Η συγγραφή μιας διδακτορικής διατριβής Αριστείδης Ν. Χατζής Ε.Λ.Κ.Ε.16/12/2004.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
FPP Evidence Informed Practice.  Η ενσωμάτωση των καλύτερων ερευνητικών αποδείξεων με κλινική εμπειρία και τις αξίες του ασθενούς  Η Κλινική Πρακτική.
Advertisements

Γ. ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ- ΚΡΙΤΙΚΗ.
Η δομή του μαθήματος των μαθηματικών στο σύγχρονο ΤΕΙ Σάλτας Βασίλειος, Τσιάντος Βασίλειος Γενικό Τμήμα Θετικών Επιστημών ΤΕΙ Καβάλας.
πως γράφουμε τη βιβλιογραφία στην εργασία μας
Παρουσίαση Διαθεματικής Εργασίας σε PowerPoint
Θεμελιώδη Στοιχεία για Ατομική & Επαγγελματική Ανάπτυξη Τραγέα Γιώτα, Φυσικοθεραπεύτρια ΜSc (Pain Management)
ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ
Πνευματικό κέντρο Ερμουπόλεως Σύρου
ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ Επιμορφώτρια Δρ. Αταλόγλου Θ.
Στάδια διεξαγωγής εκπ/κής έρευνας
Διοργανώνουμε ένα συνέδριο. ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ  Στόχοι: έρευνα, δημιουργικότητα, συνεργασία, ευρηματικότητα, παραγωγή έργου, ευθύνη, γνώσεις, αυτενέργεια. 
ΠΩΣ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΩ Βασικές δεξιότητες μελέτης. Β. Βασιλείου.
Εισηγητής:Στέφανος Μέτης
Περιεχόμενο Γραπτής Εργασίας
Ενότητα 6 Γράφω το δικό μου άρθρο Δασκάλα: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
EDG220 C: Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές και εκπαιδευτική τεχνολογία Ακαδημαϊκό έτος: Υποχρεωτική εργασία: Τίτλος θεματικής ενότητας: Κυκλοφορώ με ασφάλεια.
Σεμινάριο Βιβλιογραφίας για μεταπτυχιακούς φοιτητές της Σχολής Θετικών & Τεχν. Επιστημών κ’ της Σχολής Επιστημών Υγείας Ηράκλειο
Σεμινάριο Βιβλιογραφίας στους προπτυχιακούς φοιτητές της Σχολής Θετικών & Τεχν. Επιστημών κ’ της Σχολής Επιστημών Υγείας Ηράκλειο Eαρινό Eξάμηνο 2015.
Μεθοδολογίες και Εργαλεία Ανάλυσης και Σχεδιασμού Π.Σ. Σπύρος Κοκολάκης ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΩΝ.
Μεθοδολογίες και Εργαλεία Ανάλυσης και Σχεδιασμού Π.Σ. Σπύρος Κοκολάκης ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΩΝ.
1 Πρώτη διαφάνεια Εξώφυλλο. 2 Εισαγωγή Παρουσίαση του θέματος.
Οδηγός Αναζήτησης Ιδρυματικού Αποθετηρίου
Παρουσίαση του βιβλίου …………..
Μάθημα: «Ψηφιακές Βιβλιοθήκες» Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας Ιόνιο Πανεπιστήμιο Κωνσταντόπουλος Παναγιώτης
Έρση Καλαϊτζάκη 1 ο ΕΠΑ.Λ. Χανίων Χανιά 8/12/2014.
Σχολικό site Το site του σχολείου μας είναι ανοικτό σε όλους, μαθητές και εκπαιδευτικούς, οι οποίοι θέλουν να δημοσιεύσουν κάτι είτε ατομικά είτε σαν συλλογική.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ Βασική βιβλιογραφία:
ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ “Επιστημονική εργασία” Εύρεση πηγών Άξονες δομής επιστημονικού άρθρου (αναγνώριση) Κανόνες γραφής επιστημονικού άρθρου (αναγνώριση)
Notes for SPSS Ετήσια Παρουσίαση Διδακτορικής Διατριβής τ… υπ.διδάκτορα…………. Επιβλέπων:…………….. Τριμελής Επιτροπή…………….. Χίος,…………………
Φυσική Ι Μια πρώτη εισαγωγή. Περίγραμμα  Εισαγωγή  Στόχος  Διδασκαλία  Σχέδιο Μαθήματος  Αξιολόγηση  Βιβλιογραφία.
► ► Η συγγραφή μιας ερευνητικής εργασίας ► ► Επιστημονικά κείμενα ► ► Οδηγίες για την συγγραφή και δημοσίευση εργασίας σε επιστημονικά περιοδικά ► ► Οδηγίες.
Σεμινάριο Βιβλιογραφίας για μεταπτυχιακούς φοιτητές της Σχολής Θετικών & Τεχν. Επιστημών κ’ της Σχολής Επιστημών Υγείας Ηράκλειο
ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 4 η (2015 – 16) Βιβλιογραφική Έρευνα Δρ. Αλέξανδρος Αποστολακης
1 Βιβλιογραφική Ανασκόπηση Literature Review. 2 Τι είναι η Βιβλιογραφική Ανασκόπηση;  Είναι η ικανότητα του σπουδαστή- συγγραφέα-ερευνητή να ανατρέχει.
Συγγραφή μεταπτυχιακής διπλωματικής εργασίας Χριστίνα Κανάκη Βιβλιοθηκονόμος, PhD Μάιος 2016.
ΤΡΟΠΟΣ ΣΥΓΓΡΑΦΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ
Η βιβλιογραφική έρευνα πηγές. Πρωτογενείς πηγές: άρθρα περιοδικών και συνεδρίων, αναφορές, επίσημες εκδόσεις ευρεσιτεχνίας, προδιαγραφές Δευτερογενείς.
Παρατηρήσεις 1ης Εργασίας – Οδηγίες Εκπόνησης 2ης Εργασίας
Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕκπαιδευτικΗς ΕΡΕΥΝΑΣ: Συγγραφη εργασιας
Κατάρτιση και αποδελτίωση βιβλιογραφίας
Σεμινάριο Τελειοφοίτων
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ Βασική βιβλιογραφία:
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ Βασική βιβλιογραφία:
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ Βασική βιβλιογραφία:
Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Παναγιώτης Γ. Μουσταΐρας
Ποιοτική μεθοδολογία έρευνας στη Διδακτική των Μαθηματικών
Δομή ερευνητικής εργασίας
Σεμινάριο Τελειοφοίτων
Που και πως ψάχνουμε.
Κύρια βήματα της έρευνας Πρωτόκολλο έρευνας
Μεθοδολογία έρευνας και συγγραφής επιστημονικών εργασιών – αγγλική ορολογία εισαγωγή.
Μεθοδολογια εκπαιδευτικης ερευνας
Γ΄ γυμνασίου ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 9η Σύνταξη Πτυχιακής Εργασίας
Notes for SPSS Ετήσια Παρουσίαση Διδακτορικής Διατριβής
Πάμε για ψώνια; (5) Βιβλίο σελ.47
Βιβλιογράφηση.
ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΘΕΜΑΤΟΣ ΑΤΟΜΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ
795. Πρακτική άσκηση σε σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσησ
Notes for SPSS Ετήσια Παρουσίαση Διδακτορικής Διατριβής
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΕΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΡΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΟΠΗΣΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑΣ
ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Είδη επιστημονικών μελετών Τρόπος σύνταξης επιστημονικής εργασίας Ακαδημαϊκή γραφή Αναζήτηση βιβλιογραφίας Σύνταξη βιβλιογραφίας-Τρόποι.
Βιβλιογραφική Ανασκόπηση
ΣΥΓΓΡΑΦΗ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών
ΑΝΑΣΚΟΠΗΣΗ ΤΗΣ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Η συγγραφή μιας διδακτορικής διατριβής Αριστείδης Ν. Χατζής Ε.Λ.Κ.Ε.16/12/2004

Τι είναι το διδακτορικό; Ένα βιβλίο It’s just another paper (Gary Becker) Μια συνεισφορά (contribution) στην επιστήμη Μια βεβαίωση από το Πανεπιστήμιο Αθηνών ότι ο διδάκτωρ είναι πράγματι διδάκτωρ

Τι δεν είναι το διδακτορικό; Διδακτικό εγχειρίδιο (textbook) Διατριβή (treatise) Εγκυκλοπαίδεια Υποσημείωση / Σχολιασμός Είναι μία μονογραφία

Κυρίως όμως… Δεν είναι μια απλή διεκπεραίωση

Τι κάνω πρώτα; Έρευνα! Βιβλιοθήκη Βιβλία και επιστημονικά περιοδικά Βάσεις δεδομένων Εφημερίδες Internet Επιτόπια έρευνα (field research)

Πότε αρχίζει η συγγραφή; Μετά από το πρώτο μέρος της έρευνας Διάγραμμα (γενικό) Ερωτήματα Ποτέ πρώτα η εισαγωγή Πρώτο πακέτο = βιβλιογραφία Δεύτερο πακέτο = ένα μικρό κεφάλαιο

Η έρευνα τελείωσε; Όχι, τώρα αρχίζει! Διαφορετικό είδος έρευνας Περίληψη (abstract), εισαγωγή, επίλογος, βιβλιογραφία Σημειώσεις; Με προσοχή. Καλύτερα πάνω στα κείμενα. Θέματα και αρίθμηση

Λάθη Αρχίζω να γράφω χωρίς να ξέρω πού περίπου θέλω να φτάσω Αρχίζω να γράφω χωρίς να έχω διαβάσει όσα πρέπει Αρχίζω να γράφω χωρίς να ξέρω πώς πρέπει να γράψω Δεν γράφω, αντιγράφω

Επιβλέπων / -ουσα Θα πρέπει να συζητήσετε λεπτομερώς τις ερωτήσεις (αφού πρώτα έχετε διαβάσει αρκετά) Θα πρέπει να συντάξετε μαζί το διάγραμμα Θα πρέπει να διαβάζει ό,τι γράφετε πριν προχωρήσετε στα επόμενα (ιδίως στην αρχή) Αν δεν μπορεί να βοηθήσει, βρείτε άλλον/άλλην!

Δεν βρίσκω τίποτε το πρωτότυπο! Δεν ψάχνεις για κάτι πρωτότυπο από την αρχή, ψάχνεις για ένα κενό στη βιβλιογραφία (gap in the literature) Ένα καλό πρώτο κεφάλαιο μπορεί να είναι μια βιβλιογραφική ανασκόπηση (review of the literature) Με κριτικό πνεύμα

Ηθικές αρχές! Όταν λες πως αυτό είναι ένα δικό σου έργο, πρέπει πράγματι να είναι δικό σου! Όταν στηρίζεσαι στο έργο άλλων, τους παραπέμπεις. Όταν χρησιμοποιείς ακριβώς τα λόγια τους χρησιμοποιείς παράθεμα, προσέχεις να μην κάνεις λάθος και παραπέμπεις στη συγκεκριμένη σελίδα. Όταν παρουσιάζεις το έργο άλλων, το κάνεις καλόπιστα, τίμια και με ανοικτό πνεύμα. Δεν διαστρεβλώνείς απόψεις, δεδομένα, κείμενα.

Δηλαδή Όχι αντιγραφή!!! (plagiarism) Πάντοτε αναφορές! Παράθεμα (quote) Όχι πολεμική Πρωτότυπο -όχι δευτερεύουσες πηγές Προσοχή στο Internet Ευχαριστίες

Κεφάλαια Το κάθε κεφάλαιο είναι μια εν δυνάμει δημοσίευση (chapter = paper) Καλό θα είναι (αν και όχι απαραίτητο) να διαβάζεται αυτόνομα Οι τίτλοι να δίνονται μετά τη συγγραφή

Αναφορές-Υποσημειώσεις Αναφορά (αναφερόμαστε στο έργο κάποιου άλλου) Υποσημείωση (μικρή παρέκβαση, σχολιασμός της βιβλιογραφίας, πιο αναλυτική αναφορά στο έργο κάποιου, παραπομπή για περαιτέρω συζήτηση, κλπ.)

Πώς θα μορφοποιήσω το κείμενό μου; Η.Π.Α. Παράδοση του τμήματος

Τελείωσα; Απάντησες στα ερωτήματα; Στήριξες τη θέση σου (thesis) ικανοποιητικά; Απάντησες σε όλες τις ενδεχόμενες αντιρρήσεις (όσες τουλάχιστον βρίσκεις στη βιβλιογραφία); Το τελικό σου κείμενο έχει αρχή, μέση και τέλος; Είναι μια ενδιαφέρουσα ιστορία;

Τι άλλο θα πρέπει να κάνω; Να διαβάσει το διδακτορικό όλη η επιτροπή πριν την υποστήριξη Να το διαβάσουν συνάδελφοι Να το διαβάσει κάποιος συνάδελφος – μη ειδικός Να έχει (αν είναι δυνατόν) εν μέρει δημοσιευθεί ως “working paper” και να έχει παρουσιασθεί σε τουλάχιστον τρία συνέδρια

Υποστήριξη Θάρρος! Πλέον είσαι scholar! Ξέρεις περισσότερα από τους περισσότερους εκεί μέσα για το θέμα σου Δώσε έμφαση στη συνεισφορά (μην περιγράψεις όλο το διδακτορικό) Σεμνά και ταπεινά (σημείωνε τις παρατηρήσεις, δέξου κάθε καλόπιστη κριτική) Βοήθησέ τους με μια καλή παρουσίαση σε PP

Μετά; Δημοσιεύσεις Έκδοση βιβλίου Συνέδρια Διεθνής παρουσία (κοινότητες) Διαμόρφωση της μεταδιδακτορικής έρευνας

Σας ευχαριστώ!