Τα Ενδιαφέροντα των Νέων Σχέση των νέων με το internet Ονοματεπώνυμο: Χριστοδούλου Δημήτριος Τάξη: Β΄4 Μάθημα: project Υπεύθυνος μαθήματος: Μάμαλης Σπύρος.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Triglianoi.gr Δημιουργήσαμε αυτή την παρουσίαση, ώστε τα μέλη μας να πάρουν μία σύντομη ιδέα, σχετική με την λειτουργία του φόρουμ μας.
Advertisements

Ελληνογαλλική Σχολή Πειραιά «Ο Άγιος Παύλος» Τμήμα Γ1 Γυμνασίου Με τι θα ασχοληθούμε σήμερα…
Τεχνολογίες Internet Υπηρεσίες & Εφαρμογές Τμήμα 1I-ΙΝΠ01 – Web Design / Development Κωνσταντίνος Σαπουντζής.
Ένα απαραίτητο στοιχείο στην ζωή μας. Εργασία Α’ εξαμήνου (Internet)  Τμήμα:1Ι-ΙΝΠ01  Έτος:  Ονοματεπώνυμο : Αντώνης Δημητριάδης  Μάθημα: Τεχν.
Παπαπέτρου Στέλιος Βασιλείου Έλενα Γκλιάου Μαρία Κυριάκου Κυριακή
Το νέο Twinspace Η συνεργατική πλατφόρμα του etwinning, εργαλείο για την κοινωνική δικτύωση την επικοινωνία των εκπαιδευτικών και τη διαχείριση ενός έργου.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
Τι είναι wiki; Μια ιστοσελίδα που επιτρέπει στους επισκέπτες της να προσθέσουν, να αφαιρέσουν και να διαμορφώσουν το περιεχόμενό της.
Οι εκπαιδευτικοί: Τουλιόπουλος Φώτης
Internet ‘Εκεί που η πληροφορία είναι το νόμισμα’ Παρουσιάζεται από τον Παναγιώτη Μιντόπουλο.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ-ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΜΑΘΗΜΑ : ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ.
ETwinning Η δράση της Ηλεκτρονικής Αδελφοποίησης.
Εισαγωγή στις βασικές έννοιες Δικτύου και Διαδικτύου
FACEBOOK • Το Facebook χώρος κοινωνικής δικτύωσης που ξεκίνησε το Φεβρουαρίου του 2004 από το δημιουργό του Mark Zuckerberg που ήταν μέλος του πανεπιστημίου.
Υπεύθυνοι καθηγητές: Δεμιτσάνη ς Ευάγγελος Μαρινάκη Μαρία.
Στογιάννου Αθανασία 1Ι-ΙΝΠΟ internet Στογιάννου Αθανασία web designer 2013 web designer 2013.
ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΣΕ WEB SITE (CONTENT MANAGEMENT TOOL)
Αναζήτηση στο διαδίκτυο Για να μπούμε στον κόσμο του διαδικτύου, θα πρέπει να ξέρουμε ποια πόρτα να κτυπήσουμε!
Τίτλος εκπαιδευτικής δραστηριότητας: «Ασφαλής πλοήγηση στο Διαδίκτυο» Όνομα Εκπαιδευτικού: Μιχαηλίδης Θανάσης Σχολείο: Δ.Σ. Ερατεινού-Πετροπηγής- Ποντολιβάδου.
Google docs Google docs forms
Ηλεκτρονικό Ταχυδρομείο
Παγκοσμιοποίηση: Η συμβολή και ο ρόλος του διαδικτύου.
Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη
Β΄Γυμνασίου Κουτζαγιώτη Αγγέλα.  Το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, γνωστό και ως (electronic mail), είναι μια από τις σημαντικότερες υπηρεσίες του διαδικτύου.
Ηλεκτρονικός εκφοβισμός
ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης
Τι είναι ; Πρόκειται για μια δραστηριότητα αρκετών χιλιάδων ετών. Κάποιος στοιχηματίζει χρήματα στο αποτέλεσμα κάποιου συμβάντος, το οποίο μπορεί να ελέγχεται.
Διαχείριση πληροφοριών και επικοινωνίες Ονομ/νυμο Επιμορφωτή Επιμορφωτής: Ονομ/νυμο Επιμορφωτή ΥΠΕΠΘ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ»
Λύνοντας σταυρόλεξο μαθαίνουμε για την ασφάλεια στο Διαδίκτυο
Ερευνητική Εργασία Β Λυκείου
ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ, ΤΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ ΚΑΙ ΟΙ ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΠΟΥ ΚΡΥΒΟΥΝ
Τεχνολογία TCP/IP TCP/IP internet είναι ένα οποιοδήποτε δίκτυο το οποίο χρησιμοποιεί τα πρωτόκολλα TCP/IP. Διαδίκτυο (Internet) είναι το μεγαλύτερο δίκτυο.
Google Drive (διαμοιρασμός αρχείων
Ερευνητική Εργασία Α Λυκείου
ΑΣΦΑΛΗΣ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
ΟΜΑΔΑ:Ε.Π.Ε.Σ.Α Ανθή, Σέλφο, Ελένη, Παναγιώτα, (Έφη).
Ηλεκτρονικό Ταχυδρομείο
….για πολλές ώρες…..
Κωνσταντίνος Δούκας Εκπαιδευτήρια Δούκα 27 Ιουνίου 2012.
Και η εκπαιδευτική τους χρήση.  Web 2.0 τεχνολογίες, εφαρμογές και υπηρεσίες  Δημιουργία μαθημάτων με τη χρήση εργαλείων Web 2.0, διαδικτύου – σύγκριση.
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΖΕΡΒΟΧΩΡΙΩΝ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ. ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΑ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ.
Ασφάλεια στο διαδίκτυο
Συμβουλές για ασφάλεια στο FACEBOOK
Κεφαλαιο 15 Κοινωνικά Δίκτυα.
ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ, WEB2.0 KAI WEB X Από τον WEB 1.0 στον WEB X.0
Εισαγωγή στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης
ΑΣΦΑΛΗΣ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
Γεωργοπούλου Ειρήνη Γκοσιμήδα Ευφροσύνη Κονιδάρη Αναστασία
Υπηρεσίες του διαδικτύου
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και εθισμός σε αυτά
9.2 Δομή και υπηρεσίες του Διαδικτύου
Ta μέσα κοινωνικής δικτύωσης στη ζωή μας
ΕΙΚΟΝΑ ΚΑΙ ΒΙΝΤΕΟ Αγαθή Γαρίδα Κωνσταντίνα Λέφα Ηλέκτρα Μίχου
Google docs Google docs forms
Γνωριμία με το Διαδίκτυο
29ο Δημοτικο Σχολειο Θεσσαλονικησ
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΟΜΑΔΑ «Μποτίλιες» Α΄ ΤΑΞΗ Γιάννης Αντώνης Νίκος
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης
ΘΕΜΑ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ TWITTER
Κοινωνικά Δίκτυα στο Internet
ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΜΕΣΑ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ
Το Διαδίκτυο - Internet
ΤΑ ΘΕΤΙΚΑ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
Τα θετικά του διαδικτύου
ΑΣΦΑΛΗΣ ΧΡΗΣΗ ΔΙΑΔιΚΤυΟΥ
Ασφάλεια στο διαδίκτυο
Στα διάφορα επαγγέλματα
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Τα Ενδιαφέροντα των Νέων Σχέση των νέων με το internet Ονοματεπώνυμο: Χριστοδούλου Δημήτριος Τάξη: Β΄4 Μάθημα: project Υπεύθυνος μαθήματος: Μάμαλης Σπύρος

ΠΕΡΙΛΗΨΗ Στην συγκεκριμένη εργασία θα αναφερθούμε στην σχέση των νέων με το διαδίκτυο. Αρχικά αναφέρουμε τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Το facebook είναι ένας ελκυστικός ιστότοπος, αφού η χρήση του είναι πολύ εύκολη και το μόνο που χρειάζεται είναι ένας λογαριασμός (προφίλ). Μέσω του facebook οι νέοι βρίσκουν φίλους με τους οποίους μπορούν να συνομιλούν, να μοιράζονται τις σκέψεις τους,τις φωτογραφίες τους, να συμμετέχουν σε ομάδες και σε εφαρμογές,να διοργανώνουν εκδηλώσεις και να προσκαλούν τους φίλους τους σε αυτές. Από την άλλη μεριά το twitter είναι το ίδιο εύκολο στη χρήση με το facebook, έχουν πολλές ομοιότητες ( ανακαλύπτουν φίλους, κοινοποιούν και επικοινωνούν ).Όμως εδώ οι χρηστές μπορούν να δημιουργούν ετικέτες και να ακολουθούν ότι τους ενδιαφέρει. Επίσης αναφέρουμε και τους κινδύνους που είναι η αξιοποίηση των προσωπικών στοιχειών και η παραβίαση της ιδιωτικής ζωής που είναι κοινή και στα δυο. Ακόμη αναφέρουμε και την δυνατότητα του διαδικτύου να ψυχαγωγεί τους νέους μέσα από τραγούδια και ταινίες. Αυτό όμως εγκυμονεί τον κίνδυνο της καταπάτησης των πνευματικών δικαιωμάτων.

ΕΙΣΑΓΩΓΗ Το διαδίκτυο αποτελεί παγκόσμια πηγή ενημέρωσης παρέχοντας μια σειρά εργαλείων και διαφορετικών δυνατοτήτων. Επιτρέπει την ανταλλαγή μεγάλων αρχείων ηλεκτρονικής μορφής,την αναζήτηση υλικού και πληροφοριών στον παγκόσμιο ιστό, καθώς και την συζήτηση-επικοινωνία με πλήθος άλλων ανθρώπων σε σχέση με κάποιο θέμα κοινού ενδιαφέροντος. Η εκπαιδευτική αξιοποίηση του διαδικτύου θεωρείτε επίσης σημαντική στο να δημιουργηθούν νέες καταστάσεις μάθησης και επικοινωνίας ανάμεσα σε σχολικές μονάδες. Το γρήγορο και οικονομικό αυτό εργαλείο διάχυσης πληροφοριών και υλικού χρησιμοποιείτε ως κίνητρο συμμετοχής των νέων και των μαθητών σε καινοτομίες και νέες εμπειρίες που τους ενθουσιάζουν και τους παρακινούν στο να μάθουν. Μέσα από το διαδίκτυο αναπτύσσονται μέθοδοι που ενθαρρύνουν την συνεργατικότητα και την κοινωνικότητα αναφορικά με την παραγωγή κάποιου συγκεκριμένου ομαδικού έργου ανάμεσα σε περισσότερους. Ανάμεσα στις πολυάριθμες χρήσεις και ευεργετικές παροχές του διαδικτύου, εμφανίζονται και οι υπηρεσίες ψυχαγωγίας και κοινωνικής δικτύωσης. Μέσω αυτόν οι νέοι μπορούν να έρχονται σε επαφή να επικοινωνούν να ανταλλάσουν απόψεις και να κοινωνικοποιούνται. Πλέον τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν μπει στην καθημερινότητα μας. Είναι ένα αρκετά χρήσιμο εργαλείο για τους νέους αρκεί να το χρησιμοποιούν σωστά γιατί ελλοχεύει πολλούς κινδύνους που κάποιους πρέπει να τους ενημερώσει.

Διατύπωση Θέματος: Στην παρακάτω εργασία αναφέρεται η σχέση των νέων με το internet

ΣΚΟΠΟΣ Σκοπός της εργασίας είναι να κάνουμε κατανοητή την σχέση των νέων με τα μέσα κοινωνικής δικτυωσής και γενικά με το χώρο του διαδικτύου. Ακόμα θέλουμε να κάνουμε φανερά τα θετικά στοιχεία τους που κεντρίζουν τους νέους αλλά και την χρησιμότητα τους σε όλους τους τομείς της ζωής τους. Επίσης αντιπαραθέτουμε και τους κινδύνους ώστε να είναι πιο επιφυλακτικοί και να μπορούν να προστατευτούν.

FACEBOOK

ΕΚΦΡΑΣΤΕΙΤΕ ΕΛΕΥΘΕΡΑ Δημοσιεύετε ότι θέλετε να δουν οι φίλοι σας και αυτοί μπορούν να δηλώσουν ότι τους αρέσει πατώντας ‘LIKE’ ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΣΑΣ Το facebook παρέχει ένα χώρο όπου είναι συγκεντρωμένες οι φωτογραφίες στις οποίες μπορούν να αναφέρονται και τα ονόματα όσων εικονίζονται

ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ ΚΑΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΟΜΑΔΕΣ Οι Ομάδες είναι στην ουσία ιστοσελίδες, στις οποίες οι χρήστες μπορούν να εγγραφούν ή αλλιώς να συμμετέχουν. Οι Εκδηλώσεις είναι παρόμοιες με τις ομάδες, βασίζονται όμως σε συγκεκριμένο χρονικό προγραμματισμό και ενημερονουν τους χρηστεσ για αυτές.

TWITTER

ΓΕΝΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ Το Twitter επιτρέπει στους χρήστες του να στέλνουν και να διαβάζουν σύντομα μηνύματα. Δημιουργήθηκε τον Μάρτιο του 2006 από τον Τζακ Ντόρσεϊ.

Δημιουργία λογαριασμού Τα απαιτούμενα στοιχεία είναι η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, το όνομα χρήστη και ο κωδικός πρόσβασης. Αναζήτηση φίλων Αναζήτηση προσώπων που έχουν ήδη λογαριασμό Αναζήτηση μέσω

Ακολουθήστε Όταν ακολουθούμε κάποιον μπορούμε να σχολιάσουμε και να διαβάζουμε τις δημοσιεύσεις του Μοιραστείτε Το twitter δίνει την δυνατότητα στον χρήστη να κοινοποιεί τι αισθάνεται αλλά και τι σκέφτεται. Ακόμα οι χρήστες μπορούν να δημοσιεύουν φωτογραφίες άλλα και βίντεο.

ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ Το προσωπικό μήνυμα είναι ένα ιδιωτικό μήνυμα που αποστέλλεται μέσω του Twitter σε κάποιο από τα άτομα που σε ακολουθούν. ΕΤΙΚΕΤΕΣ Το σύμβολο #, που ονομάζεται και ετικέτα, χρησιμοποιείται για να επισημαίνονται λέξεις- κλειδιά ή θέματα σε ένα Tweet.

Το twitter δίνει την δυνατότητα στους χρήστες να συνδέσουν τον λογαριασμό τους με τον λογαριασμό στο facebook

Κίνδυνοι. Η παραβίαση της ιδιωτικής ζωής H δυνατότητα συγκέντρωσης και επεξεργασίας των φωτογραφιών H παραβίαση του λογαριασμού του χρήστη

ΤΑΙΝΙΕΣ & ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ Μέσω του διαδικτύου οι νέοι μπορούν να ενημερώνονται για τις νέες ταινίες και τα τραγούδια. Ακόμα μπορούμε να βλέπουμε τις ταινίες και να ακούμε τα τραγούδια.

ΚΙΝΔΥΝΟΙ Το κυριότερο είναι η παραβίαση των πνευματικών δικαιωμάτων που έχουν οι δημιουργοί τόσο των ταινιών όσο και των τραγουδιών

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ Η ενασχόληση των εφήβων γενικά με τους ηλεκτρονικούς υπολογιστές, τις νέες τεχνολογίες και το διαδίκτυο μπορεί να προσφέρει πολλές δυνατότητες μάθησης, εκπαίδευσης και ψυχαγωγίας. Παρά τις θετικές δυνατότητες και διευκολύνσεις του διαδικτύου σε πολλαπλά και κύρια επιστημονικά, κοινωνικά και ψυχαγωγικά πεδία, έχουν διαπιστωθεί και αρνητικές συνέπειες μέσα από την χρήση του. Κάποιες από αυτές έχουν συνδεθεί με την μηχανοποίηση,την αδράνεια λόγω υπερβολικής διευκόλυνσης,την συνθηματική γλώσσα, την εγκληματικότητα, την παραβίαση προσωπικών δεδομένων και την εξάρτηση. Η απομόνωση και ο εθισμός αποτελούν τις συχνότερες αιτίες ενοχοποίησης του διαδικτύου στους νέους, ως μια νέα μορφή εξάρτησης. Αυτές οι αρχές ισχύουν γενικά για το διαδίκτυο, το ίδιο ισχύει και ειδικά για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης προσφέρουν αρκετά ωφέλει όπως έχουν αναφερθεί όπως κοινωνικοποίηση, εύκολη πρόσβαση στην γνώση, ανταλλαγή απόψεων κλπ. Όμως η υπερβολική χρήση μπορεί να σκιάσει τα σημαντικά οφέλη και να δημιουργήσει προβλήματα όπως εθισμό. Ως μέτρο αποφυγής του φαινομένου είναι η πρόληψη. Δηλαδή η ενημέρωση των παιδιών από μικρή ηλικία για την ύπαρξη του φαινομένου και τις συνέπειες του, ώστε να βάλουν τα απαραίτητα όρια και να απολαμβάνουν τα θετικά της τεχνολογίας χωρίς αρνητικές συνέπειες.

ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ 1)Facebook για πρωτάρηδες (wiley publishing, Inc ) 2)www. Twitter.com