Alpha English Το ΠΕΑΠ πάει A’ Δημοτικού…

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Το Νέο Πρόγραμμα Σπουδών για τα Αγγλικά Δημοτικής Εκπαίδευσης
Advertisements

Πρόγραμμα Εκπαίδευσης Μουσουλμανοπαίδων
Φέρη Γαλιατσάτου: Η γλωσσική διδασκαλία στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση.
Πρότυπο Εκπαιδευτήριο Ευρωπαϊκή Παιδεία
Η Σύνδεση της ξενόγλωσσης εκπαίδευσης στο σχολείο με το ΚΠΓ
Το Ενιαίο Πρόγραμμα Σπουδών για τις Ξένες Γλώσσες
Χρησιμοποιώντας το εκπαιδευτικό υλικό της Α’ και Β’ Δημοτικού
Η Διδασκαλία της Αγγλικής σε Μικρά Παιδιά Πράξη «ΝΕΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΞΕΝΟΓΛΩΣΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: Η ΕΚΜΑΘΗΣΗ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΣΕ ΠΡΩΙΜΗ ΠΑΙΔΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ»
Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
Μάθημα Αγγλικής Γλώσσας 3ο Δημοτικό Σχολείο Ζωγράφου
Αξιολόγηση Προγράμματος Assessment and Evaluation 1Polina Stavrou Athens 29/11/2012.
«Σχέδια μαθήματος, από τον σχεδιασμό στην υλοποίηση» Μαρία Αντωνάτου
Σκοταράς Νικόλαος, Σχ. Σύμβουλος ΠΕ12, Δρ. Ε.Μ.Π Ιστοσελίδα :
Στρατηγικές διδασκαλίας και σχεδιασμός μαθήματος/ Ήχος
της Μαρίας-Ζωής Φουντοπούλου
Συνεργασιακή δράση «Γλώσσα και Μαθηματικά μέσα από τη λογοτεχνία»
Χρήση και αξιοποίηση των ΤΠΕ κατά τη διδασκαλία των μαθηματικών στη δευτεροβάθμια ελληνική εκπαίδευση Δρ. Σάλτας Βασίλειος, Ιωαννίδου Ευφροσύνη Τμήμα.
Comenius Ελληνικό ημερολόγιο Φεβρουάριος 2014.
ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΠΕΑΠ ΣΕ ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ-ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ
Αξιολόγηση εκπαιδευτικού λογισμικού DT Trainer
«ΠΙΡΠΙΡΟΥΝΑ» Πειραματισμός για τη διδασκαλία της παραδοσιακής μουσικής στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση Δέσποινα Μπογδάνη – Σουγιούλ Ιούνιος 2002.
ΜΙΤΩΣΗ: διδακτικές προσεγγίσεις
Exercise 1Exercise 2 Εxercise 3 * Οδηγίες: * Υπάρχουν δύο ανθρωπάκια που βρίσκονται στο πάρκο. Βρίσκονται για πρώτη φορά. * Θα υπάρχει χώρος για να γράψουν.
Σωφρ. Χατζησαββίδης Η διδασκαλία της Πρώτης Γραφής και Ανάγνωσης
Ενότητα :1.Γνωριμία με την Κύπρο μας μέσα από εικονικό υλικό
Alpha English Το ΠΕΑΠ πάει A’ Δημοτικού…
Βιωματικές Δράσεις 2 ο Γυμνάσιο Καλλίπολης
Αικατερίνη Νικολάκη M. Ed.
Κέντρα Ξένων Γλωσσών ΠΑΠΑΗΛΙΟΥ
Beta English: Δραστηριότητες για τη Β΄ Δημοτικού
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
Νέα Προγράμματα Σπουδών: Σταδιακή εισαγωγή στη Δημοτική Εκπαίδευση
Η Διδασκαλία της Αγγλικής σε Μικρά Παιδιά Πράξη «ΝΕΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΞΕΝΟΓΛΩΣΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: Η ΕΚΜΑΘΗΣΗ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΣΕ ΠΡΩΙΜΗ ΠΑΙΔΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ»
Η επιρροή του χώρου εργασίας των σχολικών τάξεων στη μάθηση
Δραστηριότητες για τη Γ΄ δημοτικού
Διδασκαλία των Φ.Ε. στο Νηπιαγωγείο
ΚΩΣΤΑΣ ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΟΣ ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ Π.Ε.
Το Πρόγραμμα Εκμάθησης της Αγγλικής σε Πρώιμη Παιδική Ηλικία (ΠΕΑΠ)
Επιμορφωτική Διημερίδα για τους Σχολικούς Συμβούλους Ξένων Γλωσσών Η εκπαιδευτική πύλη του ΠΕΑΠ και το ηλεκτρονικό πρόγραμμα εξ αποστάσεως επιμόρφωσης.
ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ
ΥΠΟΕΡΓΟ 3: Επιμόρφωση Επιμορφωτών και Εκπαιδευτικών για την Εφαρμογή του Προγράμματος Εκμάθησης της Αγγλικής. Η εκπαιδευτική πύλη του ΠΕΑΠ, το ηλεκτρονικό.
Υποέργο 03: Επιμόρφωση Επιμορφωτών και Εκπαιδευτικών για την Εφαρμογή του Προγράμματος Εκμάθησης της Αγγλικής Η Διδασκαλία της Αγγλικής σε Μικρά Παιδιά.
Προφορική (Απευθείας ) Επικοινωνία
Το νέο Αναλυτικό Πρόγραμμα του ελληνικού Νηπιαγωγείου
ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Δομιστική προσέγγιση (Ι)
Υποέργο 03: Επιμόρφωση Επιμορφωτών και Εκπαιδευτικών για την Εφαρμογή του Προγράμματος Εκμάθησης της Αγγλικής Το ΠΕΑΠ και οι εκπαιδευτικές δραστηριότητες.
Έργο του Υπουργείου Παιδείας Υλοποιείται από το Πανεπιστήμιο Αθηνών Κέντρο Έρευνας για την Αγγλική Γλώσσα Τμήμα Αγγλικής Γλώσσας & Φιλολογίας Ιδρυματική.
Η Διδασκαλία της Αγγλικής σε Μικρά Παιδιά Πράξη «ΝΕΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΞΕΝΟΓΛΩΣΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: Η ΕΚΜΑΘΗΣΗ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΣΕ ΠΡΩΙΜΗ ΠΑΙΔΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ»
1o Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Αλεξανδρούπολης Κοσμά Γεωργία
Το ΠΕΑΠ στα Νέα Σχολεία με Ενιαίο Αναμορφωμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα 11/10/2010 Μ. Μ. (MEd)
Υποέργο 03: Επιμόρφωση Επιμορφωτών και Εκπαιδευτικών για την Εφαρμογή του Προγράμματος Εκμάθησης της Αγγλικής Beta English Tο ΠΕΑΠ πάει και στη Β’ Δημοτικού…
ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΕΤΟΙΜΟΤΗΤΑΣ
Υποέργο 03: Επιμόρφωση Επιμορφωτών και Εκπαιδευτικών για την εφαρμογή του Προγράμματος Εκμάθησης της Αγγλικής Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών ΠΕΑΠ.
Μια σημαία, χίλιες λέξεις: Πολυγραμματισμοί και Ανάγνωση Πολυτροπικών Κειμένων στα Πλαίσια της Ευρωπαϊκής Ημέρας Γλωσσών Μαρία Εμμανουηλίδου Εκπαιδευτικός.
Σειρά «Μαργαρίτα» Το αλφαβητάρι.
Για τα Τμήματα Υποδοχής Από το υλικό Διδασκαλίας Ελληνικής σε Αλλόγλωσσους Δρ. Σεραφείμ Ευαγγελία.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ «ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΙ ΧΟΡΟΙ» ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ : ΣΠΥΡΕΤΑ ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΥ ΑΕΜ : 1022.
Δεκαπενθήμερο Ενημέρωσης για την Πρόσβαση στην Εκπαίδευση, Οκτωβρίου 2015 «Προσβάσιμο Εκπαιδευτικό και Εποπτικό Υλικό για τα Αγγλικά σε Μαθητές με.
Υποέργο 03: Επιμόρφωση Επιμορφωτών και Εκπαιδευτικών για την Εφαρμογή του Προγράμματος Εκμάθησης της Αγγλικής Η εφαρμογή του Προγράμματος Εκμάθησης της.
Αξιοποίηση του εκπαιδευτικού υλικού για την Α΄ & Β΄ Δημοτικού Αλεξία Γιαννακοπούλου Θωμαή Αλεξίου Σχολική Σύμβουλος Αγγλικής Επίκουρη Καθηγήτρια, ΑΠΘ.
Αξιοποίηση του εκπαιδευτικού υλικού για την Α’ & Β’ Δημοτικού
ΔΕΚΑΡΧΟ ΝΟΜΟΥ ΞΑΝΘΗΣ Εκπαιδευτική Ομάδα: Αβραάμ Ιντζεβίδης
Το ΠΕΑΠ στα Νέα Σχολεία με Ενιαίο Αναμορφωμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα
ΜΑΡΙΑ ΡΕΛΛΙΑ ΕΚΠ/ΚΟΣ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΤΟΧΟΣ MASTER ΕΑΠ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ PRO-CLIL Μαρία Μασούρα
«το διδάσκω σημαίνει λέγω-πληροφορώ και το μαθαίνω σημαίνει
1/θ Νηπιαγωγείο Ριόλου
2 ο Νηπιαγωγείο Δεμενίκων
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Alpha English Το ΠΕΑΠ πάει A’ Δημοτικού… Υποέργο 3: Επιμόρφωση Επιμορφωτών και Εκπαιδευτικών για την Εφαρμογή του Προγράμματος Εκμάθησης της Αγγλικής Alpha English Το ΠΕΑΠ πάει A’ Δημοτικού… Αικατερίνη Νικολάκη M. Ed. Εκπαιδευτικός Αγγλικής

Οι μικροί μαθητές … χαρακτηρίζονται από περιορισμένο εύρος προσοχής μαθαίνουν κυρίως μέσω του προφορικού λόγου δυσκολεύονται να συνεργαστούν σε ομάδες «όσο εύκολα μαθαίνουν τόσο εύκολα ξεχνούν»

Λύσεις… Οι διασκεδαστικές δραστηριότητες μπορούν να επεκτείνουν το εύρος της προσοχής τους Τα παιχνίδια διευκολύνουν την ένταξή τους στην ομάδα Τα παραμύθια και οι ιστορίες βοηθούν σημαντικά την εκμάθηση της ξένης γλώσσας Η κίνηση και το τραγούδι βοηθούν τους μικρούς μαθητές στην κατανόηση αλλά και στην παραγωγή της ξένης γλώσσας

Η ιστοσελίδα του ΠΕΑΠ http://rcel.enl.uoa.gr/englishinschool Δραστηριότητες Α΄ τάξης Συνεχής ανακύκλωση λεξιλογίου και δομών Δραστηριότητες ‘άγκυρες’ (επανάληψη, εμπέδωση, επέκταση σε καινούριο επικοινωνιακό πλαίσιο) Παραδείγματα επαναληπτικών δραστηριοτήτων: Β6 “A party in the jungle” Β10 “Nelly the small caterpillar”

Δραστηριότητα Β6: A party in the jungle Γλωσσικοί στόχοι Να επαναλάβουν τα ονόματα ζώων της ζούγκλας (elephant, lion, hippo, monkey, parrot, zebra) και να μάθουν καινούρια (tiger, giraffe) Να ανακυκλώσουν λεξιλόγιο για χρώματα και φαγητά Να μάθουν λέξεις όπως jungle, friend, present Να μάθουν τις έννοιες big-small Να μάθουν τις φράσεις: Happy Birthday, Thank you, Let’s dance / have a party. http://rcel.enl.uoa.gr/peapabc/aclass_cycleB_B06.htm http://rcel.enl.uoa.gr/peapabc/aclass_cycleB_B06_pro.htm http://rcel.enl.uoa.gr/peapabc/aclass_cycleB_B06_mat.htm

Οι ιστορίες… κερδίζουν και διατηρούν αμείωτο το ενδιαφέρον των μικρών μαθητών αναπτύσσουν τη φαντασία και τη δημιουργικότητά τους συμβάλλουν στην κοινωνική και συναισθηματική τους ανάπτυξη βοηθούν την εκμάθηση της ξένης γλώσσας μέσω της επανάληψης συμβάλλουν στην εμπέδωση εννοιών (χρόνος, μέγεθος, σχήμα, αλληλουχία γεγονότων κλπ.) αποτελούν ένα πλαίσιο μέσα στο οποίο κωδικοποιούνται κοινωνικές συμπεριφορές και οικοδομείται θετικά ο αξιακός και ηθικός κόσμος των παιδιών προσφέρουν αμέτρητες ευκαιρίες για διαθεματική προσέγγιση της γνώσης

Δραστηριότητα Γ10 Goldilocks and the three bears Video γνώριμες ρουτίνες στην αρχή του μαθήματος που ‘ησυχάζουν την τάξη’ και σηματοδοτούν την έναρξη του μαθήματος διήγηση ιστορίας με realia paralinguistics features (οπτική επαφή, αλλαγή τόνου φωνής, κινήσεις κλπ)

Παιχνίδια – Μουσικοκινητικές δραστηριότητες Μέσω των παιχνιδιών οι μικροί μαθητές: αναπτύσσουν γνωστικά σχήματα γνωρίζουν τους άλλους βιώνουν καταστάσεις μαθαίνουν να υπακούουν σε κανόνες αποκτούν δεξιότητες: σωματικές, κοινωνικές, συναισθηματικές, νοητικές και γλωσσικές διατηρούν την προσοχή τους μαθαίνουν να λειτουργούν ομαδικά

Δραστηριότητα Δ1: The Circassian Circle (Scottish Dance) Βλέπε Video #1 Βλέπε Video #2 http://rcel.enl.uoa.gr/peapabc/aclass_cycleD_D01_pro.htm

Extra δραστηριότητες για την Α΄ Δημοτικού Ενίσχυση στόχων βασικού υλικού Εμπέδωση λεξιλογίου Διεύρυνση λεξιλογικού syllabus Ενίσχυση διαφοροποιημένης παιδαγωγικής Ενίσχυση χρήσης υλικού βασικών Κύκλων Ενίσχυση διαθεματικότητας Ευελιξία εκπαιδευτικού

Είδη extra διδακτικού υλικού Δραστηριότητες (τραγούδια, ιστορίες, παιχνίδια) Playtime μουσικοκινητικές δραστηριότητες παιχνίδια

Παιχνίδια (playtime) Memo game Bingo game Trace the way in the labyrinth Join the dots. Find what the picture shows Spot differences and similarities Board game Mathematical additions Pantomime Simon says Spot the objects (e.g. school objects) Snakes and ladders Listen, draw and colour

Υλικό από το Βρετανικό Συμβούλιο Video με ιστορίες Μουσικοκινητικές δραστηριότητες Τραγούδια Κατασκευές Ανάπτυξη σχεδίων μαθημάτων Why Anansi has thin legs http://learnenglishkids.britishcouncil.org/en/short-stories/why-anansi-has-thin-legs http://learnenglishkids.britishcouncil.org/en/craft-download/spider-mobile

Beta English Tο ΠΕΑΠ πάει και στη Β’ Δημοτικού… Υποέργο 3: Επιμόρφωση Επιμορφωτών και Εκπαιδευτικών για την Εφαρμογή του Προγράμματος Εκμάθησης της Αγγλικής Beta English Tο ΠΕΑΠ πάει και στη Β’ Δημοτικού… 14

Beta English Σχεδιασμός δραστηριοτήτων Εφαρμογή Αξιολόγηση Επανασχεδιασμός-διορθώσεις-προσθήκες Πιλοτική εφαρμογή 2011-2012 Τελική μορφή-παραγωγή υλικού 15

Beta English A B C D E ΚΥΚΛΟΙ ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΓΛΩΣΣΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ Ο εαυτός μου Οι φίλοι μου Η οικογένειά μου Το σπίτι μου Το σχολείο μου Η πόλη μου Η χώρα μου Γιορτές ΓΛΩΣΣΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ Παρουσίαση προσώπων ζώα, παιχνίδια Συναισθήματα Σχολικά αντικείμενα Μέλη οικογένειας Μέρη σώματος Σπίτι-δωμάτια-έπιπλα Εντολές-οδηγίες (ρήματα δράσης) Μήνες-Εποχές-καιρός Σχήματα Επίθετα Ρούχα Τρόφιμα Μέσα μεταφοράς Αριθμοί Προθέσεις To be/ have got/ there is/are Beta English 16

Δραστηριότητες Α κύκλου Α1 HELLO AGAIN A2 CLASS TREE A3 HOW ARE YOU FEELING A4 SCHOOL OBJECTS Α5 OUR CLASS BOOK 17

Νέες δραστηριότητες Α κύκλου Α1 HELLO AGAIN A2 CLASS TREE name a name A3 HOW ARE YOU FEELING how are you? (listening activity) A4 HOW OLD ARE YOU? what’s your telephone number? words we know Α5 I’M SPECIAL 18

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ A1: Hello, again! Περιεχόμενο Τα παιδιά μαθαίνουν να συστήνονται στην αγγλική γλώσσα και να συστήνουν τους φίλους τους. Παίζουν το παιχνίδι της τυφλόμυγας και εξασκούνται σε ερωτήσεις/απαντήσεις. Γλωσσικοί στόχοι Να χαιρετούν στα Αγγλικά Να παρουσιάζουν τον εαυτό τους και τους φίλους τους στα Aγγλικά λέγοντας ‘Hello, I’m X and this is my friend, George.’ και να απαντούν ‘Nice to meet you!’ όταν γνωρίζουν ένα καινούριο παιδί Να ρωτούν ‘What’s your name?’ και να απαντούν ‘My name is X.’ Να εξοικειωθούν με τις ερωτήσεις ‘Who is it?’, ‘Is it Maria/Nikos, etc.?’ Να απαντούν ‘It’s Maria/Nikos etc.’, ‘Yes, it is’ και ‘No, it isn’t’

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ A1: Hello, again! Παιχνίδι με τη μασκότ Τυφλόμυγα Who’s this? - It’s Maria/Nikos etc. Is it Maria? - Yes, it is/No, it isn’t. Is it a boy or a girl? - It’s a boy/girl.

Beta English A0 Our English class A1 Our mascot A1 Hello, again! Α ΤΑΞΗ A0 Our English class A1 Our mascot A2 Our names in English A4 Blindfolded Εισαγωγή στη γλώσσα Ανάπτυξη κοινωνικού γραμματισμού Β ΤΑΞΗ A1 Hello, again! Ανακύκλωση και εμπλουτισμός γλώσσας Επέκταση κοινωνικού γραμματισμού Beta English 21

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ A2: Class tree Τα παιδιά κατασκευάζουν ομαδικά το δέντρο της τάξης τους με τα αποτυπώματα των χεριών τους. Φτιάχνουν και κόβουν το περίγραμμα της παλάμης τους. Το χρωματίζουν και προσθέτουν τα χαρακτηριστικά που επιθυμούν (π.χ. ένα ζωάκι ή το όνομά τους).

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ Α2_extra 01: Name a name Αναγνωρίζουμε τα ονόματά μας στα Αγγλικά και παίζουμε παιχνίδια. Δείχνουμε στα παιδιά λευκά χάρτινα πιάτα πάνω στα οποία έχουμε γράψει από πριν τα ονόματά τους στα Aγγλικά με χοντρό μαρκαδόρο. Μπορούμε το αρχικό γράμμα του ονόματός τους να το γράψουμε με διαφορετικό χρώμα. Σηκώνουμε ψηλά το κάθε πιάτο, προφέρουμε τον ήχο του αρχικού γράμματος π.χ. /p/ for Petros, /m/ for Mary κλπ και στη συνέχεια ολόκληρο το όνομα του κάθε μαθητή και ζητάμε από όλους να το επαναλάβουν μετά από εμάς. Επαναλαμβάνουμε την ίδια διαδικασία για τα ονόματα όλων των μαθητών.

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ Α2_extra 01: Name a name Τα παιδιά κάνουν έναν κύκλο. Παίζουμε ή τραγουδάμε το τραγούδι ‘Plate sail’ (στο ρυθμό του “If you are happy and you know it”). Πετάμε στη μέση του κύκλου ένα-ένα πιάτο με το όνομα του κάθε μαθητή. O μαθητής που αναγνωρίζει το όνομά του γραμμένο πάνω στο πιάτο, οφείλει να σηκώσει το πιάτο από το πάτωμα. Τα επιβραβεύουμε κάθε φορά που το καταφέρνουν. Το παιχνίδι και το τραγούδι τελειώνουν όταν όλοι οι μαθητές σηκώσουν τα πιάτα με τα ονόματά τους.

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ Α2_extra 01: Name a name Τραγούδι ‘Plate sail’ If your name is on the plate, pick it up If your name is on the plate Then you are doing really great If your name is on the plate, pick it up!

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ Α5: I’m special, you’re special Γλωσσικοί στόχοι Να επαναλάβουν λεξιλόγιο και φράσεις σχετικές με χαιρετισμούς, ηλικία και προτιμήσεις, π.χ. Good morning/ Hello/ Hi, I’m … Maria/ I’m seven years old/ I like bananas / hamburgers…κ.λπ. Να επαναλάβουν λέξεις τροφών που είναι ίδιες ή μοιάζουν με τις αντίστοιχες στα ελληνικά, π.χ. bananas, carrots, hamburgers, biscuits Να αναγνωρίζουν τους χαιρετισμούς σε γραπτή μορφή Να επαναλάβουν τον πληθυντικό ομαλών ουσιαστικών

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ Α5: I’m special, you’re special

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ Α2_extra 01: Name a name Ενίσχυση αναδυόμενου γραμματισμού Ακουστική εμπειρία Ανάκληση εμπειριών από την κατάκτηση της μητρικής γλώσσας Αναγνώριση ονομάτων / λέξεων Προγραφικές ασκήσεις Φωνημική προσέγγιση - Φωνολογική αποκωδικοποίηση Έμφαση στη φωνή του γράμματος και όχι στο όνομά του Ολιστική προσέγγιση Άκουσμα Εικόνα Βίωμα

Το έργο υλοποιείται από το ΚΕΝΤΡΟ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΓΛΩΣΣΟΜΑΘΕΙΑΣ