Philip J. Harkins-Linkage Εφαρμογή: Μιχάλης Μαλαματίνας- Nike Hellas 10 Τακτικές Ηγεσίας Σε Περίοδο Κρίσης.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΧΟΡΗΓΙΑ.
Advertisements

Η αποστολή μηνύματος από ένα πομπό σε ένα δέκτη
Επιμορφωτικό Σεμινάριο 23 & 24 Νοεμβρίου 2013 Θεωρητική Κατάρτιση και Πρακτική Άσκηση Aναστάσιος Νικήτας Καθηγητής Φυσικής Αγωγής Υπεύθυνος Αθλήματος Κολύμβησης.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ» ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2011.
FM Group FM 4 SUCCESS ΚαλΩς Hρθατε στην.
H ΕΤΑΙΡΙΑ & Η ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΗΣ
Στρατηγικές αντιμετώπισης της κρίσης Τάσος Kυριακιδης Σύμβουλος επιχειρήσεων Grand Hotel 11/2/12.
Η οργάνωση ενός Υποθετικού Προγράμματος Εικονικών Επιχειρήσεων στα ΤΕΕ
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΣΧΕΔΙΟ. ΣΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ • αναγκάζει τους επιχειρηματίες να σκεφτούν τα σημαντικά ζητήματα μιας επιχείρησης. • εξετάζει όλες.
Οδηγός Βιωσιμότητας Παραγωγής Προϊόντων και Υπηρεσιών του ΟΟΣΑ
1 ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΙSO9001 ΣΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ Πρακτικά Οφέλη “H βελτίωση στην ποιότητα προκαλεί αλυσιδωτή αντίδραση όπου σπατάλη και απώλεια μετατρέπονται σε βελτίωση.
Σημεία-κλειδιά για την επιτυχία Νίκος Σταθόπουλος
Ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα καινοτομιών για νέες μικρές επιχειρήσεις Γιάννης Μουρατίδης MSc, Μηχανικός Παραγωγής & Διοίκησης Συνεργάτης Μονάδας Καινοτομίας.
21/11/20141 ο μ ο τ ρ ά π ε ζ ο ι Φώτης Φωτόπουλος (ναι!) omotrapezoi.blogspot.com.
Διάγραμμα 2.2: Η επίδραση των Logistics και της εξυπηρέτησης πελατών στο μάρκετινγκ Πηγή: Martin Christopher «Δικαιόχρηση» καταναλωτή «Δικαιόχρηση» πελάτη.
Ο ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΠΣ
Παρουσίαση PocketBiz SmartPhone Κωνσταντίνος Τζαβάρας Sales Manager.
Αξιολόγηση Ανθρώπινου Δυναμικού
«ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ »
1 ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΙSO9001 Πρακτικά Οφέλη “H βελτίωση στην ποιότητα προκαλεί αλυσιδωτή αντίδραση όπου σπατάλη και απώλεια μετατρέπονται σε βελτίωση του προϊόντος.
RIS3 στην Περιφέρεια Θεσσαλίας Σύνοψη Συνάντησης Εργασίας.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
Βασικές Οικονομικές Έννοιες
ΠΙΝΑΚΑΣ ΙΣΟΡΡΟΠΗΜΕΝΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ (BALANCED SCORECARD)
1 Διαχείριση Πελατειακών Σχέσεων CRM Μάθημα 3 ο : − Τα 5P του CRM Μάθημα 3 ο : − Τα 5P του CRM.
ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ
Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού (ΙΙ)
Χαράλαμπος Κιουρτσίδης Προϊστάμενος Ενδιάμεσης Διαχειριστικής Αρχής Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας.
Διαχείριση του προσωπικού χρόνου. Έλεγχος του χρόνου Έλεγχος αναγκαιότητας Έλεγχος αναγκαιότητας Έλεγχος καταλληλότητας Έλεγχος καταλληλότητας Έλεγχος.
Μια δυναμική προσέγγιση όσον αφορά τη διαχείριση του χρόνου και η βελτίωση της αποτελεσματικότητας μας. Παρουσίαση από Γιώργο Δημητριάδη MBA FBIM.
Ποιες είναι οι αξίες κάθε εργαζόμενου στις οποίες πρέπει να δοθεί έμφαση : την περίοδο της κρίσης
Π. Μαυρογένης Πλεονεκτήματα, Εξελίξεις και Τάσεις στη Μηχανογράφηση των επισιτιστικών τμημάτων πωλήσεως ΣΤΟΧΟΙ Ο μαθητής να: 1. Αναφέρει τα πλεονεκτήματα.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΣΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΩΝ.
Διοίκηση Ανθρώπινων πόρων
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ. ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ Ο προγραμματισμός είναι η πρώτη λειτουργία του μάνατζμεντ. Έχει μελλοντοστρεφή χαρακτήρα, προσφέρει κατεύθυνση.
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 30/04/2004.
Εκτίμηση της Απόδοσης των Οργανισμών Αθλητικής Αναψυχής
MARKETING - TMHMA ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΙΑΣ & ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ Αξιολόγηση Επιπέδου Εξυπηρέτησης Στόχος : Προσφορά ίσου ή κατά προτίμηση μεγαλύτερου από τον ανταγωνιστή ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ.
‘Η εμπορική ζωή των προϊόντων/υπηρεσιών’
ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( 1 ) Σκοπός της οργάνωσης της εργασίας είναι η αποδοτική χρησιμοποίηση των μέσων παραγωγής (δηλαδή των κεφαλαίων και των υλικών,
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΡΓΟΥ ΔΡ. Α. ΡΑΦΑΗΛΙΔΗΣ ΤΜ. ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΤΕΙ ΔΥΤ. ΕΛΛΑΔΑΣ.
ΕΝΟΤΗΤΑ 8η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
Ενισχύοντας την Δέσμευση και τα Αποτελέσματα σε Έποχές Κρίσης Δεσμεύοντας και Κινητοποιώντας τους Franchisees.
1 ο ΜΑΘΗΜΑ ΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ 1 ο ΜΑΘΗΜΑ ΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ Ορισμοί Χρησιμότητα και πλεονεκτήματα Δομή του Επιχειρηματικού Σχεδίου. Ερωτήσεις.
[Επωνυμία Εταιρίας] Επιχειρηματικό Σχέδιο. Δήλωση Αποστολής  Μια ξεκάθαρη δήλωση της μακροπρόθεσμης αποστολής της εταιρίας μας. Χρησιμοποιούμε λέξεις.
Επιχειρηματικό Σχέδιο Ελαστικότητα Ζήτησης Επιχειρηματικό Σχέδιο.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΝΕΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΚΑΝ ΟΙ ΦΟΙΤΗΤΡΙΕΣ:  ΓΙΟΥΒΑΝΕΖΑ ΕΛΕΝΗ Α.Μ.420  ΠΑΠΑΚΥΡΙΑΚΟΥ ΖΩΗ Α.Μ.479  ΣΠΑΘΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ Α.Μ.409  ΧΑΤΖΗΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ.
 Διαφήμιση  Προωθητικές Ενέργειες  Δημόσιες Σχέσεις  Χορηγία.
Πρόγραμμα Εταιρικής Ταυτότητας Διάλεξη 2. Στελέχη που ασχολούνται… Μικρομεσαίες επιχειρήσεις ▫ Ομάδα από 4-6 άτομα διαφόρων τμημάτων και ένα ανώτατο στέλεχος.
Επωνυμία εταιρείας Επιχειρησιακό σχέδιο. Δήλωση αποστολής Δηλώστε ξεκάθαρα την μακροπρόθεσμη αποστολή της εταιρείας σας. –Δοκιμάστε να χρησιμοποιήσετε.
ΣΧΈΔΙΟ ΜΆΡΚΕΤΙΝΓΚ Το όνομά σας. Σύνοψη αγοράς  Αγορά : Παρελθόν, παρόν και μέλλον  Εξετάστε τις αλλαγές στο μερίδιο της αγοράς, την ηγεσία, τους πρωταγωνιστές,
Αναφορά προόδου ή κατάστασης
OASIS PALACE.
Δρ. Γεώργιος Καμπουρίδης
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Παράδειγμα 1 Μια ΚΑΕ παρουσίασε τα εξής αποτελέσματα για τα έτη 2006 και Κέρδη χρήσης
ΟΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΤΗΣ NESTLΕ ΣΤΗ ΒΟΡΕΙΑ ΕΛΛΑΔΑ
Εταιρική σύσκεψη Επωνυμία εταιρείας.
Επωνυμία εταιρείας Επιχειρησιακό σχέδιο.
Εκπαιδευτικό Σενάριο Επιχειρηματικότητας
Οι Στρατηγικές Ανταγωνισμού
Ο Οδηγούμενος από την Αγορά Οργανισμός
Ο ορισμός του επιχειρηματικού μοντέλου
Πως να ξεχωρίσει η επιχείρηση σας
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑ: ΟΡΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ
Επιχειρηματικό σχέδιο
Ανάλυση των πελατών Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Philip J. Harkins-Linkage Εφαρμογή: Μιχάλης Μαλαματίνας- Nike Hellas 10 Τακτικές Ηγεσίας Σε Περίοδο Κρίσης

Αξιώμα: Επικέντρωση 80% του χρόνου στο σημαντικότερο 20% Ενέργειες: Βάλτε όλους να συμπληρώσουν αναφορά κατανομής του χρόνου τους Εντοπίστε σπάταλες ή επικαλυπτόμενες δραστηριότητες και επαναπροσδιορίστε τις προτεραιότητες Εστιάστε σε δραστηριότητες με τον μεγαλύτερο βραχυπρόθεσμο αντίκτυπο, πάντα σχετιζόμενες με πελάτες Mειώστε τις συναντήσεις στελεχών, θέματα προς συζήτηση και τους συμμετέχοντες στους απολύτως απαραίτητους 1. Εστιάστε τον χρόνο σας σε ενέργειες με βραχυπρόθεσμο αντίκτυπο και μεγάλα ποσοστά ανταποδοτικότητας

Ενέργειες: Βάλτε μετρήσιμους στόχους γύρω από μετρήσεις «κλειδιά» π.χ Εβδομαδιαίες πωλήσεις Εβδομαδιαίες παραγγελίες Στόχο πωλήσεων της επόμενης εβδομάδας Εβδομαδιαίες συναντήσεις τμημάτων και διευθύνσεων Συνοψίστε ανειλημμένες δράσεις για την επόμενη εβδομάδα 2. Βάλτε παραμέτρους γύρω από προγράμματα και δραστηριότητες με μεγάλο αντίκτυπο Αξίωμα: Μπορείς να ελέγξεις μόνο αυτό που μπορείς να μετρήσεις

Αξίωμα: Οι πωλήσεις είναι ο αγωγός σύνδεσης, τα μάτια και τα αυτιά των πελατών και του τόπου στον οποίο γρήγορες αποφάσεις μπορούν να συγκρατήσουν την εταιρική οργάνωση απο μια καθοδική πτώση Ενέργειες: Καθιερώστε τακτικές συναντήσεις με την δύναμη πωλήσεων Λάβετε μέτρα να αυξήσετε τον χρόνο που δαπανάτε με υπάρχοντες και υποψήφιους πελάτες Μειώστε τον χρόνο που δαπανάτε σε δραστηριότητες μη σχετιζόμενες με πελάτες 3. Συναντάτε προσωπικά και συχνά την δύναμη πωλήσεων

Αξίωμα: Σε περίοδο κρίσης διασφαλίζεις την μεγιστοποίηση παραγωγικόττας των {A} παικτών και μειώνεις τους λιγότερο παραγωγικούς Ενέργειες: Εντοπίστε τους { A} παίκτες Αξιοποιήστε το ταλέντο και τις δυνατότητες των {A} παικτών Μειώστε τους {C} παίκτες και τα αντίστοιχα κόστη 4. Αξιοποιήστε τους {A} παίκτες και περιορίστε τους {C} παίκτες

Αξιώμα: Δώστε στα άτομα που γνωρίζουν τα κόστη την δυνατότητα να επιφέρουν αλλαγές Ενέργειες: Δημιουργείστε ομάδες καινοτομίας & βελτιώσης παραγωγικότητας περιορίζοντας τα μέλη στα απόλυτα κρίσιμα Επικεντρώστε την μία ομάδα στην μείωση κόστους και την άλλη σε νεές ευκαιρίες (καινοτομία) Εστιάστε σε περιορισμένο αριθμό ενεργειών (1-2) με το μέγιστο αντίκτυπο χωρίς υποβάθμιση της ποιότητας 5. Δημιουργήστε ομάδες καινοτομίας και βελτίωσης παραγωγικότητας

Αξίωμα: Οι «παθιασμένοι πρωταθλητές» έχουν την μέγιστη δύναμη εντός των οργανισμών να εστιάσουν - Δεν παραιτούνται ποτέ, εκφράζουν ελπίδα, πάθος και αυτοπεποίθηση, φέρνουν αποτελέσματα Ενέργειες: Αφιερώστε σημαντικό χρόνο με την ομάδα σας να «αγοράσει» το σχέδιο δράσης Εντοπίστε και αξιοποιήστε τους «παθιασμένους πρωταθλητές» ως ηγέτες αλλαγής σε όλες τις εταιρικές δραστηριότητες Δημιουργήστε ένα σχέδιο δράσης που δεν τους επιβάλλει υπερβολικό φόρτο εργασίας 6. Βασιστείτε Στα “Go To” Άτομα

7. Τριπλασιάστε τις επικοινωνίες Αξίωμα: Σε περιόδους κρίσης, οι άνθρωποι έχουν ανάγκη να ακούν πιό συχνά, ποιό είναι το σχέδιο δράσης και να διαβεβαιώνονται για τους πρωταρχικούς στόχους Ενέργειες: Δεσμευτείτε για μια εβδομαδιαία αναφορά επικοινωνίας προόδου Επαινείτε συνεχώς και ενθαρρύνετε τους ανθρώπους για τις προσπάθειες τους σχετικά με τον στόχο Κρατείστε λογαριασμό των «φιλικών κτυπημάτων» στην πλάτη και διατηρείστε όλους σε υψηλό επίπεδο ενθουσιασμού

Αξίωμα: Ακούστε χωρίς φόβο τους πελάτες σας για να εντοπίσετε παράθυρα ευκαιρίας Ενέργειες: Μεγιστοποιήστε τον χρόνο προσωπικής επαφής με τους πελάτες Ρωτήστε τους για 2-3 λόγους που αγοράζουν συγκεκριμένα προιόντα και υπηρεσίες Επαναξιολογήστε τις υποθέσεις σας για τα κριτήρια αγοράς και αξιοποιήστε τις ευκαιρίες που εντοπίσατε 8. Δηλώστε πιο συχνά παρών στους πελάτες σας σε περιόδους κρίσης

9. Απαλλαγείτε απο Σπατάλες Αξίωμα: Δύσκολοι καιροί μας δίνουν την ευκαιρία να «ψάξουμε κάτω από το χαλί» Ενέργειες: Εξορθολογίσατε τις διαδικασίες για την εξάλειψη επικαλύψεων Βάλτε συγκεκριμένους στόχους γύρω από πρωτοβουλίες με την μέγιστη ανταπόδοση Γράψτε κάθε μέρα ένα σύντομο προσωπικό μήνυμα σε αυτούς που επιτυγχάνουν τους στόχους τους

Αξίωμα: Όταν ξέρετε ότι είστε σωστοί, μην αφηνετε τίποτα να σας σταματήσει Ενέργειες: Τολμήστε να κάνετε τις στρατηγικές και τακτικές κινήσεις όταν οι άλλοι διστάζουν Δημιουργείστε ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα και αναβαθμίστε όλες τις καίριες οργανωτικές θέσεις Εστιάστε και ευθυγραμμίστε όλους ώστε να διαχειριστείτε την έξοδο σας από τις αντιξοότητες 10. Κάντε τις δύσκολες κινήσεις Τώρα !

Από τα πλέον σημαντικά στοιχεία που μπορεί να προσθέσει μεγάλη αξία στην αποτελεσματικότητα μιας εταιρίας στην διαχείρισης της κρίσης, είναι η διαρκής επένδυση στην διατήρηση και ενδυνάμωση της συναισθηματικής σχέσης της μάρκας της με τον τελικό καταναλωτή. Ο συνημμένος σύνδεσμος βίντεο απεικονίζει γραφικά τους «Νέους Κανόνες Σχέσης» των τελικών καταναλωτών με τις εταιρίες και μάρκες στην σύγχρονη εποχή της επικράτησης των κοινωνικών μέσων ενημέρωσης, όπου ο «αρχηγός» του παιχνιδιού δέν είναι πλέον οι μάρκες αλλά ο τελικός καταναλωτής. «Οι Νέοι Κανόνες Σχέσης»