Ομαδα γ Γραμμενου ευαγγελια Βουλγαρης κωνσταντινοσ Πρεβεντα βαια

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΕΝΑΡΙΟ
Advertisements

ΠΗΝΕΛΟΠΗ GANDHI ΜΙΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΦΑΝΤΙΚΗ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΚΡΗΤΗΣ.
Σύντομη Παρουσίαση των Μαθηματικών του Project «Παρθενώνας»
Εδώ απαθανατίζεται η Ρήνη στην αγκαλιά του μέλλοντα συζύγου της Αντρέα !
Στην ταινία «Άρωμα Γυναίκας» υπάρχει μια αξέχαστη σκηνή...
Ενότητα 13. Μες το Μουσείο Ανάπτυξη Γραπτού Λόγου: Γράφουμε λεζάντες
Η ηλεκτρονική παρουσίαση του λογοτεχνικού της Ζωρζ Σαρρη αποτελεί μια καινοτομία στο μάθημα του λογοτεχνικού. Η παρουσίαση αυτή παρουσιάστηκε την ημέρα.
4ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Δασκάλων Συνεργάτες στη Μάθηση Microsoft Hellas.
ΦΥΣΙΚΗ Γ΄ ΛΥΚΕΙΟΥ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
ΘΕΜΑ: «Ερωτικοί μύθοι» και «Η θέση της γυναίκας στην αρχαία Ελλάδα»
Εδώ απαθανατίζεται η Ρήνη στην αγκαλιά του μέλλοντα συζύγου της Αντρέα !
1.
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΙ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΙ ΧΟΡΟΙ ΧΟΡΟΣ ΤΣΑΜΙΚΟΣ
8ο Δ.Σ. Κορίνθου Νέα Προγράμματα Σπουδών
Σεμινάριο : Η έννοια του τραγικού στο αρχαίο θέατρο και τον κινηματογράφο Ομάδα Α΄ Ηλιάδη Αμαλία Γουρζιώτη Κυριακή Ρίζος Σωτήριος Παπάντου Λουΐζα Βαϊοπούλου.
Ελευθερία αναζητώντας το πραγματικό νόημα της λέξης , Β’ τετράμηνο Λύκειο Δεμενίκων Τμήμα Α Ομάδα: Green Peace.
Εισαγωγή στο σενάριο   Τι είναι το σενάριο. Α. H τέχνη του να σκέφτεσαι σε εικόνες. -Προ-σχεδιο της τελικής ταινίας Β.Στο σενάριο δεν μπορείς να περιγράψεις.
Ομάδα Β΄ Βοζίκης Χρίστος Γαϊτάνας Παναγιώτης Γεωργοπούλου Βαρβάρα
Ο ανατρεπτικός Ευριπίδης
Δ΄ Ομάδα Μήδεια Ευριπίδη- Μήδεια Παζολίνι Καλαμαρά Ρέα Ματαράγκα Χριστίνα Κάβουρα Σωτηρία Πούλιου Ελένη Ζάχου Μαρία.
ΚΕΙΜΕΝΑ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ Α ΛΥΚΕΙΟΥ
Η δημιουργία του αρχαίου δράματος
Εντεχνο (συγχρονο) λαικο τραγουδι
Τα πρώτα βήματα μιας κριτικής ανάγνωσης
Διαθεματική Ανάλυση και Παρουσίαση Ποιήματος
Μια ιστοεξερεύνηση για τους Θεούς του Ολύμπου Εισαγωγή Εργασία
Ομάδα Ε΄ Δημητρίου Μαρία Κάβουρα Αλεξάνδρα Μουλά Ναυσικά
Σεμινάρια Επιθεωρητών Φιλολογικών Μαθημάτων Φεβρουάριος – Μάρτιος 2012 Σόνια Κούμουρου, Σύμβουλος Λογοτεχνίας Βασιλική Σελιώτη, Φιλόλογος, Γραφείο Α.Π.
ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΔΑΣΟΥΛΑΣ ΜΕΝΕΛΑΟΣ ΑΧΕΙΜΑΣΤΟΣ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Λάδι, ο πράσινος χρυσός»
Χρήση και αξιοποίηση ΤΠΕ στην διδακτική διαδικασία
ΓΟΥΛΑ ΜΑΡΙΑ ΔΑΣΚΑΛΑ 1ου ΔΗΜ. ΣΧ. ΜΟΥΡΙΚΙΟΥ
8ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Εκπαιδευτικών
1Κεφάλαιο 4 Κανόνες Σύνταξης HTML Όλες οι ετικέτες εσωκλείονται μεταξύ των χαρακτήρων “ “. Κάθε τι που βρίσκεται μεταξύ των χαρακτήρων “ ”, αποτελεί σχόλιο.
ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
 Το απόσπασμα του Ερωτόκριτου περιγράφει την συναισθηματική κατάσταση του ίδιου, δηλώνει τον έρωτα του και παρομοιάζει την επιθυμία του για έρωτα όπως.
Η παράγραφος Είναι το βασικό δομικό στοιχείο ενός κειμένου.
Αθήνα η Γέννηση της Δημοκρατίας
Χορός: Μια πρώτη εννοιολογική προσέγγιση Φιλίππου Φίλιππος Επίκουρος καθηγητής ΤΕΦΑΑ, ΔΠΘ
Εργασία Αρχαίας Ελληνική Γλώσσας
Ευριπίδη Ελένη Εισαγωγή.
ΜΑΤΩΜΕΝΟΣ ΓΑΜΟΣ ΜΑΤΩΜΕΝΟΣ ΓΑΜΟΣ ΦΕΝΤΕΡΙΚΟ ΓΚΑΡΘΙΑ ΛΟΡΚΑ ΦΕΝΤΕΡΙΚΟ ΓΚΑΡΘΙΑ ΛΟΡΚΑ.
Φέτος μας δόθηκε η ευκαιρία να ταξιδέψουμε και να συνεργαστούμε με 15 διαφορετικά νηπιαγωγεία απ’ όλη την Ελλάδα καθώς και με δυο από την Τουρκία και.
ΓΕΝΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ Ομηρικά έπη: Ιλιάδα
ΤΟ ΑΡΧΑΙΟ ΔΡΑΜΑ και η Ελένη του Ευριπίδη. Διόνυσος Χαρακτηριστικά λατρείας του Έκσταση, θεοληψία, ενθουσιασμός, μίμηση, μεταμφίεση Διθύραμβος Πρόδρομοι.
«Π ΟΙΚΙΛΟΜΟΡΦΙΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ » 22-26/06/15 Ρίγα, Λετονία.
DYNAMIC IDENTITY Αυτό το έργο έχει χρηματοδοτηθεί με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Το έγγραφο αυτό αντικατοπτρίζει τις απόψεις μόνο του συγγραφέα,
ΟΙ 12 ΘΕΟΙ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ. ΔΙΑΣ Ο πατέρας των Θεών και ο σπουδαιότερος από αυτούς. Θεός των καιρικών φαινομένων, προστάτης των ξένων, της οικογένειας.
Παρουσίαση του θέματος : Η τέχνη του δρόμου όπως έχει ήδη αναφερθεί σήμερα έχει εξελιχθεί σε : είδος έκφρασης είδος διαμαρτυρίας για τη λειτουργία του.
Ερωτοκριτοσ και Αρετουσα
Δ Ο Μ Η Τ Η Σ Τ Ρ Α Γ Ω Δ Ι Α Σ ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ.
4 Μαίου 2012 Ομάδα 7 Βολιανίτη Γεωργία-Βαλεντίνα Καμπόλη Μαρίνα Κοντογιώργη Ιωάννα Τρίκολα Μαρίνα.
1 ο ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΙΑΚΕ «ΤΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΙΣΜΑ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ: ΑΠΟ ΤΗ ΘΕΩΡΙΑ ΣΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ.
Δημήτριος Βλάχος Σχολικός Σύμβουλος Φιλολόγων Ροδόπης
Αφήγηση αφήγηση.
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ εκπαιδευτικη πολιτικη μιντζα νικολετα-μαρια (3170) στ’ εξαμηνο Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ.
ΜΑΡΙΑ ΓΝΗΣΙΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ Β΄ ΙΕΠ ΦΙΛΟΛΟΓΩΝ 6 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2017
ΓΕΝΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ Ομηρικά έπη: Ιλιάδα
Πως δημιουργούμε μια παρουσίαση στο PowerPoint
Αναζητώντας στοιχεία για την ζωή των προσφύγων στην Ελλάδα
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ (Κ.Α) Ετήσιο Πρόγραμμα Τάξης A΄1
ΠΡΟΛΟΓΟΣ.
Η συνΑντηση του ΧριστιανισμοΥ με τον ΕλληνισμΟ
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Τα παιδιά του Γ2 ταξιδεύουν στον Όλυμπο και συναντούν τους θεούς.
ΣΟΦΟΚΛΗΣ Ηλέκτρα – Αντιγόνη.
ΡΑΨΩΔΙΑ α: ΠΡΟΟΙΜΙΟ (στ. 1-25)
Η δημιουργία του αρχαίου δράματος
ΟΙ ΘΕΟΙ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΟΥ ΤΑΞΗ Γ ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ-ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

«Φαίδρα και Ιππόλυτος»: ανατομία ενός άνομου έρωτα, χιλιετίες πριν τον Φρόυντ… Ομαδα γ Γραμμενου ευαγγελια Βουλγαρης κωνσταντινοσ Πρεβεντα βαια Γιοντζη ελενη Ρωσσιου βασιλικη

Τρόπος εργασίας: Προηγείται η παρουσίαση και η ανάλυση της τραγωδίας. Προηγείται η παρουσίαση και η ανάλυση της τραγωδίας. Βλέπουμε και την ταινία για να έχουμε τη δυνατότητα της σύγκρισης. Παράμετροι ανάλυσης:

1.Τρόπος πρόσληψης του μύθου Ο βασικός αρχετυπικός μύθος του Ευριπίδη λαμβάνεται και στην ταινία Ένας ανίερος ,μιαρός, αντισυμβατικός έρωτας. Οι ήρωες έχουν status αντί για θεϊκή καταγωγή. Όμως το ζευγάρι ενώνεται, ο έρωτας γίνεται αμοιβαίος. Ο Αλέξης , σαν άλλος Ιππόλυτος απορρίπτει έστω και παροδικά την Φαίδρα, κινητοποιώντας το τραγικό τέλος.

Τρόπος πρόσληψης Αρχικά η Φαίδρα αναδεικνύεται κάπως σε Αισχυλική ηρωίδα αφού προσπαθεί να αντισταθεί στην Αφροδίτη. Ο Ιππόλυτος αρχίζει και τελειώνει ως μονομανής και απόλυτος, ενώ ο Αλέξης υποκύπτει στην γοητεία του έρωτα- Φαίδρας. Τέλος, η συντριβή των ηρώων επέρχεται: στην ταινία με εθελούσιο και για τους δύο θάνατο, ενώ στην τραγωδία η ηρωίδα αυτοκτονεί εκδικούμενη τον πρόγονό της…( ως υποχείριο της Αφροδίτης που το προείπε.)

Τρόπος… Παντελής έλλειψη θεομαχίας στην ταινία. Καταλυτικός ρόλος της « αράς» του πατέρα Η παρουσία της τροφού: στην τραγωδία καταλυτικός αφού δίνει το εναρκτήριο λάκτισμα για την συντριβή των ηρώων. αντίθετα στην ταινία υπάρχει ως σκιά της Φαίδρας.

2. Κοινωνικό υπόβαθρο Κοινό το status , κυριαρχία του πλούτου, μέχρι και το όριο του σκανδάλου. Η Φαίδρα όμως δεν έχει πνευματικές ανησυχίες οι τέχνες υποτιμώνται. Αρχικά η Φαίδρα του Ευριπίδη παρουσιάζεται να συντρίβεται από το βάρος της ενοχής , ενώ στην ταινία υπάρχει μόνο μια στιγμή δισταγμού: « μην έρθεις στην Ελλάδα» Η εκδίκηση και στα δύο υπάρχει. Η απόρριψη από τον Αλέξη- Ιππόλυτο λειτουργεί καταλυτικά. Η αποκατάσταση της «τάξης» με την συντριβή του « κόσμο τους»!

3. Εκφραστικά μέσα: Εναλλαγή τόπου: μέσα- έξω, Φως ελληνικό , θάλασσα, μουσείο, ξενοδοχείο … Παρίσι, Λονδίνο, Ύδρα… Συγκεκριμένος χρόνος: καλοκαίρι… Γκρο πλαν, γενικό τοπία, ερωτική σκηνή ελλειπτικά πλάνα Μουσική υποβλητική, βροχή κρεσέντο μουσικής, εργαλείο για προσήμανση του τέλους!

Στίχοι: 1342- τέλος της τραγωδίας Στίχοι: 1342- τέλος της τραγωδίας Χρόνος: 15 ώρες Προαπαιτούμενα: χώρος: εργαστήριο με Η.Υ, διδασκαλία και ανάλυση της τραγωδίας και παρακολούθηση της ταινίας. Τρόπος εργασίας: ομαδοσυνεργατική Στόχοι: αισθητική απόλαυση και κριτικός γραμματισμός: σύγκριση κοινωνιών και κοινωνικών δομών τότε και τώρα

4.Φύλλα εργασίας: 4 ομάδες εργασίας: 1η : από τα στάδια του τραγικού( Άτη, ύβρις , τίσις , Νέμεσις, κάθαρση), τι συναντούμε και με ποια μορφή στην τραγωδία; 2η: Το πορτραίτο της ηρωίδας πώς διαφοροποιείται στην τραγωδία και στην ταινία; 3η: Να σκιαγραφήσετε τις οικογενειακές σχέσεις έτσι όπως τις περιγράφει ο Ευριπίδης. 4η: Δώστε ένα διαφορετικό τέλος στην ταινία με βάση τα σύγχρονα ήθη.

Περαιτέρω δραστηριότητες Αναζητήστε λογοτεχνικά κείμενα με θέμα τον έρωτα και ντύστε τα με εικόνες- πίνακες. Να δραματοποιήσετε τη σκηνή παραμάνας- Φαίδρας στην τραγωδία. Ντύστε με την κατάλληλη μουσική το παραλήρημα της Φαίδρας στην τραγωδία όταν οραματίζεται τον έρωτά της για τον Ιππόλυτο.