Μετά την επίσκεψη.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΔΟΜΗ - ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
Advertisements

1 Πρόγραμμα «ΜΕΛΙΝΑ- Εκπαίδευση και Πολιτισμός»  Πρόγραμμα επιμόρφωσης εκπαιδευτικών για την πρωτοβάθμια εκπαίδευση, σε θέματα αισθητικής αγωγής.  1995.
Νομισματικό Μουσείο της ΣΤ’ τάξης. Σκοποί Γνωστικοί Να γνωρίσουν τα παιδιά την έννοια του μουσείου και τη σπουδαιότητα του για τον πολίτη και το κοινωνικό.
2ο ΜΕΙΟΝΟΤΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΙΜΜΕΡΙΩΝ
Τα δευτεράκια του 7ου Δημοτικού Σχολείου Ιλίου
« Η ΚΥΠΡΟΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ» ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ ΤΟΥ Ζ΄ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΛΕΜΕΣΟΥ (ΑΠ.ΑΝΔΡΕΑ) - (Κ.Α) Π.Ι., ΛΕΜΕΣΟΣ, ΤΡΙΤΗ 21/02/2012.
Ιδέες Συνεργασιών Η παρουσίαση αυτή απευθύνεται κυρίως στους χρήστες που έχουν εγγραφεί στην πλατφόρμα eTwinning αλλά δεν έχουν συνάψει ακόμα συνεργασία.
ΤΡΩΙΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ: ΜΥΘΟΣ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΑ
Εικόνα 1 Σύμβολο της Ιωνικής Ομοσπονδίας.
Α΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΠΑΦΟΥ (ΝΕΟΦΥΤΕΙΟ)
ΔΙΔΑΣΚΟΥΣΕΣ: ΟΒΒΑΔΙΑ ΑΙΜΙΛΙΑ ΝΤΑΒΛΑΜΑΝΟΥ ΕΛΕΝΑ ΒΟΛΟΣ
Η ΤΕΧΝΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΪΚΗ ΕΠΟΧΗ
Διαθεματική και Πολυθεματική
Τι μας λένε τα ευρήματα αυτά για το πώς εξέφραζαν και επικοινωνούσαν τις σκέψεις και τις ιδέες τους οι άνθρωποι την Εποχή του Χαλκού; Πώς επικοινωνούσαν,
Υπ. Αγωγής Υγείας ΠΕ Δ΄ Αθήνας
Ευρωπαϊκή Επιτροπή Γενική Διεύθυνση Εκπαίδευσης & Πολιτισμού Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων Πολιτισμός και Παραδόσεις της Πατρίδας μου.
Η εικονογράφηση στο μάθημα της Τέχνης
Β΄ΦΑΣΗ: ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ Β΄ΦΑΣΗ: ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ Το πρόγραμμα διαρκεί περίπου 90 λεπτά και περιλαμβάνει: Ι. ΥΠΟΔΟΧΗ II. ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥ.
Εκπαιδευτική Επίσκεψη στο Μουσείο της Βεργίνας
Γ) Μετά από το Μουσείο Αξιοποίηση του εκπαιδευτικού προγράμματος στα πλαίσια διαφόρων γνωστικών αντικειμένων.
Μινωικός πολιτισμός Η τέχνη των Μινωιτών
Δημιουργικότητα και Καινοτομία στο μάθημα της Ιστορίας
Διαθεματική Ανάλυση και Παρουσίαση Ποιήματος
ΘΕΜΑ ΕΡΓΟΥ: ΑΕΙΦΟΡΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗ, ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ, ΠΡΑΣΙΝΟΙ ΣΧΟΛΙΚΟΙ ΧΩΡΟΙ
Μουσεία της Λευκωσίας Σκοπός του μαθήματος
ΤΟ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΘΑΣΟ 1o ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΑΣΟΥ
Οι Έλληνες κατακτούν τους Ρωμαίους με τον πολιτισμό τους.
ΕΙΚΑΣΤΙΚΗ ΤΕΧΝΗ ΣΤΟΧΟΙ
Η ΤΕΧΝΗ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟΑΡΧΑΙΚΗ ΕΠΟΧΗ
Δημοτικό Σχολείο Πέγειας
Πρόγραμμα Μουσειακής Αγωγής
Καραγκιόζης Από την Ειδική Μονάδα Γυμνάσιο Γερίου στο Comenius
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Η ελιά στον τόπο μας»
Κατά την επίσκεψη Καλωσόρισμα των παιδιών. Χωρισμός σε τέσσερις ομάδες ( Ανεμώνες, Ρόδια, Τριαντάφυλλα, Περιστέρια) Τακτοποίηση προσωπικών αντικειμένων.
Η ΤΕΧΝΗ ΤΗΣ ΑΡΧΑΪΚΗΣ ΕΠΟΧΗΣ
ΑΡΧΑΪΚΗ ΕΠΟΧΗ , δωρικός ρυθμός 1
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Λάδι, ο πράσινος χρυσός»
Φιλοτελισμός, ένα πρόγραμμα πολιτιστικών θεμάτων που δουλέψαμε στο 14ο Νηπιαγωγείο Δράμας κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους ΟΙ ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΙ Γεωργιαδου.
Η χρήση του Kidspiration στη Διδασκαλία της Ιστορίας
Γ΄ΦΑΣΗ: ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ
Τι σκέφτονταν οι άνθρωποι την Εποχή του Χαλκού;
ΜΕΛΗ ΟΜΑΔΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ: 1.ΑΝΤΖΟΥΛΑΤΟΥ ΒΑΣΙΛΕΙΑ 2.ΒΛΑΧΟΣ ΘΟΔΩΡΗΣ
ΔΑΣΚΑΛΑ : ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ
ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ
2ο Δημοτικό Σχολείο Σιάτιστας
ΚΥΠΡΟΣ ΜΝΗΜΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΤΕΧΟΜΕΝΗ ΚΥΠΡΟ ΜΑΣ. Η Κύπρος βρίσκεται στο ανατολικό άκρο της Μεσογείου, πολύ κοντά στην Τουρκία, το Ισραήλ, τη Συρία και την.
Δ 10. Αρχαϊκή τέχνη π Χ (σελ.65-67). Κορυφαίες δημιουργίες Οι λίθινοι μνημειακοί ναοί Οι λίθινοι μνημειακοί ναοί Τα λίθινα αγάλματα σε φυσικό.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΜΟΥΣΕΙΑΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ Αρχές οργάνωσης εκπαιδευτικού προγράμματος.
Η ΤΕΧΝΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΪΚΗ ΕΠΟΧΗ
«Μες του κάστρου τη σιγή, ιστορία ν΄ακουστεί…» τάξη: Ε΄ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΟΥΣΕΙΑΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΜΕΣΑΙΩΝΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΚΥΠΡΟΥ (ΚΑΣΤΡΟ ΛΕΜΕΣΟΥ) ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ.
Η ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ. ΓΡΑΦΗ Εξαφάνιση γραμμικής Β΄ μετά την πτώση του μυκηναϊκού κόσμου 8 ος αι.: νέο αλφάβητο, που προέρχεται από το φοινικικό, αλλά.
Η ΑΡΧΑΙΑ ΑΜΑΘΟΥΝΤΑ Μαρίνος Νεοκλέους Νικόλας Γερολέμου Χριστόφορος Πολυστυπιώτης.
Ομαδική εργασία Ελένη Μπαμπίλα Σχολική Σύμβουλος.
Διδάσκοντας κι εξερευνώντας την Τοπική Ιστορία Ελένη Μπαμπίλα Σχολική Σύμβουλος.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΜΠΕΛΙ: ΑΠΟ ΤΟN ΔΙΟΝΥΣΟ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ!!! ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΛΑΚΚΙΟΥ ΛΕΡΟΥ ΤΜΗΜΑ Δ2 Υπεύθυνη προγράμματος :
ΑΡΑΜΠΑΤΖΟΓΛΟΥ ΣΠΥΡΟΣ - ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΔΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ - Α 1- ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2015.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΠΕΤΚΟΓΛΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΣ Α2’ 2Ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΒΟΛΟΥ
Η τέχνη στον Κυκλαδικό, Μινωικό, Μυκηναϊκό πολιτισμό
Μετάβαση από το Δημοτικό
Ο ΙΣΡΑΗΛΙΤΙΚΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΣΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ (Κ.Α) Ετήσιο Πρόγραμμα Τάξης Γ΄2
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ (Κ.Α) Ετήσιο Πρόγραμμα Τάξης A΄1
Η ΑΡΧΑΙΑ ΠΟΛΗ ΤΗΣ ΑΙΝΟΥ.
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ (Κ.Α) Ετήσιο Πρόγραμμα Τάξης Β΄2
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ (Κ.Α) Ετήσιο Πρόγραμμα Τάξης Β΄1
Η χρήση του Kidspiration στη Διδασκαλία της Ιστορίας
Η ΤΕΧΝΗ ΤΗΣ ΑΡΧΑΪΚΗΣ ΕΠΟΧΗΣ. Βασικές καινοτομίες Η αρχαϊκή τέχνη αποτυπώνει την αίσθηση της υπεροχής που αισθάνονται οι Έλληνες μετά τη νίκη τους στους.
Αγα-Πάμε Αρχαιολογικό Μουσείο Μεγάρων;
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΛΕΩΝΙΔΙΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ
Κεφάλαιο 1 Ο Πολιτισμός των Ελλήνων. Τι είναι πολιτισμός; Πολιτισμός είναι οτιδήποτε δημιουργεί ο άνθρωπος, δηλαδή η γλώσσα, η παιδεία, η θρησκεία, οι.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Μετά την επίσκεψη

Μετά την επίσκεψη Σύνδεση της επίσκεψης με το Αναλυτικό Πρόγραμμα. Διαθεματική προσέγγιση της ύλης. Αξιοποίηση του υλικού. Επέκταση των ερεθισμάτων για φαντασία και δημιουργικότητα.

Επίσκεψη στο Αρχαιολογικό Μουσείο Λεμεσού Γεωγραφία Θρησκευτικά Ιστορία Γλωσσικό μάθημα Τέχνη Επίσκεψη στο Αρχαιολογικό Μουσείο Λεμεσού Γεωγραφία Θρησκευτικά Μουσική Μαθηματικά Γνωρίζω, δεν ξεχνώ και αγωνίζομαι Αγγλικά

Γλωσσικές δραστηριότητες Τα παιδιά ετοιμάζουν: Ημερολόγια Ρεπορτάζ Επιστολές Εφημερίδα Συνεντεύξεις Διαλόγους Ποιήματα Έρευνες Παραμύθια Αφίσες Κόμικς Τουριστικούς οδηγούς Διαφημίσεις Σύντομα θεατρικά Παιχνίδια λέξεων

Βιβλίο Γλώσσας Δ΄ Δημοτικού Πετώντας με τις λέξεις Α΄ Τεύχος Ενότητα 2: Ρώτα το νερό… τι τρέχει Κείμενο 3 Το νερό στη θρησκεία, στους μύθους και στις παραδόσεις Η γέννηση της Αφροδίτης από το νερό Νερό για εξαγνισμό- αγγεία της Αμαθούντας

Γ΄ Τεύχος Ενότητα 16:Ταξίδια στην Ελλάδα Γ΄ Τεύχος Ενότητα 16:Ταξίδια στην Ελλάδα Κείμενα Τουριστικός χάρτης Tαξιδιωτικός οδηγός

Ιστορία

Ενότητα 1: Κυπρογεωμετρική Εποχή Μάθημα 3: Η ζωή των ανθρώπων Πρώτη επαφή των παιδιών με τους τύπους των αγγείων που χρησιμοποιούνταν κατά την αρχαιότητα (κέρνος, αμφορέας, ασκός, κρατήρας, οινοχόη, πινάκιο)

Μάθημα 5 :Οι Φοίνικες στην Κύπρο Φοινικικά αγγεία (ερυθροστιλβωτά) Λατρεία της Αφροδίτης ως Αστάρτη στο Κίτιο.

Κυπροαρχαϊκή Εποχή Μάθημα 6: Ένα κυπριακό βασίλειο Τα μέρη ενός βασιλείου (ακρόπολη και ιερό) Το βασίλειο των Σόλων

Μάθημα 7 : Κατακτητές στην Κύπρο Η επίδραση της Αιγύπτου στην πολιτιστική παράδοση της Κύπρου (μνημειώδης αιγυπτιακή γλυπτική, εισαγωγή αιγυπτιακών μικροτεχνημάτων, αντιγραφή αιγυπτιακών μοτίβων )

Μάθημα 8 :Σαλαμίνα, μια σπουδαία πόλη Κοπή νομισμάτων

Μάθημα 10 :Οι τέχνες κατά την Κυπροαρχαΐκή Εποχή Αγάλματα του τύπου κούρου και κόρης Μετάβαση από τα γεωμετρικά μοτίβα σε ελεύθερο ζωγραφικό ρυθμό.

Κυπροκλασική Εποχή Μάθημα 18: Κυρίαρχοι των θαλασσών Μάθημα 18: Κυρίαρχοι των θαλασσών Η Αφροδίτη προστάτιδα των ναυτικών Διηγήσεις κατά τις οποίες η Αφροδίτη έσωσε ναυτικούς

Μάθημα 19: Οι τέχνες κατά την Κυπροκλασική Εποχή Μάθημα 19: Οι τέχνες κατά την Κυπροκλασική Εποχή Έννοιες: σαρκοφάγος, μελανόμορφα, ερυθρόμορφα αγγεία, περιδέραια, σφηκωτήρες

Μάθημα 21: Η λατρεία κατά την Κυπροκλασική Εποχή Οι κυριότεροι θεοί και οι χώροι λατρείας τους Θρησκευτικές συνήθειες Μύθος Αφροδίτης - Άδωνη

Ελληνιστική εποχή Μάθημα 23: Διοίκηση- Κοινά Κοινό Κυπρίων- ιερό της Αφροδίτης στην Παλαίπαφο

Μάθημα 26: Τέχνη-Θέατρο Χαρακτηριστικά έργα της ελληνιστικής τέχνης στην Κύπρο (Αφροδίτη των Σόλων)

Μάθημα 29: Η θρησκεία των Κυπρίων κατά την Ελληνιστική Εποχή Μάθημα 29: Η θρησκεία των Κυπρίων κατά την Ελληνιστική Εποχή Αναφορά στο ναό της Αφροδίτης στην Παλαίπαφο. Περιγράφεται η λατρεία της.

Θρησκευτικά Χριστιανικοί ναοί κτισμένοι πάνω σε αρχαίους ελληνικούς ναούς.

Τέχνη Σχέδιο (μολύβι, κάρβουνο, πενάκι) Μια προθήκη του μουσείου Η επίσκεψη μας στο μουσείο Ο μύθος του Άδωνη και της Αφροδίτης Ο φίλος μας, ο Ηρόστρατος Τα μουσειακά αντικείμενα ζωντανεύουν Διακόσμηση περιγράμματος αγγείου με παραστάσεις που είδαν σε εκθέματα.

Ζωγραφική (μπογιές, παστέλ, χρώματα) Η γέννηση της Αφροδίτης Η Αφροδίτη όπως τη φαντάζομαι Ένα μουσειακό αντικείμενο Πομπή προς το ναό της θεάς Μελέτη ενός έργου τέχνης με θέμα την Αφροδίτη Τοπία που σχετίζονται με την Αφροδίτη

 Πηλοπλαστική  Ζωγραφίζουν/διακοσμούν πάνω σε έτοιμα άβαφα αγγεία σχέδια που είδαν σε εκθέματα του μουσείου.  Φτιάχνουν ζωόμορφα πήλινα αγγεία και τα ζωγραφίζουν.  Φτιάχνουν κεφάλια Αφροδίτης.  Φτιάχνουν κοσμήματα για την Αφροδίτη (δακτυλίδια, βραχιόλια κ.ά.).

 Χαρακτική-γλυπτική Χαράζουν σε πολυστερίνη, πέτρες (ασβεστόλιθο), γύψινη πλάκα, λάινο, διάφορες παραστάσεις και σύμβολα της Αφροδίτης. Ακολούθως τα τυπώνουν. Χαράζουν σε πέτρα (ασβεστόλιθο) το κεφάλι της Αφροδίτης. Νομίσματα από πλαστελίνη στα οποία χαράζουν τη μορφή και σύμβολα της Αφροδίτης.

Κολάζ- ψηφιδωτό Με τη χρήση χρωματιστών χαρτιών δημιουργούν έργα με: Με τη χρήση χρωματιστών χαρτιών δημιουργούν έργα με: την Αφροδίτη των Σόλων το πρόσωπο της Αφροδίτης όπως το φαντάζονται τους μύθους για την Αφροδίτη αγγεία και άλλα εκθέματα που γνώρισαν

 Υφασματογραφία Τα παιδιά με τα υφάσματα δημιουργούν: Φιγούρες ντυμένες με αρχαίες ελληνικές ενδυμασίες Σκηνές από τη λατρεία της θεάς Σκηνές από τις περιπέτειες του Ηρόστρατου στη θάλασσα Κούκλες κουκλοθεάτρου

Γεωγραφία Μελέτη του χάρτη της Κύπρου. Αρχαιολογικοί χώροι και τοποθεσίες που σχετίζονται με την Αφροδίτη. Εντοπισμός του μουσείου στο χάρτη της πόλης. Η διαδρομή από το σχολείο μου μέχρι το μουσείο.

Βιβλίο Μελέτη Περιβάλλοντος Βιβλίο Μελέτη Περιβάλλοντος Ενότητα 2: Ο πολιτισμός των Ελλήνων και των άλλων λαών Κεφάλαιο 3 Εργασία 5: Φτιάχνουμε στην τάξη μας το δικό μας μουσείο

Μαθηματικά Γεωμετρικά σχήματα στα αγγεία Συμμετρία Νομίσματα ( Από τα αρχαία νομίσματα στο ευρώ)

Γνωρίζω δεν ξεχνώ και αγωνίζομαι Ναοί –ιερά της θεάς στα κατεχόμενα Αρχαία πόλη των Σόλων Αγάλματα της θεάς από τις κατεχόμενες περιοχές Παραδόσεις

Μουσική Μουσικές ακροάσεις αρχαίας ελληνικής μουσικής Βιβλίο Μουσικής Ενότητα 17: Πώς μπορώ να φτιάξω μουσικά όργανα (σείστρο) Ενότητα 22: Γνωρίζοντας τα ελληνικά λαϊκά όργανα ( αρχαία Ελλάδα)

Αγγλικά Εξοικείωση με βασικό λεξιλόγιο (ticket, museum, history, Venus, tourist)

Σχετική επίσκεψη στην αρχαία Αμαθούντα