Σχετικά Έργα CATS & VL-CATS Αντικείμενο του έργου: Δημιουργία μιας Εικονικής Βιβλιοθήκης στο χώρο της Στατιστικής για επίσημους κρατικούς φορείς και οργανισμούς.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Advertisements

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ
Δρ. Σάλτας Βασίλειος Τμήμα Διαχείρισης Πληροφοριών ΣΔΟ – ΤΕΙ Καβάλας
Συμμετοχή στα μαθήματα τηλεκπαίδευσης της ΜΟΔ
Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη
Επιμόρφωση Β΄ επιπέδου στην παιδαγωγική αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία Νότα Σεφερλή
Διακρατική συνάντηση EQUAL Σάμος, 25 – 26 Σεπτεμβρίου 2003
Υπηρεσία Ηλεκτρονικής Διαχείρισης Τάξης
1o Δημοτικό Σχολείο Νέας Αλικαρνασσού
E –Learning & LMS Κ. Χαιρόπουλος(Projects Coordinator) Χ. Στεφάνου(Senior e-Learning expert)
ΗΜΕΡΙΔΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΗΛΕΡΓΑΣΙΑ ΞΑΝΘΗ
Οφέλη και Προοπτικές Χρηματοδότησης μέσω Προγραμμάτων ΕΠΕΑΕΚ Ροζάννα Σεμερτζιάν Υπεύθυνη Προγραμμάτων ΕΠΕΑΕΚ Γραφείο Στήριξης Ερευνητικών & Αναπτυξιακών.
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Αναστασία Οικονόμου, Προϊσταμένη Τομέα Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών σε θέματα.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΠΡΟΣΔΟΚΙΕΣ
«Καινοτομικά Διαδικτυακά Περιβάλλοντα στην Εκμάθηση της Λογιστικής»
Εκπαίδευση για τα Ψηφιακά αποθετήρια οργανισμών μνήμης
Τεχνολογίες Ηλεκτρονικής Μάθησης
Δευτέρα 25/9/2006 ΤΕΙ Λάρισας Παρουσίαση Web-site – Θεματικής Πύλης (Elektra.teilar.gr) και Λογισμικού Ασύγχρονης και Σύγχρονης Τηλε-εκπαίδευσης (E-Presence.
Ωφέλειες από τη χρήση των Η / Υ στη μαθησιακή διαδικασία.
Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης Ιωάννινα, Ιούνιος 2004 Μ. Κουτροκόη Πρόσβαση στη γνώση.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΠΡΟΣΔΟΚΙΕΣ
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΤΗΣ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ΣΤΙΣ ΑΓΡΟΤΙΚΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ “ Ο Ρόλος των Τεχνολογιών Πληροφορίας & Επικοινωνιών (ΤΠΕ) στην Ικανοποίηση Αναγκών.
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογιές της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α» Σεμινάριο Ενημέρωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Η Πληροφορική στην εκπαίδευση στην ψυχαγωγία και στον πολιτισμό
Ασύγχρονη Τηλεκπαίδευση
1 ο ΠΕΚ Θεσσαλονίκης Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις για την ανάπτυξη κριτικής-δημιουργικής σκέψης Προετοιμασία μαθήματος με.
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
E-pyxis. Εισαγωγή eSchoolLib Γ' ΚΟΙΝΟΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΣΤΗΡΙΞΗΣ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΡΧΕΙΟΘΕΤΗΣΗ, ΚΑΤΑΛΟΓΟΓΡΑΦΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΕΦΗΜΕΡΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΜΕ ΑΣΥΓΧΡΟΝΗ.
13ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών – Κέρκυρα Οκτωβρίου 2004 Το σύστημα COINE για την προβολή της πολιτιστικής κληρονομιάς και την υποστήριξη.
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας & Βιβλιοθηκονομίας Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
ΕΚΕΦΕ «Δημόκριτος» Ινστιτούτο Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών Κοινωνία της Πληροφορίας & Τεχνητή Νοημοσύνη Δρ. Κωνσταντίνος Δ. Σπυρόπουλος Δντής Έρευνας.
ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ Διακρίνεται σε:
Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη
ΣΧΕΔΙΑΣΗ & ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΣΤ. ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ & ΘΡ. ΤΣΙΑΤΣΟΣ Σχεδίαση & Αξιολόγηση Εκπαιδευτικού Λογισμικού Παραδείγματα Σεναρίων.
Σχολικό Έτος ο ΕΚ Καρδίτσας Πρόγραμμα Ενδοσχολικής Επιμόρφωσης “H ενδοσχολική επιμόρφωση της καρδιάς μας. Ο ένας για τον άλλο” Η χρήση του.
EUROPEAN DYNAMICS Επιτροπή Στρατηγικής Πληροφορικής στην Εκπαίδευση (ΕΣΠΕ) Παρουσίαση Εκπαιδευτικού Λογισμικού Πάνος Θεοδοσόπουλος Software Division Director.
ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο Πανεπιστήμιο Αθηνών
Ελληνικό γραφείο υποστήριξης: Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη.
ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Λογισμικό της Εκπαίδευσης Κωστής Οικονομίδης ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ.
Δρ Αδάμ Δαμιανάκης Διευθ. ΣύμβουλοςΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ.  Παραγωγές εκπαιδευτικών τίτλων πολυμέσων  Δημιουργία συστήματος εκπαίδευσης από απόσταση  Συμμετοχή.
Συστήματα Διαχείρισης Μάθησης
Επιμόρφωση των πε 03 στην χρήση και αξιοποίηση των τ.π.ε. στην εκπαιδευτική διαδικασία Επιμόρφωση των πε 03 στην χρήση και αξιοποίηση των τ.π.ε. στην εκπαιδευτική.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ The NEDLIB Project Επιμέλεια παρουσίασης: Μαυρομιχάλη Μαρίνα, Νικάκη Θεοδώρα.
Β΄ Αρσάκειο Γενικό Λύκειο Ψυχικού Ερευνητική εργασία Β΄Λυκείου «Συμμετέχουμε, άρα υπάρχουμε»: Η κοινωνική οπτική της WEB 2.0 μάθησης ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2012.
Παρουσίαση Μαθήματος Eric Soderquist Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας Ευελπίδων 47Α & Λευκάδος 33, Τηλ.:
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α» Σεμινάριο Ενημέρωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογιές της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α» Σεμινάριο Ενημέρωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογιές της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Διδακτική Πληροφορικής Ενότητα 3: Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση. Διδάσκων: Γεώργιος Σούλτης, Επίκουρος Καθηγητής. Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής, Τεχνολογικής.
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου Πανεπιστήμιο Πατρών, Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης & της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Επιχειρηματικότητα: Θεωρία και Πράξη 1.
Εκπαιδευτικό Λογισμικό Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών Δημοτικής στην Εκπαιδευτική Εφαρμογή της Πληροφορικής – Π4β Ομάδα Επιμόρφωσης ΤΠΕ Παιδαγωγικό.
Κλιμίδης Αρτέμης (ΑΕΜ: 2748) Σταματίου Θεόδωρος (ΑΕΜ: 2873) Χατζής Σταμάτιος (ΑΕΜ: 2822) ΕΠΙΒΛΕΠΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: Δρ. Χρήστος Αναστασίου ΣΥΝΕΠΙΒΛΕΠΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ:
Τμ. Μηχ/κών Ηλ/κών Υπολογ. & Πληροφορικής
Νέο Νομοθετικό Πλαίσιο για την Υποχρεωτική Ασφάλιση Οχημάτων
Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης
Επιχειρηματικότητα: Θεωρία και Πράξη
Ανάπτυξη τηλεματικών υπηρεσιών από το Παν
Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο Πανεπιστήμιο Αθηνών
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Τέλεσης Μνημόσυνου υπέρ Του Μακεδονομάχου « ΚΑΠΕΤΑΝ ΦΟΥΦΑ»
Α΄ τάξη Θετικό περιεχόμενο στο διαδίκτυο
2006 / 2007.
Στα διάφορα επαγγέλματα
«Βιβλιοθήκη ανοικτού εκπαιδευτικού λογισμικού ΠΣΔ:
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
“Το μέλλον φτιάχτηκε για να αλλάξει”
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Σχετικά Έργα CATS & VL-CATS Αντικείμενο του έργου: Δημιουργία μιας Εικονικής Βιβλιοθήκης στο χώρο της Στατιστικής για επίσημους κρατικούς φορείς και οργανισμούς (Official Statistics) Δυνατότητα προσπέλασης για εύρεση αναφορών σε σχετικά έντυπα, λογισμικό, βάσεις δεδομένων, αλλά και ολοκληρωμένα εκπαιδευτικά προγράμματα Στο έργο συμμετέχουν μεγάλοι ευρωπαϊκοί εκπαιδευτικοί οργανισμοί, όπως: Training of European Statisticians Institute Universitat Polytecnica de Catalunya Universita di Urbino

Λογισμικό...στην πράξη... Integrated e-learning solution

Εργαλειοθήκη Εκπαιδευτή Εργαλειοθήκη Εκπαιδευόμενου − Περιβάλλον διαχείρισης τάξης − Εργαλείο δημιουργίας μαθήματος/διαγωνισμών − Στατιστική επεξεργασία στοιχείων − Συνεργατικές δραστηριότητες... − Περιβάλλον παρακολούθησης μαθήματος − Πρόσβαση σε βιβλιογραφία, λεξικά κλπ. − Σημειωματάριο, Ημερολόγιο − Προσωπικός χώρος − Συνεργατικές δραστηριότητες... Χαρακτηριστικά

Περιβάλλον Εκπαιδευτή

Περιβάλλον Εκπαιδευόμενου

Συμπεράσματα - Προτάσεις Χρήση διαδικτύου Πρόκληση για τη συμβατική εκπαίδευση Ορθή χρήση  Θετικά αποτελέσματα Επικουρικό/ενισχυτικό μέσο Μοντέλο Εκπαιδευτής-Εκπαιδευόμενος παραμένει Περίοδος ωρίμανσης (δημιουργία standards) Περιοχή υψηλού ενδιαφέροντος (διεθνώς-Ελλάδα) Εξασφάλιση ποιότητας e -Εκπαίδευση παραμένει Εκπαίδευση

EUROPEAN DYNAMICS Επιτροπή Στρατηγικής Πληροφορικής στην Εκπαίδευση (ΕΣΠΕ) Παρουσίαση Εκπαιδευτικού Λογισμικού Πάνος Θεοδοσόπουλος Software Division Director Αθήνα, 1 Φεβρουαρίου 2002

Γραφεία της EUROPEAN DYNAMICS ΑΘΗΝΑ (κεντρικά γραφεία)Κηφισίας 209 & Αρκαδίου, ΜΑΡΟΥΣΙ τηλ.: , fax: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ26ης Οκτωβρίου 42, ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ τηλ.: , fax: ΒΕΛΓΙΟ Ch. de Charleroi 123A, B-1060 Brussels, BELGIUM τηλ.: , fax: ΛΟΥΞΕΜΒΟΥΡΓΟ124, Route d' Arlon, L-1150 Luxembourg τηλ.: , fax: