Βλάσσης Νικόλαος Α.Μ. 8010017 Γεωργακόπουλος Παναγιώτης Α.Μ. 8010022 Δεπάστα Χαρίκλεια Α.Μ. 8010032 Κουτσιώρα Τριανταφυλλιά Α.Μ. 8010059.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ
Advertisements

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ» ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2011.
Επιχειρησιακές Εφαρμογές της Συναισθηματικής Νοημοσύνης (E.Q.)
Information Systems Governance Αγγελής Δημήτριος (ΜΤΕ/0936) IS Governance Ορισμός: Πληροφοριακή Διακυβέρνηση ονομάζουμε εκείνες τις διαδικασίες βάση των.
«Διαχείριση ποιότητας και Ελληνικά σχολεία»
 Το σχέδιο ΜΚΤ απαντά σε μια σειρά από ερωτήσεις της στρατηγικής ΜΚΤ: 1) πως φτάσαμε ως εδώ; 2) που βρισκόμαστε τώρα; 3) που θέλουμε να πάμε στο μέλλον;
Νέος Επενδυτικός Νόμος Ανάπτυξη στην πράξη – Απάντηση στην κρίση
Το Σχέδιο Μάρκετινγκ – Marketing Plan
ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΠΟΡΩΝ & ΜΙΣΘΟΔΟΣΙΑΣ ΓΙΑ ΜΕΓΑΛΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ.
Πληροφοριακά Συστήματα Διοίκησης
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ
Σύμφωνα με τον ΣΕΒ, αναμένεται να παρουσιάσουν ζήτηση μέχρι το 2020 Πηγή:
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
Ο ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΠΣ
«ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ »
ΑΝΑΛΥΣΗ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ – PEST ANALYSIS
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ Π.Μ.Σ ΔΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ.
Τμήμα Χρηματοοικονομικής & Τραπεζικής Διοικητικής
Εισαγωγή στην Αξιολόγηση Έργων Πληροφορικής Στρατηγική και Οικονομική των Π.Σ. Βέμου Κωνσταντίνα Τσάμα Ριγκέρς.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
Ποσοτικές Μέθοδοι στα Οικονομικά & Διοίκηση
Αθήνα../2/2004 Ομάδα.... ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Ομάδα 7 5/2/2004 Θέμα εργασίας : Διαχείριση Ανθρώπινου.
Επιχειρηματικο σχεδιο (business plan)
Web-based πλατφόρμες συνεργασίας στον κατασκευαστικό κλάδο
Βασιλική Καρούνου Ερευνητική Ομάδα για την Τεχνολογική, Οικονομική και Στρατηγική Ανάλυση της Κοινωνίας της Πληροφορίας EBEO/EMΠ
Εθνικόν και Καποδιστριακόν Πανεπιστήμιον Αθηνών Μάθημα «Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων» Παρασκευή 12 Μαρτίου Στοιχεία Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Εργασία Πληροφορικής 2 ου Εξαμήνου Συστήματα Στήριξης Οδοντιατρικής Απόφασης (ΣΣΟΑ) Δημάδης Αργύρης Θεοδοσοπούλου Ζωή Παπαδούλης Κων/νος.
Συστήματα Διοίκησης για Μηχανικούς ΙΙ
1. ΝΕΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΣΠΟΥΔΩΝ Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Ποσοτικές Μέθοδοι στα Οικονομικά & Διοίκηση Quantitative.
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 26/03/2004.
Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Ζαχαριάδου Κλειώ Εμμανουέλα (7717)
Επιχειρησιακό ΠρόγραμμαΕπιχειρησιακό Πρόγραμμα Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας Α΄ ΦΑΣΗ: Στρατηγικός Σχεδιασμός.
Ποσοτικές Μέθοδοι στα Οικονομικά & Διοίκηση
1. ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΣΠΟΥΔΩΝ Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Ποσοτικές Μέθοδοι στα Οικονομικά & Διοίκηση Quantitative.
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 30/04/2004.
«ΤΟΠΙΚΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ»
Έρευνα αγοράς: Ορισμός και Περιγραφή Είναι:Μια ευρύτερη διοικητική δραστηριότητα, η οποία ΔΕΝ περιορίζεται απλώς στην διερεύνηση των επιθυμιών, σκέψεων.
Ορισμός και Αρχιτεκτονική Συστημάτων Υποστήριξης Αποφάσεων.
Η στρατηγική αναλυση του εσωτερικού περιβάλλοντος. Παρουσίαση, Δρ. Δημήτρης Λαμπρουλης.
 Κύριο αντικείμενο της μελέτης είναι ο καθορισμός της μεθοδολογίας, των προτύπων (standards) και των διαδικασιών (procedures) για τις πρώτες και πιο.
-----Α.Κύρτσης Γνώση, Εργασία & Δικτ.Τεχνολογίες “Formation of the information systems strategy in a global financial services company” Εργάστηκαν.
Μέρος 1 Εισαγωγή στα Πληροφοριακά Συστήματα. 22/9/20162 Περιεχόμενα  Βασικές έννοιες Πληροφοριακών Συστημάτων  Απαιτήσεις των σύγχρονων επιχειρήσεων.
ΑΓΟΡΑ & ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ Α ργυρή Κατωπόδη.
Επιχειρησιακές Επικοινωνίες και Δημόσιες Σχέσεις Αθανάσιος Σ. Δερμετζόπουλος, MSc. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Κατ. Διοίκησης Τουριστικών.
Μοντέλα και Μεθοδολογίες Στρατηγικού Προγραμματισμού ΠΣ.
Ταξινόμηση Πληροφοριακών Συστημάτων. Μοντέλο Μελέτης των ΠΣ Επιχειρηματικά Θέματα Τεχνολογικά Θέματα Κοινωνικά Θέματα Πληροφοριακά Συστήματα.
Ο Στρατηγικός Σχεδιασμός της Επιχείρησης και οι Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών Σπυρίδων Πανέτσος.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΉ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΉ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΌΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΌΣ ΩΣ ΕΡΓΑΛΕΊΟ ΠΟΙΌΤΗΤΑΣ Διοίκηση Ολικής Ποιότητας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1 ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ Βασικές αρχές στρατηγικής των επιχειρήσεων GERRY JOHNSON, KEVAN SCHOLES, RICHARD WHITTINGTON 1-1.
ΕΝΟΤΗΤΑ 1. ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1.1 ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ 1.
Λήψη αποφάσεων Ληψη Αποφαςεων Γ. Καμπουρίδης.
Τραπεζικό Μάρκετινγκ Kαραγιάννη Δέσποινα, Αν. Καθηγήτρια Παν. Πατρών
Εφαρμογές – Γεωργική Πολιτική και Εμπορία Αγροτικών Προϊόντων
Επιχειρηματικός Σχεδιασμός
κεφαλαιο 2 το περιβαλλον
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Αρχές Διοίκησης και Διαχείρισης Έργων
Πληροφοριακά Συστήματα Ανώτατης Διοίκησης (EIS) Συστήματα Υποστήριξης Ανώτατης Διοίκησης (ESS) Συστήματα Υποστήριξης Αποφάσεων στο Διαδίκτυο (Web-based.
Προϊόν - Υπηρεσίες και Διανομή
Επιχειρησιακός Σχεδιασμός και Διαχείριση Έργων
Η αναλυση του εξωτερικού περιβάλλοντος της εταιρείας.
Οργάνωση & Διοίκηση Αθλητισμού
Εκπαιδευτικό Σενάριο Επιχειρηματικότητας
Οι Στρατηγικές Ανταγωνισμού
Ο ορισμός του επιχειρηματικού μοντέλου
Πως να ξεχωρίσει η επιχείρηση σας
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Θεωρία Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑ: ΟΡΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ
Σχεδιασμός Προγραμματισμός στις Υπηρεσίες Υγείας
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Βλάσσης Νικόλαος Α.Μ Γεωργακόπουλος Παναγιώτης Α.Μ Δεπάστα Χαρίκλεια Α.Μ Κουτσιώρα Τριανταφυλλιά Α.Μ

Εισαγωγή Strategic Decision Making Συστηματική διαδικασία, καθοριστική για την επιβίωση και ευημερία των επιχειρήσεων Competitive Decision Making Πρόβλεψη & αναγνώριση του ανταγωνισμού Decision Support Systems Επαναστατικό εργαλείο Επιβίωση, επιτυχία Ανταγωνιστικό πλεονέκτημα υποστηρίζει, δεν δεν αντικαθιστά την ανθρώπινη κρίση

Strategic Decision Making Παράγοντες επιρροής στο SDM Πηγή: Graham Jocumsen, Strategic marketing decision making in small business-a theoretical Framework, ANZMAC 2000 Παράγοντες επιρροής Σύμφωνα με τον G. Jocumsen, τριών κατηγοριών :  Επιρροής στο περιβάλλον  Επίδρασης στις μεθόδους Λήψης Απόφασης  Επηρεασμού της διαδικασίας Αντικειμενικά και προσωπικά χαρακτηριστικά των Decision makers

Competitive Decision Making To strategic decision making που απαιτεί από τον κεντρικό actor να λαμβάνει υπ’ όψη του τις αποφάσεις των ανταγωνιστών, συναρτήσει των δικών του πράξεων. Raiffα (1982) Σύνδεση θεωρίας παιγνίων και αποκλίσεων ανταγωνιστών από τη λογική με μοντέλα ανταγωνιστικής δράσης Porter (1980) Ανάλυση βιομηχανίας και ανταγωνισμού. Η αναγνώριση και η γνώση των σκοτεινών σημείων ενός ανταγωνιστή μπορεί να βοηθήσει στην αναγνώριση των αδυναμιών του Θεωρητική έλλειψη Εστίαση στα σκοτεινά σημεία του ανταγωνιστή και παράβλεψη εκείνων του προς εξέτασιν actor

Decision Support Systems Άνθρωποι Υλικό Διαδικασίες Δεδομένα Λογισμικό Δημιουργία DSS Οι εξαρτήσεις μέσα σε ένα Πληροφοριακό Σύστημα Κρίσιμοι τομείς μελέτης Μέθοδοι κατασκευής Διαδικασία ανάπτυξης Χρήστες & οι ανάγκες τους Πληροφοριακές ανάγκες Κατασκευή Μοντέλου

Πρόταση DSS υποστήριξης του CDM Προσέγγιση Δυναμικού Στρατηγικού Σχεδίου Διοίκηση Γνώσης (Knowledge Management) Ένα πλαίσιο τακτικών, προγραμμάτων και τεχνολογιών που σχετίζονται με την εκμετάλλευση των πληροφοριών που κρατούν οι οργανισμοί Σκοπός Σκοπός η μετατροπή των πληροφοριών σε γνώση για βελτίωση της αποδοτικότητας Ανάλυση Ανταγωνιστών (Competitor Analysis) Μέρος του γενικότερου σχεδιασμού Σκοπός Σκοπός η περιγραφή με λεπτομέρειες των εξωτερικών προκλήσεων και ευκαιριών που αντιμετωπίζει η επιχείρηση

Πρόταση DSS υποστήριξης του CDM Πληροφορίες Ανάλυσης Ανταγωνιστή  Λίστες ανταγωνιστών  Σύντομη περιγραφή προϊόντων ανταγωνιστών  Δυνατά σημεία και αδυναμίες των ανταγωνιστών  Στρατηγικές και στόχοι των ανταγωνιστών  Δύναμη της αγοράς

Πρόταση DSS υποστήριξης του CDM Data Warehouse (Data mining-OLAP) Data-Driven DSS Model-Driven DSS Knowledge-Driven DSS Web-Basedαρχιτεκτονική

Συμπεράσματα Αναγνωρίσιμο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για μια επιχείρηση το να βρίσκεται μπροστά στις τεχνολογικές εξελίξεις Τα DSS, που έχουν εισχωρήσει πλέον στην καθημερινότητα της επιχειρησιακής λειτουργίας, αποτελούν αναμφισβήτητα στρατηγικά όπλα στον πόλεμο με τους ανταγωνιστές Οι ανθρώπινες ικανότητες εξακολουθούν να αποτελούν τους καθοριστικούς παράγοντες επιτυχίας των στρατηγικών αποφάσεων