Η Εργασία στην Αρχαία Ελλάδα

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Τα πολιτεύματα της αρχαίας Ελλάδας
Advertisements

ΠΗΝΕΛΟΠΗ GANDHI ΜΙΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΦΑΝΤΙΚΗ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΚΡΗΤΗΣ.
Εκπαίδευση –εργασία -γιορτές
ΤΑ ΤΡΕΛΑ ΜΥΑΛΑ Δημοσιογράφοι!!!.
Η καθημερινή ζωή και η εκπαίδευση των αθηναίων
Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΖΩΗ ΣΤΗΝ ΚΛΑΣΣΙΚΗ ΕΠΟΧΗ
1.1 Η οικογένεια- Η ελληνική οικογένεια
Η ΚΑΘΟΔΟΣ ΤΩΝ ΔΩΡΙΕΩΝ (11ος αι πΧ) οι
ΤΑ ΠΟΛΙΤΕΥΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ
The great Comic of Greek Philosophers Τίτλος: The great Comic of Greek Philosophers Τάξη:Έκτη Δημοτικού Διάρκεια:6 μήνες Μάθημα: Ξένη Γλώσσα (Αγγλική)
“ΝΟΥΣ ΥΓΙΗΣ ΕΝ ΣΩΜΑΤΙ ΥΓΙΕΙ” Βάτσης Γιώργος Καραπάνος Χρήστος Κόλτσης Νίκος Κωστινάς Δημήτρης.
ΝΟΥΣ ΥΓΙΗΣ ΕΝ ΣΩΜΑΤΙ ΥΓΙΕΙ
Ο«ΧΡΥΣΟΣ ΑΙΩΝΑΣ» 5ος αι.π.Χ.
Τα επαγγελματικά πρότυπα των μαθητών της Στ΄ τάξης του δημοτικού σχολείου ως κίνητρα των μελλοντικών επαγγελματικών τους στοχοθετήσεων Στέλιος Κ. Κρασσάς.
Σας μεταφέρω μια αληθινή ιστορία που ίσως βάλει λίγο νόημα παραπάνω στη ζωή σας… Ένας φτωχός αγρότης ονόματι Φλέμιγκ, ζούσε στο Ayrshire (Σκωτία). Μια.
Οι νόμοι του Σόλωνα Πεισίστρατος
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ
Υλικό για Διδακτική Πρόταση 1, Διδακτική Πρόταση 2 Διδακτική Πρόταση 3.
Τα πολιτεύματα στην Αρχαία Ελλάδα!!!
Τα πολιτεύματα στην Αρχαία Ελλάδα
Δούλα της ομηρικής εποχής
Βρίσκομαι σήμερα εδώ για να μιλήσουμε για
Η ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ KAI H ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΑΝΝΑ ΖΑΓΟΡΙΑΝΟΥ.
Αρχαία Θέατρα Γιάννης Βαρής 1ο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης Π.Τ.Δ.Ε Α.Π.Θ Ε’ – 2015.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ
Το πολίτευμα και η κοινωνία της Αθήνας στα χρόνια του Περικλή
Η ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΘΕΣΗ Οι κοινωνική θέση των γιατρών στην Αρχαία Αθήνα ήταν πολύ υψηλή μιας και υπήρχαν λιγοστοί οι οποίοι μπορούσαν να κάνουν αυτή την δουλειά.
1.Ιστορική αναδρομή της Οικιακής Οικονομίας
Αρχαίο κείμενο ● Ἐ ν Ἀ θ ή ναις το ὺ ς πα ῖ δας μετ’ ἐ πιμελε ί ας διδ ά σκουσι κα ὶ νουθετο ῦ σι. διδ ά σκουσι κα ὶ νουθετο ῦ σι. Νέα Ελληνικά ● Στην.
4ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑ: EΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΘΕΜΑ: «Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ» ΤΑΞΗ Α΄ ΟΜΑΔΑ Β΄
 Με τον όρο θέατρο εννοούμε την παραγωγή απεικονίσεων και συμβάντων, παραδοσιακών ή φανταστικών, ανάμεσα σε ανθρώπους με σκοπό την τέρψη και την επιμόρφωση.
Η ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ ΠΕΡΙΚΛΗ
Η αφήγηση του Αγαμέμνονα
Οι παλιοί Ολυμπιακοί Αγώνες
Το θέατρο στην αρχαία Ελλάδα
Εκπαίδευση σταδιοδρομίας στο ελληνικό δημοτικό σχολείο
ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΘΕΑΤΡΙΚΗΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ
2ο Δημοτικό Σχολείο Σιάτιστας
Για να βάλω λίγο νόημα παραπάνω στη ζωή Σας μεταφέρω μια αληθινή ιστορία Ένας φτωχός αγρότης ονόματι Φλέμιγκ, ζούσε στο Ayrshire (Σκωτία). Μια μέρα κι.
Αρχαία θέατρα Γιώργος Καρανάσιος Ε ο Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσ/νίκης.
ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ
ΙΣΤΟΡΙΑ ΕΛΕΝΗ.
Πόσο Ελεύθερες είναι οι Προσωπικές Επιλογές μας
Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΖΩΗ ΣΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΟ
Λευτέρης Δάλπης 1 ο πρότυπο Πειραματικό Π.Τ.Δ.Ε Α.Π.Θ Τάξη: Ε’
Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΗΣ ΜΟΡΦΩΣΗΣ-Ο ΑΘΗΝΑΙΟΣ ΚΑΙ Η ΕΡΓΑΣΙΑ-Η ΑΘΗΝΑ ΓΙΟΡΤΑΖΕΙ
Μινωικός πολιτισμός (καθημερινή ζωή, θρησκεία, γραφή)
Το σχολείο μας ξεκίνησε να λειτουργεί το 1936 με ιδρυτή τον Ιωακείμ Ξενόπουλο, ο οποίος ήταν δάσκαλος και είχε έρθει από τη Μ. Ασία. Το πρώτο κτίριο που.
2ο Δημοτικό Σχολείο Σιάτιστας
Τρόποι ζωής και επαγγέλματα Δημοτικό Σχολείο ………. Στ΄ τάξη Μάιος 2008.
ΜΠΡΙΝΙΑ ΕΛΕΝΑ ΠΑΝΑΓΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΞΕΚΟΥΚΗ ΟΡΣΑΛΙΑ ΞΕΚΟΥΚΗ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΠΕΖΑΝΗ ΑΦΗ Α3 ΤΜΗΜΑ:
ΚΟΣΜΑΣ Ο ΑΙΤΩΛΟΣ ΛΕΒΕΝΤΟΥΛΑ ΚΑΜΑΤΑΚΗ ΣΤ2 1 Ο ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ Αρχαία Εποχή.
Τα επαγγέλματα παίζουν σημαντικό ρόλο στη ζωή μας;
Η Εργασία στην Αρχαία Ελλάδα
Τα επαγγέλματα στην Αρχαιότητα
Ερευνητική εργασία Ερευνητική ομάδα: Υπεύθυνη καθηγήτρια:
«Σιγά τα …λάχανα» Κι όμως, είναι σπουδαία για την οικιακή οικονομία και το διεθνές εμπόριο τροφίμων Μια καλή πρακτική για την περιβαλλοντική εκπαίδευση.
Επαγγέλματα που χάθηκαν
O «ΧΡΥΣΟΣ ΑΙΩΝΑΣ» ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ (5ος π.Χ. αιώνας)
Τα πολιτεύματα στην Αρχαία Ελλάδα
Ηλίας Μπουναρτζής/ Η οικονομική ζωή Η σταδιακή παρακμή της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας έδωσε τη δυνατότητα στους υπόδουλους.
ΕΛΛΗΝΟΡΩΜΑΪΚΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΡΩΜΑΙΟΙ
Ε5. Η διαδικασία της μόρφωσης- ο Αθηναίος και η εργασία- η Αθήνα γιορτάζει (σελ ) πηγές:
SILK 40 ο Δημοτικό Σχολείο Περιστερίου ΤΑΞΗ Α’.
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΕΠΛΟΥ ΤΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΑΘΗΝΑ ΕΝΟΤΗΤΑ 3 Η -ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ ΑΘΗΝΑΙΩΝ.
ΟΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΤΑΞΕΙΣ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΤΟΥ 5ου ΑΙ. π.Χ. ΑΘΗΝΑΙΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΜΕΤΟΙΚΟΙ ( ΕΜΠΟΡΟΙ) ΔΟΥΛΟΙ ΑΓΡΟΤΕΣ ΤΕΧΝΙΤΕΣ ΕΜΠΟΡΟΙ ΔΙΑΝΟΗΣΗ.
Τεχνολογία και Επιστήμη
Η εκπαίδευση στο Βυζάντιο Κεφ. 12 Ούρδας Ιωάννης 2013.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Η Εργασία στην Αρχαία Ελλάδα

Η εργασία στην Αρχαία Ελλάδα Πολλοί πολίτες δεν είχαν ανάγκη από δουλειά Η θέση της γυναίκας στο σπίτι Δούλοι: «ζωντανά εργαλεία» Αρχαίοι Έλληνες φιλόσοφοι: «Η αργία είναι απαραίτητη τόσο για την ανάπτυξη της αρετής όσο και για την εκτέλεση των πολιτικών καθηκόντων»

Τα επαγγέλματα Ο δάσκαλος Παιδαγωγός Κιθαριστής Γραμματιστής Παιδοτρίβης

Τα επαγγέλματα Ο γιατρός Ιπποκράτης

Τα επαγγέλματα Ο έμπορος Ήταν συνήθως οι μέτοικοι Οι έμποροι ταξίδευαν σε όλες τις ελληνικές αποικίες

Τα επαγγέλματα Ο τραπεζίτης Ήταν συνήθως οι μέτοικοι Στην Αθήνα της κλασσικής εποχής υπήρχαν περίπου είκοσι

Τα επαγγέλματα Ο αγρότης Από τις βασικότερες ασχολίες Μεγάλες αντιξοότητες λόγω κλίματος και εδάφους

Τα επαγγέλματα Ο ψαράς Αναφέρονται ελάχιστα για τους ψαράδες και πάρα πολλά για τους ιχθυοπώλες Μικρά ψάρια κατανάλωναν οι φτωχοί και μεγάλα οι πλούσιοι

Τα επαγγέλματα Ο πωλητής Πουλούσαν τα εμπορεύματά τους στην αγορά Διαφορετικοί τύποι αγαθών πωλούνταν σε διαφορετικά μέρη της αγοράς

Τα επαγγέλματα Ο τεχνίτης Αντιμετωπίζονταν υποτιμητικά εκτός από τους καλλιτέχνες Γλύπτες και αγγειοπλάστες Είχαν τα εργαστήριά τους σε μια συγκεκριμένη περιοχή (π.χ. Κεραμεικός) Υπήρχε εξειδίκευση

Τα επαγγέλματα Ο αθλητής Οι Ολυμπιονίκες αποκτούσαν μεγάλη φήμη Είχαν ιδιαίτερη αντιμετώπιση Προετοιμάζονταν με τη βοήθεια γυμναστών

Τα επαγγέλματα Ο ηθοποιός Αρχικά το δράμα συνδέθηκε με τη λατρεία του Διονύσου Το επάγγελμα «ανακάλυψε» ο ποιητής Θέσπης Κατά το 15ο αι. επαγγελματικοί θίασοι έκαναν περιοδείες

Τα επαγγέλματα Ο φιλόσοφος Προσπάθησαν να ερμηνεύσουν τον τρόπο δημιουργίας του κόσμου και να απαντήσουν σε διάφορα ζητήματα που σχετίζονταν με τον άνθρωπο

Δημοτικό Σχολείο ……… Στ΄ τάξη 2008