Η ΤΗΛΕΟΡΣΗ ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΤΗΣ. Οικονομικές επιπτώσεις – Πολιτικές επιπτώσεις των Μ.Μ.Ε Επιμελήθηκαν οι μαθήτριες: Υπεύθυνη Καθηγήτρια: Αργυρού Χριστίνα.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Κοινωνικός Αποκλεισμός στην Εκπαίδευση! Το φροντιστήριο απαραίτητο εργαλείο προόδου των νέων.
Advertisements

1 Έρευνα 16-19/5/05 Πανελλαδική πολιτική έρευνα κοινής γνώμης ΠΕΙΡΑΙΑΣ Μάιος 2005.
1. 2 Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΟΥ Ο.Α.Ε.Π. ΣΤΗΝ ΑΥΞΗΣΗ ΤΗΣ “ΕΞΩΣΤΡΕΦΕΙΑΣ“ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΊΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΚΑΙ ΚΑΘΟΡΙΣΤΙΚΗ  Είναι πλέον κατανοητό από όλους.
Γιώργος Μπάλτας Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Σχέση ισοτιμίας και εισοδήματος
ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ ΓΗΠΕΔΟ ΤΗΣ ΑΕΛ ΛΕΜΕΣΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΡΗ ΛΕΜΕΣΟΥ
Ιούλιο ς 2013 Αριστοτέλους 46, 10433, Αθήνα - Τηλ: Fax: website:
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – • Λειτουργεί.
Διαφημιστικός χρόνος, στοιχεία επηρεασμού του καταναλωτή, αισθητικό αποτέλεσμα, διαφορισμός ανάλογα με την ηλικία και το φύλο.
ΕΝΑ ΑΓΝΩΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ Το μέλλον έρχεται προς το παρόν με ιλιγγιώδη ταχύτητα. Κάθε πρόβλεψη είναι αδύνατη. Μιχάλης Δερτούζος Διακεκριμένος καθηγητής στο.
ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΜΑΡΑΣΛΕΙΟ ΔΙΔΑΣΚΑΛΕΙΟ
Ελεύθερη Πτώση των Πωλήσεων στα Εμπορικά Καταστήματα της Γλυφάδας
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ.
Σκοταράς Νικόλαος, Σχ. Σύμβουλος ΠΕ12, Δρ. Ε.Μ.Π Ιστοσελίδα :
ΝΕΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ (Σύμφωνα με το νόμο 4186/ ) ΚΕ.ΣΥ.Π. Ηρακλείου Δρ. Αντωνίου Θεόδωρος.
ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΕΣ ΑΞΙΕΣ, ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΗΓΕΜΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΕΚΛΟΓΙΚΗ ΒΑΣΗ ΤΩΝ ΚΟΜΜΑΤΩΝ. Η συγκυρία των Βουλευτικών Εκλογών 2007.
6ο Γενικό Λύκειο Καλαμάτας Α΄ τάξη - ερευνητική εργασία Σχ
Ερωτήσεις και απαντήσεις σχολικού
Τα προβλήματα της ελληνικής τηλεόρασης
Λύκειο Αγίου Νικολάου Τάκη Βασιλική Όθωνος Κατερίνα
OIKONOMIKO ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2011 alco THE PULSE OF SOCIETY.
Πολίτες και ΜΜΕ: Ποιος κατευθύνει ποιον; Ο ρόλος της Αρχής Ραδιοτηλεόρασης Κύπρου στην προώθηση της Παιδείας στα Μέσα Αντιγόνη Θεμιστοκλέους Λειτουργός.
ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ και η επίδρασή τους στη ζωή μας
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ ΑΝΑΤΑΞΗΣ ΤΗΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΥΤΑΝΙΑ ΔΡΑΣΗ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ● Η δράση της συμβουλευτικής περιλαμβάνει όλες εκείνες.
© GfK 2012 | Title of presentation | DD. Month
 Ευρωπαϊκή Οικονομική Κοινότητα  Ε.Ο.Κ..
Κεφάλαιο 8 Η νέα οικονομία 8.1 Η μετάβαση από την παλιά στη νέα οικονομία. 8.2 Η έννοια και το περιεχόμενο της νέας ψηφιακής οικονομίας. 8.3 Οι κυριότερες.
Quatuor Squilla Θέμα: "Πώς επηρέασε η χρήση της κινητής τηλεφωνίας τις διαπροσωπικές σχέσεις και ποια νέα ήθη και γλώσσα εισήγαγε στη σύγχρονη καθημερινότητα;"
ΕΡΕΥΝΑ 2010 ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΤΑΣΕΩΝ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ ΤΡΙΠΟΛΗΣ.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Συντονιστική.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ 1 ο Λύκειο Ρόδου Δημητρης Γεωργαλίδης.
European Commission 1 Μετανάστευση: Αποτελεσματική Πολιτική και Ανοιχτή Κοινωνία ΟΜΙΛΙΑ ΤΗΣ ΑΝΔΡΟΥΛΛΑΣ ΚΑΜΙΝΑΡΑ ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΤΗΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑΣ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ.
OIKONOMIKO ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2011 alco THE PULSE OF SOCIETY.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3 Οι επιπτώσεις της τεχνολογίας επικοινωνιών
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΥΓΕΙΑΣ
1 Προϋπολογισμός 2007 Δεκέμβριος Ποια είναι τα κριτήρια αξιολόγησης του Κρατικού προϋπολογισμού ; Ο προϋπολογισμός του 2007, όπως και κάθε προϋπολογισμός,
Ανάλυση του μοντέλου LISIM για την εφαρμογή του στις Ελληνικές Δημόσιες Βιβλιοθήκες Αναστασία Μαργιόλα & Πέτρος Κωσταγιόλας
ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Δομιστική προσέγγιση (Ι)
Nr. -1 © Stadtbibliothek am Salzstadel, Rosenheim 2005Susanne Delp Ένα σπίτι για τα παιδιά.
ΔΗΣ 110 Δημόσιες Σχέσεις ΣΤΕΛΛΑ ΜΙΧΑΗΛΙΔΟΥ 02/02/2015 1
Αναλυτικά Προγράμματα για τα Δημόσια Σχολεία της Κυπριακής Δημοκρατίας Σεμινάρια Σεπτεμβρίου 2010 Κουτσίδης Γιώργος 1.
ΑΝΕΡΓΙΑ.
Αλεξάνδρειο Τεχνολογικό Ίδρυμα Θεσσαλονίκης Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης Πτυχιακή Εργασία Έρευνα για την ηθική κατανάλωση,
«Η τηλεόραση χειραγωγεί: πώς πρέπει να αντιδρούν οι τηλεθεατές;»
«Αν δεν φυτέψουμε το δέντρο γνώσης όταν είμαστε νέοι, δεν θα μας δώσει τον ίσκιο του όταν θα έχουμε γεράσει.»
Ασφαλώς Πλοηγώ! Γυμνάσιο Καπανδριτίου Σχ.Έτος ᅠ Παρουσίαση Ερωτηματολογίου μαθητών.
Ασφάλεια στο διαδίκτυο
Η Γραμμή Βοηθείας ΥποΣΤΗΡΙΖΩ
Η Σύμβαση για τα Δικαιώματα του Παιδιού
Δεύτερη συνάντηση Μάχιμων Εκπαιδευτικών ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ.
SAFE SEARCH Αμπαμπέι Κριστίνα, Αραπάι Ερίσα, Βίλα Ντενάντα, Γεροντίδη Φωτεινή Νεφέλη Α’
ΛΕΟΝ...κύκλωση Ο.Ε. Δραστηριότητες ομίλου επιχειρηματικότητας
ΝΕΟΣ ΜΟΝΟΣ … ΨΑΧΝΕΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ ΣΕ ΚΡΙΣΗ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ ΧΩΡΙΣ ΚΡΙΣΗ
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΡΑΤΣΙΣΜΟ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ(ΣΕΡΡΕΣ) ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΙΡΗΣΕΩΝ Παρουσίαση Πτυχιακής Εργασίας Η.
ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΗΣ ΚΥΡΜΠΑΣΗ ΚΑΛΛΙΟΠΗΣ
ΕΡΕΥΝΑ Ε.1.3 ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗΣ ΤΗΣ ΜΙΣΘΩΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ alco THE PULSE OF SOCIETY.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΩΝ ΛΑΙΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΤΕΦΑΑ Δ.Π.Θ.
ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΔΙΔΑΣΚΩΝ: ΧΑΛΙΚΙΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ.
Mάθημα 2ο Η ανάπτυξη των ΜΜΕ. Από την Επικοινωνία στα μαζικά Μέσα Ο όρος «μέσα μαζικής επικοινωνίας» αναφέρεται σε μέσα που έχουν οργανωθεί για να μεταδίδουν.
ΜΕΣΑ ΑΜΕΣΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑ 5 η - ΜΕΡΟΣ 1 ο ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
Συνθήκες Διαβίωσης Στη Ζίτσα
Άξονες Συνέντευξης.
ΘΕΩΡΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΚΥΚΛΩΝ
ΤΕΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ''ΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΤΙΣ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ – Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ.
ΤΑ ΘΕΤΙΚΑ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
ΕΚΦΡΑΣΗ-ΕΚΘΕΣΗ ΓΙΑ ΟΜΟΓΕΝΕΙΣ- ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Η ΤΗΛΕΟΡΣΗ ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΤΗΣ

Οικονομικές επιπτώσεις – Πολιτικές επιπτώσεις των Μ.Μ.Ε Επιμελήθηκαν οι μαθήτριες: Υπεύθυνη Καθηγήτρια: Αργυρού Χριστίνα κ. Αγγελική Τσιαγγάλη Καρκούλια Βίκυ Μπογιάκου Σοφία Παπανικολάου Έφη

Οικονομικές επιπτώσεις Το σημαντικότερο μέσω μαζικής επικοινωνίας του 20 ου αιώνα θεωρήθηκε, όχι αδίκως, η. Πριν την είσοδο του διαδικτύου στη ζωή μας το μοναδικό μέσο μετάδοσης εικόνων πέρασε από πολλά στάδια για να γίνει όπως το γνωρίζουμε σήμερα στη χώρα μας, από την πρώτη πειραματική μετάδοση τη δεκαετία του ’60 έως τη σημερινή ποικιλομορφία του σύγχρονου τηλεοπτικού τοπίου. Μία σημαντική τάση της οικονομικής θεωρίας, υποστηρίζει ότι σε περίοδο ύφεσης, οι ελαστικές δαπάνες (διαφήμιση, προωθητικές ενέργειες, προνόμια που παρέχονται στα στελέχη τους κλπ), είναι αυτές που πρέπει να περιορίζονται, κι αν αυτό δεν είναι ικανό να ικανοποιήσει την ανάγκη συμμαζέματος των δαπανών, τότε έρχεται η σειρά και των ανελαστικών δαπανών, που συνήθως έχουν και σημαντικές κοινωνικές επιπτώσεις, καθώς επηρεάζουν δυσμενώς τα εισοδήματα των εργαζομένων (απολύσεις, μειώσεις αποδοχών κλπ).

Σήμερα από τη μία τα τιμολόγια έχουν πέσει τόσο που δεν είναι πια απαγορευτικό, και από την άλλη δεν υπάρχουν διαφημίσεις για να γεμίσουν το κενό. Αξίζει να σημειωθεί ότι εκεί που κάποτε τα 30’’ κόστιζαν κάπου ευρώ, η τιμή αυτή έχει σχεδόν πέσει στο μισό. Ένα άλλο τρανταχτό παράδειγμα που φανερώνει την πτώση στη διαφημιστική αγορά είναι το γεγονός ότι ενώ κάποτε το που- δηλαδή σε ποία ζώνη- αλλά και το πότε θα παίξει μία εκπομπή το καθόριζαν ως επί τω πλείστον οι διαφημιστικές, τώρα είτε μία εκπομπή κάνει 60% είτε 20%, δεν υπάρχει διαφορά ως προς τα έσοδα, απλά γιατί ο διαφημιστικός χρόνος έχει προπωληθεί και μάλιστα σε πολύ χαμηλότερα επίπεδα, γεγονός που εξηγεί γιατί το > παρά την τεράστια επιτυχία που σημειώνει δεν > έσοδα στο mega.

Αν εξαιρέσουμε κάποιες καλές προσπάθειες εκπαιδευτικών προγραμμάτων και ενημέρωσης, σε γενικές γραμμές η ημερήσια τηλεόραση είναι από μόνη της πηγή θλίψης. Επαναλήψεις, ληγμένα ντοκιμαντέρ, σήριαλ με γυναίκες που μνησικακούν, φαγητά, νταντάδες, κουτσομπολιά, και μεσημεριανό σκορπισμένο σ’ ένα τσουνάμι διαφημίσεων και telemarketing. Δηλαδή το είδος των προγραμμάτων που μπορεί να κάνει έναν άνθρωπο να βουλιάξει σε μόνιμο υπαρξιακό κώμα. Θα μπορούσε να πει κανείς ότι στη τηλεόραση αυτή τη στιγμή υπάρχουν δύο είδη προγραμμάτων. Αυτά που απευθύνονται στους καταναλωτές και τα υπόλοιπα που ενεργούν ως εγκεφαλικά κατασταλτικά στο θυμό όσων δεν μπορούν να καταναλώσουν. Πως θα μπορούσαμε να αναθεωρήσουμε το σκεπτικό με το οποίο φτιάχνεται το πρόγραμμα της ζώνης μεσημεριού έτσι ώστε να σκεφτούμε κάτι κοινωνικά πιο πρόσφορο; Έχει χυθεί πολύ μελάνι για την υποβάθμιση των τηλεοπτικών εκπομπών αλλά δεν ακούμε προτάσεις για τη βελτίωση της κατάστασης. Αντίθετα από το internet στο οποίο η πρόσβαση εξακολουθεί να κοστίζει, η τηλεόραση είναι το πιο οικονομικό μέσο πληροφόρησης για τις ασθενέστερες οικονομικά τάξεις. Μπαίνει στα σπίτια όλων, όταν το internet απαιτεί συνδρομές και τεχνικό εξοπλισμό που τώρα πια μπορεί να είναι ένα όχι τόσο ευκαταφρόνητο κόστος.

Δημοσιογράφοι και τεχνικοί, αλλά και όλοι οι επαγγελματίες του χώρου της τηλεόρασης, χάνουν τη δουλειά τους, ή είναι αναγκασμένοι (στην καλύτερη περίπτωση) να δεχθούν μεγάλες μειώσεις ή να υπογράψουν νέες συμβάσεις με μέτρα λιτότητας. Σε πολλές περιπτώσεις, όσοι δεν δέχονται να υπογράψουν, απλά περνούν από το λογιστήριο. Το 2010 και το 2011 χάθηκαν περισσότερες από θέσεις εργασίας! Με μεγαλύτερη απώλεια, φυσικά, το ΑΛΤΕΡ, από το οποίο έμειναν άνεργοι περίπου 700 εργαζόμενοι, δημοσιογράφοι και τεχνικοί. Ακόμα η υπόθεση του συγκεκριμένου καναλιού δεν έχει κλείσει. Το 2012 ήταν επίσης μια "ματωμένη" χρόνια και το χειρότερο είναι πως και το 2013 δεν διαφαίνεται κάτι θετικό στον ορίζοντα της τηλεόρασης.

Χρήση της πιστωτικής φερεγγυότητας Οι διαφηµίσεις στα µέσα µαζικής επικοινωνίας επηρεάζουν πλήθος ανθρώπων, δηµιουργώντας ή υπερτονίζοντας διάφορες ανάγκες προκειµένου να καταναλώσουν τα προϊόντα που προβάλουν. Πολλά επίσης ακριβά προϊόντα προσφέρονται µε δόσεις µέσω πιστωτικών καρτών. Τα παραπάνω οδηγούν στην υπέρµετρη κατανάλωση αγαθών µε αποτέλεσµα οι άνθρωποι να ξοδεύουν περισσότερα από όσα κερδίζουν, να κάνουν δηλαδή χρήση της πιστωτικής φερεγγυότητα

Πολιτικές επιπτώσεις των Μ.Μ.Ε Θετικές πλευρές των ΜΜΕ: Εφόσον λειτουργούν υπεύθυνα και αντικειμενικά, προσφέρουν σε ποικίλους τομείς της ανθρώπινης δραστηριότητας. Στον πολιτικό τομέα: Ενημερώνουν τους πολίτες για πολιτικά γεγονότα σε τοπικό, εθνικό και παγκόσμιο επίπεδο.Ενεργοποιούν τη συμμετοχή στα κοινά, στηρίζουν την κοινωνική ελευθερία, αποκαλύπτουν την αδικία, την υποκρισία, τον δόλο, την απάτη, τις καταχρήσεις Προωθούν τον δημοκρατικό διάλογο, την πολυφωνία και διευκολύνουν την ελεύθερη έκφραση ιδεών Διαμορφώνουν δημοκρατικές πεποιθήσεις, πολιτικό ήθος και ευνοούν την καλλιέργεια δημοκρατικής συνείδησης. Καταγγέλλουν κάθε προσπάθεια υπομόνευσης της δημοκρατίας. Ενεργοποιούν το κοινό με συμμετοχή σε κινητοποιήσεις διεκδίκησης ή διαμαρτυρίας σε θέματα δικαιωμάτων του ανθρώπου. Ελέγχουν την εξουσία και αξιολογούν τα πρόσωπά της κοινωνικής, πολιτικής και πνευματικής ζωής. Διαμορφώνουν την κοινή γνώμη, την παιδαγωγούν και την αφυπνίζουν.

Αρνητικές πλευρές των ΜΜΕ: Στον πολιτικό τομέα: Διαπλέκονται με πολιτικά πρόσωπα και κόμματα, ετεροκαθορίζονται και εξυπηρετούν πολιτικές σκοπιμότητες (προωθώντας συγκεκριμένα πολιτικά πρόσωπα και απόψεις). Καλλιεργούν κλίμα μεσσιανισμού και φανατισμού. Διαστρεβλώνουν την πραγματικότητα, γίνονται όργανα προπαγάνδας και εξυπηρέτησης συμφερόντων. Ενημερώνουν μονόπλευρα. Αλλοιώνουν τα πολιτικά κριτήρια, αποπροσανατολίζουν, χειραγωγούν. Σήμερα η τηλεόραση έχει μεταλλάξει τόσο το περιεχόμενο όσο και τις μορφές της πολιτικής πρακτικής και επιδρά συστηματικά και καθοριστικά στη λειτουργία του πολιτικού συστήματος, στον έλεγχο της ασκούμενης πολιτικής και τν αντιπροσώπευση συλλογικών συμφερόντων, με αποτέλεσμα το πολιτικό να οργανώνεται μεταξύ άλλων δια –-αλλά και επί— του τηλεοπτικού μέσου.Oιεπιδράσεις αυτές οφείλονται τόσο στην ίδια την τεχνολογία του τηλεοπτικού μέσου όσο και στους ειδικούς σημειωτικούς κώδικες που χρησιμοποιεί, υπό τους όρους βέβαια της λειτουργίας του ως εμπορικής επιχείρησης (διαφήμιση, μέτρηση τηλεθέασης, ομοιομορφία προγραμμάτων κ.λπ.).

Ε ρ ω τ η μ α τ ο λ ό γ ι ο Παρουσίαση των Αποτελεσμάτων από την 12 η έως την 16 η ερώτηση

Απάντησαν % Άνδρες Γυναίκες Να παρακολουθείς τηλεόραση 10 % 13 % Να διαβάζεις βιβλίο 3 % 18 % Να πραγματοποιείς μια έξοδο 69 % 62 % Να παίζεις κάποιο παιχνίδι 18 % 8 % Ερώτηση 12 : Στον ελεύθερο χρόνο σου η πρώτη σου επιλογή είναι Σχόλια: Σύμφωνα με τις παραπάνω τιμές όλο και περισσότεροι άνθρωποι σήμερα πραγματοποιούν μια έξοδο στον ελεύθερο χρόνο τους ποσοστό 69 % για τους άνδρες και 62 % για τις γυναίκες και μόλις ένα μικρό ποσοστό 3 % των ανδρών διαβάζουν βιβλίο και 8 % των γυναικών παίζουν κάποιο παιχνίδι.

Ερώτηση 13: Βρίσκεις τα διαφημιστικά μηνύματα Απάντησαν % Άνδρες Γυναίκες Ενοχλητικά 21 % 36 % Απαραίτητα 10 % 5 % Υπερβολικά πολλά 46 % Αδιάφορα 26 % 13 % Σχόλια: Σύμφωνα με τις παραπάνω τιμές όλο και περισσότεροι άνθρωποι σήμερα βρίσκουν υπερβολικά πολλά τα διαφημιστικά μηνύματα ποσοστό 46 % για τους άνδρες και για τις γυναίκες και μόλις ένα μικρό ποσοστό 10 % των ανδρών και 5 % των γυναικών βρίσκουν τα διαφημιστικά μηνύματα απαραίτητα.

Ερώτηση 14: Προτιμάς να βλέπεις σειρές Απάντησαν % Άνδρες Γυναίκες Ελληνικές 38 % 46 % Ξένες 62 % 56 % Σχόλια: Σύμφωνα με τις παραπάνω τιμές όλο και περισσότεροι άνθρωποι σήμερα προτιμούν να βλέπουν ξένες σειρές ποσοστό 62 % για τους άνδρες και 56 % για τις γυναίκες και μόλις ένα μικρό ποσοστό 38 % των ανδρών και 46 % των γυναικών βλέπουν ελληνικές σειρές.

Ερώτηση 15: Πιστεύεις πώς τα κανάλια προωθούν τις τούρκικες σειρές; Απάντησαν % Άνδρες Γυναίκες Ναι 90 % 97 % Όχι 10 % 3 % Σχόλια: Σύμφωνα με τις παραπάνω τιμές όλο και περισσότεροι άνθρωποι σήμερα πιστεύουν πως τα κανάλια προωθούν τις τούρκικες σειρές ποσοστό 90 % για τους άνδρες και 97 % για τις γυναίκες και μόλις ένα μικρό ποσοστό 10 % των ανδρών και 3 % των γυναικών πιστεύουν το αντίθετο.

Ερώτηση 16: Πιστεύεις πως η τηλεόραση κρατάει συντροφιά στους μοναχικούς ανθρώπους; Απάντησαν % Άνδρες Γυναίκες Ναι 90 % 95 % Όχι 10 % 5 % Σχόλια: Σύμφωνα με τις παραπάνω τιμές όλο και περισσότεροι άνθρωποι σήμερα πιστεύουν πως η τηλεόραση κρατάει συντροφιά στους μοναχικούς ανθρώπους ποσοστό 90 % για τους άνδρες και 95 % για τις γυναίκες και μόλις ένα μικρό ποσοστό 10 % των ανδρών και 5 % των γυναικών πιστεύουν το αντίθετο.