Η ΜΟΥΣΙΚΗ ΚΑΙ Η ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΗΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΝΑ ΤΑΞΙΔΙ ΜΟΥΣΙΚΗΣ … ΣΤΟ ΧΡΟΝΟ
Advertisements

Η ευρεία έννοια της μόδας στην ενδυμασία
ROBOT! Πολλοί θα αρανωτιέστε τι είναι τα ρομπότ....τα ρομπότ είναι μια μηχανική συσκευή η οποία μπορεί να δράσει κάτω από τον απ’ευθείας έλεγχο ενός ανθρώπου.
Αυτοεκτίμηση Σεβασμός Αγάπη
Soft skills = προσωπικά χαρακτηριστικά και ικανότητες Δέκα προσωπικά χαρακτηριστικά και ικανότητες που αναπτύσσονται κατά την εφαρμογή ενός προγράμματος.
Η ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΚΑΙ ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΗ ΑΞΙΑ ΤΟΥ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΥ ΧΟΡΟΥ ΧΟΡΟΣ ΠΥΛΑΙΑΣ
4. Απόψεις και κίνητρα των μαθητών στο μάθημα των Μαθηματικών.
Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ-4ο ΓΕ.Λ. ΚΑΛΑΜΑΡΙΑΣ
Η σημασία της αυτογνωσίας στον Επαγγελματικό Προσανατολισμό.
Μουσικά όργανα απο ξένες χώρες
ΕΦΗΒΕΙΑ,Η ΑΓΡΙΑ ΗΛΙΚΙΑ Αρίφι Ιωάννα, α4/γ.
Είμαστε το 10ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ Σχολείο Κατερίνης
ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΚΑΙ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ ΕΦΗΒΩΝ
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΤΑΣΕΩΝ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
Κιθάρα Μαριέττα.
Ερευνητική Εργασία Θέμα: Μουσική Σχολικό Έτος
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΥΠΟΕΝΟΤΗΤΑ: AITIA KAI ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΜΠΡΙΓΚΕΛ ΣΕΛΕΝΙΤΣΑ
ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ Π.ΔΙΑΘΗΚΗΣ 1.Αίτια και αφορμές: ο εθνικιστικός φανατισμός στην Γερμανία, ο οποίος έβλεπε τον Χριστιανισμό ως επιβίωμα.
« Για δες που τα όργανα ζωντανεύουν…»
ΑΝΑΖΗΤΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ
ΚΙΘΑΡΑ Η κιθάρα ανήκει στην κατηγορία των έγχορδων μουσικών οργάνων. Αποτελείται συνήθως από έξι χορδές. Κατασκευάζεται από ξύλο σε διάφορους χρωματισμούς,
ΟΜΑΔΑ ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΑΘΗΝΑ ΓΚΟΤΣΕ ΧΡΗΣΤΟΣ ΣΕΡΕΤΗΣ ΠΟΛΥΚΑΡΠΟΣ ΣΙΚΑΛΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΤΣΙΠΗ ΘΕΟΔΩΡΑ.
1ο ΛΥΚΕΙΟ ΧΑΛΚΙΔΑΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ(PROJECT) Β΄ ΤΑΞΗ
project: οψεις της ψυχολογιας
Παρουσίαση Δ.Σ.Μελισσοκομείου
ΜΟΥΣΙΚΗ ΚΑΙ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ Όλοι οι ειδικοί συμφωνούν ότι η ψυχολογική δύναμη των ήχων είναι τεράστια. Μπορούν να οδηγήσουν στον ενθουσιασμό, στη συγκίνηση.
ΧΟΡΟΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ ΕΦΗΒΩΝ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ:
ΠΟΣΟ ΚΑΙ ΤΙ ΧΟΡΕΥΟΥΝ ΟΙ ΣΥΓΧΡΟΝΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ!
ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΠΡΟΤΥΠΩΝ
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1 : ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΜΟΥ;
Η σκηνή στον κινηματογράφο
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ (PROJECT) ΘΕΜΑ: ΜΟΥΣΙΚΗ ΘΕΜΑ ΟΜΑΔΑΣ: ΜΟΥΣΙΚΗ ΣΤΗΝ ΑΦΡΙΚΗ (ΑΙΓΥΠΤΟΣ)
Αυτογνωσία - Αυτοβελτίωση
ΜΑΘΗΜΑ:ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΙΤΛΟΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ:
ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΚΑΙ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ. Το παιχνίδι αποτελεί τη φυσική γλώσσα των παιδιών, το πιο ισχυρό μέσο έκφρασής τους και αναπόσπαστη δραστηριότητα της καθημερινότητάς.
Γλώσσα και σκέψη Με τον όρο σκέψη εννοούμε ένα μεγάλο φάσμα νοητικών διεργασιών: Επεξεργασία εννοιών, επίλυση προβλημάτων, ονειροπόληση, προγραμματισμό.
ΟΜΑΔΑ Ά Θανάσης Μυλωνάς Γιάννης Παπαδημητρίου Χριστίνα Πουλουκτσή
ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΚΑΣΙΟΥΛΗ Ως μουσική ορίζεται η τέχνη που βασίζεται στην οργάνωση ήχων με σκοπό τη σύνθεση, εκτέλεση και ακρόαση/λήψη ενός μουσικού έργου. Με.
Μουσική Ε'2 Ελευθερία-Φαίδρα Ποπ Ποπ ονομάζεται ένα είδος μουσικής. Ο όρος Ποπ προέρχεται από τον αγγλικό όρο popular, που σημαίνει δημοφιλής. Τα κύρια.
Πληροφορίες για τμήματα με ιδιαιτερότητες α. Τμήμα Ανθυποπυραγών της Πυροσβεστικής Ακαδημίας β. Οι ενδιαφερόμενοι για τα Τμήματα: ●Λογοθεραπείας ●Μουσικής.
HIP HOP  ΜΑΝΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ  ΝΟΥΣΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ  ΠΟΛΥΖΟΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ  ΤΣΙΠΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ.
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΓΕΛ Αξιού Μάθημα: Project Ετος : 2015
Το Πορτρέτο του Εαυτού μου
Αναπτυξιακή Ψυχολογία
Οργανολογία Ι Μάθημα Χ Βυζαντινά μουσικά όργανα. Βυζαντινά μουσικά όργανα - Πηγές Είναι ελάχιστες οι άμεσες πηγές. Έμμεσες πηγές: ιστορικά κείμενα με.
 ΠΩΣ βλέπετε τους ανθρώπους που έχουν διαφορετικό χρώμα δέρματος ή ανήκουν σε διαφορετική εθνικότητα από εσάς; Τους θεωρείτε ίσους με εσάς; Δυστυχώς,
ΑΞΙΕΣ, ΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5. Πώς αντιλαμβάνεστε την έννοια της στάσης (attitude);
Οργανολογία Ι Μάθημα ΧΙ Ελληνικά λαϊκά μουσικά όργανα.
ΧΟΡΟΣ-ΜΟΥΣΙΚΗ ΟΙ ΧΟΡΟΓΡΑΦΟΙ. ΧΟΡΟΣ Ο χορός είναι μορφή καλλιτεχνικής και αθλητικής έκφρασης η οποία γενικά αναφέρεται στην κίνηση του σώματος, συνήθως.
… Αρχαία Μουσικά Όργανα … Έλενα Καράμπελα 8 ο Γυμνάσιο – Γ΄ 1 …Ιανουάριος 2012.
ΕΦΗΒΕΙΑ - Η ΑΓΡΙΑ ΗΛΙΚΙΑ Γιώργος Δούλαλας ΠΕ04.01.
Ανάλυση κρίσιμου συμβάντος
Μουσικά Σύνολα Η Συμφωνική Ορχήστρα.
ΜΟΥΣΙΚΗ ΚΑΙ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ.
Κων/νος Καβάφης Διαθεματική εργασία Λογοτεχνίας Σταυρούλα Μαγουλά
Εξελικτικές Μαθησιακές Δυσκολίες
Εκφοβισμός στα σχολεία
Ιστορική αναδρομή στην μουσική και μουσικά όργανα
ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ & ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟ ΛΑΪΚΟ ΘΕΑΤΡΟ
Το μουσικό ερωτηματολόγιο
Εργασία του Α2 1ο Γυμνάσιο ΒΥΡΩΝΑ
ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ
ΜΟΥΣΙΚΑ ΕΙΔΗ.
ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ Π.ΔΙΑΘΗΚΗΣ
Εισαγωγή στην έννοια των μουσικών συνόλων
ΟΡΧΗΣΤΡΑ κ.
Η Ζωή στον Δρόμο Μαθητικο Project.
ΜΟΥΣΙΚΑ ΟΡΓΑΝΑ Έγχορδα ή Χορδόφωνα. ΚΙΘΑΡΑ ΣΑΝΤΟΥΡΙ.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ 1ου ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Η ΜΟΥΣΙΚΗ ΚΑΙ Η ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑ Α2 ΛΥΚΕΙΟΥ

ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΟΥΣΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΕΙΔΗ ΜΟΥΣΙΚΑ ΟΡΓΑΝΑ ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΣΤΗ ΝΕΟΛΑΙΑ

ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΟΥΣΙΚΗΣ Ποια είναι η ιστορία της μουσικής;    Η μουσική γεννήθηκε μαζί με τον άνθρωπο, ο οποίος νωρίς άρχισε να ξεχωρίζει αρμονικούς φυσικούς ήχους που τον βοηθούσαν στην παραγωγή και τη ζωή του. Είναι χαρακτηριστικό ότι οι αρχαίοι Έλληνες, παρά την έντονη θρησκευτικότητά τους, Δε δημιούργησαν μυστικιστική μουσική και απέδωσαν θεία προέλευση στη μουσική και όχι μυστηριακή. Αντίθετα, στο Μεσαίωνα, που η μουσική παιδεία είναι ασθενής μέχρι και ανύπαρκτη, κυριαρχεί ο μυστικισμός και η νοσηρότητα.    Δε διασώθηκαν γραπτά μνημεία που να μας κατατοπίζουν για τη μουσική του αρχαίου κόσμου. Πιστεύεται, όμως, ότι η βάση της μουσικής στους αρχαίους λαούς-Κινέζους, Ινδούς, Έλληνες, Κέλτες, Γαλάτες- ήταν η πεντάτονη ανημιτόνια κλίμακα ντο-ρε-μι-σολ-λα. Η μουσική χρονολογεί και εξελίσσει την ιστορία της ως παράλληλη μ' εκείνη της Γλώσσας, κατ' ουσίαν ως παράλληλη με την ανθρώπινη εξέλιξη. Καθώς ο έναρθρος λόγος ως ηχητικό μέσο δεν δύναται να αποδώσει το φάσμα των αποχρώσεων των κειμενικών, προσωπικών ανθρώπινων σκέψεων και συναισθημάτων ο άνθρωπος ανέπτυξε ένα νέο ηχητικό μέσο έκφρασης: τον Μουσικό Λόγο. Καθώς η Γλώσσα χρησιμοποιείται στην έκφραση παραστάσεων και εννοιών, στην ονομασία των πραγμάτων, έτσι, και η Μουσική, αποδεικνύεται ως απαραίτητη ανάγκη της ζωής στη διερμηνεία της ανθρώπινης ύπαρξη στο σύνολο των εκφάνσεών της.

ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΟΥΣΙΚΗΣ Ποια η επίδραση της μουσικής στην εξέλιξη του ανθρώπου; Η μουσική στην ουσία είναι η πρώτη απόπειρα επικοινωνίας. Για την ακρίβεια γεννήθηκε μαζί με τον άνθρωπο, ο οποίος από την αρχή μπόρεσε να ξεχωρίσει τους αρμονικούς και μη ήχους της φύσης. Αυτό θα τον βοηθούσε και στην εξέλιξη του, αλλά και στις δυσκολίες της καθημερινότητας. Μπορούμε να πούμε ότι η εξέλιξη του ανθρώπου οφείλεται στην φύση και στο αυτί του. Στην ουσία, ο όρος «μουσική» για τους Έλληνες ήταν από πάντα συνυφασμένος με τη διασκέδαση. Γιατί άραγε; Από την αναγέννηση μέχρι και την Ρομαντική εποχή έχουμε την κλασική μουσική, που κατά την ταπεινή μου γνώμη είναι η τελειοποίησή της. Ποιός μπορεί να ξεχάσει μουσικές που άλλαξαν το ρου της ιστορίας. Μας έκαναν να κλάψουμε, να σκεφτούμε, να αναγεννηθούμε και να θαυμάσουμε το μεγαλείο της μουσικής και το τι μπορεί να κάνει για εμάς. Το φυσικό αποτέλεσμα ήταν η μουσική, από εκεί και πέρα, να μην τελειοποιηθεί ποτέ ξανά, όχι και να μην εξελιχθεί. Εξέλιξη καταρχήν στον τρόπο με τον οποίο συνεχίσαμε να σκεφτόμαστε. Ο άνθρωπος άρχισε να σκέφτεται την μουσική διαφορετικά. Σαν μέσο αλλαγής, σαν έκφραση ιδεών και σαν αντίδραση σε κάτι που πρέπει να αλλάξει. Να τον αφυπνίσει από την κατρακύλα που έχει ξεκινήσει. Στη σύγχρονη εποχή διατηρούμε αυτό το σκεπτικό. Αυτός είναι και ο τελικός σκοπός της μουσικής. Να μας προειδοποιήσει και τελικά να μας αλλάξει σε κάτι καλύτερο.

ΕΙΔΗ ΜΟΥΣΙΚΗΣ BLACK METAL Ελληνικό Δημοτικό ΝΤΑΜΠΣΤΕΠ Ελληνικό Λαϊκό EYRO DISCO Ελληνικό πανκ LOW BAP ΜΠΛΟΥΖ HEAVY METAL ROCKABILLY ALTERNATIVE ROCK PUNK POP REGGAE ROCK ROCK&ROLL

ΜΟΥΣΙΚΑ ΟΡΓΑΝΑ ΣΕ ΠΟΙΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΧΩΡΙΖΟΝΤΑΙ ΤΑ ΜΟΥΣΙΚΑ ΟΡΓΑΝΑ; Τα μουσικά όργανα είναι κατασκευάσματα τα οποία, με τον μηχανισμό τους και τις τεχνικές χρήσης τους, χρησιμοποιούνται με σκοπό την παραγωγή μουσικών ήχων. Στην πράξη, κάθε μέσο που μπορεί να παράγει ήχους μπορεί να χαρακτηριστεί ως μουσικό όργανο. Υπάρχουν πολλοί τρόποι ταξινόμησης των μουσικών οργάνων. Όλες οι μέθοδοι εξετάζουν κάποιο συνδυασμό των φυσικών ιδιοτήτων του οργάνου, πως η μουσική εκτελείται στο όργανο, το εύρος του οργάνου, και τη θέση του οργάνου που μπορεί τα όργανα στις εξής κατηγορίες: ιδιόφωνα μεμβρανόφωνα χορδόφωνα αερόφωνα ηλεκτρόφωνα Αυτή η μέθοδος ταξινόμησης με ελληνική προέλευση είναι διαδεδομένη στη Δύση και διακρίνει τα όργανα σε έγχορδα, κρουστά και πνευστά.

ΜΟΥΣΙΚΑ ΟΡΓΑΝΑ ΠΟΙΑ ΕΊΝΑΙ ΤΑ ΑΡΧΑΙΑ ΕΝΧΟΡΔΑ ,ΠΝΕΥΣΤΑ ΚΑΙ ΚΡΟΥΣΤΑ ΜΟΥΣΙΚΑ ΟΡΓΑΝΑ? ΕΓΧΟΡΔΑ: κιθάρα, λύρα ΠΝΕΥΣΤΑ: αυλός, δίαυλος, σάλπιγκα, κοχύλι Κρουστά: τύμπανο, κρόταλα, κύμβαλα, σείστρο ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΛΑΙΚΑ ΜΟΥΣΙΚΑ ΟΡΓΑΝΑ? Νταούλι Τουμπί Κιθάρα Βιολί Τύμπανα Τουμπερλέκι Μπουζούκι Ηλεκτρική κιθάρα

H μουσική και η ψυχολογία των νέων ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΣΤΗ ΝΕΟΛΑΙΑ H μουσική και η ψυχολογία των νέων Η μουσική μπορεί να θεωρηθεί και ως ένας τρόπος άσκησης ή ψυχικής εκτόνωσης για πολλούς νέους(και όχι μόνο),αφού εκφράζει το ψυχικό μας συναίσθημα σύμφωνα με έρευνες ψυχολόγων. Δεν είναι λίγες οι φορές που η μουσική μας προσφέρει χαλάρωση και μας δίνει τη δυνατότητα να αποδράσουμε νοητά από την καθημερινότητα και να αφήσουμε το μυαλό μας να ονειρεύεται μέσα από την μουσική έτσι ώστε να ανεβάσουμε την διάθεση μας και να αφεθούμε στους ρυθμούς της. Η χαλάρωση που επιτυγχάνεται με τη μουσική μας προκαλεί διάφορα συναισθήματα, τις περισσότερες φορές ευφορίας, που ευνοεί όμως και μια καινούργια διαθεσιμότητα και μεγαλύτερη δεκτικότητα σε εξωτερικούς ερεθισμούς. Σε αυτό ακριβώς το στάδιο η μουσική παύει να είναι απλώς ένα στοιχείο χαλάρωσης και παίζει θεραπευτικό ρόλο. Οποιοδήποτε είδος μουσικής κι αν ακούμε, φαίνεται πως παίζει πρωταρχικό ρόλο στη ζωή μας, και μάλιστα συσχετίζεται με την έκφραση των πιο θετικών μας συναισθημάτων.

ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΣΤΗ ΝΕΟΛΑΙΑ Τα διάφορα είδη μουσικής και τα προβλήματα υγείας Μελέτη που δημοσιεύτηκε σε αυστραλιανή ψυχιατρική επιθεώρηση, αναλύει τι κινδύνους εμπεριέχει το κάθε είδος μουσικής. Όσοι νέοι λοιπόν τους αρέσει η metal είναι επιρρεπείς σε εγκεφαλικά προβλήματα από το έντονο κούνημα του κεφαλιού, οι φίλοι της pop έχουν δυσκολίες στο να τηρήσουν τους πανάρχαιους κανόνες της εκκλησίας για την σεξουαλικότητα τους. Αυτοί τώρα που προτιμούν τους ηλεκτρονικούς ήχους της dance μουσικής έχουν άλλα προβλήματα, τον κίνδυνο εμφάνισης αρθριτικών σε μετέπειτα ηλικία. Μάλιστα τονίζεται πως στην προκειμένη περίπτωση δεν παίζει κανένα ρόλο το κοινωνικό status του εφήβου. Πάμε και στη rap όπου εκεί οι νέοι αντιμετωπίζουν τον θυμό, την βία και την παραβατική συμπεριφορά, όπως την αδυναμία τυφλής υπακοής στις εντολές των προϊσταμένων. Και τέλος όσοι είναι πιο ψαγμένοι και ακούνε jazz είναι συνήθως μοναχικοί και δυσκολεύουν το έργο των διαφημιστών στο να χαράξουν αγοραστικές συνήθειες.

Επηρεάζει άραγε η μουσική που ακούμε τον τρόπο ζωή μας; ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΣΤΗ ΝΕΟΛΑΙΑ Επηρεάζει άραγε η μουσική που ακούμε τον τρόπο ζωή μας; Η μουσική που ακούμε επηρεάζει τον τρόπο ζωής μας. Αλλά ισχύει και το αντίστροφο. Γενικά το ένα επηρεάζει το άλλο, ανάλογα με την στιγμή. Ο λόγος για τον οποίο καθορίζει κάποιος τον τρόπο ζωής του ανάλογα με την μουσική που ακούει, άλλοι λένε πως είναι είναι η έλλειψη προσωπικότητας και άλλοι η επιρροή που δεχόμαστε από το περιβάλλον μας. Και η μουσική αποτελεί μια ισχυρή επιρροή! Οπωσδήποτε καθορίζει σε ένα βαθμό τον τρόπο που βλέπουμε τα πράγματα.. όχι όμως και να φτάσουμε σε σημείο να περιστρέφεται όλη η ζωή μας γύρω από αυτή και να επηρεάζει τις επιλογές μας! Η μουσική που προτιμούμε μπορεί να δείξει στοιχεία του χαρακτήρα μας αλλά και αντίθετα, να επηρεάσει το χαρακτήρα μας, την εμφάνισή μας , την κουλτούρα μας. Πολλοί πιστεύουν πως με ότι ασχολούμαστε, είτε αυτό είναι η μουσική, είτε το διάβασμα είτε κάποιος άλλος ψυχαγωγικός τρόπος, αναπόφευκτα επηρεάζει και τον τρόπο ζωής μας και διαμορφώνει τη προσωπικότητα μας.

Πόσο συχνά ακούτε μουσικἠ;

Σας εκφράζει η μουσική;

Πόσο επηρεάζεστε από τη μουσική;

Η μουσική καθορίζει τη συμπεριφορά σας στη κοινωνία;

Ακούτε πολλές κατηγορίες μουσικής;

Η παραδοσιακή μουσική σας ελκύει το ενδιαφέρον;

Πιστεύετε πως η μουσική βοηθά στην αποβολή του άγχους της καθημερινότητας;

Ασχολείστε με τη μουσική;

Η μουσική θεωρείται πολιτισμός;

Στον ελεύθερο χρόνο σας ακούτε μουσική;

ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΜΑΘΗΤΩΝ α/α ΕΠΩΝΥΜΟ ΟΝΟΜΑ 1 ΠΑΪΣΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ 2 ΣΕΡΑΦΕΙΜ 3 ΠΑΪΣΙΟΥ ΣΩΤΗΡΙΑ 4 ΠΑΠΑΜΑΡΚΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ 5 ΠΑΠΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ ΜΙΧΑΗΛ 6 ΠΑΣΠΑΛΑ ΧΡΙΣΤΙΝΑ-ΠΑΝΑΓΙΤΣΑ 7 ΠΕΠΟΝΑΚΗ ΜΑΡΙΑ 8 ΠΡΟΚΙΑΣ ΒΑΣΙΛΗΣ 9 ΡΟΜΠΟΚΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ 10 ΣΤΑΘΟΥΛΟΠΟΥΛΟΥ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ

ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΜΑΘΗΤΩΝ α/α ΕΠΩΝΥΜΟ ΟΝΟΜΑ 11 ΤΑΓΚΟΥΛΗΣ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ-ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ 12 ΤΖΕΛΕΠΗ ΔΗΜΗΤΡΑ 13 ΦΙΛΙΠΠΟΥ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ 14 ΨΑΡΡΑ ΕΛΕΝΗ 15 ΙΩΑΝΝΑ 16 ΜΑΡΙΑ 17 ΨΑΡΡΑΣ ΣΤΑΜΑΤΙΟΣ

ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΑΤΕ ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΑΣ! ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Α’2 ΛΥΚΕΙΟΥ