
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ Σταδιοποίηση της διδασκαλίας Δέγγλερη Σοφία.
Συστήματα Στήριξης Αποφάσεων
Φιλοσοφική Σχολή ΑΠΘ. Φιλοσοφική Σχολή ΑΠΘ Φιλοσοφίας & Παιδαγωγικής Τμήμα Φιλοσοφίας & Παιδαγωγικής.
ΘΕΜΑΤΑ ΕΡΓΑΣΙΩΝ Μάθημα: Διαφήμιση και Δημόσιες Σχέσεις 11-Μαρτίου-2008
Β πράξη Είσοδος στο εσώτερο σπήλαιο. Πρώτη προσέγγιση. Η δεύτερη πράξη στην τρίπρακτη δομή είναι η μεγαλύτερη και καταλαμβάνει συνήθως τη μισή ταινία.
H Πτυχιακή Εργασία στην ΑΣΠΑΙΤΕ
Μεθοδολογίες και Εργαλεία Ανάλυσης και Σχεδιασμού Π.Σ. Σπύρος Κοκολάκης ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΩΝ.
Μεθοδολογίες και Εργαλεία Ανάλυσης και Σχεδιασμού Π.Σ. Σπύρος Κοκολάκης ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΩΝ.
Η σκηνή στον κινηματογράφο
Διδακτική της Πληροφορικής ΗΥ302 Εργασία :Παρουσίαση σχολικού βιβλίου Γ’ Λυκείου Τεχνολογικής Κατεύθυνσης «Ανάπτυξη εφαρμογών σε προγραμματιστικό περιβάλλον»
1 Πρώτη διαφάνεια Εξώφυλλο. 2 Εισαγωγή Παρουσίαση του θέματος.
Υποπλοκές.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ (ΜΗ-ΠΡΟΚΑΘΟΡΙΣΜΕΝΕΣ ΕΠΑΝΑΛΗΨΕΙΣ – WHILE – REPEAT) Καλλονιάτης Χρήστος Επίκουρος Καθηγητής Τμήμα.
Κινηματογραφικός χαρακτήρας.
Προσέγγιση της έννοιας της σύγκρουσης στο κινηματογραφικό σενάριο.
Εισαγωγή στην Επιστήμη των Υπολογιστών και Επικοινωνιών Γενικά για το μάθημα Σπύρος Κοκολάκης ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ.
κειμενικά είδη αφήγηση περιγραφή οδηγίες επιχειρηματολογία
Ανάλυση και Σχεδιασμός Π.Σ.
Ποιοτικη συνεντευξη – αναλυση περιεχομενου
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΥΛΙΚΟΥ & ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ Β’ ΕΠΑΛ Οδυσσέας Λεβαντής-Μέλος Ομάδας Συγγραφής.
5Κ1 & 6Κ1. Θεατρικές Εφαρμογές και Διδακτική της Φυσικής Ι Διδάσκουν: Αντιγόνη Παρούση και Βασίλης Τσελφές.
ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ
4ΣΕ1 ΒΛΈΠΟΝΤΑΣ ΤΟ ΣΙΝΕΜΆ ΑΠΌ ΤΗΝ ΠΛΕΥΡΆ ΤΩΝ ΣΥΓΓΡΑΦΈΩΝ/ΣΕΝΑΡΙΟΓΡΆΦΩΝ.
Γενικές οδηγίες για το μάθημα. Δύο διαστάσεις  Πως μπορώ να διδάξω;  Πως μπορώ να σχεδιάσω εκπαιδευτικές τεχνολογίες; Δύο μέρη μαθήματος  Διάλεξη 
Διασκευή 6 Βρίσκοντας την ιστορία Ι
3ΣΕ1 Syllabus μαθήματος.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗ
Εναλλακτική αφήγηση. Πρώτη προσέγγιση.
Διασκευή 7 Διαλέγοντας χαρακτήρες
Εισήγηση 4, Μη ενεργός πρωταγωνιστής
5η ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΕΛΛΗΝΟΦΩΝΩΝ ΜΕΤΑΦΡΑΣΕΟΛΟΓΩΝ Θεσσαλονίκη Μάιος, 2015
Διδακτική της Πληροφορικής
Mάθημα 3Ο: Ensemble films
Παιδαγωγική: Ειδική Διδακτική των Αρχαιογνωστικών Μαθημάτων
Paul Thomas Anderson "I have so much love to give, I just don't know where to put it." William H. Macy's in Magnolia "I have a competition in me. I want.
Επιχειρηματική Πολιτική και Στρατηγική
Επιχειρησιακός Σχεδιασμός και Διαχείριση Έργων
Αλέξανδρος-Ανδρέας Κύρτσης
Επιχειρηματικότητα: Θεωρία και Πράξη
Παιχνίδι και Παιδική Ηλικία
ΤΜΗΜΑ Μηχανικών Παραγωγής & Διοίκησης
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Τμήμα Λογιστικής & Χρηματοοικονομικής Βαγής Σαμαθρακής 1.
Διδακτικές ενότητες Αξιολόγηση μαθήματος
ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
Μάθημα 2ο Δημιουργία χαρακτήρα Συγγραφή σκηνής.
ΣΥΓΡΑΜΜΑ: 3rd Edition VICTOR J. KATZ
Ν135 Εισαγωγή στον παραδοσιακό χορό Ακαδημαϊκό έτος
Επιχειρηματική Πολιτική και Στρατηγική
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
ΤΜΗΜΑ Μηχανικών Παραγωγής & Διοίκησης
Μεταγράφημα παρουσίασης:

1ΣΕ1 Syllabus μαθήματος

1ΣΕ1 Εισαγωγή στις τεχνικές αφήγησης, αρχές μεθοδολογίας, προσέγγιση των εννοιών του ήρωα, της πλοκής, του χώρου, του χρόνου, του θέματος και της δομής του σεναριακού λόγου

Σειρά μαθημάτων 1. Εισαγωγή – Δομή σεναριακού λόγου. 2. Σύγκρουση - Έννοια της σύγκρουσης στη δραματουργία. 3. Κινηματογραφικός χαρακτήρας - Πρώτη προσέγγιση στη σύνθεση ενός κινηματογραφικού χαρακτήρα. 4. Α΄ πράξη – περιεχόμενο και δομή. 5. Β΄ πράξη – περιεχόμενο και δομή. 6. Γ’ πράξη – περιεχόμενο και δομή. 7. Σκηνή – η έννοια της σκηνής στον κινηματογράφο. 8. Διάλογος – στοιχεία του κινηματογραφικού διαλόγου. 9. Θέμα – πρώτη προσέγγιση της έννοιας του θέματος. 10. Θέμα ΙΙ – Συναισθηματικό θέμα/ συναισθηματική δομή. 11. Πλοκή και Υποπλοκές – οι δευτερεύουσες αφηγήσεις και οι σχέσεις τους με την κεντρική πλοκή. 12 – 13. Επαναλήψεις.

Εξέταση μαθήματος Η εξέταση του μαθήματος γίνεται γραπτά στο τέλος του εξαμήνου. Ο βαθμός αποτελεί συνισταμένη τεσσάρων παραμέτρων: 1. της γραπτής εξέτασης, 2. της ενεργής συμμετοχής στο μάθημα, 3. των εργασιών/ προόδων κατά τη διάρκεια του εξαμήνου και, τέλος, 4. της ανταπόκρισης στις ασκήσεις δημιουργικής γραφής που γίνονται κατά τη διάρκεια του εξαμήνου κατά τη διάρκεια των μαθημάτων.

Πρόοδοι 1. Επιλέξτε μια ταινία της αρεσκείας σας και εντοπίστε όλα τα δομικά της στοιχεία (τρεις πράξεις, inciting incidents, action points, mid points, turning points). 2. Επιλέξτε ένα χαρακτήρα από μια ταινία της αρεσκείας σας και αναλύστε τον χαρακτήρα σύμφωνα με την ανάλυση του McKee και της Seger αλλά και της ανάγκης/ της επιθυμίας και του τόξου μεταβολής του. 3. Επιλέξτε μια ταινία της αρεσκείας σας, εντοπίστε μια σκηνή και αναλύστε την βάσει της ανάλυσης του Mc Kee για τη σκηνή. 4. Επιλέξτε μια ταινία της αρεσκείας σας και καταγράψτε τη συναισθηματική διαδρομή του κεντρικού χαρακτήρα. - Κάθε πρόοδος αξιολογείται έως 2,5(δύο και μισό) μονάδες. Κάθε φοιτητής μπορεί να αναλάβει έως δύο προόδους. Ο όγκος της κάθε προόδου πρέπει να κυμαίνεται από τις 1500 έως τις 2000 λέξεις. Πριν την εργασία πρέπει να υπάρξει προηγούμενη συνεννόηση με τον καθηγητή για την ταινία.

βιβλιογραφία Ελληνική Χριστίνα Καλογεροπούλου, Σενάριο, η τέχνη της αφήγησης και της επινόησης στον κινηματογράφο, εκδόσεις Νεφέλη. Χριστίνα Καλογεροπούλου, Bio/Pic οι ζωές των λίγων, εκδόσεις Πατάκη. Βαλούκος Στάθης, Το σενάριο, εκδόσεις Αιγόκερως. Joseph Campbell, Ο ήρωας με τα χίλια πρόσωπα, εκδόσεις Ιάμβλιχος. Syd Field, Σενάριο, εκδόσεις Κάλβος. Α. Δοξιάδης, Η αφήγηση ως γνώση και η περίπτωση της βιογραφίαςΕλληνική Α. Κεχαγιάς, Το σενάριο : από την αρχική ιδέα στην εκτέλεση, εκδ. Έλλην. Roger Kahane, Τα πρακτικά από την εβδομάδα σεναρίου, Αθήνα 1993. Αγγλική. Robert Mc Kee, Story, metheum. Linda Seger, Making a good script great, Samuel French. Linda Seger, Creating unforgettable characters, Samuel French Lajos Egri, The art of dramatic writing, BNP. Christropher Vogler, The Writer’s Journey, Michel Wiese Productions. John Truby, Great movies : why do they work, Silman – james Press. David Howard, How to build a great screenplay, souvenir press.