Οικονομία - Επιχειρηματικότητα 2001-2005, στη Β/θμια εκπαίδευση Επιστημονική Υπεύθυνη ‘Εργου ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΝΕΩΝ Δρ. Θεοχαρούλα Μαγουλά

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Προώθηση Καινοτομίας Συμβολή στην Αντιμετώπιση της Κρίσης
Advertisements

Σωματείο «Επιχειρηματικότητα Νέων»/ Junior Achievement Greece
Δημιουργία Εικονικών Επιχειρήσεων στα ΤΕΕ ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ: κατηγορία πράξεων β, ενέργεια 2.3.2, Μέτρο 2.3 Φορέας λειτουργίας: Τμήμα Β - TEE/ΔΣΔΕ ΥΠΕΠΘ.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Επιστημονική.
Γ΄ ΚΠΣ ( ): ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ Χρηματοδότηση ΕΚΤ & Εθνικοί πόροι Έγινε σημαντική προσπάθεια ενίσχυσης και αναβάθμισης της ΤΕΕ & στη συνέχεια των ΕΠΑΛ,
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
Η «έξυπνη» χρηματοδότηση της νεανικής επιχειρηματικότητας Χρηματοδοτώντας εκπαίδευση, κίνητρα και εργαλεία Η «έξυπνη» χρηματοδότηση της νεανικής επιχειρηματικότητας.
ΜΕΙΖΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ.  Κ ανένα παιδί απ’ έξω  Ό λα τα παιδιά ενταγμένα στη μαθησιακή διαδικασία εκπαιδευτικός συνδιαμορφωτής του υλικού  Ο.
Μ. Βιβίτσου, Ν. Λαμπροπούλου, Αλ. Γκίκας, Ι. Χαρδαλούπα
Δημιουργία Εικονικών Επιχειρήσεων στα ΤΕΕ ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ: κατηγορία πράξεων β, ενέργεια 2.3.2, Μέτρο 2.3 Φορέας λειτουργίας: Τμήμα Β - TEE/ΔΣΔΕ ΥΠΕΠΘ.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ ΑΝΑΤΑΞΗΣ ΤΗΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΥΤΑΝΙΑ ΔΡΑΣΗ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ● Η δράση της συμβουλευτικής περιλαμβάνει όλες εκείνες.
Εκπαιδευτικοι εν δρασει νεα πολυτροπικη διδακτικη
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
Teachers4Europe Χρύσα Παπαλαζάρου 1ο Δημοτικό Σχολείο Χαϊδαρίου.
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
1 ο ΠΕΚ Θεσσαλονίκης Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις για την ανάπτυξη κριτικής-δημιουργικής σκέψης Προετοιμασία μαθήματος με.
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών πρόταση στο της Ευστρατίας Λιακοπούλου Καθ. Πληροφορικής, Msc.
Προγράμματα Αγωγής Σταδιοδρομίας
Learning to Learn Το σχέδιο αυτό χρηματοδοτήθηκε με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Η παρούσα δημοσίευση(ανακοίνωση) δεσμεύει μόνο τον συντάκτη.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ
Η Διδασκαλία των ΤΠΕ στα Δημοτικά Σχολεία με ΕΑΕΠ
ΤΡΟΠΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΤΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΤΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 7.2 Τα βασικά στοιχεία των περιεχομένων της κατάρτισης.
Πρόταση αποτελεσματικής μαθησιακής διαδικασίας για το μάθημα : Προγραμματιστικά εργαλεία για το διαδίκτυο. Εισηγητής: Msc Νίκος Νίκας.
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ Dr. ΜΗΤΣΙΟΥ ΓΛΥΚΕΡΙΑ ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ- ΝΕΥΡΟΨΥΧΟΛΟΓΟΣ.
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
Η κοινωνία εμπιστεύεται το σχολείο Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Σχολική Μονάδα Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Σχολική Μονάδα Ο θεσμός.
ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Δομιστική προσέγγιση (Ι)
Ενότητα 1.1,1.2,1.3 Ρόλος των ΤΠΕ στη δόμηση της κοινωνίας της Γνώσης, Ένταξη των ΤΠΕ στα πλαίσια των στόχων της εκπαίδευσης για το 2010 και επιμόρφωση.
Νέο Λύκειο / μέθοδος Project
Μέθοδος Project Μια εναλλακτική μορφή διδασκαλίας απέναντι στην παραδοσιακή, στο μάθημα της Έκφρασης-΄Εκθεσης. Προσανατολισμός: Ανθρωπιστικός - Παιδοκεντρικός.
ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΡΙΣΕΩΝ ΣΤΟ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: Στρατηγικές ένταξης και επικοινωνίας Ευάγγελος Πεπές.
Διακρίσεις και ο ρόλος του σχολείου Το πρόγραμμα PROGRESS και εμείς.
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΤΑΡΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΟΥ ΔΟΚΙΜΙΟΥ ΝΕΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Μοντέλα και μορφές αξιολόγησης
ΓΕΝΙΚΕΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ (ΤΠΕ) Εύη Μακρή - Μ.
1. Ποιοτική Αναβάθμιση της Εκπαίδευσης στην Κύπρο
EPICT-ΕΣΠΕΡΙΔΕΣ EPICT-esperides EUROPEAN PEDAGOGICAL INFORMATION AND COMPUTER TECHNOLOGIES ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ.
Σωματείο « Επιχειρηματικότητα» Νέων. ΣΕΝ/ JA Greece ΚΕΣΥΠ Ηλιούπολης.
Η οργάνωση του χώρου στο συνεργατικό δημοτικό σχολείο
Δ΄ ΔIEYΘΥΝΣΗ Π.Ε. ΑΘΗΝΑΣ ΓΡΑΦΕΙΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ
Η Επιχειρηματικότητα στο Γραφείο Διασύνδεσης ΕΚΠΑ Α. Κακούρης, Συντονιστής Έργου.
Πολιτικές εκπαίδευσης και κατάρτισης για τη στήριξη της επιχειρηματικότητας και της απασχόλησης Επιχειρηματικότητα και Απασχόληση 1 Δεκεμβρίου 2014 Βλάσης.
Δικαιούχος φορέας Συμπράττοντες φορείς ● Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στις αρχές παιδαγωγικής αξιοποίησης των ΤΠΕ, καθώς και στην απόκτηση.
Ανάπτυξη – Βελτίωση του Ανθρώπινου Δυναμικού
Εύη Μακρή-Μπότσαρη Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας
Διοίκηση ολοκληρωμένης επικοινωνιακής στρατηγικής
ΟΛΥΜΠΙΑΣ project Ο βασικός στόχος είναι η κοινωνική ενσωμάτωση των ανθρώπων με αναπηρίες, κάτι που είναι απόλυτα σύμφωνο τόσο με τις αρχές και την φιλοσοφία.
Δημοτικά Σχολεία με ΕΑΕΠ, Σ Παπαπέτρου
ΔΙΗΜΕΡΙΔΑ για το μάθημα της ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Αθήνα, 1-2 Απριλίου 2005
Μάριος Κουκουνάρας-Λιάγκης Μάθημα 6
«Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ »
Ψηφιακό Παιγνίδι στην προσχολική ηλικία
1ος υπό έμφαση στόχος - ΥΠΠ
«Μόνο ότι δέχεσαι με την ψυχή σου, αυτό μόνο μαθαίνεις και αυτό ενσωματώνεις στη ζωή σου και το χαρακτήρα σου» Dewey.
Εισαγωγή στο πρόγραμμα Mascil
Τοπικό Δίκτυο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΑΛΟΥΡΙΩΤΙΣΣΑΣ
Εισηγητής: Msc Νίκος Νίκας
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
ΝΕΟ ΛΥΚΕΙΟ Έννοια και Σκοποί του Νέου Λυκείου
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΚΟΛΥΜΒΗΣΗΣ ΣΤΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΗΣ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ.
Μετά το σχεδιασμό και την υλoποίηση των προγραμμάτων ΠΕ…
Υπεύθυνη Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης
Ελληνογερμανική Αγωγή
Αυθεντικό πλαίσιο μάθησησ και αξιολόγησησ για την καλλιέργεια δεξιοτήτων του 21ου αιώνα Βουδούρη Γεωργία Α.Μ.:
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Οικονομία - Επιχειρηματικότητα , στη Β/θμια εκπαίδευση Επιστημονική Υπεύθυνη ‘Εργου ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΝΕΩΝ Δρ. Θεοχαρούλα Μαγουλά

Στρατηγικοί στόχοι της εκπαίδευσης Βελτίωση της ποιότητας και της αποτελεσματικότητας του εκπαιδευτικού συστήματος Πρόσβαση όλων στην εκπαίδευση Άνοιγμα σχολείου στην κοινωνία 4ελκυστικό περιβάλλον μάθησης 4ευελιξία της τυπικής εκπαίδευσης 4θέσπιση εταιρικών σχέσεων

Ευρωπαϊκή εκπαιδευτική εμπειρία Έννοια επιχειρηματικότητας στην Α/θμια εκπαίδευση (Λουξεμβούργο, Ιρλανδία, Νορβηγία(learning by doing) κλπ) Έννοια της επιχειρηματικότητας στη Δ/θμια εκπαίδευση  ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΖΩΗΣ [=κριτική σκέψη, σχεδιασμού και οργάνωσης, αξιολόγησης, συνεργασίας, αυτοπεποίθηση, υπευθυνότητα, αυτοπειθαρχία, επικοινωνία κά] (Ολλανδία 1/5 ωρών, Νορβηγία, εκτός ΩΠ: Ιταλία, Δανία, Young Enterprise κλπ )  «Μάκρο» και «μίκρο» προσέγγιση σχολείων «επιχειρηματικής σκέψης»

Έννοια της επιχειρηματικότητας Στάση / νοοτροπία του ατόμου στην καθημερινή ζωή όσο και στις εργασιακές σχέσεις (Γενική Διεύθυνση για την Επιχειρηματικότητα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής).  Δεν είναι μόνο η ιδέα ή η επιθυμία να κάνεις κάτι καινούριο πρέπει να υπάρχουν οι προϋποθέσεις. Πρέπει να μπορείς να συνεργαστείς με τους άλλους για να υπάρχει η δυνατότητα να αναπτυχθεί η επιχείρηση.  Ελλάδα: συνολική επιχειρηματική δραστηριότητα, επιχειρηματικότητα ανάγκης, επιχειρηματικότητα υψηλών δυνατοτήτων

Οικονομία - Επιχειρηματικότητα Έννοια της επιχειρηματικότητας Κινητοποίηση ταλέντων για έκφραση και δημιουργία Τόλμη για ενεργό συμμετοχή στο κοινωνικό γίγνεσθαι Επιστημονικές γνώσεις και έξυπνες ιδέες που μετατρέπονται σε καινοτόμες πράξεις Βασικός σκοπός του προγράμματος Βελτίωση της ποιότητας της παρεχόμενης εκπαίδευσης με την εισαγωγή βασικών οικονομικών εννοιών στην υποχρεωτική εκπαίδευση (ρεαλιστική /πραγματιστική/χρήσιμη γνώση) Άνοιγμα του σχολείου στις συνθήκες της τοπικής κοινωνίας Αναγκαιότητα του προγράμματος Καλλιέργεια δεξιοτήτων αναγκαίων στην δια βίου εκπαίδευση

Πορεία προγράμματος, : Οικονομία - Επιχειρηματικότητα (Επιχειρηματικότητα Νέων) Οι παρακάτω αριθμοί σχολείων ήταν οι μέγιστοι σύμφωνα με τον αρχικό σχεδιασμό: : 15 Σχολεία= 400 μαθητές : 100 Σχολεία=2780 μαθητές : 150 Σχολεία=5972 μαθητές : 100 Σχολεία=3850 μαθητές

Οικονομία - Επιχειρηματικότητα Στόχοι του προγράμματος Ενθαρρύνει την ανάπτυξη πρωτοβουλιών Καλλιεργεί την πειθαρχία Καλλιεργεί την υπευθυνότητα Καλλιεργεί επικοινωνιακές δεξιότητες Ενθαρρύνει τη δημιουργικότητα Καλλιεργεί την κριτική σκέψη Καλλιεργεί την αναλυτική ικανότητα

Οικονομία - Επιχειρηματικότητα , B/θμια Εκπαίδευση Α. Γυμνάσιο Κατανόηση βασικών οικονομικών εννοιών Καλλιέργεια προσωπικών και κοινωνικών δεξιοτήτων Ενημέρωση για τον κοινωνικό ρόλο της επιχείρησης Β. Ενιαίο Λύκειο + Συνεργασία με την επιχείρηση + Εισαγωγή στην επιχειρηματική κουλτούρα Γ. ΤΕΕ + Δυνατότητα πρακτικής άσκησης στην επιχείρηση Παιχνίδια ρόλων και προσομοιώσεων,, μελέτες περιπτώσεων, μέθοδος project, εκπαιδευτικές επισκέψεις, εικονικές επιχειρήσεις κά.

Οικονομία - Επιχειρηματικότητα Εκπαιδευτικοί - Σχολεία Καλλιεργούν προσωπικές δεξιότητες (π.χ. διαχείρισης) Αναπτύσσουν αυτοπεποίθηση Αποκτούν γνώσεις που χρησιμοποιούνται στις επιχειρήσεις Επιτυγχάνεται η ενεργητική λειτουργική δια-σύνδεση και συνεργασία σχολείου-επιχείρησης Στελέχη Αναπτύσσουν προσωπικές δεξιότητες επικοινωνίας Κατανοούν καλύτερα τη λειτουργία του εκπαιδευτικού συστήματος

Οικονομία - Επιχειρηματικότητα

Οικονομία - Επιχειρηματικότητα, στη Β/θμια εκπαίδευση, Σχ. έτος: Ένταξη του υπο-προγράμματος : «Οικονομία- Επιχειρηματικότητα» του προγράμματος με τον γενικό τίτλο: «ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΝΕΩΝ» στο θεσμικό πλαίσιο των Σχολικών Δραστηριοτήτων με τον τίτλο: «ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ - ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ» (ΦΕΚ 1254/τ΄Β/7-9-05)

«Οικονομία - Επιχειρηματικότητα» στη Β/θμια εκπαίδευση, συνέχεια… Συνέχεια επιμορφώσεων εκπαιδευτικών σε θέματα επιχειρηματικότητας Συνέχεια πρακτικών ασκήσεων μαθητών σε επιχειρήσεις  Συνέχιση της βελτίωσης της ποιότητας της παρεχόμενης εκπαίδευσης