Oριστική Παρατατικού και Αορίστου Μ.Φ.. ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΗ ΦΩΝΉΜΕΣΗ ΦΩΝΗ Ενεστώτας: σύ παύεις Ενεστώτας: ἡ με ῖ ς παυόμεθα Παρατατικός: ο ὗ τος ἔπαυε Παρατατικός:

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Δημοτικό Σχολείο Eastbourne and Maidstone(same level/different days) Tάξη: Pre-GCSE Μάθημα:Πέμπτη,6:15-8:15μ.μ.  Ενότητα :Εισαγωγικό μάθημα  Στόχοι:
Advertisements

Η Υποτακτική στα Αρχαία Ελληνικά
Ε Φ Α Ρ Μ Ο Γ Ε Σ Ε Ν Σ Ω Μ Α Τ Ω Σ Η Σ Φ Ω Τ Ο Β Ο Λ Τ Α Ϊ Κ Ω Ν Σ Ε Κ Τ Ι Ρ Ι Α.
Ακαδ. ‘Ετος Α Ρ Χ Ι Τ Ε Κ Τ Ο Ν Ι Κ Ο Σ Σ Χ Ε Δ Ι Α Σ Μ Ο Σ 9: Α Σ Τ Ι Κ Ο Σ Σ.
Ενότητα 20 Παραδοσιακά Επαγγέλματα
Η Κέρκυρα.
Δημιουργία παρουσίασης:
Μαθαίνω τους χρόνους των ρημάτων με τη Ριρή
Η ΓΙΟΡΤΗ ΤΟΥ ΜΠΑΜΠΑ.
Η ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ Aurelii Augustini de animae quantitate Incipiunt Sancti Augustini soliloquiorum libri duo Carmen angelicum Gloria in excel[si]s D[e]o. Et in.
    ρήματα εις-μι Ενεργητική φωνή.
Ἀληθής Ἱστορία Ένα ταξίδι επιστημονικής φαντασίας Τμήμα Α’4
Δ Η Μ Η Τ Ρ Η Σ Ε Υ Σ Τ Α Θ Ι Α Δ Η Σ Τ Α Ξ Η : ΑΤ’1
Ξημερώνει μια νέα μέρα. Ώρα για σχολείο…
ΔΟΚΙΜΑΣΤΕ ΤΙΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΣΑΣ ΣΤΑ 10 ΜΕΡΗ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ
PAST CONTINUOUS Αόριστος Διαρκείας
δε μας αρέσει η προστακτική
Α Ρ Χ Α Ι Α Ι Σ Τ Ο Ρ Ι Α μ ι ν ω ι κ η κ ρ η τ η γ ρ α μ μ ι κ η α
ΤΑ ΜΕΡΗ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ.
ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
01 Φρουτοπία Ενότητα 11 Δασκάλα: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
εγώ, εσύ, αυτός-η-ο, στον Ενικό αριθμό,
ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ Β΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΕΝΟΤΗΤΑ 7η Ἀγησίλαος Ξενοφῶν 7.1-3
Georgakopoulou Anna. Εμείς«Ανήκειν;»και βέβαια«Ανήκειν»
Για το σχολιασμό της αφήγησης παρατηρώ:
1 6 > Ϊ Ε ^ ΟΝΣΧΙΖΑ. Ν ^ Ρ ^ Ο Τ ΟΟ >5 ΚΟΙ » ΌΥΝΆΝΧ, Η Κ ΟΡ / Α Π Ϋ Ο' Γ70Τ//£ ΦΟΏ &Μ-, Ν.Τ Ο ΌΝΟ ^ Α - ΤΗ 5 Η Τ ΑΝ /Ι|7 Ά * / Ϊ.
Υποθετικοί λόγοι.
Γραμματική της αρχαίας ελληνικής Γλώσσης
ΠΑΡΑΚΕΙΜΕΝΟΣ ΥΠΕΡΣΥΝΤΕΛΙΚΟΣ
ΕΝΟΤΗΤΑ 13 ΜΕΣΗ ΦΩΝΗ.
Οριστική Ενεστώτα και Μέλλοντα
ΥΠΕΡΣΥΝΤΕΛΙΚΟΣ Μετατροπή ρημάτων.
Ενεργητική και Παθητική φωνή
Βασικά χαρακτηριστικά τής Κατωιταλικής διαλέκτου
Αφηγηματικό κείμενο Ο χώρος όπου συμβαίνουν τα γεγονότα
Τα ψάθινα καπέλα.
2ο Δημοτικό Σχολείο Σιάτιστας
Π Ρ Ο Γ Ρ Α Μ Μ Α ΤΑ Μ Ε Τ Α Π Τ Υ Χ Ι Α Κ Ω Ν Σ Π Ο Υ Δ Ω Ν.
2ο Δημοτικό Σχολείο Σιάτιστας
Αναστασία Κώτσα Α’ Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης Μάθημα: Θρησκευτικά {μάθημα 16}
Επανάληψη για το διαγώνισμα του β΄ τρίμηνου
A Β για το φως και τη σκιά Ένα αλφάβητο.
12η ΕΝΟΤΗΤΑ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ Γ΄ΚΛΙΣΗΣ.
Γραμματική της αρχαίας ελληνικής Γλώσσης Συνηρημενα Β΄ταξησ.
Αρχαία Ελληνικά Η ΟΜΟΡΦΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΑΝ
Μέση Φωνή βαρύτονων ρημάτων Υποτακτική 
Μαθαίνω τους χρόνους των ρημάτων με τη Ριρή
Γραμματική στην οθόνη Σημειώσεις γραμματικής χωρίς ασκήσεις.
ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
Μαθαίνω τον Παρατατικό και τον Αόριστο
Πίνακες σχηματισμού Γιάννης Παπαδόπουλος Φιλόλογος.
Γραμματική της αρχαίας ελληνικής Γλώσσης ΛΥΩ.
HÉCUBE, (vers ). σο ὶ δ ´ ἐ γ ὼ λ έ γω, Ἀ γ ά μεμνον · ε ἰ τ ῶ ιδ ´ ἀ ρκ έ σεις, κακ ὸ ς φαν ῆ ι· ο ὔ τ ´ ε ὐ σεβ ῆ γ ὰ ρ ο ὔ τε πιστ ὸ ν ο.
Τα υπέρ και τα κατά Stomikrocosmotistaxismas.blogspot.gr.
Η ΕΛΕΝΗ ΚΑΙ Η ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΤΗΣ ΤΡΟΙΑΣ Ἡ ρόδοτος Ἡ ρόδοτος, Ἱ στορίη (διασκευή) Δημιουργία παρουσίασης: Αλεξάνδρα Γερακίνη.
Εργασία των μαθητριών Ιωάννα Σαρδέλη & Αθανασία Ψυχογυιού Υπεύθυνη Καθηγήτρια : Παπαδημητρίου Ζωή.
ΧΡΟΝΟΙ-ΧΡΟΝΙΚΕΣ ΒΑΘΜΙΔΕΣ- ΠΟΙΟΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
Χρόνοι Κοντίδου Θέμις – Ε΄2.
Μικρό λεξικό με καταλήξεις
Γραμματική της αρχαίας ελληνικής Γλώσσης
ΠΡΟΣΤΑΚΤΙΚΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ: ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΓΕΡΑΚΙΝΗ
Β Ι Ο Λ Ο ΓΙ Κ Ο Σ Κ Α Θ Α Ρ Ι Σ Μ Ο Σ
Μαθαίνω τους χρόνους των ρημάτων με τη Ριρή
Η παράδοση της Αθήνας. ε ἰ σι ό ντας δ’ α ὐ το ὺ ς ὄ χλος περιεχε ῖ το πολ ύ ς, φοβο ύ μενοι μ ὴ ἄ πρακτοι ἥ κοιεν· ε ἰ σι ό ντας δ’ α ὐ το ὺ ς ὄ χλος.
Μαθαίνω τους χρόνους των ρημάτων με τη Ριρή
ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
για να σχηματίσω τη λέξη
Ευκτική ενεργητικής Φωνής
Υ Π Ο Γ Ε Ι Αίθ. Η/Υ Αίθ. Τεχνολογίας. Υ Π Ο Γ Ε Ι Αίθ. Η/Υ Αίθ. Τεχνολογίας.
δε μας αρέσει η προστακτική
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Oριστική Παρατατικού και Αορίστου Μ.Φ.

ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΗ ΦΩΝΉΜΕΣΗ ΦΩΝΗ Ενεστώτας: σύ παύεις Ενεστώτας: ἡ με ῖ ς παυόμεθα Παρατατικός: ο ὗ τος ἔπαυε Παρατατικός: σύ ἐπαύου Μέλλων: ἡ με ῖ ς παύσομενΜέλλων: ο ὗ τος παύσεται Αόριστος: ο ὗ τοι ἔπαυσανΑόριστος: ὑ με ῖ ς ἐπαύσασθε Παρακείμενος: ὑ με ῖ ς πεπαύκατεΠαρακείμενος: ἐ γώ Υπερσυντέλικος: ἐ γώ ἐπεπαύκεινΥπερσυντέλικος: ο ὗ τοι

ΠΑΡΑΤΑΤΙΚΟΣΑΟΡΙΣΤΟΣ ἐ γώ ἐπαιδευόμην ἐ γώ ἐπαιδευσάμην Σύ ἐπαιδεύουσύ ἐπαιδεύσω Ο ὗ τος ἐπαιδεύετο Ο ὗ τος ἐπαιδεύσατο ἡ με ῖ ς ἐπαιδευόμεθα ἡ με ῖ ς ἐπαιδευσάμεθα ὑ με ῖ ς ἐπαιδεύεσθε ὑ με ῖ ς ἐπαιδεύσασθε Ο ὗ τοι ἐπαιδεύοντοΟ ὗ τοι ἐπαιδεύσαντο

ΠΑΡΑΤΑΤΙΚΟΣΑΟΡΙΣΤΟΣ ἐ γώ ἐπορευόμην ἐ γώ ἐπορευσάμην σύ ἐπορεύου σύ ἐπορεύσω Ο ὗ τος ἐπορεύετοΟ ὗ τος ἐπορεύσατο ἡ με ῖ ς ἐπορευόμεθα ἡ με ῖ ς ἐπορευσάμεθα ὑ με ῖ ς ἐπορεύεσθε ὑ με ῖ ς ἐπορεύσασθε Ο ὗ τοι ἐπορεύοντοΟ ὗ τοι ἐπορεύσαντο

τάττομαιγράφομαικομίζομαι ἐταξάμηνἐγραψάμηνἐκομισάμην ἐτάξωἐγράψωἐκομίσω ἐτάξατοἐγράψατοἐκομίσατο ἐταξάμεθαἐγραψάμεθαἐκομισάμεθα ἐτάξασθεἐγράψασθεἐκομίσασθε ἐτάξαντοἐγραψάντοἐκομίσαντο

ΕΝΕΣΤΩΤΑΣΠΑΡΑΤΑΤΙΚΟΣΜΕΛΛΩΝΑΟΡΙΣΤΟΣ τάττομαιἐταττόμηντάξομαι ἐ ταξάμην γραφόμεθα ἐγραφόμεθα γραψόμεθα ἐ γραψάμεθα κομίζεσθεἐκομίζεσθεκομισόμεθα ἐ κομίσασθε