Ομάδα 1 η Καραμέρος Γιατσάι Αναστοπούλου Ν. Διαμαντόπουλος Ομάδα 2 η Κανελλοπούλου Άλλκα Εσκέιφ Μαρία Διαμαντόπουλος Γ. Ομάδα 3 η Αναστόπουλος Θεοφιλοπούλου.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Ανάπτυξη, εφαρμογή και αξιολόγηση εκπαιδευτικού σεναρίου Νότα Σεφερλή
Advertisements

Ηλεκτρονικός Φάκελος Υγείας
(PRO-SKILLS project 2- Διαδικασία εκπαίδευσης του εκπαιδευτή ) Αγγελική Πασσά – Συντονίστρια PRO-SKILLS στην Ελλάδα A. ΓΕΝΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ  Όλες οι τεχνικές.
Ηλεκτρονική Δημοσίευση
ΞΑΝΘΗ 2013, 2ο ΣΕΚ ΞΑΝΘΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΗΣ : ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΥΤΙΔΗΣ Μαθηματικός.
Διατροφή και Διαφήμιση
Η ΠΕΙΘΩ ΕΙΔΗ ΣΥΛΛΟΓΙΣΜΩΝ.
ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΙ ΙΣΤΟΡΙΚΟΙ ΣΤΑΘΜΟΙ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ
Έρη Τσούνη Μ Ο Ρ Φ Ε Σ Π Ε Ι Θ Ο Υ Σ Εκτός από τους τρόπους άσκησης πειθούς δεχόμαστε στην καθημερινότητά.
3. Η διαδικασία σχεδιασμού. Κάθε σχέδιο περνάει δύο καταστάσεις που το καθορίζουν. Α) την δημιουργική διαδικασία Β) την διαδικασία λύσης του προβλήματος.
ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ - ΠΕΡΙΛΗΨΗ. ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ - ΠΕΡΙΛΗΨΗ Όταν θέλουμε να καταγράψουμε κάποια στοιχεία από το σύνολο ή τα επιμέρους στάδια μιας πράξης (επιστημονικό.
Εν. 2.4 Γενικού Μέρους Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Το εκπαιδευτικό σενάριο Νότα Σεφερλή
Στη διαφήμιση όλα είναι δυνατά! Κουκουρίκου Αρίστη Δασκάλα Βέροια, 2010.
Εργασία για το μάθημα της Πληροφορικής Β’εξαμήνου.
ΜΚΤ, ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ
Διδάσκων: Παύλος Παυλικκάς1 Ολυμπιάδα Πληροφορικής Recursion - Αναδρομή.
ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΗ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΚΕΙΜΕΝΙΚΟΥ ΕΙΔΟΥΣ
ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ Β’ ΛΥΚΕΙΟΥ κεφάλαιο 2 κατανοώντας τα πράγματα
Έλενα Λεβιδιώτη Η ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ.
Διαφημιστικό Κείμενο.
Τμήμα Αρχειονομίας- Βιβλιοθηκονομίας Ιόνιο Πανεπιστήμιο
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΟΥ ΘΥΜΟΥ ΜΑΣ
Διοίκησης Γεωργικών Εκμεταλλεύσεων
1.4 Επικοινωνία και προβλήματα – Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας
Τίτλος Ενδιάμεση Εξέταση Πτυχιακής Εργασίας >. 2 Αντικείμενο της εργασίας Ο σκοπός της εργασίας είναι να κατασκευασθεί ένα σύστημα > Οδηγία: customize.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ Κουκουρίκου Αρίστη Δασκάλα Βέροια, 2010.
Η ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΣΤΟ ΠΕΡΑΣΜΑ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ
Xρήση Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση (692) Χρήση Ψηφιακών Εργαλείων στη Διδασκαλία των Μαθηματικών Εαρινό εξάμηνο 2008 Μαθηματικό Τμήμα ΕΚΠΑ.
Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών Εικονικά Μουσεία Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών Εικονικά Μουσεία.
Project 2013 Α΄ Ομάδα : Η πειθώ στον διαφημιστικό λόγο
Πρόταση για την αξιοποίηση της πολυγλωσσίας στη διδασκαλία των αρχαίων ελληνικών Βασίλης Συμεωνίδης
Ορισμός Έργου Δρ. Α. Ραφαηλίδης Τμ. Διοίκησης Επιχειρήσεων (Πάτρα) ΤΕΙ Δυτ. Ελλάδας.
Επιχειρησιακές Επικοινωνίες και Δημόσιες Σχέσεις Αθανάσιος Σ. Δερμετζόπουλος, MSc. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Κατ. Διοίκησης Τουριστικών.
1 η Ενότητα 2 η Ενότητα 3 η Ενότητα.  Μαθητής που εργάστηκε: Μουχταρόπουλος Πέτρος  Μαθητής που εργάστηκε: Μουχταρόπουλος Πέτρος.
Γ ΡΑΜΜΑ ΑΠ ' ΤΗ ΦΥΛΑΚΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ Ε ΥΡΩΠΑΙΟΥΣ. ΘΑ ΑΝΑΛΥΣΟΥΜΕ: τη χρήση της γλώσσας, την οργάνωση της επιχειρηματολογίας, τα χαρακτηριστικά του κειμενικού.
1 Διάλεξη 11 η (2015 – 16) Τεχνικές άμεσης επικοινωνίας και Ψηφιακό Μάρκετινγκ.
Δείκτες Επιτυχίας και Δείκτες Επάρκειας στο Γλωσσικό Μάθημα (Ελληνικά): Εισηγήσεις για Χρήση και Αξιοποίηση Σταυρούλα Κοντοβούρκη Λέκτορας, Διδακτική Γλωσσικού.
ΚΟΥΡΟΓΕΝΗ ΘΕΟΔΩΡΑ ΛΑΜΠΡΙΝΟΥ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΦΩΤΕΛΛΗ ΜΑΡΙΑ ΧΡΥΣΑΝΤΖΑ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΑΛΚΟΟΛ.
ΔΙΑΦΉΜΙΣΗ & ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΌΤΗΤΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΉ ΙΔΈΑ (CREATIVE CONCEPT) Χαρακτηρίζεται ως: «…μια ξεχωριστή ιδέα που είναι πρωτότυπη και δραματοποιεί το στοιχείο.
Εκπαιδευτική Τεχνολογία Ορισμοί και Ιστορική Αναδρομή.
Κριτήρια και Μέθοδοι αξιολόγησης ιστοσελίδων Θέμα:
Ψηφίζω Εκλέγω Συμμετέχω
Ανακαλυπτική μάθηση Γνώση προϊόν του μαθητή Διαδικασία ανακάλυψης η έρευνα για τον εντοπισμό του ακαθορίστου Μέσα από τα ερεθίσματα που του δίνει ο εκπαιδευτικός.
«Αυτοαντίληψη, επικοινωνία και συνεργατικότητα στο σχολικό περιβάλλον»
Τίτλος Παρουσίασης Logo
Η λογική της συγκριτικής ανάλυσης
Γιώργος Καραγιοβανίδης Α.Μ 15/147
Μονομερής δράση της Δημόσιας Διοίκησης
ΟΙ ΤΡΟΠΟΙ ΠΕΙΘΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΤΡΕΙΣ
4/23/2018 Όνομα προϊόντος Τίτλος παρουσίασης.
Μάθημα: «Εισαγωγή στο Μάρκετινγκ» Παρουσίαση Μαθήματος
Η οικονομική κρίση στην Ελλάδα
Πάμε για ψώνια; (2) Βιβλίο σελ.44
Ενδιάμεση Εξέταση Πτυχιακής Εργασίας
ΕΙΔΗ ΣΥΛΛΟΓΙΣΜΩΝ της Αναστασίας Κάλφα, Mst Φιλόλογος
Υποδοχή των φοιτητών/τριών
Πρόταση υιοθέτησης προγραμματικής συμφωνίας για την υλοποίηση έργων
ΕΠΙΚΛΗΣΗ ΣΤΟ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑ ΤΟΥ ΔΕΚΤΗ.
Επίκληση στο «ήθος» του πομπού
ΤΟ ΣΗΜΑ ΚΑΙ Η ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ
ΚΑΤΕΣΤΡΑΜΜΕΝΟ ΜΟΥΣΕΙΟ
ΕΚΘΕΣΗ –ΕΚΦΡΑΣΗ Γ΄ ΛΥΚΕΙΟΥ
ΕΚΘΕΣΗ –ΕΚΦΡΑΣΗ Γ΄ ΛΥΚΕΙΟΥ
Εισαγωγή στην έννοια της ποιότητας
Τα όρια της υπακΟΉς (Ε.Παπανούτσος)
Σχέδιο επαγγελματικού έργου
Διαχείριση έργου Αρχές και τεχνικές
ΤΡΟΠΟΙ ΠΕΙΘΟΥΣ  επίκληση στη λογική εεπίκληση στο συναίσθημα (του δέκτη) εεπίκληση στο "ήθος" (του πομπού)
ΤΡΟΠΟΙ ΠΕΙΘΟΥΣ  επίκληση στη λογική εεπίκληση στο συναίσθημα (του δέκτη) εεπίκληση στο "ήθος" (του πομπού)
Μεθοδολογία της Έρευνας στις Κοινωνικές Επιστήμες Ι & ΙΙ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ομάδα 1 η Καραμέρος Γιατσάι Αναστοπούλου Ν. Διαμαντόπουλος Ομάδα 2 η Κανελλοπούλου Άλλκα Εσκέιφ Μαρία Διαμαντόπουλος Γ. Ομάδα 3 η Αναστόπουλος Θεοφιλοπούλου Διαμαντοπούλου Αγγελοπούλου Ομάδα 4 η Ζαρκαδάκης Καλογερόπουλος Αναστασόπουλος Εσκέφ Γιώργος

ΘΕΩΡΗΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ Ορισμός Ορισμός Ιστορική αναδρομή Ιστορική αναδρομή Σκοπός Σκοπός Μέσα / τεχνικές: Μέσα / τεχνικές:  Συνειρμός ιδεών  Αναλυτική περιγραφή & επίδειξη των δυνατοτήτων του προϊόντος  Επίκληση στην αυθεντία Ειδικός Ειδικός Επιστήμονας Επιστήμονας δημοφιλές πρόσωπο δημοφιλές πρόσωπο  Επίκληση στο συναίσθημα Φόβος Φόβος Ενοχή Ενοχή Ευθύνη Ευθύνη Ευχαρίστηση Ευχαρίστηση  Επίκληση στη Λογική Επιχειρήματα Επιχειρήματα Σοφιστικά τεχνάσματα Σοφιστικά τεχνάσματα  Λανθάνων αξιολογικός χαρακτηρισμός

ΑΝΑΛΥΣΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ Ταυτότητα Ταυτότητα χρονολογία χρονολογία προέλευση προέλευση τι διαφημίζει; τι διαφημίζει; σε ποιον απευθύνεται; σε ποιον απευθύνεται; λεκτικό διαφήμισης (απο – μαγνητοφώνηση επακριβώς) λεκτικό διαφήμισης (απο – μαγνητοφώνηση επακριβώς) σλόγκαν σλόγκαν Ποια μέσα / τεχνικές χρησιμοποιεί; Ποια μέσα / τεχνικές χρησιμοποιεί;  Συνειρμός ιδεών  Αναλυτική περιγραφή & επίδειξη των δυνατοτήτων του προϊόντος  Επίκληση στην αυθεντία Ειδικός Ειδικός Επιστήμονας Επιστήμονας δημοφιλές πρόσωπο δημοφιλές πρόσωπο  Επίκληση στο συναίσθημα Φόβος Φόβος Ενοχή Ενοχή Ευθύνη Ευθύνη Ευχαρίστηση Ευχαρίστηση  Επίκληση στη Λογική Επιχειρήματα Επιχειρήματα Σοφιστικά τεχνάσματα Σοφιστικά τεχνάσματα  Λανθάνων αξιολογικός χαρακτηρισμός Τι αποκρύπτει; Τι αποκρύπτει; Είναι αποτελεσματική; Είναι αποτελεσματική;