Ποιες ανθρώπινες δραστηριότητες μεταβάλλουν και καταστρέφουν την επιφάνεια της Γης

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Κανιούρα Ανθή Κεντρωτή Κατερίνα Αμπαρτσουμιάν Σάββας
Advertisements

Β 4.2 Δυνάμεις στο εσωτερικό της Γης (ενδογενείς)
8 κανόνες της έξυπνης κατανάλω-σης Κλείσε τον κύκλο
Διαχείριση Φυσικών Πόρων
Διαχείριση δασών Γιάννης Θεοχάρης Πέτρος Βαρελάς
Διαχείριση Φυσικών Πόρων
ΤΟ ΝΕΡΟ Κύκλος του νερού και Λειψυδρία.
ΕΠΑΛ ΑΓΙΑΣ ΛΑΡΙΣΑΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ:
Της μαθήτριας: Αρμπούζη Γεωργίας Τάξη Α1 του 3ου Γυμνασίου Σπάρτης
Η σχέση μας με τη γη Ανθρώπινες δραστηριότητες και φυσικοί πόροι.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ Δ2
Ερωτήσεις κατανόησης 3 η διάλεξη Περιβαλλοντικής Γεωτεχνικής
Η ρύπανση του νερού –πηγές ρύπανσης
Η πολιτική για το θαλάσσιο περιβάλλον και την παράκτια ζώνη
ΑΧΕΛΩΟΣ ΠΕΤΡΟΣ ΠΕΡΓΑΝΤΗΣ.
Μόλυνση Νερού Οι δρόμοι της ρύπανσης
1 ΥΔΑΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ Το νερό καλύπτει τα 4/5 του πλανήτη Βασικός-αναντικατάστατος παράγοντας της ζωής κάθε μορφής και κάθε επιπέδου Βασικός-αναντικατάστατος.
Το σύνολο των φυτών μιας συγκεκριμένης περιοχής
ΕΠΩΦΕΛΗΣ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΗ ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΜΗ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ ΔΥΣΜΕΝΗΣ ΧΑΜΗΛΗ ΔΟΣΗ ΥΨΗΛΗ ΔΟΣΗ.
Περιβάλλον και Γεωργία ΤΕΕ Β’ Τάξη 1ου κύκλου Τομέας: Γεωπονίας, Τροφίμων και Περιβάλλοντος Σταμάτιος Τσικόγιας.
«ΥΔΑΤΙΚΟΙ ΠΟΡΟΙ» Κεφάλαιο 5 (Διαχείριση Φυσικών Πόρων Β’ Λυκείου)
Σχολή Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. Πρόγραμμα: ΕΠΠΑΙΚ Τμήμα : Β2 Είδος διδασκαλίας: Διδασκαλία Τίτλος ενότητας: Αειφορική υδατική διαχείριση Όνομα φοιτήτριας: Μαρία Παπαδοπούλου.
ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΣ ΝΕΡΟΥ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
1 Μπαλωμένου Γεωργία ΑΣΠΑΙΤΕ 2011.
2ο ΕΚΦΕ Ηρακλείου Επιμέλεια: Κωτίτσας Αριστοτέλης
Εδαφική υποβάθμιση - Διαβρώσεις
Γεωλογία & Διαχείριση Φυσικών Πόρων Κεφ. 4
Συντονίστρια-Παρουσιάστρια:
ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΒΙΟΛΟΓΙΑΣ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΤΠΕ
Γεωλογία & Διαχείριση Φυσικών Πόρων Κεφ Μηχανική Διάβρωση
Γεωλογία & Διαχείριση Φυσικών Πόρων Κεφ. 4
Η ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Ποιοτική και ποσοτική αλλοίωση της σύστασης ή της μορφής των φυσικών, χημικών και βιολογικών χαρακτηριστικών του περιβάλλοντος με αποτέλεσμα τη διατάραξη.
Χημεία και Αέρια θερμοκηπίου
ΤΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΦΥΣΙΚΩΝ ΠΟΡΩΝ
Γεωλογία & Διαχείριση Φυσικών Πόρων Κεφ. 3 Διάκριση Χλωρίδας
ΕΘΝΙΚΟ ΜΕΤΣΟΒΙΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ
Η Αξία του Δάσους Τι είναι το δάσος διαφόρων φυτών (κυριαρχούν τα δέντρα) διαφόρων ζώων Είναι σύνολο: διαφόρων φυτών (κυριαρχούν τα δέντρα)
Μελετώ το δάσος Χάρις Χριστοφή
Γιάννης Αυγουστάκης Β1  Συχνό φαινόμενο των πόλεων, αλλά όχι μόνο. Η ρύπανση χωρίζεται σε φυσική και τεχνητή. Η φυσική προέρχεται από διάφορα φυσικά.
Ατμόσφαιρα Βιόσφαιρα Έδαφος Υδρόσφαιρα Λιθόσφαιρα.
O κύκλος του νερού Β1 Ερευνητική Εργασία.
5.8 Διαχείριση Υδάτινων Πόρων
«Ρύπανση και Ποιότητα Υπόγειων Νερών»
Σημασία των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας
Περιβαλλοντική Νομοθεσία 1. Νόμος 1650/86 Για την προστασία του Περιβάλλοντος.
ΦΥΤΟΦΑΡΜΑΚΑ Μια εργασία των : Βασιλείου ΔημήτρηΔημητρούλη ΖήνωναΤσάνη ΒασίληΜιχαήλ Παναγιώτη.
Βιολογία Γ ’ Λυκείου Γενικής Παιδείας. Ροή ενέργειας Ήλιος ( πηγή ενέργειας )  Παραγωγοί  Καταναλωτές  Αποικοδομητές Ροή ύλης Περιορισμένη ύλη Πρέπει.
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΦΥΣΙΚΩΝ ΠΟΡΩΝ Β΄ ΤΑΞΗ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΕΥΣΤΡΑΤΙΟΣ ΚΟΚΚΙΝΟΣ.
Περιβαλλοντική εκπαίδευση Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη Ένταξη στο πρόγραμμα Σπουδών.
οικοσυστήματα της Ελλάδας!
Περιβαλλοντική Νομοθεσία
Δυνάμεις που διαμορφώνουν
«Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης» Ο ΚΥΚΛΟΣ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ
Ρύπανση του εδάφους.
ΑΠΕΙΛΟΥΜΕΝΑ ΕΙΔΗ - ΘΗΛΑΣΤΙΚΑ.
Νερό Είναι ζωτικός πόρος για τη γεωργία, τη βιοτεχνία, τις µεταφορές και άλλες αµέτρητες ανθρώπινες δραστηριότητες. Από το συνολικό διαθέσιµο νερό στη.
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΥΓΡΟΤΟΠΙΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΠΑΡΑΚΤΙΑΣ ΖΩΝΗΣ
ΟΞΙΝΗ ΒΡΟΧΗ Ονόματα μαθητών: Τζινευράκη Ειρήνη Τσάχαλη Ειρήνη
Μελλοντική ύπαρξη νερού-Λειψυδρία
ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΞΙΝΗ ΒΡΟΧΗ
Το φαινόμενο του θερμοκηπίου:
14o Δημοτικό Σχολείο Ιλίου.
Ο ΚΥΚΛΟΣ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ Βαγγέλης Ρούλιας
Εδαφική υποβάθμιση - Διαβρώσεις
Φράγματα, δρόμοι, πόλεις, μπάζωμα ρεμάτων κ.α.
Περιβαλλοντικά Προβλήματα
Περιβάλλον Ιστορία Κοινωνικών Επιστημών Γ΄ Λ
25. Αλλαγές στην επιφάνεια της Γης
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Οι ανθρώπινες δραστηριότητες ως παράγοντας μεταβολών στην επιφάνεια της Γης

Ποιες ανθρώπινες δραστηριότητες μεταβάλλουν και καταστρέφουν την επιφάνεια της Γης να αντιμετωπίζετε με ευαισθησία τα προβλήματα των συνανθρώπων σας που πλήττονται από τις φυσικές καταστροφές .

Τα ανθρώπινα έργα

Η προστασία των δασικών περιοχών παρέχει ένα ιδιαίτερα αποτελεσματικό και οικονομικό μέσο για τον εφοδιασμό των μεγάλων αστικών κέντρων με καθαρό πόσιμο νερό υψηλής ποιότητας, σύμφωνα με το πόρισμα της κοινής έρευνας του Διεθνούς Ταμείου και του WWF για την προστασία των δασών. Οι επιστήμονες τονίζουν ότι η σωστή διαχείριση των δασών βελτιώνει την καθαρότητα του νερού μέσω του φυσικού φιλτραρίσματος των υπόγειων υδάτινων ρευμάτων με τις ρίζες των δέντρων, απομακρύνοντας τα τοξικά στοιχεία, όπως λιπάσματα και ζιζανιοκτόνα που χρησιμοποιούνται ευρέως στις καλλιέργειες. Επιπλέον η προστασία των δασών ελαχιστοποιεί τον κίνδυνο κατολίσθησης, καθίζησης και γενικότερα οποιασδήποτε μορφής διάβρωσης του εδάφους και αυξάνει τις διαθέσιμες ποσότητες ύδατος.

Καταστροφή εξαιτίας ανθρώπινης δραστηριότητας

ΝΑΝΣΥ-ΣΟΦΙΑ