Η ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΤΩΝ ΝΗΠΙΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Advertisements

Παγκόσμια ημέρα κατά της ενδοσχολικής βίας και του σχολικού εκφοβισμού
Συνεργασία Εκπαιδευτικών και Γονέων
Ας διοργανώσουμε ένα πάρτι...
Φύση :Mια φίλη ζητά βοήθεια
Υπεύθυνη Αγωγής Υγείας Διεύθυνσης Π.Ε. Ανατ. Θεσσαλονίκης
ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ «Ι.Μ.ΔΕΛΑΣΑΛ» - ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ -
ΔΙΑΤΑΡΑΧΗ ΕΛΛΕΙΜΜΑΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΟΧΗΣ- ΥΠΕΡΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
Αξιολόγηση Σεμιναρίου με θέμα: «Υγιεινή Διατροφή και Στοματική Υγεία» Παρασκευή 18 Ιανουαρίου 2013 Αντιγόνη Λυμπέρη Υπ. Αγωγής Υγείας ΠΕ Δ Αθήνας.
Η ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧ. ΕΤΟΣ
1ο Γυμνάσιο Κρύας Βρύσης ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΘΕΜΑ : Η αυλή μας χώρος μόρφωσης, παιχνιδιού, δημιουργίας.
ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Παίζω, γελάω, περνάω όμορφα»
5ο ΕΙΔΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Παίζοντας & ζωγραφίζοντας
Γονιός : Ένα επάγγελμα χωρίς προετοιμασία Ειρήνη Κορδερά Ψυχολόγος - Παιδοψυχολόγος.
<< EY AΓΩΝΙΖΕΣΘΑΙ>>
ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ ΒΑΣΙΛΗΣ Β’ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΣΤΕΛΙΟΣ ΣΤ’ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Είμαι καλά με εμένα & με τους άλλους» Σχολικό έτος /Θ Δημ. Σχολ. Ροδοδάφνης.
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΦΡΕΝΑΡΟΥ
9ο Γυμνάσιο Καλλιθέας «Μάνος Χατζιδάκις»
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΠΟΡΡΙΜΜΑΤΩΝ-ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ
Η ΥΓΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΖΩΗ ΚΑΙ ΧΑΡΑ
Ιγ’ δημοτικο σχολειο παφου Προγραμμα «Νιωθω ασφαλησ στο σχολειo μου»
Δημοτικό Σχολείο Αγίου Ιωάννη Μαλούντας
Σχολικό έτος ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΤΡΩΝ
Η μετάβαση των νηπίων από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό Σχολείο, θεωρείται μια εξαιρετικά κρίσιμη εμπειρία στη ζωή του παιδιού, επειδή θέτει τις βάσεις.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Λάδι, ο πράσινος χρυσός»
Συνεργασία Εκπαιδευτικών και Γονέων
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΔΕΜΕΝΙΚΩΝ
SCHOOL MEDIATION ΣΧΟΛΙΚΗ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΣΗ 2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΖΕΦΥΡΙΟΥ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Το νερό 36ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών Σχ. Έτος: Τάξεις: Δ1–Δ2
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Γερά Δόντια… Καλύτερη Υγεία»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Η Φιλία στη ζωή μας»
ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΘΑΛΑΣΣΟΥΔΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΟΣ ΠΕ10.50 ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ ΜΟΣΧΟΒΑ Γ.ΠΕ18.12-ΠΑΠΑΔΗΣ Δ.ΠΕ17.06.
Με αφορμή το Πρόγραμμα Αριάδνη: Ομάδα τάξη & ένα δημιουργικό εργαστήρι για γονείς Καικιλία Γ. Κατσιβαρδά Ψυχολόγος, MSc Εκπαιδευτικός ΠΕ
Σχολικές πρακτικές για την καλλιέργεια θετικού κλίματος Φραντζή Αντιόπη Διευθύντρια 70 ου Δ.Σ Αθηνών Σάββατο, 16 Μαΐου ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών.
Μελέτη και βελτίωση του πάρκου απέναντι από το σχολείο μας από τα παιδιά της Γ τάξης ( ) Οι εργασίες, οι σχετικές με το project, ξεκίνησαν με αφορμή.
Ομαλή μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ (Κ.Α) Ετήσιο Πρόγραμμα Τάξης Γ΄2
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ (Κ.Α) Ετήσιο Πρόγραμμα Τάξης A΄1
Μαρία Ζερβού Σύμβουλος Προσχολικής Αγωγής Ν.Κέρκυρας
Ομαλη μεταβαΣη απο το νηπιαγωγειο Στο δημοτικο
Πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης
Το Σχολειό μου.
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ (Κ.Α) Ετήσιο Πρόγραμμα Τάξης Β΄2
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ (Κ.Α) Ετήσιο Πρόγραμμα Τάξης Β΄1
ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΣΧΟΛΕΙΟΥ-ΓΟΝΕΩΝ Γιαλυράκη Πόπη Σύμβουλος Ψυχικής Υγείας(Msc), Play Therapist Θεραπεύτρια ζευγαριών (ICEEFT), Εκπαιδεύτρια ομάδων γονέων(Gordon-Fillial)
1ο Νηπιαγωγείο Πατρών
1 ο Νηπιαγωγείο Βραχναιίκων
7 ο Νηπιαγωγείο Πατρών – Γεωργάκης Ολύμπιος
73 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
4 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
1 ο Νηπιαγωγείο Οβρυάς
3/θ 45ο Νηπιαγωγείο Πατρών
ΜΕΤΑΒΑΙΝΟΝΤΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: 1/ θ Νηπιαγωγείο Φράγκα
37 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
Νηπιαγωγείο Κ. Μαζαρακίου
1/θ Νηπιαγωγείο Ριόλου
Νηπιαγωγείο Καλλιθέας
1/θέσιο Νηπιαγωγείο Βασιλικού
Νηπιαγωγείο Λουσικών
«Γνωρίζοντας το μελλοντικό μου σχολείο» 71o Νηπιαγωγείο Πατρών
1 ο Νηπιαγωγείο Κάτω Αχαΐας
44ο Νηπιαγωγείο Πατρών
1/Θ Νηπιαγωγείο Καραιΐκων
2 ο Νηπιαγωγείο Δεμενίκων
Νηπιαγωγείο Μαυρομανδήλας
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Η ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΤΩΝ ΝΗΠΙΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ. Η ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΤΩΝ ΝΗΠΙΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ. ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΠΕΤΡΟΥΣΑΣ, ΔΗΜΟΣ ΠΡΟΣΟΤΣΑΝΗΣ, ΔΡΑΜΑ.

Με την είσοδό τους τα παιδιά στο δημοτικό σχολείο έχουν να αντιμετωπίσουν ένα περιβάλλον φυσικό και κοινωνικό που είναι εντελώς διαφορετικό σε σχέση με τις προηγούμενες εμπειρίες τους.

Η σωστή ψυχολογική προετοιμασία του παιδιού και η στάση του για το σχολείο καθώς και το κλίμα της σχολικής τάξης είναι στοιχεία από τα οποία θα εξαρτηθούν όχι μόνο η σχολική του προσαρμογή αλλά και η γενικότερη σχολική του πρόοδος. Αν δεν ικανοποιούνται τα παραπάνω τότε συχνά τα παιδιά παρουσιάζουν έντονο άγχος, αντικοινωνική συμπεριφορά, ψυχοσωματικά συμπτώματα, με λίγα λόγια αρχίζει να αναπτύσσεται σχολική φοβία, κύρια αιτία της σχολικής αποτυχίας.

Για να υιοθετήσουν τα νήπια μια θετική στάση απέναντι στον κόσμο του σχολείου, συνεργαστήκαμε με τα παιδιά της Ά Δημοτικού και εφαρμόσαμε ένα πρόγραμμα κοινών δράσεων που είχε ως θέμα την «Ανακύκλωση», σε μια προσπάθεια να ευαισθητοποιήσουμε την τοπική κοινωνία ως προς το φλέγον αυτό ζήτημα.

Τρίτη 2 Απριλίου 2008. Αρχικά τους επισκεφθήκαμε την ώρα του διαλείμματος και είχαμε μία πρώτη ξενάγηση στον χώρο τους.

Τρίτη 2 Απριλίου 2008. Αρχικά τους επισκεφθήκαμε την ώρα του διαλείμματος και είχαμε μία πρώτη ξενάγηση στον χώρο τους.

Τρίτη 2 Απριλίου 2008. Αρχικά τους επισκεφθήκαμε την ώρα του διαλείμματος και είχαμε μία πρώτη ξενάγηση στον χώρο τους.

Πέμπτη 4 Απριλίου 2008. Στη συνέχεια τα νήπια συμμετείχαν στο μάθημα «Μελέτη Περιβάλλοντος», με την κ.Μπεκιάρη Ευαγγελία, και αποφάσισαν μαζί με τα παιδιά της πρώτης τάξης να ασχοληθούν ενεργά με το θέμα της ανακύκλωσης.

Πέμπτη 4 Απριλίου 2008. Στη συνέχεια τα νήπια συμμετείχαν στο μάθημα «Μελέτη Περιβάλλοντος», με την κ.Μπεκιάρη Ευαγγελία, και αποφάσισαν μαζί με τα παιδιά της πρώτης τάξης να ασχοληθούν ενεργά με το θέμα της ανακύκλωσης.

Πέμπτη 4 Απριλίου 2008. Στη συνέχεια τα νήπια συμμετείχαν στο μάθημα «Μελέτη Περιβάλλοντος», με την κ.Μπεκιάρη Ευαγγελία, και αποφάσισαν μαζί με τα παιδιά της πρώτης τάξης να ασχοληθούν ενεργά με το θέμα της ανακύκλωσης.

Τρίτη 8 Απριλίου 2008. Η ψυχολόγος κ.Συμεωνίδου Αθηνά συζήτησε με τους γονείς για τα απαραίτητα εκείνα εφόδια που θα κάνουν αυτή την εμπειρία ευχάριστη όπως είναι: Η ανεπιφύλακτη αποδοχή του παιδιού. Η ενίσχυση της αυτοπεποίθησης των παιδιών. Η ανοιχτότητα σε νέες εμπειρίες. Η ενίσχυση των σχέσεων με τα άλλα παιδιά ή εκπαιδευτικούς. Η ανάπτυξη εμπιστοσύνης μεταξύ παιδιών και εκπαιδευτικών.

Τρίτη 8 Απριλίου 2008. Η ψυχολόγος κ.Συμεωνίδου Αθηνά συζήτησε με τους γονείς για τα απαραίτητα εκείνα εφόδια που θα κάνουν αυτή την εμπειρία ευχάριστη όπως είναι: Ο σεβασμός απέναντι στα παιδιά όποια και αν είναι, όποιες αντιλήψεις, ικανότητες, γνώσεις κι αν έχουν. Να αποφεύγουμε τις ετικέτες «έτοιμος», «μη έτοιμος». Χαρακτηρισμοί αυτού του είδους δεν προσφέρουν τίποτα, επικεντρώνουν περισσότερο στο παρελθόν και όχι στο μέλλον και στο μαθησιακό δυναμικό του παιδιού.

Παρασκευή 11 Απριλίου 2008. Τα νήπια ετοιμάζουν κουλουράκια για να τα προσφέρουν στα παιδιά της Ά τάξης, που επισκέπτονται το νηπιαγωγείο και όλα μαζί διαβάζουν το παραμύθι «Το μεγάλο πράσινο δάσος» και καταθέτουν τους προβληματισμούς τους.

Πέμπτη 8 Μαΐου 2008. Συμμετείχαμε στο μάθημα της Αισθητικής Αγωγής, με την κ.Ντομπρίκη Ευαγγελία, και φτιάξαμε ομαδικό κολάζ λουλουδιών από φύλλα περιοδικών.

Πέμπτη 8 Μαΐου 2008. Συμμετείχαμε στο μάθημα της Αισθητικής Αγωγής, με την κ.Ντομπρίκη Ευαγγελία, και φτιάξαμε ομαδικό κολάζ λουλουδιών από φύλλα περιοδικών.

Δευτέρα 12 Μαΐου 2008. Συμμετείχαμε στο μάθημα της Γυμναστικής, με τον κ.Μπόσκο Ηλία, στον αύλειο χώρο του Δημοτικού.

Δευτέρα 12 Μαΐου 2008. Συμμετείχαμε στο μάθημα της Γυμναστικής, με τον κ.Μπόσκο Ηλία, στον αύλειο χώρο του Δημοτικού.

Τετάρτη 14 Μαΐου 2008. Μοιράσαμε ενημερωτικό υλικό για την ανακύκλωση μαζί με τα παιδιά της Ά τάξης στους κατοίκους του χωριού.

Τετάρτη 14 Μαΐου 2008. Μοιράσαμε ενημερωτικό υλικό για την ανακύκλωση μαζί με τα παιδιά της Ά τάξης στους κατοίκους του χωριού.

Δευτέρα 19 Μαΐου 2008. Συμμετείχαμε στο μάθημα της Μουσικής, με την κ.Μάττα Αγγελική, τραγουδήσαμε όλοι μαζί το τραγούδι της ανακύκλωσης.

Δευτέρα 19 Μαΐου 2008. Συμμετείχαμε στο μάθημα της Μουσικής, με την κ.Μάττα Αγγελική, τραγουδήσαμε όλοι μαζί το τραγούδι της ανακύκλωσης.

Τετάρτη 21 Μαΐου 2008. Φτιάξαμε μία αφίσα με κύριο αίτημα την τοποθέτηση κάδων ανακύκλωσης και την καταθέσαμε στην Κοινότητα του χωριού.

Τετάρτη 21 Μαΐου 2008. Ολοκληρώσαμε το πρόγραμμα και φυτέψαμε στην αυλή του Δημοτικού σχολείου το δέντρο της φιλίας μας, που θα μεγαλώσει όπως και η φιλία μας.

ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΖΩΓΡΑΦΙΖΟΥΝ ΤΙ ΤΟΥΣ ΑΡΕΣΕ ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ.

ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΖΩΓΡΑΦΙΖΟΥΝ ΤΙ ΤΟΥΣ ΑΡΕΣΕ ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ.

Ευχαριστούμε πολύ για τη συνεργασία τους τη δασκάλα κ Ευχαριστούμε πολύ για τη συνεργασία τους τη δασκάλα κ.Μπεκιάρη Ευαγγελία και τους μαθητές της Ά τάξης του Δημοτικού σχολείου Πετρούσας, και ιδιαίτερα: τον Διευθυντή, κ.Σαλπιγγίδη Ανδρέα, την Δασκάλα, κ.Ντομπρίκη Ευαγγελία, τον Γυμναστή, κ.Μπόσκο Ηλία, την Δασκάλα, κ.Μάττα Αγγελική.