Σχεδίαση Εκπαιδευτικού Λογισμικού Σχέδιο Μαθήματος – Ανάπτυξη Εφαρμογών Γ’ Λυκείου Τεχνολογικής Κατεύθυνσης Ιωάννης Βλαχόπουλος – Μ1249 Αικατερίνη Δρόσου.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
Advertisements

7.3.8 Μεταφραστές Ελληνογαλλική Σχολή Καλαμαρί - Τίκβα Χριστίνα.
• ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ • ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ • ΣΤΟΧΟΙ • ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ • ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ - ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΠΟΛΥΜΕΣΩΝ ΚΑΙ ΥΠΕΡΜΕΣΩΝ Γνωριμία με τα πολυμέσα στα πλαίσια της διδασκαλίας και της μάθησης.
Η Εκπαίδευση στην εποχή των ΤΠΕ
Εισαγωγή στο Προγραμματισμό
7.5.2 Αντικειμενοστραφής προγραμματισμός
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
ΕΑΡΙΝΟ ΕΞΑΜΗΝΟ ΠΤΔΕ ΡΟΔΟΣ 2010
Το μάθημα της Πληροφορικής Η πραγματικότητα σήμερα!!! ΗΥ-302:Διδακτική της Πληροφορικής Επιμέλεια-Παρουσίαση Γεωργία Αδαμοπούλου Εύα Νοικοκυράκη.
Γεωργαλλίδης Δημήτρης Καθηγητής Πληροφορικής
Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Β΄ Επιπέδου Ειδικό Μέρος Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (κλάδοι ΠΕ60-70) ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ.
Ενότητα Η Δομή Επανάληψης
Ο ΕΠ Ολοκληρωμένο Ε κπαιδευτικό και Π ακέτο ΥΔΑ Π για την Υ ποστήριξη της Δ ιδασκαλίας Α λγοριθμικής & Προγραμματισμού ΔΕ στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΗΣ ΕΥΡΥΤΕΡΗΣ ΕΝΝΟΙΑΣ ΤΟΥ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΠΤΥΧΗ ΤΟΥ Κάππας Κων/νος Επιμορφωτής ΤΠΕ -
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ
Εφαρμογές του Scratch στην διδασκαλία της Πληροφορικής
Πρόγραμμα Kidspiration
Διδακτικά σενάρια.
Ενσωμάτωση – χρήση του προγράμματος «ΓλωσσοΜάθεια» στην εκπαιδευτική διαδικασία Στοχεύοντας στο να αποκτήσει το μάθημα της Γ’ τάξης Τεχνολογικής κατεύθυνσης.
Κατασκευή σεναρίου διδασκαλίας με τη χρήση εργαλείων web 2.0
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 2: ΘΕΜΑΤΑ ΘΕΩΡΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ Η/Υ
Τάξεις στις οποίες απευθύνεται: Β Γυμνασίου
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΥ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ
Για τη διεκπεραίωση ενός προβλήματος πρέπει να ακολουθηθεί η εξής διαδικασία:  να γραφεί ο αλγόριθμος να συνταχθεί το πρόγραμμα σε γλώσσα υψηλού επιπέδου.
Δομή επανάληψης Η δομή επανάληψης είναι μια ολοκληρωμένη πρόταση η οποία περικλείει μια συνθήκη και μια ομάδα εντολών, οι οποίες εκτελούνται, όσο ικανοποιείται.
Διδακτική της Πληροφορικής ΗΥ302 Εργασία :Παρουσίαση σχολικού βιβλίου Γ’ Λυκείου Τεχνολογικής Κατεύθυνσης «Ανάπτυξη εφαρμογών σε προγραμματιστικό περιβάλλον»
Επανάληψη.
Η διδασκαλία του Προγραμματισμού στο Ενιαίο Λύκειο Προς ένα ολοκληρωμένο πλαίσιο με στόχο την ανάπτυξη δεξιοτήτων επίλυσης προβλημάτων Αθανάσιος Τζιμογιάννης.
Computers: Information Technology in Perspective By Long and Long Copyright 2002 Prentice Hall, Inc. Προγραμματισμός Η / Υ 6 η Διάλεξη.
Φυλλο του Καθηγητη. Teacher’s Age Ποιο ειναι το αντικειμενο διδασκαλιας σας?
ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΑΛΓΟΡΙΘΜΩΝ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ PASCAL ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΟΣ: ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΕ ΤΙΣ ΤΡΕΙΣ ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΕΣ.
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 2: ΘΕΜΑΤΑ ΘΕΩΡΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ Η/Υ
Η Δομή Επανάληψης οι 3 Δομές Επανάληψης ή αλλιώς οι τρεις σωματοφύλακες… Η παρουσίαση της εντολής Μέχρις_ότου είναι από την εισήγηση των κ. Σ. Δουκάκη.
Το Scratch και ο σχεδιασμός γεωμετρικών σχημάτων
ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΑΛΓΟΡΙΘΜΩΝ
Τι άλλαξε στα νέα αναλυτικά προγράμματα;. Βασικοί άξονες του νέου Αναλυτικού Προγράμματος Βασικοί άξονες του νέου Αναλυτικού Προγράμματος Ένα συνεκτικό.
Γλώσσα Προγραμματισμού LOGO
Εννοιολογική Χαρτογράφηση
Εισαγωγή στην Έννοια του Αλγορίθμου και στον Προγραμματισμό
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου Πανεπιστήμιο Πατρών, Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης & της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
Ένα Παιχνίδι Ρόλων στο Δημοτικό για τη Διδασκαλία των Διαδικασιών σε Logo Θωμάς Σκυλογιάννης Καθηγητής Πληροφορικής.
3 η διδασκαλία. Παραγοντοποίση- Χρήση ταυτοτήτων- Επίλυση εξισώσεων Τάξη: Γ’ Γυμνασίου Αριθμός Μαθητών: 28.
Εισαγωγή στις Αρχές της Επιστήμης των Υπολογιστών Β’ τάξη Γενικού Λυκείου Γενικής παιδείας Καθηγητής: Τζουμάκα Χριστίνα.
ΚΑΤΑΝΟΩ ΤΙΣ ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ SCRATCH Χρήστος Μανώλης, Πληροφορικός ΠΕ 19 ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2015 Ομάδα ανάπτυξης 6 ο εσπερινό ΕΠΑΛ Θεσσαλονίκης.
Ε. Αλεξοπούλου, Ε.Π.ΠΑΙ.Κ., Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. Εκπαιδευτική Τεχνολογία, Πολυμέσα.
ΑΝΩΤΑΤΗ ΣΧΟΛΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΕΝΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΓΕΝΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ «Εκπαιδευτική Τεχνολογία-Πολυμέσα»
Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον
Ενότητα 1 : Παρουσίαση/Σκοπός Μαθήματος Βασίλειος Κόμης ΤΕΕΑΠΗ
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
ΔΟΜΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ «ΓΙΑ» Για μτ από ατ μέχρι ττ [με_βήμα β] εντολές Τέλος_επανάληψης : περιοχή εντολών μτ : η μεταβλητή της.
Ειρήνη Πετράκη Δασκάλα – Πυρήνας ΤΠΕ Μάρτιος, 2011
ΦΑΣΕΙΣ ΕΠΙΛΥΣΗΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ – ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
Στοιχεία Δομημένου Προγραμματισμού
Δομή Επιλογής Μάθημα 4ο Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον Τάξη Γ Οικονομίας & Πληροφορικής Θετικών Σπουδών 2ο Γενικό Λύκειο Αλιβερίου |
Εισαγωγή στις Αρχές της Επιστήμης των Η/Υ
ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΤΑΞΗ Διερεύνηση με συζήτηση
Εισαγωγική Επιμόρφωση για την εκπαιδευτική αξιοποίηση ΤΠΕ (Επιμόρφωση Β1 Επιπέδου) ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΨΗΦΙΑΚΩΝ.
Αναλυτικό Πρόγραμμα Πληροφορικής και Επιστήμης Ηλεκτρονικών Υπολογιστών Επιμόρφωση στους Δείκτες Επιτυχίας και Δείκτες Επάρκειας Νοέμβριος, 2015.
οι 3 Δομές Επανάληψης ή αλλιώς οι τρεις σωματοφύλακες…
2Ο ΓΕΛ ΙΛΙΟΥ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β’ ΛΥΚΕΙΟΥ
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Γ΄ Γυμνασίου Α΄ Τρίμηνο
Εννοιολογική Χαρτογράφηση
Ιεραρχική σχεδίαση Καθορίζονται οι βασικές λειτουργίες σε ανώτερο επίπεδο και στη συνέχεια γίνεται διάσπαση σε όλο και μικρότερες λειτουργίες μέχρι το.
Σκοπός Η συνοπτική παρουσίαση
Η Συνθετική Δημιουργική Εργασία ως εναλλακτική μορφή αξιολόγησης της Αγγλικής Γλώσσας στο Γυμνάσιο: Ένα παράδειγμα Χριστίνα Κάλφογλου Πειραματικό Γυμνάσιο.
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Σχεδίαση Εκπαιδευτικού Λογισμικού Σχέδιο Μαθήματος – Ανάπτυξη Εφαρμογών Γ’ Λυκείου Τεχνολογικής Κατεύθυνσης Ιωάννης Βλαχόπουλος – Μ1249 Αικατερίνη Δρόσου – Μ1326

Γνωστικό Αντικείμενο  Δομή Επανάληψης: Εκτέλεση μίας ομάδας εντολών επαναληπτικά με βάση κάποια συνθήκη που μπορεί να είναι αληθής ή ψευδής. ΓΙΑ...ΑΠΟ...ΜΕΧΡΙ ΟΣΟ...ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ ΜΕΧΡΙΣ ΟΤΟΥ

Διδακτικοί Στόχοι  Γενικοί Στόχοι  Ειδικοί Στόχοι  Αναμενόμενα Αποτελέσματα

Γενικοί Στόχοι  Αναγνώριση περιπτώσεων χρήσης της Δ.Ε.  Υλοποίηση με χρήση κατάλληλης γλώσσας προγραμματισμού («ΓΛΩΣΣΑ») προγραμμάτων που συνδυάζουν τις δομές του δομημένου προγραμματισμού. Δομή Ακολουθίας Δομή Επιλογής Δομή Επανάληψης

Διδακτικοί Στόχοι  Γενικοί Στόχοι  Ειδικοί Στόχοι  Αναμενόμενα Αποτελέσματα

Ειδικοί Στόχοι  Επιλογή σωστής επαναληπτικής μορφής (εξαρτάται από το εκάστοτε πρόβλημα προς επίλυση)  Διάκριση τεχνικών λεπτομεριών μεταξύ των επαναληπτικών μορφών.  Ικανότητα υλοποίησης αλγορίθμων με τρεις διαφορετικούς τρόπους.  Αναγνώριση Σφαλμάτων σε πρόγραμμα.  Αναπαράσταση προγραμμάτων σε μορφή Διαγράμματος Ροής.  Υπολογισμός τιμών μεταβλητών εκτελώντας χειροκίνητα αλγορίθμους με Δ.Ε. βήμα προς βήμα

Διδακτικοί Στόχοι  Γενικοί Στόχοι  Ειδικοί Στόχοι  Αναμενόμενα Αποτελέσματα

Αναμενόμενα Αποτελέσματα  Εξοικείωση με τις μορφές της Δ.Ε. και των αντίστοιχων διαγραμμάτων ροής.  Ανάπτυξη σύνθετων προγραμμάτων σε κατάλληλο περιβάλλον («ΓΛΩΣΣΟΜΑΘΕΙΑ»).  Ανάπτυξη σύνθετων διαγραμμάτων ροής σε κατάλληλο περιβάλλον («ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ ΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΡΟΗΣ»).

Διδασκαλία  3 Διδακτικές ώρες  Υποστηρικτικό Υλικό: Εργαστήριο Η/Υ Προτζέκτορας Σύνδεση στο Διαδίκτυο Προεγκατεστημένα περιβάλλοντα ΓΛΩΣΣΟΜΑΘΕΙΑ και ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ ΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΡΟΗΣ.  Εκπαιδευτικό Υλικό: Σχολικό Βιβλίο Εργαλεία Web 2.0 για διδασκαλία (CMap, Prezi, Σύννεφο Λέξεων, YouTube).

Εργαλεία WEB 2.0  Prezi για παρουσίαση θεωρίας: Σύννεφο λέξεων Εννοιολογικός Χάρτης YouTube  Φύλλα Εργασίας και Αξιολόγησης: Quiz Revolution Hot Potatoes ΓΛΩΣΣΟΜΑΘΕΙΑ και ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ ΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΡΟΗΣ (Δεν περιλαμβάνονται ρητά στα web 2.0 tools).

Πρώτη Διδακτική Ώρα – Παρουσίαση Θεωρίας  Χρήση Prezi.  Σύννεφο Λέξεων (5 λεπτά)  Χαρακτηριστικά Δ.Ε. Και αντίστοιχα Διαγράμματα Ροής (12 λεπτά).  Παραδείγματα των 3 μορφών της Δ.Ε. Και ανάλυση διαφορών (10 λεπτά).  Σύνοψη με Εννοιολογικό Χάρτη (5 λεπτά).  Προβολή Βίντεο για το περιβάλλον «Δημιουργός Διαγραμμάτων Ροής» (8 λεπτά).  Συζήτηση και Απορίες (5 λεπτά).

Δεύτερη Διδακτική Ώρα – 1 ο Φύλλο Εργασίας  Διάρκεια 1 ου Φύλλου : 35 λεπτά. Στον εναπομείνατα χρόνο προχωρούμε στο 2 ο φύλλο εργασίας που είναι πιο απαιτητικό:  1 ο Φύλλο Εργασίας: Δρ 1. Επίλυση Quiz (QuizRevolution) Δρ 2. Αντιστοίχηση (Hot Potatoes) Δρ 3. Χειροκίνητη εκτέλεση αλγορίθμων. Δρ 4. Ομοίως, με πιο σύνθετο αλγόριθμο.  2 ο Φύλλο Εργασίας (Πλήρης Διάρκεια 40 λεπτά): Δρ 1. Μετατροπή αλγορίθμου σε διάγραμμα ροής και διαγράμματος ροής σε αλγόριθμο

Τρίτη Διδακτική Ώρα – Συνέχεια 2 ου Φύλλου και Αξιολόγηση  2 ο Φύλλο Εργασίας: Δρ 2: Μετατροπή προγράμματος σε ισοδύναμη μορφή στις άλλες 2 επαναληπτικές μορφές. Δρ 3: Υλοποίηση αλγορίθμου στο περιβάλλον ΓΛΩΣΣΟΜΑΘΕΙΑ.  Αξιολόγηση: Από καθηγητή: ερωτήσεις κλειστού τύπου που δίνουν έμφαση στους μαθησιακούς στόχους. (QuizRevolution). Αυτοαξιολόγηση: Ερωτήσεις για το πόσο πιστεύουν ότι οι στόχοι του μαθήματος επιτεύχθηκαν και σε τι ώφελος για τους ίδιους.