…διάλλειμα για διαφημίσεις

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Κατασκευή σχολικού ιστότοπου Οι μαθητές της Α΄ Λυκειου που ανέλαβαν το project με θέμα «κατασκευή σχολικού ιστότοπου» χωρίστηκαν σε έξι ομάδες. Σε κάθε.
Advertisements

Β΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΟΛΟΣΣΙΟΥ
Τίτλος εκπαιδευτικής δραστηριότητας: ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ ΟΜΑΔΙΚΑ ΠΑΧΝΙΔΙΑ
Φύση :Mια φίλη ζητά βοήθεια
Το ΔιαδΙκτυο στη ζωΗ μαΣ
«Σχέδια μαθήματος, από τον σχεδιασμό στην υλοποίηση» Μαρία Αντωνάτου
ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ Μαρια Κουτάτζη ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012.
Μ. Βιβίτσου, Ν. Λαμπροπούλου, Αλ. Γκίκας, Ι. Χαρδαλούπα
ΑΓΝΗ ΜΠΟΥΡΑ ΤΑΞΙΑ ΠΕΤΡΙΤΖΙΚΛΗ ΜΑΡΙΑ ΜΟΥΤΖΟΥΡΗ ΕΥΑ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΥ
ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ FACEBOOK ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ 1ου ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ
Το κάπνισμα σκοτώνει! Σταματήστε το ΤΩΡΑ!
Soft skills = προσωπικά χαρακτηριστικά και ικανότητες Δέκα προσωπικά χαρακτηριστικά και ικανότητες που αναπτύσσονται κατά την εφαρμογή ενός προγράμματος.
ΚΕΝΤΡΟ ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΠΟΛΕΜΗΣΗΣ ΤΩΝ ΝΑΡΚΩΤΙΚΩΝ ΝΟΜΟΥ ΑΡΚΑΔΙΑΣ
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ
Εισαγωγή στην ασφάλεια στο διαδίκτυο
Τρέχει, τρέχει , τρέχει … το νερό.
Μερικά ακόμη παραδείγματα
Μοντέλο Διδασκαλίας Φυσικών Επιστήμων, για την Υποχρεωτική Εκπαίδευση, στην Κατεύθυνση της Ανάπτυξης Γνώσεων και Ικανοτήτων. Π. Κουμαράς.
1.1 Τίτλος Διδακτικής Πρακτικής «Ψυχική Υγεία – Διαπροσωπικές σχέσεις»
ΚΑΠΝΙΣΜΑ; ΌΧΙ ΕΜΕΙΣ! SİGARA MI? BİZDEN UZAK!
Διδασκαλία των Φ.Ε. στο Νηπιαγωγείο
2ο ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
25ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΤΡΩΝ Α1 - Α
ΕΦΗΒΙΚΟΣ ΑΛΚΟΟΛΙΣΜΟΣ.
ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ
ΚΑΙ ΤΡΟΠΟΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ Αρχοντάκη Στέλλα
project: οψεις της ψυχολογιας
2ο Γενικό Λύκειο Κέρκυρας Σχ. έτ
Το νερό, ένα πολύτιμο αγαθό
ΤΑ ΜΥΣΤΙΚΑ ΤΗΣ διαφημισηΣ
Πώς μπορούμε να ταξιδέψουμε στο χώρο και στο χρόνο, βλέποντας μια εικόνα, ακούγοντας έναν ήχο, μυρίζοντας ένα άρωμα, γευόμενοι μια νοστιμιά, αγγίζοντας.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΩΝ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ (PROJECT) ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ 2 ΓΕΛ ΒΡΙΛΗΣΣΙΩΝ.
2° Ε. Π. Α. Λ ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ Σχολικό Έτος Σχολικό Έτος Project ΦΩΤΟΒΟΛΤΑΪΚΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΗΛΙΑΚΟΥ ΑΜΑΞΙΔΙΟΥ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΕΣ : 1) ΓΕΩΡΓΙΟΥ.
«Project» Διερευνητική εργασία. Σκοπός  Για να μάθουν οι μαθητές καλύτερα  Βιώματα – ενδιαφέροντα – μάθημα  Παιδαγωγικό κέρδος.
1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΤΕΜΙΔΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ «ΜΑΘΑΙΝΩ ΤΟ MARKETING ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ» ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ:
Δουλεύοντας μαζί για την προώθηση της υπεύθυνης κατανάλωσης των αλκοολούχων ποτών Εκστρατεία για την υπεύθυνη κατανάλωση από τη Diageo Μάρτιος 2014.
ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ Μάριος Κουκουνάρας - Λιάγκης Λέκτορας Διδακτικής των Θρησκευτικών Μάθημα 6 Το εκπαιδευτικό έργο και οι γενικές όψεις και συνθήκες της εκπαίδευσης.
Γνωριμία με το βιβλίο της… Γ’ ΤΑΞΗΣ. Αυτή τη σχολική χρονιά θα γνωρίσετε σύγχρονα ρεύματα μουσικής δημιουργίας από τον ελληνικό και τον παγκόσμιο μουσικό.
ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΑΝΝΑ ΓΑΛΟΥΠΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΤΑΠΑΝΑ ΣΤΑΜΑΤΙΑ.
OIKOΓΕΝΕΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ – ΒΙΟΛΟΓΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ 14 ο μαθητικό συνέδριο με θέμα περιβαλλοντικές, κοινωνικές και οικονομικές πτυχές της αειφορίας «Αυτός ο κόσμος.
ΚΟΥΡΟΓΕΝΗ ΘΕΟΔΩΡΑ ΛΑΜΠΡΙΝΟΥ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΦΩΤΕΛΛΗ ΜΑΡΙΑ ΧΡΥΣΑΝΤΖΑ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΑΛΚΟΟΛ.
4 Μαίου 2012 Ομάδα 7 Βολιανίτη Γεωργία-Βαλεντίνα Καμπόλη Μαρίνα Κοντογιώργη Ιωάννα Τρίκολα Μαρίνα.
Καλωσήρθατε!!!.
Βιολογία Γυμνασίου.
ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΑΝΑΓΚΩΝ
ΣΤΟΧΟΙ Να μπορούν οι μαθητές:
Ηλεκτρονικό Περιοδικό
Εκπαιδεύοντας τον παππού στο διαδίκτυο
Παιχνίδι και Παιδική Ηλικία
ΚΑΠΝΙΣΜΑ Σχολικό έτος: Τάξη:Α3.
Πολίτη Τριανταφυλλιά 1ο ΔΣ Ελευθερούπολης
Ο σκοπός της Κοινωνικής και Πολιτικής Αγωγής στην εκπαίδευση είναι:
Έλλειψη νερού στην Αφρική - Μόλυνση υδροφόρου ορίζοντα από πολυεθνικές
Επιμόρφωση Πληροφορικών Βαγγέλης Κανίδης
Ερευνητική εργασία τμήμα (Α1) 2ου ΕΠΑ.Λ Λαμίας
Δημοσκόπηση Τμήμα A1 Αλκοόλ και μαθητές.
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Ψηφιακη διαφημιση Παρουσιαση μαθηματοσ
ΤΟ ΝΕΡΟ Αντρέας Στυλιανού.
ΑΝΑΛΥΣΗ ΚΡΙΣΙΜΟΥ ΣΥΜΒΑΝΤΟΣ
ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΟΝ ΡΑΤΣΙΣΜΟ
Εκστρατεία για την υπεύθυνη κατανάλωση από τη Diageo Μάρτιος 2014
Δυο λόγια σχετικά με το DRINKiQ και το αλκοόλ
Διαδικασία/Βήματα υλοποίησης
ΤΟ ΑΛΚΟΟΛ ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΜΑΣ
Σχεδιασμοί 1η παρέμβαση.
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΣΗΜΕΡΑ
Ασφάλεια των Συσκευών-Ασφαλής χρήση του κινητού τηλεφώνου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

…διάλλειμα για διαφημίσεις PROJECT …διάλλειμα για διαφημίσεις

ΟΡΙΣΜΟΣ – ΣΚΟΠΟΣ – ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΑ ΤΕΧΝΑΣΜΑΤΑ ΣΤΟΧΟΙ : Οι μαθητές θα ανακαλύψουν : Τι είναι η διαφήμιση και πώς λειτουργεί ΟΡΙΣΜΟΣ – ΣΚΟΠΟΣ – ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΑ ΤΕΧΝΑΣΜΑΤΑ Θα δουν , θα αναλύσουν και θα αξιολογήσουν σύγχρονες διαφημίσεις και θα μάθουν να αντιμετωπίζουν κριτικά την διαφήμιση. Θα δουν και θα αξιολογήσουν τις διαφορές της σύγχρονης διαφήμισης σε σχέση με τις διαφημίσεις του περασμένου αιώνα

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ Οι μαθητές : Συλλέγουν διαφημίσεις και τις κατατάσσουν σε κατηγορίες . Αναγνωρίζουν τρόπους πειθούς Αναλύουν τεχνικές προσέγγισης κοινού Συγκρίνουν τρόπους προσέγγισης Δημιουργούν μια διαφήμιση σύμφωνα με τους κανόνες δεοντολογίας Παρατηρούν την γλώσσα που χρησιμοποιείται στην διαφήμιση και βγάζουν συμπεράσματα. Αναπτύσσουν με τις εργασίες πνεύμα συνεργασίας και ομαδικότητας.

Αναμενόμενα αποτελέσματα Ανάπτυξη κριτικής ικανότητας Γλωσσικής ικανότητας παρουσίασης Ανάπτυξη προβληματισμού για τα τεχνάσματα των διαφημιστών Σύνδεση με την αγωγή του καταναλωτή

Δομή του μαθήματος Διαφήμιση Προσδιορισμός εννοιών Μέσα- τεχνικές που χρησιμοποιεί η διαφήμιση Θετικές πλευρές της διαφήμισης Αρνητικές πλευρές της διαφήμισης Τρόποι αντιμετώπισης των αρνητικών στοιχείων της διαφήμισης

Εννοιολογικός χάρτης

Ημερολόγιο μαθήματος Δημιουργήθηκαν 4 ομάδες Σε κάθε μέλος της ομάδας ανατέθηκαν ρόλοι (γραμματέας ,συντονιστής …κ.λ.π) Κάθε μέλος της ομάδας ανέλαβε να βρει συγκεκριμένες πληροφορίες και να τις φέρει σε συγκεκριμένη ημερομηνία. Κάθε μέλος της ομάδας κρατούσε προσωπικό ημερολόγιο και ο γραμματέας της ομάδας κρατούσε και ομαδικό ημερολόγιο. Οι ομάδες αποθήκευαν τις πληροφορίες τους σε φάκελο στο διαδίκτυο έτσι ώστε να είναι προσβάσιμες από οποιοδήποτε PC συνδεμένο στο διαδίκτυο.

Ημερολόγιο μαθήματος Οι ομάδες συνεργάστηκαν και δημιούργησαν ένα ερωτηματολογίου το όποιο μοιράστηκε στους μαθητές της Α Λυκείου. Η κάθε ομάδα ανέλυσε τα αποτελέσματα του ερωτηματολογίου και σχολίασε τα αποτελέσματα. Σε επόμενη συνάντηση όλων των ομάδων σχολιαστήκαν με πολύ επιτυχημένο τρόπο τα παραπάνω αποτελέσματα.

Ημερολόγιο μαθήματος Ανατέθηκε σε κάθε ομάδα να βρει στο Διαδίκτυο διαφημίσεις συγκεκριμένης κατηγορίας : Διαφημίσεις για τις επιπτώσεις του καπνίσματος Παλιές Διαφημίσεις των ετών 1885-1960 Καμπάνιες για τον κίνδυνο της οδήγησης υπό την επήρεια αλκοόλ. Καμπάνιες για εξαρτήσεις ( αλκοόλ , κάπνισμα , ναρκωτικά …κ.λ.π) Τέλος Κάθε ομάδα ανέλαβε να δημιουργήσει μια πρωτότυπη διαφήμιση για κάποιο προϊόν (ταινία , πόστερ …κ.λ.π)

… ακολουθούν μερικές από τις εργασίες των μαθητών. Ζητήθηκε από τους μαθητές να δημιουργήσουν μια ολιγόλεπτη διαφήμιση

Παρουσιάζουν μια διαφήμιση κινητού τηλεφώνου Οι μαθητές Βεδούρας Δημήτριος Καρακάσης Βαγγέλης Γκίκας Σταύρος Κάτσος Θοδωρής Παρουσιάζουν μια διαφήμιση κινητού τηλεφώνου

Οι μαθητές Τσότρας Γεώργιος Τσόκας Αναστάσιος Ρούτσης Ανδρέας Πλιάγκου Μαρία Σπύρου Μαρία Παρουσιάζουν ένα εκρηκτικό συνδυασμό ….

Οι μαθητές Ανδριανός Χρήστος Λίχας Άγγελος Ντάκας Ιωάννης Πίκουλας Άγγελος Φωτόπουλος Νίκος Παρουσιάζουν μια διαφήμιση για το Pes 2012

Οι μαθητές Σταμάτης Ζαχαρίας Ηλία Βερόνικα Νίκος Κανελλόπουλος Μαρία Κολοβού Ζγκούρη Μαρίνα Παρουσιάζουν ένα οικολογικό μήνυμα ….

Ας διαφημίσουμε κάτι… ζωτικής σημασίας!

Οικολογία …

μια κοσμολογία που έχει σαν βάση το σεβασμό στο φυσικό περιβάλλον! » « Είναι τρόπος ζωής… μια αντίληψη… μια κοσμολογία που έχει σαν βάση το σεβασμό στο φυσικό περιβάλλον! »

Νερό Φως Οξυγόνο… τα δώρα που μας δίνει η φύση απλόχερα!

Μπορεί να σε .. ΜΑΓΕΨΕΙ με την ομορφιά της!

Δυστυχώς όμως, οι εικόνες της φύσης δεν έχουν εξαιρέσεις… Και εμείς οι άνθρωποι ως «ανώτερα και νοήμων» όντα καταφέραμε να περάσουμε τον πλανήτη γη σε ένα άλλο επίπεδο!

Ποτέ δεν θα μάθουμε την αξία του νερού μέχρι το “πηγάδι”.. ΣΤΕΡΕΨΕΙ

• 884 εκατομμύρια άτομα δεν έχουν πρόσβαση σε καθαρό νερό (περίπου 1 στους 8 παγκοσμίως) • 3.575 εκατομμύρια άτομα πεθαίνουν κάθε χρόνο από κάποια ασθένεια που σχετίζεται με το νερό • Η μη πρόσβαση σε καθαρό νερό προκαλεί περισσότερους θανάτους από οποιονδήποτε πόλεμο. • Ένας που κάνει 5λεπτο ντους, σπαταλά.... περισσότερο νερό απ’ ότι καταναλώνει μέσα σε μία ημέρα ένα άτομο στον αναπτυσσόμενο κόσμο

Φυλάξτε το νερό είναι το πολυτιμότερο αγαθό!!

Προστάτεψε τη φύση κάνοντας μικρά και απλά πράγματα!

~ Είναι στο χέρι μας ~