Εμπειρίες από την Αφρική Ανδρεας Διαμαντέας Banking and Finance, Director 12/03/2015.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Athens Hotel Branding Seminar Franchising στα Ξενοδοχεία 23/09/2005 Dr. Άρης Ίκκος Corporate Membership:Director Membership:Corporate Membership:
Advertisements

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
1. 2 Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΟΥ Ο.Α.Ε.Π. ΣΤΗΝ ΑΥΞΗΣΗ ΤΗΣ “ΕΞΩΣΤΡΕΦΕΙΑΣ“ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΊΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΚΑΙ ΚΑΘΟΡΙΣΤΙΚΗ  Είναι πλέον κατανοητό από όλους.
« Ο ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΚΑΙ Η ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΛΙΓΝΙΤΗ » Νοέμβριος 2013 Κοντολέων Αντώνης Μέλος Δ.Σ.
Σωκράτης Λαζαρίδης Δ/νων Σύμβουλος ΕΧΑΕ Policy drivers for Greece’s investment landscape – what and who is shaping the agenda Global Capital Forum I.
Κατηγοριοποίηση του Ιατρού, ως πελάτη της Φαρμακευτικής Εταιρείας. Η εφαρμογή της τεχνολογίας "Predictive Analytics" στο Φαρμακευτικό χώρο Βλάσης Παπαπαναγής.
1 Ειδική Υπηρεσία για την Κοινωνική Ένταξη και την Κοινωνική Οικονομία Μαρία Ανδρέου Στέλεχος της Μονάδας Γ’ της ΕΥ για την Κοινωνική Ένταξη και την Κοινωνική.
Τελλόγλειο Ίδρυμα Τεχνών ΑΠΘ 21 Μαρτίου 2014 Αθανάσιος Σουπίλας ΕΥΑΘ Επιστημονικά Υπεύθυνος.
1 ERASMUS ΓΙΑ ΝΕΟΥΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ Νέο ευρωπαϊκό πρόγραμμα κινητικότητας επιχειρηματιών Λευκωσία, 2011 ERASMUS ΓΙΑ ΝΕΟΥΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ.
Σωματείο «Επιχειρηματικότητα Νέων»/ Junior Achievement Greece
Το Προφίλ των Επενδυτών Profile of Prospective Franchisees.
Παρουσίαση ΚΥΠΡΙΑΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ 31 Ιανουαρίου 2012.
Οι Ακαδημαϊκές Βιβλιοθήκες της Περιφέρειας: Φορείς γνώσης και πολιτιστικής ανάπτυξης Βιβλιοθήκη Τ.Ε.Ι. Καλαμάτας 18 Δεκεμβρίου 2008 ΑΒΕΚΤ 5.6 Νέα έκδοση.
Παρουσίαση της AIESEC Εισηγητής : Δημήτρης Λώλος Αντιπρόεδρος AIESEC Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών.
ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ ΑΘΗΝΩΝ Α.Ε. / "SEMI-REGULATED" ΑΓΟΡΑ
“Capacity Building in Sustainable Public Procurement” Πρόγραμμα LIFE+ “Capacity Building in Sustainable Public Procurement” Πολύνα Γκιόκα Οικολογική Εταιρεία.
Ευάγγελος Μαρτιγόπουλος Διευθύνων Σύμβουλος COSMOTE
Eξειδικευμένες υπηρεσίες internet Κάντε κλικ για την συνέχεια της παρουσίασης.
Δρ. Βερόνικα Σαμαρά Επικεφαλής Ελληνικού Κόμβου Ασφαλούς Διαδικτύου Υπό την αιγίδα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Ελληνικός Κόμβος Επαγρύπνησης για ένα Ασφαλέστερο.
Ελληνική Βιομηχανία: προς την οικονομία της γνώσης, ΤΕΕ, Αθήνα, 3-5 Ιουλίου 2006 ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ EXECUTIVE MBA ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΚΑΙ ΔΙΕΘΝΗ.
Ειδικά θέματα Οικονομικής Ανάπτυξης : Επιχειρηματικότητα
Best Practices of the Best Agents RE/MAX Europe 5 th Convention – Gil Li-ran, VP of Marketing RE/MAX Israel Οι καλύτερες πρακτικές από τους καλύτερους.
Αξιολόγηση Προγράμματος Assessment and Evaluation 1Polina Stavrou Athens 29/11/2012.
Σκοταράς Νικόλαος, Σχ. Σύμβουλος ΠΕ12, Δρ. Ε.Μ.Π Ιστοσελίδα :
Η Αλλαγή μέσα στον Οργανισμό
Τραπεζική Ι Κ.1 Ο ρόλος και η λειτουργία ενός τραπεζικού οργανισμού
ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ: η εταιρική υπευθυνότητα μακροχρόνια επένδυση
ΤΡΑΠΕΖΑ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΕΣΕΕ ΓΣΕΒΕΕ ΕΣΤΕ Κοινή Συνέντευξη Τύπου Αθήνα, 24/4/2013.
. “Η Στρατηγική Σημασία του Ηλεκτρονικού Επιχειρείν για την Ελλάδα της Κρίσης” Καθ. Γεώργιος Ι. Δουκίδης, Διευθυντής Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Επιχειρείν.
expectations raise your H ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ ΛΙΒΥΗΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΧΗΜΙΚΩΝ
16- 1 ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ  Venture Capital  ΠΡΩΤΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ (The Initial Public Offering)  ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΕΚΔΟΣΗΣ –ΓΕΝΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ ΜΕΤΟΧΩΝ.
Περιφέρεια Αν. Μακεδονίας – Θράκης Ενημέρωση για τη διαδικασία σύνταξης του νέου Προγράμματος Ανάπτυξης περιόδου 2007 – 2013 της Περιφέρειας Ανατολικής.
Θεσμική ποιότητα και επιδόσεις στην ελληνική αγορά εργασία Τράπεζα της Ελλάδας 22 Μαρτίου 2010 Ηλίας Κικίλιας ΟΑΕΔ και Εθνικό Κέντρο Κοινωνικών Ερευνών.
Retail vs e-tail Σπύρος Λούρος Marketing Director Multirama.
Όλγα Σταυροπούλου – Σαλαμούρη Μίλητος Αναδυόμενες Τεχνολογίες & Υπηρεσίες.
ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΠΟΡΩΝ & ΜΙΣΘΟΔΟΣΙΑΣ ΓΙΑ ΜΕΓΑΛΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ ΑΝΑΤΑΞΗΣ ΤΗΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΥΤΑΝΙΑ ΔΡΑΣΗ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ● Η δράση της συμβουλευτικής περιλαμβάνει όλες εκείνες.
ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΝΤΑΞΗ ΣΧΕΔΙΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ Σημαντικοί παράγοντες Διάρθρωση του σχεδίου Εύρεση εταίρων – σωστή συνεργασία Προσανατολισμός.
CONFIDENTIAL Ο ρόλος της Τεχνολογίας στην ανάκαμψη της οικονομίας Μάνος Ραπτόπουλος25 Ιουλίου 2012 Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος SAP Hellas & Cyprus.
Page 1 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΑΠΟΨΕΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΩΝ ΚΟΡΥΦΑΙΩΝ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ Εμείς δεν βλέπουμε ένα απλό σχεδιάγραμμα. Βλέπουμε τον τρόπο.
«Επιχειρώντας μέσα στην Κρίση: Στρατηγικός επενδυτής & προετοιμασία για την «Επόμενη Μέρα» Κωνσταντίνος Μπακάλμπασης Managing Partner Emerging Markets.
Κόστος Κεφαλαίου και Αξιολόγηση Επενδύσεων σε Καθεστώς Κινδύνου
Αριστοτέλης Σάββα - Κλάδος Βιώσιμης Κινητικότητας, Τμήμα Δημοσίων Έργων 5 Ιουλίου Βιώσιμη Κινητικότητα για Εξοικονόμηση Ενέργειας στις Μεταφορές.
1 Υπό την αιγίδα του Υπουργείου Οικονομίας και Οικονομικών Σε συνεργασία με: την Ένωση Δικαστών και Εισαγγελέων και την Ένωση Εισαγγελέων Ελλάδος 4 ο Τριήμερο.
Ενίσχυση της έρευνας στο “ΕΠ. Εκπαίδευση και δια βίου μάθηση ” Νίκος Μαρούλης, Logotech AE Καρδίτσα 18 Σεπτεμβρίου 2008.
Διεθνής Καριέρα Στελεχών στο σύγχρονο περιβάλλον
Ημερίδα REACH & CLP, Αθήνα Νομοθεσία REACH & CLP – το στήσιμο του οικοδομήματος Δημήτριος Τσίχλης Δ/νση Περιβάλλοντος.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΜΕΘΟΔΩΝ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΣΤΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ & ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ 3. ΤΟ ΣΕΝΑΡΙΟ.
Ο Ευρωπαϊκός Όμιλος Εδαφικής Συνεργασίας ΑΜΦΙΚΤΥΟΝΙΑ
Υπουργείο Εξωτερικών / Ο.Π.Α. 7 Απριλίου 2009 “Κρίσιμοι Παράγοντες Επιτυχίας των Ε.Δ.Ε. και ο Ρόλος των Ελλήνων Στελεχών” Καθ. Γεώργιος Ι. Δουκίδης Οικονομικό.
Στρατηγική «Ευρώπη 2020» ICT - θέσεις εργασίας - οικονομική ανάπτυξη - καθημερινότητα.
Οργανόγραμμα ομίλου ΕΛΒΑΛ
1 Διαχείριση Πελατειακών Σχέσεων CRM Μάθημα 3 ο : − Τα 5P του CRM Μάθημα 3 ο : − Τα 5P του CRM.
Όνομα Ρίτα Χριστοδουλάτου Θέση Διευθύνουσα Σύμβουλος της Life Planners
ΔΗΣ 110 Δημόσιες Σχέσεις ΣΤΕΛΛΑ ΜΙΧΑΗΛΙΔΟΥ 02/02/2015 1
IQMS for TMs V2.0 FAMBUS ΕΒΕΘ Το έργο FAMBUS Κέρστιν Σιάκα, A.T.E.I. Θεσσαλονίκης Καθηγήτρια Τμήματος Μηχανικών Πληροφορικής Επιστημονικά.
Export Summit ΣΕΒΕ Δρ. Ανδρέας Α. Ανδρεάδης Πρόεδρος ΣΕΤΕ.
Καλαμάτα 08/12/2014 Αντώνης Γραβάνης Αναπληρωτής Διευθυντής, Αγροτικών Προϊόντων, Τροφίμων και Ποτών.
Βίκυ Σμπαρούνη Accounting & Taxation Manager ΕΒΕΑ - 14/04/2010
ΕΞΑΓΩΓΕΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΣΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΑ Ίδρυμα Καπετάν Βασίλη/Ίδρυμα Καρέλια
Μάνατζμεντ και Μάρκετινγκ Αθλητικών και Αναψυχικών Διοργανώσεων (Events) Κ. Αλεξανδρής.
ΣΠΥΡΟΣ ΠΟΜΟΝΗΣ Γενικός Διευθυντής Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης Η Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση ως Μοχλός Ανάπτυξης του Δημόσιου και του Ιδιωτικού Τομέα.
ΕΘΝΙΚΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΕΛΛΗΝΙΔΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΩΝ ΚΑΙ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΩΝ ΦΟΡΕΩΝ (ΕΕΔΕΓΕ)
ΣΕΡΡΕΣ, ΕΙΣΑΓΩΓΗ Σύγχρονη και κορυφαία πρόκληση για τον κλάδο της διοίκησης ανθρώπινου δυναμικού. Σκοπός: η μελέτη μεθόδων προσέλκυσης και άσκησης.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
… ένα σχολείο για όλους… μαθητές, γονείς, κοινότητα Ευγενία Νιάκα: Σχολική Σύμβουλος Περιφερειακή Υπεύθυνη Συντονισμού του Προγράμματος ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.
[Επωνυμία Εταιρίας] Επιχειρηματικό Σχέδιο. Δήλωση Αποστολής  Μια ξεκάθαρη δήλωση της μακροπρόθεσμης αποστολής της εταιρίας μας. Χρησιμοποιούμε λέξεις.
ΟΜΙΛΟΣ SINGULARLOGIC Στέλιος Τζανής Business Solutions Expert
ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΚ ΤΗΣ ΑΔΑΜΙΔΗΣ Α.Ε
MICRO: Ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των πολύ μικρών επιχειρήσεων σε αγροτικές περιοχές Ενότητα No.5: Πρόσβαση των πολύ μικρών επιχειρήσεων αγροτικών.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Εμπειρίες από την Αφρική Ανδρεας Διαμαντέας Banking and Finance, Director 12/03/2015

2  A leading European IT Solutions & Services company.  Established in 1996 in Luxembourg, now located in 17 countries.  Having an outstanding record of providing IT solutions to Governments, Public Organizations and private Enterprises that covers more than 70 countries around the globe.  A key player in E.U. Institutions and Agencies for more than 15 years. IDENTITY 01. ABOUT INTRASOFT INTERNATIONAL

3 U.S. AFRICA FAR EAST LOCATIONS 01. ABOUT INTRASOFT INTERNATIONAL Luxembourg (LU) Headquarters: Competence Centers & Dev. Centers: Offices: Athens (GR) Amman (JO) * Bucharest (RO) Brussels (BE) Copenhagen (DK) Boston (US) Chisinau (MD) London (UK) Sofia (BG) Manila (PH)** Rabat (MAR) Nicosia (CY) Ramallah (Pa)** Ras al-Khaimah (UAE) Riyadh (SA)** Sana'a (YE)** * under UAE ** under JO CYPRUS – M.EAST

4  Over professionals  20 nationalities  Highly-skilled  Results-driven  Diverse cultures with a shared international mentality PEOPLE 01. ABOUT INTRASOFT INTERNATIONAL * Graphs represent a snapshot of personnel status. Precise figures may vary from time to time. “ Brain-ware is our most valuable asset ”

5 ! Delivering excellence in more than 70 countries around the world FOOTPRINT 01. ABOUT INTRASOFT INTERNATIONAL

6 Μεταφορά εμπειριών από την δραστηριοποίησή μας στην αγορά της Ανατολικής Αφρικής προκειμένου να βοηθήσουμε τις προσπάθειες και άλλων εταιριών που ξεκινούν αντίστοιχες προσπάθειες στην ίδια περιοχή Στόχος παρουσίασης Αρχική Προσέγγιση

7  Τεράστια αγορά σαν έκταση ~ 30 εκ km2, 55 χώρες  Μεγάλη αγορά σαν πληθυσμός ~ 1b  Υψηλοί ρυθμοί ανάπτυξης  Πολύ χαμηλή δραστηριοποίηση από Ελληνικές Εταιρίες  Ταχεία αύξηση της μεσαίας τάξης σε όλες τις χώρες  Μεγάλες επενδύσεις (πχ. SAP ~ 500m $ σε 7 ετές πλάνο ανάπτυξης) Γιατί Αφρική

8  Ξεκινήσαμε την προσπάθεια πριν από περίπου 5 χρόνια αρκετά δυναμικά με την έννοια της επένδυσης, στοχεύοντας την Αφρική, με συνεργάτες με international caliber (όχι Έλληνες) και με στόχο το χαμηλό επίπεδο της αγοράς. Το δικό μας παράδειγμα Αρχική στοχοθέτηση

9  Τεράστια περιοχή  Το international caliber δεν είναι αρκετό / Απαιτείται συμμετοχή τοπικών με international culture  International με local culture θα ήταν μια σωστή επιλογή  Κάναμε λάθος στην επιλογή αγοράς (Προσπαθήσαμε να κινηθούμε στο χαμηλό επίπεδο της δικής μας αγοράς ενώ τα κεφάλαια ήταν αλλού) Το δικό μας παράδειγμα Τα λάθη μας

10  Επιλέξαμε την επιθυμητή για εμάς αγορά και συγκεκριμένα την Ανατολική Αφρική. Πιό συγκεκριμένα η Κένυα, Ουγκάντα, Ρουάντα ήταν η αρχική μας επιλογη, (focus) και στη συνέχεια στις χώρες αυτές ήρθαν να προστεθούν οι Ζάμπια, Τανζανία. Επόμενοι σταθμοί, πιστεύουμε ότι θα είναι η Αιθιοπία και ο Μαυρίκιος  Επιλέξαμε σωστούς τοπικούς συνεργάτες  Απευθυνθήκαμε στο σωστό επίπεδο αγοράς Το δικό μας παράδειγμα Η διόρθωση

11  Τυχοδιωκτική προσέγγιση vs Μεθοδική Προσέγγιση  Δημιουργία σωστής φήμης  Η αγορά μας παρατηρεί  Η επιτυχία συνεπάγεται επανάληψη  Η αποτυχία συνεπάγεται απόρριψη  To Lobbying είναι (λογικά) εξαιρετικά δυνατό Η Αγορά Χρήσιμα Tips

12  Πρωινό στην ομάδα έργου  Προσευχή πριν τις παρουσιάσεις, διαπραγματεύσεις και συναντήσεις της Επιτροπής Διοίκησης Έργου στην Ουγκάντα ξεκινούν με προσευχή  Κάπνισμα στην Κενυα  Ελληνικός τόνος ομιλίας, διαπραγμάτευσης, συμπεριφοράς  Η λέξη trust / εμπιστοσύνη  Οι λαοί της Αφρικής έχουν δυνοπαθήσει για πάρα πολλά χρόνια από την αποικιοκρατία με αποτέλεσμα να είναι πολύ ευαίσθητοι σε συμπεριφορές Κουλτούρα Χρήσιμα Tips

13 Εκπλήξεις  «Ελιές Καλαμάτας»  Αγορά ρούχων  Τοπικός και Διεθνής ανταγωνισμός  Διαγωνιστική διαδικασία  Εκπαίδευση στελεχών πρώτου επιπέδου  Προυπολογισμοί έργων  Cash flow Έργων  Διακυμάνσεις αμοιβών  Πληθυσμός Ελλήνων μονίμων κατοίκων  Συνεργασία με Πρεσβείες, Προξενεία, κλπ

14 Δυσκολίες  Χρονοβόρα / πολυδάπανα ταξίδια  Θέματα ασφαλείας σε κάποιες χώρες / περιοχές  Μολυσματικές ασθένειες  Συναλλαγματικός κίνδυνος – Βασικό νόμισμα διεθνών συναλλαγών είναι το $  Υπογραφή Συμβάσεων με Ελλάδα  Double taxation  Withholding tax  VAT συναλλαγών για προιόντα και υπηρεσίες

15 Προτεινόμενη προσέγγιση  Επιλογή περιοχής διείσδυσης (ας έχουμε στο μυαλό μας τα μεγέθη)  Απόφαση για τρόπο διείσδυσης  Μελέτη περιβάλλοντος Αγοράς  Συμβουλή από έμπειρους φορείς  Τοπική παρουσία / Συμμετοχή τοπικών επιβάλλεται  Συμμετοχή τοπικών επιβάλλεται  Μελέτη θεσμικού περιβάλλοντος / φορολογικου πλαισίου  Συνέπεια στην προσέγγιση – Δεν έχουμε πολλές ευκαιρίες  Σεβασμός στην κουλτούρα  Ποιοτική προσέγγιση λόγω διεθνούς και μεγάλου ανταγωνισμού

Ευχαριστώ για την προσοχή σας