Β’ΛΥΚΕΙΟΥ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ (PROJECT 5) <<ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑ>>

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ας διοργανώσουμε ένα πάρτι...
Advertisements

 Η ομάδα μας (ΚΟΚΚΙΝΗ) αποτελείται από τους : Αλεξάνδρα Ψ. Όλγα Σ. Κωνσταντίνο Γ. Γιώργο Β.  Οι επιβλέποντες καθηγητές : Ελισάβετ Καραΐσκου Βασίλης Πιτσιλαδής.
Η κρίση και το πρόβλημα της διακυβέρνησης στην ελληνική κοινωνία Σταύρος Ιωαννίδης.
Λουκία Τζελέπη - Τμήμα Γ5
Το Πράσινο Σπίτι.
Εξυπνο-πρασινο σπιτι Στην προσπάθεια μας να πραγματοποιήσουμε την ερευνητική εργασία-project οδηγηθήκαμε σε κάποια συμπεράσματα σε ότι αφορά τι ακριβώς.
Όλα τα παιδιά του κόσμου χρειάζονται δασκάλους
Κεφ.15 Τακτικεσ επιτυχιασ στο σχολείο
6ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΙΛΙΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΟΥΚΛΟΘΕΑΤΡΟ ‘’ΠΙΝΟΚΙΟ’’
ΜΑΘΗΤΙΚΕΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΕΙΣ
1ο Πρότυπο Πειραματικό Σχολείο Π.Τ.Δ.Ε Α.Π.Θεσσαλονίκης Ε2 Τάξη
Μοντελοποίηση Έργα Μαθήματα Αξιολόγηση Αναστοχασμός Αναστοχασμός.
Η ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΗΛ. ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΚΑΙ Η ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
Ηλεκτρονικές συναλλαγές
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΤΑΣΕΩΝ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
Ενότητα 6 Γράφω το δικό μου άρθρο Δασκάλα: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ!!!
ΤΜΗΜΑ : Β1 ΟΜΑΔΑ : ΑΤΡΟΜΗΤΟΙ
ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΣΤΑ ΚΤΗΡΙΑ
Project Β’ Λυκείου Καταναλώνω Έξυπνα στο σπίτι.
ΚΟΙΝΑ ΟΛΟΗΜΕΡΑ ΤΜΗΜΑΤΑ 4ου & 22ου ΔΗΜ. ΣΧ. ΕΥΟΣΜΟΥ
Ηλεκτρονικές συναλλαγές. Το θέμα που μας ανατέθηκε στο μάθημα του Project είναι οι ηλεκτρονικές συναλλαγές. Μάθαμε τι είναι και ότι μας προσφέρει ποικίλες.
Γνωρίζω τον υπολογιστή
U 4 energy ΔΗΜΟΤΙΚΌ ΣΧΟΛΕΙΟ ΧΡΥΣΟΧΩΡΙΟΥ ΠΕΜΠΤΗ ΤΑΞΗ ΤΕΤΑΡΤΗ ΤΑΞΗ.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1 ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ
ΣΧΟΛΙΚΗ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΖΩΗ
ΘΕΜΑ: «ΒΙΟΚΛΙΜΑΤΙΚΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ"
Αναδόμηση σχεδίου μαθήματος Τίτλος: Μαγνητικές κούκλες
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΒΙΩΜΑΤΙΚΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ
«Project» Διερευνητική εργασία. Σκοπός  Για να μάθουν οι μαθητές καλύτερα  Βιώματα – ενδιαφέροντα – μάθημα  Παιδαγωγικό κέρδος.
Ηχορύπανση \ φωτορύπανση
Μια σύγχρονη πόλη η οποία δεν κατασπαταλά τον ορυκτό πλούτο της Γης και δεν επιβαρύνει το περιβάλλον.
Ερευνητικη εργαςια Α’ τετραμηνου Β’ γενικου λυκειου Νιγριτας : «Εναλλακτικες πηγες ενεργειας και εξοικονομηςη ςτο ςχολειο μας» Θέμα ενασχόλησης:
 Τι είναι;  Γιατί η γνώση είναι καλύτερα να είναι οργανωμένη;  Ποια η οργάνωση στο μαθητή, στον εκπαιδευτικό, στα βιβλία;
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΜΕΛΕΤΗΣ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ
Bullying Τρόποι Πρόληψης και Αντιμετώπισης
Εξοικονόμηση Ηλεκτρικής Ενέργειας
ΙΛΙΑΔΑ ΔΙΑΛΟΓΟΣ.
Ως τώρα ασχοληθήκαμε με τα μεγέθη Μήκος (L) Εμβαδόν (S) και Όγκο (V) Με τη μέτρηση τους μπορέσαμε να απαντήσαμε σε ερωτήματα σαν τα παρακάτω: Πόσο μακριά.
Διδασκαλια και Μαθηση με Χρηση ΤΠΕ
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ Περιβαλλοντική Εκπαίδευση-Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη Α΄Δημοτικό Τσερίου
Δρ. Χατζηπαντελή Αθανασία
Αγωγή Σταδιοδρομίας 2ο Γυμνάσιο Πεύκης
«Η πράξη σου μετράει, ανεξάρτητα πόσο μικρή είναι. Σκέψου πριν ενεργήσεις»
ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ Τμήμα ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ – ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΕ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Μαρκουλιδάκης Ανδρέας 1112.
ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΙΣΟΤΗΤΑΣ ΤΡΙΓΩΝΩΝ Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Έχω κάτι … διαφορετικό??. ’διαφορετικός «το να είσαι …’διαφορετικός’…» 14 ο Δημοτικό Σχολείο Αχαρνών Επιμέλεια από την εκπαιδευτικό της Στ2 τάξης: Μέλλου.
Ονοματεπώνυμο: Γκουτζήκα Όλγα ΑΕΜ:3120 Εξάμηνο: Στ’ Μάθημα: Εκπαιδευτική Πολιτική Διδάσκουσα: Tάχου-Ηλιάδου.
Στα πλαίσια της εκστρατείας ευαισθητοποίησης για τα Α.Δ. σε συνεργασία με τη ΔΔΕ πραγματοποιήθηκε σήμερα ενημέρωση για τα Δικαιώματα του Παιδιού από τον.
Ομαδική εργασία Ελένη Μπαμπίλα Σχολική Σύμβουλος.
Ενδοσχολική Βία (Bullying). Διαστάσεις του φαινομένου Η ενδοσχολική βία και ο εκφοβισμός μεταξύ των μαθητών έχει αρχίσει να γίνεται αντικείμενο προσοχής,
H Χρηματοδότηση της Ιδέας Παναγιώτης Οικονόμου Managing Partner STEP | Strategy, Technology & Planning.
Παράδειγμα από Α΄Λυκείου: Ανισοτικές σχέσεις στο τρίγωνο.
Μαθηματικά προσανατολισμού Β΄ Λυκείου
ΟμΑδα 1 - Ενδοοικογενειακη Βια
Τηλ
ΟΜΑΔΑ1 - ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ ΜΑΡΙΑ ΣΟΥΡΤΖΙΝΟΥ ΤΖΕΝΗ ΣΤΑΜΟ ΕΛΕΝΗ ΦΩΤΙΑΔΗ
Θεματικη εβδομαδα «Σώμα και Ταυτότητα»
ΦΕ13: ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΣΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
Πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης 11ου Γ/σίου
Πρωτότυπα προβλήματα Κατσανού Μαρία.
Δραστηριότητα από ΑΠΣ Α’ Λυκείου
Ανακύκλωση Όλα είναι χρήσιμα
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Ενότητα Γ6.9 (Δημιουργία και Τροποποίηση Ερωτημάτων )
Βάσεις Δεδομένων (Δύο Περίοδοι)
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Επιχειρηματολογούμε… Από τους μαθητές της Γ’2
Οι απόψεις των μαθητών του σχολείου μας για τα βιντεοπαιχνίδια
Εικονογράφηση: Πριάμη Ευγενία
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Β’ΛΥΚΕΙΟΥ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ (PROJECT 5) <<ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑ>>

Ενημερωθήκαμε από την καθηγήτριά μας για το θέμα και το σκοπό της έρευνάς μας Βασικός σκοπός της έρευνας είναι η ενημέρωση η ευαισθητοποίηση αλλά και η ενεργοποίηση των μαθητών απέναντι στην οικολογική κρίση που περνά ο πλανήτης μας αλλά και στην οικονομική κρίση που περνάει η χώρα.

Οικονομικοί λαμπτήρες Βρήκαμε πληροφορίες και ορισμούς για όσες έννοιες σχετικές με το θέμα σκεφτήκαμε. Ενέργεια Περιβάλλον Οικονομία Ανανεώσιμες πηγές Οικονομικοί λαμπτήρες Θερμομόνωση

Καταγισμός ιδεών για ερωτήματα με τους μαθητές Καταγισμός ιδεών για ερωτήματα με τους μαθητές Τι είναι η εξοικονόμηση ενέργειας; Τι πρέπει να γίνει; Ποιες είναι οι αιτίες; Τι προβλήματα δημιουργούνται από την σπατάλη ενεργειας; Εξοικονόμηση ενέργειας στο σπίτι Ποιες είναι οι δυσκολίες για την επίλυση του προβλήματος; Πόσο αποτελεσματικές είναι οι τωρινές στρατηγικές; Brainstorming relies on capturing student random thinking about a topic rather than sequential thinking. Brains research indicates that the brain thinks randomly on topics rather than sequentially. So, to motivate student involvement and idea generation, brainstorming is the key. Inspiration and Kidspiration (www.inspiration.com) are two graphic organizers that help students and teachers to use technology to make this process more efficient. Later, brainstormed questions can be sequenced to help form an outline for writing a report. Πώς ξέρετε για την εξοικονόμηση ενέργειας στις κατοικίες; Τι θα κάνετε εσείς γι’ αυτό; Τι κάνει η πολιτεία για αυτό; Κάθε ομάδα ή υπο-ομάδα μπορεί να ασχοληθεί με ένα τουλάχιστον ερώτημα

Χωριστήκαμε σε ομάδες… ΟΙ ΑΤΡΟΜΗΤΟΙ Καζαμίας Σταύρος Ελμασίδου Κρυσταλία Ιωαννίδου Μάχη Καριπίδου Ελένη ΟΙ ΜΟΥΡΜΟΥΡΕΣ Έλσα Κοτικολόγλου Αγγελική Σαραγιώτη Σάρα Φιλόκι Γιώτα Χαϊδευτού THE OUTSIDERS Κώστας Παπαδόπουλος Ελένη Δελίδου Τάνια Καρασαχινίδου Αργύρης Κοτζαμουράτογλου ΤΑ ΛΕΧΡΑΝΙΑ Αναστασία Χρόνη Νικολέτα Ατακτίδου Χρήστος Αδαμίδης Λευτέρης Ποσινακίδης

1ο υπόθεμα ΟΙΚΟΣΥΣΚΕΥΕΣ ΚΑΙ ΣΠΑΤΑΛΗ

2ο υπόθεμα! Εξοικονόμηση ενέργειας φωτισμού !

Χρόνη Αναστασία Ατακτίδου Νικολέτα Αδαμίδης Χρήστος Ποσινακίδης Λευτέρης

3ο υπόθεμα! Εξοικονόμηση ενέργειας: Ηλιακοί Θερμοσίφωνες

4ο υπόθεμα! Εξοικονόμηση ενέργειας: Θερμομόνωση

Καζαμίας Σταύρος Ελμασίδου Κρυσταλία Ιωαννίδου Μάχη Καριπίδου Ελένη

Προβληματιστήκαμε, συζητήσαμε, ερευνήσαμε, δουλέψαμε με κέφι, συνεργαστήκαμε, μάθαμε...