Ο ΘΕΙΟΣ ΠΕΤΡΟΣ ΚΑΙ Η ΕΙΚΑΣΙΑ ΤΟΥ ΓΚΟΛΝΤΜΠΑΧ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Σημαντικό Πρόσωπο για μένα Δημήτριος Νανόπουλος. Βιογραφικά στοιχεία  Ο Δημήτριος Νανόπουλος γεννήθηκε στην Αθήνα στις 13 Σεπτεμβρίου1948. Σπούδασε φυσική.
Advertisements

Θόδωρος Αγγελόπουλος (Αθήνα, 27 Απριλίου Ιανουαρίου 2012) Έλληνας σκηνοθέτης, σεναριογράφος και παραγωγός κινηματογράφου. Έχει τιμηθεί με.
ΜΕΛΙΝΑ ΜΕΡΚΟΥΡΗ,Η ελληνιδα που συγκίνησε το κόσμο
Σάββατο, 26 Ιανουαρίου 2013 Ημέρα Γνωριμίας. Στόχος Προπτυχιακού Προγράμματος Τμήματος Αγγλικών Σπουδών  Καλλιέργεια ενσυνείδητης κριτικής σκέψης που.
Γιώργος Κάκαρης Γ
Προτάσεις για την ανάπτυξη του Ioannina Art-Festival.
ΘΑΛΗΣ Ο ΜΙΛΗΣΙΟΣ Από τις μαθήτριες: Αναστασούλη Μυρσίνη Γκέκα Μαρία
ΟΜΙΛΟΣ «ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ»
Τα Μαθηματικά την Αρχαία Ελλάδα.
Μαργαρίτα Λυμπεράκη
Τα Μαθηματικά στην Καθημερινή Ζωή
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ  O Νicolaus Bernoulli εξασκούσε το επάγγελμα του έμπορα μπαχαρικών στη Φρανκφούρτη. Το 1620 εγκαταστάθηκαν στη Βασιλεία,
GEORG CANTOR ΜΑΡΙΝΑΚΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΑΜ:3318 Μάθημα: Ιστορία της Λογικής
Νικόλαος Κοπέρνικος. Παιδική ηλικία και μόρφωση Αγαπημένε μου φίλε, Θα σου πω μια ιστορία για τον πιο ονομαστό και φημισμένο σε όλο τον κόσμο, πολίτη.
ΓΙΩΡΓΟΥ ΙΩΑΝΝΟΥ, «ΝΑ ‘ΣΑΙ ΚΑΛΑ ΔΑΣΚΑΛΕ!»
ΝΑ ‘ΣΑΙ ΚΑΛΑ ΔΑΣΚΑΛΕ ΓΙΩΡΓΟΣ ΙΩΑΝΝΟΥ.
Λεωνίδα Καβάκος Ένας σπουδαίος έλληνας βιολιστής.
Πολυχρόνης Καραγκιοζίδης Χημικός – Σχολικός Σύμβουλος Φυσικών Επιστημών Ο KEPLER ΚΑΙ ΤΟ ΑΣΤΕΡΙ ΤΗΣ ΒΗΘΛΕΕΜ ΜΙΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ
Αμαλία Κ. Ηλιάδη (Φιλόλογος-Ιστορικός, ΜΑ Βυζαντινής Ιστορίας) Ε-Mail:
ΔΙΔΑΣΚΟΥΣΑ : ΑΛΛΑ ΣΙΡΟΚΟΦΣΚΙΧ
ΛΙΤΣΑ ΨΑΡΑΥΤΗ ΜΑΓΔΑ ΔΑΣΤΕΡΙΔΟΥ.
Μονογραφίες Επαγγελμάτων
Λεωνίδας Κραλίδης 8/12/2013 1ο Πρότυπο Πειρ. Θεσ/νίκης
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ι Ιανουάριος 2014.
ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ
Οδυσσέας Ελύτης Ο ποιητής του Αιγαίου
ΕΚΔΟΣΗ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΡΑΣΗΣ «ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΙΣ ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ»
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΔΑΜΠΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Β ΚΑΛΩΤΑ ΑΝΝΑ Β
Πυθαγόρας ο Σάμιος ( πΧ)
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας-Βιβλιοθηκονομίας Εργασία στο υποχρεωτικό μάθημα του ΣΤ’εξαμήνου > Θέμα:Ψηφιακό Μουσείο Τέχνης (DAM) Θέμα:Ψηφιακό.
Πώς γράφουμε μια εργασία -Project
Οι Έλληνες κατακτούν τους Ρωμαίους με τον πολιτισμό τους.
Ελισάβετ Μαρτινέγκου Μουτζάν (ΑΥΤΟΒΙΟΓΡΑΦΙΑ)
Λότη Πέτροβιτς-Ανδρουτσοπούλου
Σάντρο Μποτιστέλι Ο Αλεσσάντρο ντι Μαριάνο Φιλιπέπι γεννήθηκε το , γνωστός περισσότερο ως Σάντρο Μποτιτσέλλι, ήταν διακεκριμένος Ιταλός ζωγράφος.
ΒΙΟΓΡΑΦΙΑ  Γεννήθηκε στο Ουλμ (Ulm) της Γερμανίας. Σπούδασε στo ETH Ζυρίχης (Πολυτεχνική Ακαδημία της Ζυρίχης) στην Ελβετία όπου ολοκλήρωσε με επιτυχία.
Σάντρο Μποτιστέλι Ο Αλεσσάντρο ντι Μαριάνο Φιλιπέπι γεννήθηκε το , γνωστός περισσότερο ως Σάντρο Μποτιτσέλλι, ήταν διακεκριμένος Ιταλός ζωγράφος.
ΣαββόπουλοςΞαρχάκοςΛοΐζος Επιμέλεια: Επιμέλεια: Βαζελάκης Δημήτριος, Ηρειώτης Θεόδωρος, Βαζελάκης Δημήτριος, Ηρειώτης Θεόδωρος, Καλο-Καράγιαννης Άγγελος.
ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης
ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΠΑΙΔΙΚΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ
ΓΑΛΙΛΑΙΟΣ Ο Γαλιλαίος (Galileo Galilei, 15 Φεβρουαρίου 1564 – 8 Ιανουαρίου 1642) ήταν Ιταλός αστρονόμος, φιλόσοφος και φυσικός. Γεννήθηκε στην Πίζα της.
Αρχαίοι Έλληνες μαθηματικοί και η συμβολή τους στη θετική σκέψη
Θέμα του Project : <<Ποιος σκότωσε τον κύριο Χ>>
Αγγελική Βαρελλά.
Επιχειρηματολογία και απόδειξη στη διδασκαλία των μαθηματικών
ΝΙΚΟΣ ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗΣ.  Συγγραφικό έργο Συγγραφικό έργο  Συνοπτική εργογραφία Συνοπτική εργογραφία  Απήχηση του έργου του στο εξωτερικό Απήχηση του έργου.
ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΤΑΚΤΟΥΝ ΤΟΥΣ ΡΩΜΑΙΟΥΣ ΜΕ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ ΤΟΥΣ.
Άλκη Ζέη 1 ο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης Π. Τ. Δ. Ε.- Α. Π. Θ. Σχολικό έτος Κατερίνα Γαλλιού Στ ’2.
Ζωρζ Σαρή Δημήτρης.Σ Σχολ. 1 ο Δημοτικό σχολείο Σκύδρας Τάξη Ε
Ερευνητική εργασία Α΄Λυκείου.  Να γνωρίσουμε συγγραφείς της παγκόσμιας λογοτεχνίας μέσα από διάσημα έργα τους στα οποία βασίστηκαν ομώνυμες ταινίες 
ΤΡΟΠΟΣ ΣΥΓΓΡΑΦΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ
Το ψέμα Ζωρζ Σαρή Μπουσμαλή Ξανθή Α’ Γυμνασίου Σχ. Έτος
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΣΕΦΕΡΗΣ ( ). Βιογραφία Ο Γιώργος Σεφέρης (φιλολογικό ψευδώνυμο του Γιώργου Σεφεριάδη) γεννήθηκε στη Σμύρνη. Είχε δύο μικρότερα αδέρφια.
ΕΤΕΡΟΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΙΑΣΠΟΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑ: ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΜΕΛΕΤΗΤΗ ΤΗΣ ΔΙΑΣΠΟΡΑΣ RICHARD CLOGG Φοιτητριες: ΑΘΑΝΑΣΟΠΟΥΛΟΥ ΧΡΙΣΤΙΝΑ.
Πρακτική Άσκηση σε σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
Αναγέννηση: Γράμματα Τέχνη
Leopold Kronecker Γερμανός Μαθηματικός
21ος αιωνας Παναγιώτης Πατατούκος & ΖήσηςΚωστάκης.
Ευγένιος Τριβιζάς.
Πι.
ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ ΛΥΜΠΕΡΑΚΗ.
ΓΑΛΛΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ , ΑΘΛΗΤΕΣ Κ.Α. ΝΕΦΕΛΗ ΜΗΛΙΩΝΗ
Β’ ΛΥΚΕΙΟΥ ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ
Ο θησαυρός της Βαγίας της Ζωρζ Σαρή.
Τα Μαθηματικά του Δρόμου
Εισαγωγή στις Αρχές της Επιστήμης των Η/Υ
Καλλιτέχνες που συνεργάστηκαν με τον Μάνο Λοΐζο: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Λέσχη Ανάγνωσης Μαθηματικής Λογοτεχνίας
Πυθαγόρας ο Σάμιος ( πΧ). Με λίγα λόγια…  υπήρξε σημαντικός Έλληνας φιλόσοφος, μαθηματικός, γεωμέτρης και θεωρητικός της μουσικής.  θεμελιωτής.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ο ΘΕΙΟΣ ΠΕΤΡΟΣ ΚΑΙ Η ΕΙΚΑΣΙΑ ΤΟΥ ΓΚΟΛΝΤΜΠΑΧ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΔΟΞΙΑΔΗΣ Ο ΘΕΙΟΣ ΠΕΤΡΟΣ ΚΑΙ Η ΕΙΚΑΣΙΑ ΤΟΥ ΓΚΟΛΝΤΜΠΑΧ

ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΔΟΞΙΑΔΗΣ

Ο Απόστολος Δοξιάδης γεννήθηκε στο Μπρισμπέιν της Αυστραλίαςτο 1953και μεγάλωσε στην Ελλάδα. Παρά το αρχικό ενδιαφέρον του για το μυθιστόρημα και τις τέχνες τα πρώτα χρόνια της ζωής του, μια «ξαφνική ερωτική έλξη προς τα μαθηματικά» - όπως ο ίδιος λέει - τον οδήγησαν να γράψει ένα άρθρο που στάθηκε αφορμή να γίνει δεκτός στο Πανεπιστήμιο Κολούμπια της Νέας Υόρκης σε ηλικία 15 ετών. Σπούδασε Εφαρμοσμένα Μαθηματικά στο École Pratique des Hautes Études του Παρισιού, κατασκευάζοντας μαθηματικά μοντέλα για το νευρικό σύστημα. Μετά το πέρας των σπουδών του, ο Δοξιάδης γύρισε στις αγάπες της εφηβείας του: τη συγγραφή, τον κινηματογράφο και το θέατρο. Για κάποια χρόνια εργάστηκε ως σκηνοθέτης στο θέατρο και το 1983 έκανε την πρώτη του ταινία Underground Passage (Ελληνικά). Η δεύτερη ταινία του, Τεριρεμ (1986), κέρδισε το βραβείο του Διεθνούς Κέντρου Καλλιτεχνικού Κινηματογράφου στο Διεθνές Φεστιβάλ του Βερολίνου το 1988. Μέχρι τα μέσα της δεκαετίας του '80, το μεγαλύτερο μέρος της δουλειάς του ήταν μυθοπλασία. Δημοσίευσε τέσσερα μυθιστορήματα: Παράλληλη ζωή (1985), Μακαβέττας (1988), Ο θείος Πέτρος και η εικασία του Γκόλντμπαχ (1992) και Τα τρία ανθρωπάκια (1997). Αρχικά γράφτηκαν στα ελληνικά, ωστόσο η μετάφραση που έκανε ο ίδιος στα αγγλικά τού Ο θείος Πέτρος και η εικασία του Γκόλντμπαχ εκδόθηκε διεθνώς το 2000. Ο Δοξιάδης πλέον γράφει τόσο στα ελληνικά όσο και στα αγγλικά, μια διαδικασία που την εξηγεί στην αυτοβιογραφική έκθεσή του με τίτλο What's in a Name. Πρόσφατα, έγραψε και σκηνοθέτησε το θεατρικό μουσικό έργο The Tragical History of Jackson Pollock, Abstract Expressionist και το συνόδευσε με ένα τεύχος κειμένων και εικόνων με τίτλο Paralipomena. Επίσης, έχει γράψει το θεατρικό έργο Incompleteness, εμπνευσμένο από το θεώρημα της μη πληρότητας του Kurt Gödel και τις τελευταίες μέρες της ζωής του εφευρέτη του. Τα προηγούμενα χρόνια, ο Δοξιάδης έδωσε πλήθος διαλέξεων και έγραψε δοκίμια με θέματα παρμένα από τη μυθοπλασία, τη σχέση των μαθηματικών με το μυθιστόρημα (μια μυθιστορηματική-φιλοσοφική προσέγγιση για την κατανόηση των μαθηματικών που την ονομάζει «παραμαθηματικά»), την ελληνική ιστορία, τον ελληνικό πολιτισμό κ.ά. Οι μεταφράσεις για το θέατρο, από τα αγγλικά στα ελληνικά, περιλαμβάνουν τα: Ρωμαίος και Ιουλιέτα και Άμλετ του Σαίξπηρ, καθώς και το ¨΄Το Πένθος ταιριάζει στην Ηλέκτρα΄΄ του Ευγένιου Ο'Νήλ (Eugene O'Neill).

ΕΙΚΑΣΙΑ ΤΟΥ GOLDBACH Το 1742 ο Κρίστιαν Γκόλντμπαχ, μαθηματικός και οικοδιδάσκαλος στην οικογένεια του τσάρου της Ρωσίας, έστειλε μια επιστολή στον μεγάλο μαθηματικό Λέοναρντ Οϊλερ. Εκεί ανέφερε πως πιστεύει ότι «κάθε άρτιος αριθμός μεγαλύτερος του 2 είναι το άθροισμα δύο πρώτων αριθμών» (πρώτοι αριθμοί είναι εκείνοι που δεν διαιρούνται παρά με τον εαυτό τους, όπως 3, 5, 7, 11, και είναι άπειροι το πλήθος, κάτι που απέδειξε ο Ευκλείδης τον 3ο αιώνα π.Χ.). Ο Οϊλερ, του οποίου τα ενδιαφέροντα απλώνονταν σε ένα πολύ μεγάλο φάσμα ­ από την κίνηση των ουρανίων σωμάτων ως το σύστημα συνταξιοδότησης των υπαλλήλων της Πρωσικής αυτοκρατορίας ­, διαισθάνθηκε αμέσως ότι η πρόταση αυτή έπρεπε να ισχύει, αλλά δεν ασχολήθηκε σοβαρά με την απόδειξή της. Την κληροδότησε στις νεότερες γενιές μαθηματικών, που από τότε προσπαθούν να μετατρέψουν αυτή την Εικασία (που πήρε το όνομα του Γκόλντμπαχ) σε θεώρημα, να βρουν δηλαδή εκείνη την αλυσίδα λογικών συλλογισμών που αποδεικνύουν την αλήθεια της. Την πεποίθηση αυτή έχουν ενισχύσει ισχυρότατοι ηλεκτρονικοί υπολογιστές, που έχουν αποφανθεί ότι πράγματι η Εικασία αληθεύει ως τον αριθμό 1014. Η απόδειξη όμως, αν υπάρχει, δεν έχει ακόμη βρεθεί.