ΧΡΗΣΗ ΟΠΤΙΚΩΝ ΒΟΗΘΗΜΑΤΩΝ ΛΑΪΟΝΙΚΗ ΑΚΑΔΗΜΙΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ Θέμα 117 Α Σεμινάριο Ηγεσίας: Ερωτήσεις και Απαντήσεις Λαϊονική Χρονιά 2011-2012 Επιμέλεια: Ελπίδα.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Παρουσιάσεις Τα Βασικά…
Advertisements

Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα
Συνεργασία Εκπαιδευτικών και Γονέων
ΣΧ. ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Οδηγίες για την δημιουργία εμφανίσιμων παρουσιάσεων
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
Δημιουργία Παρουσιάσεων με τη βοήθεια του PowerPoint
Καλές πρακτικές για τη βιντεοσκόπηση Ανοικτών Ακαδημαϊκών Μαθημάτων
 Εκτίμηση Ικανοτήτων  Αντιμετώπιση Άγχους  Σχεδιασμός Παρουσίασης  Οργάνωση της Παρουσίασης  Έλεγχος του Περιβάλλοντος  Πραγματοποίηση Παρουσίασης.
ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΗΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Στο εργαστήριο Τεχνικές Επικοινωνίας. Παίρνοντας ότι καλύτερο από το εργαστήριο •Τολμήστε •Κάντε ερωτήσεις •Μάθετε από τους άλλους •Φυσικός Εαυτός.
ΤΕΧΝΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ.
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΚΥΠΡΟΥ
Σχεδιασμός και Εκφώνηση Προφορικών Παρουσιάσεων. Οικοδόμηση της Καριέρας σας με Προφορικές Παρουσιάσεις Επιδείξτε τις Ικανότητές Σας Σκεφτείτε Γρήγορα.
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ Διαδραστικοί πίνακες Δέγγλερη Σοφία.
Η αξιολόγηση των σχολικών βιβλίων Κοινωνικών Επιστημών της Πέμπτη τάξης Akdoğan Dr. Fazıl Küçük Τάξη 5 Rabiya Mentes.
Πως κάνουμε μια παρουσίαση σε Power Point
Τεχνικές Παρουσίασης Hans-Peter Osterhold – Hessenkolleg Wetzlar.
Περιεχόμενο Γραπτής Εργασίας
Πολυμέσα – Δίκτυα (μαθ. επιλογής Γ’ Λυκείου)
Οδηγίες για τη συγγραφή εργασιών
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Οθόνες: Δεξιότητες παρουσίασης Επίπεδο.
2. Μορφή και οργάνωση του μαθήματος
Presentation of information/Παρουσίαση πληροφοριών
Εθνικόν και Καποδιστριακόν Πανεπιστήμιον Αθηνών Μάθημα «Διοίκηση Επιχειρήσεων» Παρασκευή 18 Ιανουαρίου Εισαγωγή στην τεχνική της παρουσίασης.
Συγγραφή και παρουσίαση άρθρων Περιεχόμενο Δομή Διαδικασία Πως γίνομαι καλύτερος Μέρος Α: Περιεχόμενο + Δομή + Διαδικασία Μέρος Β: Πως γίνομαι καλύτερος.
Εποπτικά Μέσα Διδασκαλίας
Ακαδημία Λαϊονικής Επιμόρφωσης ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΗΓΕΣΙΑΣ Οργανωμένο από την Ακαδημία Λαϊονικής Επιμόρφωσης Ακαδημία Λαϊονικής Επιμόρφωσης Διεθνής Οργάνωση Λεσχών.
Δεν ξεχνώ ΣΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΜΟΥ ΑΝΑΦΕΡΩ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΘΕΛΩ ΕΓΩ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΙ Ο ΑΚΡΟΑΤΗΣ ΟΧΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΘΕΛΩ ΕΓΩ ΝΑ ΠΩ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΠΩ.
Δημιουργία Διαφανειών
ΕΝΟΤΗΤΑ:6 ΜΕΘΟΔΟΙ ΠΑΡΑΘΕΣΗΣ ΦΑΓΗΤΩΝ ΚΑΙ ΠΟΤΩΝ ΜΕΡΟΣ Ζ΄ ΣΤΟΧΟΙ:
1/13 ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΠΟΛΥΜΕΣΩΝ ΜΟΡΦΕΣ ΜΕΣΩΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ Ομάδα Ανάπτυξης Ομάδα Ανάπτυξης: Φίλιππος Δεληγιάννης, Παναγιώτης Κωστάκης, Δημήτριος.
© 2012 Microsoft Corporation. Με την επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος. Προγραμματισμός σύσκεψης Lync Μπορείτε να προγραμματίσετε μια σύσκεψη Lync χρησιμοποιώντας.
Tηλεματική- Μαθαίνοντας και Διδάσκοντας Παπακωνταντίνου Σωτήρης ΑΜ:968.
Conducting Effective Meetings ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΕΣ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΕΙΣ Μετάφραση-Επιμέλεια: Ελπίδα Βάπτισμα.
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Φωτογραφικές μηχανές και φωτογραφίες:
Εθνικόν και Καποδιστριακόν Πανεπιστήμιον Αθηνών Μάθημα «Διοίκηση Επιχειρήσεων» 2008_04_18.
Τα χαρακτηριστικά των καλών παρουσιάσεων
Γρήγορη αναφορά για βίντεο Έναρξη κλήσης βίντεο 1.Αφήστε το δείκτη επάνω στη φωτογραφία μιας επαφής και κάντε κλικ στο κουμπί της κάμερας. 2.Στην οθόνη.
Ο Διαδραστικός Πίνακας ως διδακτικό εργαλείο Από τη βιβλιογραφία προκύπτουν μια σειρά από οφέλη από τη χρήση του ΔΠ τα οποία αφορούν τον εκπαιδευτικό,
Η ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑ στην Α Λυκείου
Τι άλλαξε στα νέα αναλυτικά προγράμματα;. Βασικοί άξονες του νέου Αναλυτικού Προγράμματος Βασικοί άξονες του νέου Αναλυτικού Προγράμματος Ένα συνεκτικό.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ Βρίσκοντας κατάλληλα αντικείμενα μάθησης:
Παρουσιάσεις με την χρήση PowerPoint
Ακαδημία Λαϊονικής Επιμόρφωσης ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΗΓΕΣΙΑΣ Οργανωμένο από την Ακαδημία Λαϊονικής Επιμόρφωσης Ακαδημία Λαϊονικής Επιμόρφωσης Του Π. Θέματος 117 Ελλάδος.
Εισαγωγή στις τεχνικές παρουσιάσεων Δρ. ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΒΟΥΛΤΣΙΔΗΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ ΚΑΙ ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΤΟΥ ΕΚΔΔΑ.
Διάλεξη : είναι η μετάδοση γνώσεων από τον δάσκαλο στο μαθητή με το λόγο, την επίδειξη αντικειμένων, την υποδειγματική εκτέλεση δεξιοτήτων ( πνευματικών.
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑΣ Επιμόρφωση σε μεθόδους δημιουργικής μάθησης. Αναστασία Παναγιωτίδου Σχολική σύμβουλος Αγγλικής. M.Ed., Διδάκτορας ΔΠΘ.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΘΕΜΑΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Γιώργος Σούλτης.
ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΗΜΕΡΗΣΙΟΥ ΚΑΙ ΕΣΠΕΡΙΝΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΟΔΗΓΙΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Μαρία Νέζη Σχολική Σύμβουλος Πειραιά
Σχεδίαση Διαφανειών Πρακτικός Οδηγός Μιχαηλίδη Αφροδίτη.
Βασικές Αρχές Σχεδίασης και Προετοιμασίας Παρουσιάσεων
Καλώς ορίσατε στο PowerPoint
Ανακαλυπτική μάθηση Γνώση προϊόν του μαθητή Διαδικασία ανακάλυψης η έρευνα για τον εντοπισμό του ακαθορίστου Μέσα από τα ερεθίσματα που του δίνει ο εκπαιδευτικός.
Οδηγίες για τη συγγραφή εργασιών
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Παρουσιάσεις με την χρήση PowerPoint
Μαρία Ζερβού Σύμβουλος Προσχολικής Αγωγής Ν.Κέρκυρας
«Εισαγωγή στις τεχνικές παρουσίασης και προβολής Προγραμμάτων Πολιτιστικών Θεμάτων» Φώτης Θυμωδέας ΠΕ-19.
Ο ορισμός του επιχειρηματικού μοντέλου
Εισήγηση Δρ. Δ. Δαποντας.
Εποπτικά Μέσα Διδασκαλίας
Ετυμολογία Το άγχος προέρχεται ετυμολογικά από το ρήμα «άγχω» που σημαίνει αισθάνομαι πνιγμό. Πρόκειται για: Μια φυσιολογική αντίδραση σε έναν επικείμενο.
Διαλέξεις- Παρουσιάσεις
Γρήγορη αναφορά του Lync 2013 για Office 365
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ αποτελεί σημαντικό μέρος της μεθοδολογικής προσέγγισης Χριστίνα Παπαζήση Σχολική Σύμβουλος ΠΕ04.
Τίτλος εκπαιδευτικής παρουσίασης
To Teach Curricular Subjects
Πως να κάνετε μια παρουσίαση σε Power Point. Σημαντικό: Εμπειρία στις παρουσιάσεις Για καλές παρουσιάσεις πρέπει να γνωρίζουμε από παρουσιάσεις όχι το.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΧΡΗΣΗ ΟΠΤΙΚΩΝ ΒΟΗΘΗΜΑΤΩΝ ΛΑΪΟΝΙΚΗ ΑΚΑΔΗΜΙΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ Θέμα 117 Α Σεμινάριο Ηγεσίας: Ερωτήσεις και Απαντήσεις Λαϊονική Χρονιά Επιμέλεια: Ελπίδα Βάπτισμα (Use Visual Aids)

ΛΑΪΟΝΙΚΗ ΑΚΑΔΗΜΙΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ Θέμα 117 Α Σεμινάριο Ηγεσίας: Ερωτήσεις και Απαντήσεις Λαϊονική Χρονιά Ένα από τα πιο ισχυρά και αποτελεσματικά πράγματα που μπορείτε να κάνετε για την παρουσίασή σας είναι να προσθέσετε οπτικά βοηθήματα. Η έρευνα δείχνει ότι αν χρησιμοποιείτε οπτικά βοηθήματα έχετε διπλάσιες πιθανότητες να πετύχετε τους στόχους σας. Απαλλαγείτε από τα bullet points (κουκίδες)– χρησιμοποιείστε εικόνες αντί για αυτά. Χρησιμοποιήστε οπτικά βοηθήματα στην επόμενη παρουσίασή σας.

ΛΑΪΟΝΙΚΗ ΑΚΑΔΗΜΙΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ Θέμα 117 Α Σεμινάριο Ηγεσίας: Ερωτήσεις και Απαντήσεις Λαϊονική Χρονιά Γιατί πρέπει να χρησιμοποιείτε οπτικά βοηθήματα; 1.Πώς παίρνουμε σε πληροφορίες κατά τη διάρκεια μιας παρουσίασης Υπάρχουν ορισμένα σημαντικά συμπεράσματα που απορρέουν από αυτές τις πληροφορίες: 1. Χρησιμοποιήστε γραφικά (εικόνες, γραφήματα, πίνακες, σκηνικά) όποτε μπορείτε 2. Σε μια ομιλία χρησιμοποιείτε μόνο το 38% του μέσου επικοινωνίας 3. Απαλλαγείτε από τις κουκίδες

ΛΑΪΟΝΙΚΗ ΑΚΑΔΗΜΙΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ Θέμα 117 Α Σεμινάριο Ηγεσίας: Ερωτήσεις και Απαντήσεις Λαϊονική Χρονιά Γιατί πρέπει να χρησιμοποιείτε οπτικά βοηθήματα; 2.Κάνοντας την παρουσίαση αξέχαστη Μια μελέτη στο Κέντρο Ερευνών Wharton έδειξε ότι η χρήση διαφανειών είχε δραματική επίδραση στη διατήρηση του μηνύματος. Οι επιπτώσεις της χρήσης εικόνας είναι πραγματικά εκπληκτικές! Η παλαιά παροιμία ότι «μια εικόνα αξίζει όσο χίλιες λέξεις" είναι αλήθεια ακόμη και σήμερα, όπως ήταν πάντα.

ΛΑΪΟΝΙΚΗ ΑΚΑΔΗΜΙΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ Θέμα 117 Α Σεμινάριο Ηγεσίας: Ερωτήσεις και Απαντήσεις Λαϊονική Χρονιά Γιατί πρέπει να χρησιμοποιείτε οπτικά βοηθήματα; 3.Επίτευξη των στόχων σας Αυτή η μελέτη, από την Decker Communicatgion, έδειξε ότι χρησιμοποιώντας γραφικά στην παρουσίασή σας θα μπορούσατε να περιμένετε τον διπλασιασμό των πιθανοτήτων επίτευξης των στόχων σας.

ΛΑΪΟΝΙΚΗ ΑΚΑΔΗΜΙΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ Θέμα 117 Α Σεμινάριο Ηγεσίας: Ερωτήσεις και Απαντήσεις Λαϊονική Χρονιά ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΟΠΤΙΚΩΝ ΒΟΗΘΗΜΑΤΩΝ

ΛΑΪΟΝΙΚΗ ΑΚΑΔΗΜΙΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ Θέμα 117 Α Σεμινάριο Ηγεσίας: Ερωτήσεις και Απαντήσεις Λαϊονική Χρονιά Computer / Η.Υ. ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ Διατηρεί την οπτική επαφή με το ακροατήριο Ίσως χρειασθούν τροποποιήσεις στην αίθουσα, ώστε να βλέπουν όλοι Ταιριάζει σε μεγάλες ομάδεςΑπαραίτητες μερικές τεχνικές γνώσεις Εύκολο να αναθεωρείς, ανάλογα με τις ανάγκες Πιθανά τεχνικά προβλήματα Ο παρουσιαστής έχει τον έλεγχο του χρόνου Ακριβός εξοπλισμός Λεπτομέρειες μπορούν να παρουσιασθούν σε μεγάλη κλίμακα Οι αλματώδεις εξελίξεις της τεχνολογίας αχρηστεύει τον εξοπλισμό σε σύντομο χρονικό διάστημα Ο παρουσιαστής μπορεί να περιφέρεται στην τάξη Παθητική παρακολούθηση από τους συμμετέχοντες και όχι ενεργή συμμετοχή Μπορεί να παρέχει χρώμα, ήχο, animation Επαγγελματική εικόνα

ΛΑΪΟΝΙΚΗ ΑΚΑΔΗΜΙΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ Θέμα 117 Α Σεμινάριο Ηγεσίας: Ερωτήσεις και Απαντήσεις Λαϊονική Χρονιά Συμβουλές για την χρήση Η/Υ και την παρουσίαση μέσω PowerPoint:  Χρησιμοποιείτε λέξεις «κλειδιά»  Μειώστε το κείμενο  Μειώστε τους τύπους των γραμμάτων και τα χρώματα  Χρησιμοποιείτε φωτογραφίες, σκίτσα, διαγράμματα  Ακολουθείστε τον κανόνα των «ΕΞΑΔΩΝ»

ΛΑΪΟΝΙΚΗ ΑΚΑΔΗΜΙΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ Θέμα 117 Α Σεμινάριο Ηγεσίας: Ερωτήσεις και Απαντήσεις Λαϊονική Χρονιά  Μη βασίζεστε στις διαφάνειες  Αποφεύγετε να διαβάζετε τις διαφάνειες  Ελέγχετε τον χρόνο, όταν σχολιάζετε  Επικεντρωθείτε στο ακροατήριο  Αφήνετε χρόνο στο ακροατήριο να ξεκουραστεί Συμβουλές για την χρήση Η/Υ και την παρουσίαση μέσω PowerPoint:

ΛΑΪΟΝΙΚΗ ΑΚΑΔΗΜΙΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ Θέμα 117 Α Σεμινάριο Ηγεσίας: Ερωτήσεις και Απαντήσεις Λαϊονική Χρονιά Overhead projectors/Διαφάνειες ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ Οικονομικό στην χρήση και την προετοιμασία Ίσως χρειασθούν τροποποιήσεις στην αίθουσα, ώστε να βλέπουν όλοι Εύκολο στην μεταφοράΕύκολο να ανακατευθούν οι διαφάνειες και να επέλθει σύγχυση Μπορεί να αλλάξει ή να προσαρμοσθείΜπορεί να καταστραφούν, μετά από πολλή χρήση Εύκολο να το δημιουργήσειςΟ παρουσιαστής είναι υποχρεωμένος να στέκεται κοντά στον projector Βολικό για μεγάλες ομάδεςΠιθανότητα τεχνικής βλάβης Αρκετά φωτεινό για να χρησιμοποιηθεί σε φωτιζόμενες αίθουσες Ο παρουσιαστής έχει τον έλεγχο του χρόνου Μπορεί να ετοιμασθεί εκ των προτέρων

ΛΑΪΟΝΙΚΗ ΑΚΑΔΗΜΙΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ Θέμα 117 Α Σεμινάριο Ηγεσίας: Ερωτήσεις και Απαντήσεις Λαϊονική Χρονιά Συμβουλές για την χρήση Overhead projectors/Διαφανειών:  Να αριθμείτε τις διαφάνειές σας  Να ελέγχετε τον projector πριν από κάθε χρήση  Να τοποθετείτε την οθόνη σε γωνία, ώστε να βλέπει το ακροατήριο  Μη βάζετε τις διαφάνειες ανάποδα  Να ανοίγετε τον projector όταν είναι ώρα να τον χρησιμοποιήσετε  Χρησιμοποιείτε μολύβι αλλά ΟΧΙ το δάκτυλό σας, για να δείξετε κάτι  Μη βλέπετε την οθόνη, αλλά το ακροατήριό σας και τις διαφάνειές σας

ΛΑΪΟΝΙΚΗ ΑΚΑΔΗΜΙΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ Θέμα 117 Α Σεμινάριο Ηγεσίας: Ερωτήσεις και Απαντήσεις Λαϊονική Χρονιά Flipcharts / Πίνακας σημειώσεων ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ Οικονομική λύση και μπορεί να αντικατασταθεί Δυσκολία στην μεταφορά του Μπορεί να φυλαχθεί και να χρησιμοποιηθεί αργότερα Τα γράμματα πρέπει να είναι πολύ μεγάλα και χρειάζεται χοντρός μαρκαδόρος Μπορεί να ετοιμαστεί εκ των προτέρωνΟ παρουσιαστής είναι υπόχρεος να έχει γυρισμένη τη ράχη του στους ακροατές Ιδανικό για ομάδες με ιδέες – «group brainstorming” Μπορεί να μην είναι ευδιάκριτο Μπορεί να χρησιμοποιηθεί όταν άλλα μέσα δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν όπως: σε ανοικτό χώρο χωρίς ηλεκτρισμό, κλπ. Δίδει Αντι-επαγγελματική εντύπωση Χρησιμοποιείται και σε φωτιζόμενες αίθουσες Ίσως να χρειάζονται καλλιγραφικές δεξιότητες Δεν χρειάζεται μηχανικό εξοπλισμό

ΛΑΪΟΝΙΚΗ ΑΚΑΔΗΜΙΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ Θέμα 117 Α Σεμινάριο Ηγεσίας: Ερωτήσεις και Απαντήσεις Λαϊονική Χρονιά Συμβουλές για την χρήση Flipcharts / Πίνακα σημειώσεων:  Χρησιμοποιείστε χρώματα για καλύτερη αποτελεσματικότητα. Χρησιμοποιείστε σκούρα χρώματα για τα κείμενα-ανοικτά χρώματα για να τονίσετε ή να δώσετε έμφαση σε κάτι  Να εναλλάσσετε τα χρώματα για να δώσετε την ευκαιρία στις ιδέες να σταθούν  Να γράφετε τις σημειώσεις του μαθήματος με μολύβι στα περιθώρια  Να αριθμείτε τα φύλλα για οποιαδήποτε αναφορά  Αφήνετε αρκετό διάστημα ανάμεσα στις γραμμές που γράφετε  Σιγουρευτείτε ότι τα γράμματα είναι ορατά  Να χρησιμοποιείτε μεγάλα και μικρά γράμματα

ΛΑΪΟΝΙΚΗ ΑΚΑΔΗΜΙΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ Θέμα 117 Α Σεμινάριο Ηγεσίας: Ερωτήσεις και Απαντήσεις Λαϊονική Χρονιά Μαυροπίνακας και κιμωλίες ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΟικονομικόςΣυχνά είναι εγκατεστημένος, σταθερός Εύκολος στην χρήσηΔεν έχει μόνιμο περιεχόμενο ύλης Εύκολα διορθώνεταιΑντιεπαγγελματική εικόνα Ιδανικός για ομαδική σκέψη και προβληματισμό Δεν μπορεί να ετοιμαστεί εκ των προτέρων Μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε φωτιζόμενη αίθουσα Ο παρουσιαστής είναι υπόχρεος να έχει γυρισμένη τη ράχη του στους ακροατές Δεν χρειάζεται μηχανικό εξοπλισμόΜπορεί να απαιτηθούν δεξιότητες ζωγραφικής Απαιτείται καλλιγραφία Βρωμίζει Οι κιμωλίες κάνουν τους ενήλικες να αισθάνονται σαν παιδιά

ΛΑΪΟΝΙΚΗ ΑΚΑΔΗΜΙΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ Θέμα 117 Α Σεμινάριο Ηγεσίας: Ερωτήσεις και Απαντήσεις Λαϊονική Χρονιά

Handouts / Σημειώσεις ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ Παρέχουν μόνιμη πληροφόρηση- γνώση Μπορεί να αποσπάσουν την εστίαση και προσοχή Ελαχιστοποιούν την ανάγκη για σημειώσεις Μπορεί να προκαλέσουν διακοπή της ροής του μαθήματος Προσφέρουν επιπρόσθετες πληροφορίες Μπορεί να δημιουργήσουν λανθασμένη εντύπωση και αντίληψη, εάν διαβασθούν πριν από τη παράδοση Διευκολύνουν την κατανόηση δυσνόητου υλικού Μπορεί να είναι άχρηστες, εάν είναι προχειρογραμμένες ή έχουν πάρα πολλές πληροφορίες Μειώνουν τον χρόνο παρουσίασης Παρέχουν πληροφορίες στους απόντες ή καθυστερημένους συμμετέχοντες

ΛΑΪΟΝΙΚΗ ΑΚΑΔΗΜΙΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ Θέμα 117 Α Σεμινάριο Ηγεσίας: Ερωτήσεις και Απαντήσεις Λαϊονική Χρονιά

Πηγές: 1.Οδηγίες του FDI (Faculty Development Institute) 2.Παρουσίαση της Ακαδημίας Λαϊονικής Επιμόρφωσης 117Β