Τεχνικές προφορικών παρουσιάσεων

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
υπηρεσία τηλεκπαίδευσης επανάσταση στη διδασκαλία
Advertisements

Γιάννης Τούρλος, ΠΕ 17 Ηλεκτρολόγος,
ΣΧ. ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
“Σταγόνες ζωής, Ιστορίες για το βιβλίο του ΕΝΟ”
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
Πρόγραμμα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης
Δημιουργία Παρουσιάσεων με τη βοήθεια του PowerPoint
 Εκτίμηση Ικανοτήτων  Αντιμετώπιση Άγχους  Σχεδιασμός Παρουσίασης  Οργάνωση της Παρουσίασης  Έλεγχος του Περιβάλλοντος  Πραγματοποίηση Παρουσίασης.
ΙΑΤΡΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΚΥΠΡΟΥ
ΤΡΟΠΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΕΝΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
Βασικεσ αρχεσ επικοινωνιακησ αγωγήσ
ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ 4ΕΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ
Παρουσίαση Διαθεματικής Εργασίας σε PowerPoint
ΦΑΣΕΙΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Προσδιορισμός του διδακτικού στόχου, των κριτηρίων και των στοιχείων της αξιολόγησης Επιλογή της τεχνικής Ερμηνεία των πληροφοριών Αποτύπωση.
Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες» στο πλαίσιο των αξόνων προτεραιότητας.
Συνάντηση Εκπαιδευτών Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών Μέσης Εκπαίδευσης στην Εκπαιδευτική Εφαρμογή της Πληροφορικής Άνοιξη 2008 Ομάδα Επιμόρφωσης Τ.Π.Ε.
Ατομικό έργο Προβληματισμοί και προτάσεις για τη διδασκαλία του μαθήματος Γιάννης Τούρλος, ΠΕ 17 Ηλεκτρολόγος, Πρόεδρος Πανελλήνιας Ένωσης Καθηγητών.
Σχεδιασμός και Εκφώνηση Προφορικών Παρουσιάσεων. Οικοδόμηση της Καριέρας σας με Προφορικές Παρουσιάσεις Επιδείξτε τις Ικανότητές Σας Σκεφτείτε Γρήγορα.
Διοργανώνουμε ένα συνέδριο. ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ  Στόχοι: έρευνα, δημιουργικότητα, συνεργασία, ευρηματικότητα, παραγωγή έργου, ευθύνη, γνώσεις, αυτενέργεια. 
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗ
Τεχνικές προφορικών παρουσιάσεων Εντατικά μαθήματα ΚΕΔΙΜΑ Εαρινό 2014 Δρ. Κωνσταντίνος Τσουρής
Τεχνικές Παρουσίασης Hans-Peter Osterhold – Hessenkolleg Wetzlar.
Γενικό πλαίσιο παρουσιάσεων Διάρκεια παρουσιάσεων: 10 λεπτά με 5 λεπτά για ερωτήσεις Φόρματ παρουσιάσεων: PowerPoint ή αντίστοιχο πρόγραμμα Αριθμός ομιλητών:
Μοντέλο Διδασκαλίας Φυσικών Επιστήμων, για την Υποχρεωτική Εκπαίδευση, στην Κατεύθυνση της Ανάπτυξης Γνώσεων και Ικανοτήτων. Π. Κουμαράς.
Διαχείριση εργασιακού άγχους στην EDUCACONSULT M&J Consulting Παρντουμπίτσε, Δημοκρατία της Τσεχίας
Staff Appraisal/Αξιολόγηση Προσωπικού
1.1 Τίτλος Διδακτικής Πρακτικής «Ψυχική Υγεία – Διαπροσωπικές σχέσεις»
Εθνικόν και Καποδιστριακόν Πανεπιστήμιον Αθηνών Μάθημα «Διοίκηση Επιχειρήσεων» Παρασκευή 18 Ιανουαρίου Εισαγωγή στην τεχνική της παρουσίασης.
Δημιουργία Διαφανειών
Πρόγραμμα Ασφαλές σχολείο για το διαδίκτυο
Διαχείριση Έργων Πληροφορικής Διάλεξη 11 Οργάνωση Έργου,
Συμβουλές για επιτυχημένη Πτυχιακή/Διατριβή Γεώργιος Χατζημηλιούδης Κε.Δι.Μα. Ταχύρρυθμα μαθήματα Εαρινό Εξάμηνο
Επικοινωνία σχολείου-οικογένειας
ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
 ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΜΟ  ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ  ΧΙΟΥΜΟΡ  ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ  ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΩΣ ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ ΑΤΟΜΑ  ΔΙΟΡΘΩΜΕΝΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ  ΦΑΝΤΑΣΙΑ  ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ - ΠΡΟΤΥΠΟ.
Παρουσίαση Δ.Σ.Μελισσοκομείου
H ηλεκτρονική παρενόχληση (cyberbullying) είναι η επιθετική συμπεριφορά από πρόθεση με τη χρήση ηλεκτρονικών μέσων. Τέτοιου είδους συμπεριφορές μπορεί.
Δημιουργία Παρουσίασης Εισαγωγή Η ανάγκη παρουσίασης της εργασίας σας Θα μάθετε διάφορους τρόπους για να παρουσιάσετε την εργασία σας Το σχετικό υπόβαθρο.
Σχεδίαση Εκπαιδευτικού Λογισμικού Σχέδιο Μαθήματος – Ανάπτυξη Εφαρμογών Γ’ Λυκείου Τεχνολογικής Κατεύθυνσης Ιωάννης Βλαχόπουλος – Μ1249 Αικατερίνη Δρόσου.
Κανόνες Καλής Συμπεριφοράς στο διαδίκτυο. γρά φ Xρησιμοποιήστε την ίδια ευγένεια που θα δείχνατε αν είχατε µια προσωπική επικοινωνία. Ακολουθείστε τους.
ΨΗΦΙΑΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΗΜΕΡΑ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗΣ Δεξιότητες παρουσιάσεων Monica Hadjichrysanthou Senior Instructor – Communication Department of Humanities.
«eTwinning: Εργαλείο επικοινωνίας, συνεργασίας, γνώσης, διάδοσης καλών πρακτικών – στρατηγικών πρόληψης και αντιμετώπισης του Σχολικού και Διαδικτυακού.
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου Πανεπιστήμιο Πατρών, Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης & της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
ΕΡΕΥΝ ΗΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ :ΗΜΕΡΙΔΑ
Δημόσια ή ανοικτή συζήτηση ή συζήτηση με ακρoατήριο (open forum) Είναι η οργανωμένη συζήτηση ενός αμφιλεγόμενου θέματος από μικρή ομάδα ατόμων, τα οποία.
Εισηγητές: Βαλεντίνα Τουμάνιου Ζαχαρίας Ιωάννου Τετάρτη 5 Μαρτίου 2014.
Διάλεξη : είναι η μετάδοση γνώσεων από τον δάσκαλο στο μαθητή με το λόγο, την επίδειξη αντικειμένων, την υποδειγματική εκτέλεση δεξιοτήτων ( πνευματικών.
Α. ΤΕΙ ΚΡΗΤΗΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΑΚΑΔ. ΕΤΟΣ ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΗ ΔΙΑΛΕΞΗ Παντελής Β. Ζήσης
Καταιγισμός ιδεών Συνιστάται για την πολυεπίπεδη εξέταση ζητήματος ή κεντρικής έννοιας, μέσω της παρακίνησης των εκπαιδευόμενων να προβούν σε ελεύθερη,
Ευάγγελος Αλμπανίδης Καθηγητής
Σχεδιασμός περιβαλλόντων μάθησης στο Διαδίκτυο
Βιωματική Δράση Α΄Τάξης 2ου Γυμνασίου Πεύκης
Αποτελεσματικο μαθησιακο περιβαλλον
Κύρια βήματα της έρευνας Πρωτόκολλο έρευνας
Προφορική επικοινωνία
Παρουσιάσεις με την χρήση PowerPoint
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
Μάθημα: «Εισαγωγή στο Μάρκετινγκ» Παρουσίαση Μαθήματος
Εισήγηση Δρ. Δ. Δαποντας.
Διδασκαλία με την μέθοδο project
Η ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ως οπλο επικοινωνιας
Ετυμολογία Το άγχος προέρχεται ετυμολογικά από το ρήμα «άγχω» που σημαίνει αισθάνομαι πνιγμό. Πρόκειται για: Μια φυσιολογική αντίδραση σε έναν επικείμενο.
Εργαστήρια Ε Εξαμήνου στον κλινικό χώρο
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ Α ΕΞΑΜΗΝΟ ΚΑΥΚΙΑ ΘΕΟΔΩΡΑ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗ.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ αποτελεί σημαντικό μέρος της μεθοδολογικής προσέγγισης Χριστίνα Παπαζήση Σχολική Σύμβουλος ΠΕ04.
ΑΝΤΙΛΟΓΙΕΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Project.
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου
Διεύθυνση Επιμόρφωσης & Πιστοποίησης 3 η Συνεδρία Μέρος 1 ο Τα λογισμικά παρουσίασης.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Τεχνικές προφορικών παρουσιάσεων Τεχνικές προφορικών παρουσιάσεων Εντατικά μαθήματα ΚΕΔΙΜΑ Εαρινό 2015 Δρ. Κωνσταντίνος Τσουρής tsouris.constantinos@ucy.ac.cy

Προκαταρκτικό πρόγραμμα 1500-1650 Θεωρητικές πτυχές παρουσιάσεων, με επίκεντρο τις παρουσιάσεις μπροστά σε ακροατήριο ή σε επιτροπή. - Παρουσίαση πτυχιακών και διατριβών μπροστά σε επιτροπή κρίσης και τρόποι με τους οποίους τέτοιου είδους παρουσιάσεις μπορούν να γίνουν πιο αποτελεσματικές. 1650-1700 Διάλειμμα 1700-1730 Γνωριμία με πολυμέσα τα οποία μπορούν να εμπλουτίσουν μια προφορική παρουσίαση - Παρουσίαση τρόπων αντιμετώπισης του λεγόμενου ‘φόβου σκηνής’ 1730-1800 Πρακτική εξάσκηση (επιλογή, ετοιμασία και παρουσίαση σύντομου θέματος)

Αντικείμενα Προφορική παρουσίαση μελέτης/πτυχιακής/διατριβής Επικοινωνία με το ακροατήριο Γλώσσα του σώματος (body language) Προετοιμασία ομιλητή Οργάνωση / ανάπτυξη υλικού Ορθή επιλογή μέσων παρουσίασης (τεχνολογία, posters, διαφάνειες, κτλ.) Διάρκεια Δομή Ηθικά ζητήματα Μπροστά σε επιτροπής κρίσης Χρήση πολυμέσων για δημιουργία και εκτέλεση παρουσιάσεων (PowerPoint, Web 2.0, Posters) Φόβος σκηνής, γλωσσοφοβία και άγχος – πώς καταπολεμούνται;

ξεκΆθαρος στόχος γνΏση αντικειμένου

Επικοινωνία με το ακροατήριο Εξασφάλιση και διατήρηση ενδιαφέροντος Ευφράδεια λόγου Γνωστικό και γλωσσικό επίπεδο ακροατηρίου Κι αν το ακροατήριο ;;; Σαφήνεια Χρήση δεικτών για προσανατολισμό Προσαρμογή στο ακροατήριο και στον χώρο Επαγγελματισμός

Η γλώσσα του σώματος Δείχνει την κατάσταση του ομιλητή Να νιώθουμε άνετα χωρίς να χάνουμε τον επαγγελματισμό μας Τεχνικές ελέγχου άγχους – φόβου σκηνής (!)

Προετοιμασία Απαραίτητη, ιδίως για άπειρους ομιλητές Απουσία χρόνου για αυτοσχεδιασμό κατά την παρουσίαση Ετοιμασία προσχεδίου Ενδελεχής έρευνα Έλεγχος συντακτικού / γραμματικής Αποφυγή συντμήσεων / πλατειασμού Ορθή χρήση βιβλιογραφίας

Οργάνωση και ανάπτυξη υλικού Η δομή μιας παρουσίασης διαφέρει αναλόγως του τύπου και σκοπού της Δομημένη / Εστιασμένη Στόχος: η όλη οργάνωση να βοηθά το ακροατήριο να (παρ)ακολουθεί αποτελεσματικά

Δομή Εισαγωγή Γενική παρουσίαση θέματος Σαφής έκθεση σκοπών και στόχων Ανάλυση – παραδείγματα Σύνοψη Ερωτήσεις ακροατηρίου – πώς τις αντιμετωπίζουμε; Αυτοπεποίθηση Επάρκεια Ειλικρίνεια

Επιλογή μέσων παρουσίασης (!) Πολυμέσα (π.χ. Powerpoint) Διαδίκτυο (π.χ. Web 2.0) Γραφήματα Διαφάνειες Έντυπα υλικά Posters … Χρώματα / γραμματοσειρές

Διάρκεια Στόχος η πλήρης και σφαιρική κάλυψη του θέματος εντός των χρονικών πλαισίων (όπου αυτά ισχύουν) Χρονομετρημένη εξάσκηση Τι κι αν ο χρόνος τελειώνει ενώ το θέμα μας δεν;

Ηθικά ζητήματα Προσαρμογή της παρουσίασης για διεθνές / διαπολιτισμικό ακροατήριο Αποφυγή σεξιστικού / ρατσιστικού λεξιλογίου Αποφυγή προσβλητικών σχολίων / αστείων Οπτικοακουστικό υλικό Λογοκλοπή

Μπροστά σε επιτροπή κρίσης (διατριβές, πτυχιακές) Ιδιάζουσα περίπτωση παρουσίασης Σπάνια κάποιο μέλος της επιτρόπής θα διακόψει τη ροή σας Μην αφαιρείστε από τη συμπεριφορά των μελών της επιτροπής (π.χ. Κάποιο μέλος ίσως να έχει συνεχώς κλειστά τα μάτια) – ο καθένας συγκεντρώνεται διαφορετικά Κάποιες αντιδράσεις πιθανόν να σας αναστατώσουν (π.χ. μομφασμοί) – μην τις αφήσετε να σας επηρεάσουν Πλήρης εστίαση στο αντικείμενό σας – αυστηρή τήρηση του προγράμματος που έχετε σχεδιάσει εξ’ αρχής

Χρήση πολυμέσων Powerpoint Διαδικτυακά μέσα (Web 2.0 – π.χ. Prezi) Posters Διαδραστικά μέσα Επιλογή αναλόγως σκοπού, ακροατηρίου, χρόνου

Φόβος σκηνής, γλωσσοφοβία και άγχος Φόβος σκηνής, γλωσσοφοβία και άγχος Φυσιολογικά πλην ελεγχόμενα επακόλουθα της παρουσίας ακροατηρίου Μειώστε τις αρνητικές σκέψεις Επικεντρωθείτε στα δυνατά σας σημεία ως ομιλητές Επαρκής προετοιμασία και πρόβες (π.χ. εξάσκηση μπροστά σε φίλους) Προσπαθήστε να αγνοήσετε άγχος / ανησυχίες Μην επιμείνετε στα όποια μικρολαθάκια κατά την ώρα της παρουσίασης Η προφορική παρουσίαση είναι ευκαιρία, όχι βάρος Περιορίστε την καφεϊνη / το κάπνισμα πριν την παρουσίαση Αναπτύξτε δεξιότητες ελέγχου των παραπάνω

Μπορείτε να σχηματίστε τυχαίες ομάδες 3-4 ατόμων Σύντομη συζήτηση (5’) σε ένα από τα ακόλουθα: Πώς να περάσετε ένα διήμερο στην Αθήνα Καλή υγεία – 4 τρόποι για να την πετύχουμε Όταν κερδίσω το Λόττο Οποιοδήποτε άλλο θέμα δικής σας επιλογής Χρονομετρημένη ομαδική παρουσίαση (30’’ για κάθε άτομο)

Σας ευχαριστώ θερμά για την παρουσία σας Η διάλεξη και σχετική βιλβιογραφία είναι διαθέσιμα ηλεκτρονικά tsouris.constantinos@ucy.ac.cy Προτού φύγετε, θυμηθείτε να πάρετε μαζί το ερωτηματολόγιο αξιολόγησης – για παραλαβή του πιστοποιητικού παρακολούθησης και πίστωση των ωρών προς απόκτηση μονάδων στο πτυχίο σας, δείτε τις οδηγίες και τηλέφωνα επικοινωνίας στο έντυπο