Ερευνητική Εργασία 1ο ΕΠΑ.Λ. Αμπελοκήπων.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ι. Καραγιάννης,Σχ. Σύμβουλος ΠΕ03 Ο ρόλος των Μαθηματικών στο Νέο Γενικό Λύκειο και ΕΠΑ.Λ. Παρουσίαση του νέου Νόμου για τα ΓΕ.Λ. και ΕΠΑ.Λ. Μια πρώτη.
Advertisements

4ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Δασκάλων Συνεργάτες στη Μάθηση Microsoft Hellas.
Ο ρόλος των Μαθηματικών στο Νέο Γενικό Λύκειο και ΕΠΑ.Λ.
Ερευνητική Εργασία Παραδοσιακή & Ηλεκτρονική Επικοινωνία 11 ο ΓΕΛ Θεσσαλονίκης
Σχέδιο Δράσης Σ.Δ.Ε. Αγρινίου
Ο χώρος της Δευτεροβάθμιας Οικονομικής Εκπαίδευσης στο διαδίκτυο
Μια εργασία των μαθητών της Στ τάξης
ΑΤΟΜΙΚΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ
Γραπτη εργαςια ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ
Comenius- αποσκοπεί στη βελτίωση της ποιότητας της σχολικής εκπαίδευσης και στην ενίσχυση της ευρωπαϊκής διάστασής της.
ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΠΡΟΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ <ΕΔΣΠΥ>
 Παρουσιάζοντας πολιτισμικό υλικό στα σχολεία
Σκοταράς Νικόλαος, Σχ. Σύμβουλος ΠΕ12, Δρ. Ε.Μ.Π Ιστοσελίδα :
Oι μικροϋπολογιστές στις σχολικές τάξεις Οι εκπαιδευτικές ταινίεςΟπτικοί δίσκοι «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ»

PROJECT 4 Greeklish.
Ταξιδεύοντας στον κόσμο της Μόδας
ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΓΡΑΦΗΣ Στάδια στην εξέλιξη της γραφής : λεξιγραφία, συλλαβική γραφή, αλφάβητο στους σημαντικότερους λαούς από την αρχαιότητα έως σήμερα : Σουμερίους,
Τμήμα Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας (ΤΕΤ) Ινστιτούτο Επεξεργασίας του Λόγου Φιλογλωσσία Διδασκαλία της Ελληνικής ως ξένης γλώσσας (2η Δράση του ΙΕΛ στην Γλωσσική.
Ωφέλειες από τη χρήση των Η / Υ στη μαθησιακή διαδικασία.
Εκτέλεση Αλγορίθμων σε ψευδογλώσσα
ΑΛΕΞΟΠΟΥΛΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ
Μαθητές Ελένη Καίσαρη Νεφέλη-Μαρία Μαδεμλή Χριστίνα Ζιάγκα
ΟΙ ΝΕΟΙ ΚΑΙ H EΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ
ΥΠ.Ε.Π.Θ./ Γ΄ Κ.Π.Σ./ ΕΠΕΑΕΚ II/ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ – ΘΡΑΚΗΣ Πρόγραμμα: «Ένταξη παιδιών παλιννοστούντων.
7ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ-Λ.Τ. ΛΑΡΙΣΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ
ΩΡΟΛΟΓΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Α΄ ΤΑΞΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
1ο Πρότυπο Πειραματικό Σχολείο Π.Τ.Δ.Ε Α.Π.Θεσσαλονίκης Ε2 Τάξη
Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ-4ο ΓΕ.Λ. ΚΑΛΑΜΑΡΙΑΣ
Στάδια της έρευνας 1. Τίτλος της έρευνας 2
Προγράμματα σπουδών Α΄,Β΄ και Γ΄ Λυκείου. Α΄ Λυκείου 9 μαθήματα - 33 ώρες διδασκαλίας (κοινό πρόγραμμα) + 1 μάθημα επιλογής (από 4 μαθήματα) – 2 ώρες.
Burnout Εκπαιδευτικών
Οπτική Συνάντηση 3 η EDUE-340. Περιεχόμενο Μαθήματος Επαναφορά εννοιών Οπτική – πρακτική προσέγγιση Παρουσίαση Κεφαλαίου 12, Χαλκιά (2010) Σχεδιασμός.
Επιστημονικά υπεύθυνος: Καθηγητής Μ. Μεϊμάρης, Διευθυντής Εργαστηρίου Ομάδα διαχείρισης έργου: Δρ. Α. Γιαννακουλόπουλος, Σ. Κοδέλλας, Ν. Παπασταύρου Έκθεση.
Εισαγωγή στις Βασικές Έννοιες Πληροφορικής
Διάγραμμα 1 Φεβρουάριος 2012 αποτελέσματα παγκύπριας τηλεφωνικής έρευνας, χρήσης του διαδικτύου στην Κύπρο για οικονομική πληροφόρηση © συντάχθηκε για.
ΤΙΤΛΟΣ ΕΙΣΗΓΗΣΗΣ & ΣΕΝΑΡΙΟΥ Ονοματεπώνυμο συγγραφέα, Ειδικότητα ΠΕχχ.
ΕΚΕΦΕ «Δημόκριτος» Ινστιτούτο Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών Κοινωνία της Πληροφορίας & Τεχνητή Νοημοσύνη Δρ. Κωνσταντίνος Δ. Σπυρόπουλος Δντής Έρευνας.
Ο τομέας της Πληροφορικής
GREEKLISH ή ΕΛΛΗΝΙΚΑ Th glwssa moy edwsan diadyktiakh.
Ασφάλεια στο Διαδίκτυο
ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Δομιστική προσέγγιση (Ι)
Έντυπος vs Ηλεκτρονικός Λόγος
2ο Γενικό Λύκειο Κέρκυρας Σχ. έτ
Επεξεργαστής κειμένου και γραμματισμός. Πιθανές θετικές επιδράσεις   Η διαδικασία της παραγωγής λόγου πλησιάζει στον τρόπο σκέψης του ανθρώπου που δεν.
ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ
ΤΡΕΛΟΙ ΛΟΓΟΤΕΧΝΕΣ Λογοτεχνία – Γλώσσα Ονόματα μαθητών Ασλανίδου Νεκταρία – Χριστίνα Α1 Τουλούμη Αντιγόνη Α4 Αραούζου Βαρδαλάχου Αθηνά Α1 Νικοδημητροπούλου.
Αναδιάρθρωση της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και λοιπές διατάξεις
Μαθητές και Facebook 2 ο Γυμνάσιο Ευόσμου Σιώσιος Γεώργιος, Σταματίου Εύα, Στεφανίδης Παύλος, Τασέλη Άσπα, Τέκου Αναστασία, Τσαγκουρίδης Ηλίας, Τσιάβος.
ΕΡΕΥΝΑ ΚΕ.ΜΕ.ΤΕ. - Ο.Λ.Μ.Ε. (Απρίλης – Μάης 2008)
Η ΨΗΦΙΑΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΑΛΛΑΖΕΙ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΜΕ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ.
Κατερίνα Θεοδοσέλη, Συντονίστρια Εθνικού Δικτύου Κυκλοφοριακής Αγωγής
Β΄ Αρσάκειο Γενικό Λύκειο Ψυχικού Ερευνητική εργασία Β΄Λυκείου «Συμμετέχουμε, άρα υπάρχουμε»: Η κοινωνική οπτική της WEB 2.0 μάθησης ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2012.
ΟΜΑΔΑ Ά Θανάσης Μυλωνάς Γιάννης Παπαδημητρίου Χριστίνα Πουλουκτσή
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΝΑ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Πρόταση για την αξιοποίηση της πολυγλωσσίας στη διδασκαλία των αρχαίων ελληνικών Βασίλης Συμεωνίδης
ΓΕΩΠΟΝΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΤΜΗΜΑ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΦΟΙΤΗΤΗΣ: ΚΙΤΣΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΤΜΗΜΑ: ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ & ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ Α.Μ.: Δ15311.
Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη
Ιστορική εξέλιξη Παιδαγωγικής Επιστήμης Διεθνής παιδαγωγική σκέψη και πράξη Πρώτες παιδαγωγικές αντιλήψεις: φιλόσοφοι, θεολόγοι Διαμόρφωση καθαρά παιδαγωγικής.
Παρουσίαση επιστημονικής εκδήλωσης
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΑΓΡΙΑΣ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ
Δ΄Ομάδα Ματθαίος Λιλικάκης Γιώργος Λαμπάκης Δέσποινα Κουφηδάκη Μαρία.
H Εξέλιξη της Παιδείας από το στάδιο Παιδεία 1
έκθεση – έκφραση α΄ λυκείου
Υπόθεμα: Λεκτική επικοινωνία
Ασφάλεια στο Διαδίκτυο
Σύγχρονης Διαδικτυακής Κοινωνίας
Παρουσίαση επιστημονικής εκδήλωσης
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ερευνητική Εργασία 1ο ΕΠΑ.Λ. Αμπελοκήπων

Ψηφιακό ιδίωμα μεταγραφής των ελληνικών με λατινικούς χαρακτήρες Τίτλος εργασίας: Greeklish, Μύθος ή Πραγματικότητα Ψηφιακό ιδίωμα μεταγραφής των ελληνικών με λατινικούς χαρακτήρες

Οι ομάδες μας είναι: Ντάλτον Hi5 Superb Φλεγόμενα Αστέρια

Η Ερευνητική Εργασία μας χωρίζεται σε δύο στάδια 1ο στάδιο – Μελέτη πηγών 2ο στάδιο – Έρευνα με ερωτηματολόγιο

1ο στάδιο: Μελέτη πηγών Υποθέμα 1ο Ιστορική Αναδρομή Υποθέμα 1ο Ιστορική Αναδρομή Υποθέμα 2ο Τύποι greeklish Υποθέμα 3ο Αίτια-Υποστηρικτές/Επικριτές Υποθέμα 4ο Πορεία της ελληνικής ορθογραφίας

Υποθέμα 1ο – ερευνητικά ερωτήματα Υποθέμα 1ο – ερευνητικά ερωτήματα 17ος αι. Ερωφίλη 16-19ος αι. Φραγκοχιώτικα Φραγκολεβαντίνικα Πρώτη εμφάνιση λατινοελληνικών Προτάσεις αντικατάστασης ελληνικού αλφαβήτου από λατινικό Αντικατάσταση αλφαβήτου σε άλλες χώρες Αιτία εμφάνισης greeklish Τομείς χρήσης 20ος αι. Καρθαίος, Γιοφύλλης Ρουμανία Αλβανία Τουρκία Ασυμβατότητα Διαδικτύου & ελληνικών Email Σελίδες κοινωνικής δικτύωσης sms

Υποθέμα 2ο – ερευνητικά ερωτήματα Υποθέμα 2ο – ερευνητικά ερωτήματα Πρότυπο μεταγραφής Τύποι μεταγραφής Σωστός τρόπος μεταγραφής Μεταφραστές ISO8432 Διαβατήρια, πινακίδες Φωνητική, ksanthi, Xanthi Οπτική, 3αν8h Θεσιακή, Janui Κανένας Μικτό σύστημα Ιστοσελίδες ηλεκτρονικής μετάφρασης

Υποθέμα 3ο – ερευνητικά ερωτήματα Υποθέμα 3ο – ερευνητικά ερωτήματα Greeklish και νέοι Σχέση αγγλικών-greeklish Συμβατότητα ελληνικής γραφής και Διαδικτύου Επιχειρήματα επικριτών Επιχειρήματα υποστηρικτών Ταχύτητα, συνήθεια, έλλειψη ανασφάλειας Εισβολή αγγλικών στην καθημερινότητα Σχεδόν πλήρης Εξαίρεση: Online gaming Κείμενα δυσανάγνωστα, δυσνόητα Ασέβεια προς αναγνώστες Απειλή ελληνικής γλώσσας Συνήθεια Ταχύτητα Έλλειψη κόμπλεξ ορθογραφίας

Υποθέμα 4ο – ερευνητικά ερωτήματα Υποθέμα 4ο – ερευνητικά ερωτήματα Ελληνικό αλφάβητο Είδη ορθογραφίας Σημερινή ορθογραφία Ορθογραφία στο παρελθόν 10ος αι.: Εξέλιξη φοινικικού αλφαβήτου Φωνητική Ιστορική Ιστορική Φωνητική

2ο στάδιο: Ερωτηματολόγιο

2ο στάδιο: Επεξεργασία ερωτηματολογίων 2ο στάδιο: Επεξεργασία ερωτηματολογίων Τα ερωτηματολόγια μοιράστηκαν σε: 155 μαθητές της Β΄ και Γ΄ ΕΠΑ.Λ. Αμπελοκήπων 35 καθηγητές του ΕΠΑ.Λ. Αμπελοκήπων Η επεξεργασία τους έγινε μέσω του προγράμματος Microsoft Excel

Οι συμμαθητές μας χρησιμοποιούν τα greeklish?

Οι καθηγητές μας χρησιμοποιούν τα greeklish?

Ο τομέας φοίτησης των μαθητών επηρεάζει τη χρήση των greeklish;

Η ειδικότητα των καθηγητών επηρεάζει τη χρήση των greeklish;

Για ποιους λόγους χρησιμοποιούν τα greeklish μαθητές & καθηγητές;

Για ποιους λόγους δε χρησιμοποιούν τα greeklish μαθητές & καθηγητές;

Πού χρησιμοποιούν τα greeklish οι μαθητές & οι καθηγητές;

Οι μισοί αυτών χρησιμοποιούν τα greeklish

Ποιος τομέας απειλείται περισσότερο λόγω greeklish;

Η ελληνική γλώσσα υποστηρίζεται πλήρως στους Η/Υ;

Ποιο είναι το επίπεδο αγγλικών όσων χρησιμοποιούν τα greeklish;

Ποιος τύπος γραφής greeklish χρησιμοποιείται στο σχολείο μας;

Πριν σας χαιρετήσουμε… Δεν αποσκοπήσαμε στην ενοχοποίηση ή απενοχοποίηση των greeklish. Επιδιώξαμε να διευρύνουμε τις γνώσεις μας για το ιδίωμα και να ερευνήσουμε τη χρήση του στο σχολείο μας αντικειμενικά και αμερόληπτα.

Σας ευχαριστούμε!!

3ο Τμήμα Ερευνητικών Εργασιών Α’ τάξης Αμπατζίδου Όλγα Παντελίδης Ιωάννης Πριμπλιούντα Διονύσιος Ράπτης Σωτήρης Σκουλάκου Μαρία Στεργιόπουλος Δημήτριος Τερζόγλου Αικατερίνη Τσιρικίδου Αθηνά Φοροτζίδης Σάββας Αποστολακίδης Νικόλαος Αποστολούλης Αναστάσιος Βαϊζόγλου Μιχαήλ Κάτσος Αριστείδης Κελίδου Ανατολή Ντάσιος Γεώργιος Πίσα Χαλίλ Σενγκέλια Λάσα Σινάναϊ Τζέιμς