Οι απόφοιτοι του ΠΜΣ-ΠΠΒΑ: Χαρακτηριστικά – Eπαγγελματική Κατάσταση - Προοπτικές Ε. Γουλής Καθηγητής Κολλεγίου Ανατόλια Απόφοιτος ΠΠΒΑ 1998-1999.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΟΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΙ» Διατμηματικό μάθημα δράσης
Advertisements

Γιώργος Μπάλτας Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Χαρακτηριστικές Προκλήσεις για την Αυτοδιοίκηση στην Ευρωπαϊκή Ενωση κατά την περίοδο 2007 – 2013 Σκέψεις για την αξιοποίηση τους από τις ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΒΑΣΑΡΔΑΝΗΣ.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – • Λειτουργεί.
Ημερίδα: Η πορεία της αξιολόγησης στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Στόχοι και προοπτικές - 1 η Νοεμβρίου 2012 Έκθεση Εξωτερικής Αξιολόγησης Προβλήματα – Δράσεις/Προτάσεις.
ΕΡΕΥΝΑ ΑΠΟΡΡΟΦΗΣΗΣ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ( ) TOΥ ΠANEΠIΣTHMIOY KΡHTHΣ Συνεδριακή Διημερίδα: “Ανταγωνιστικότητα & Επιστημονικό Δυναμικό” 6-7 Οκτωβρίου 2005.
Όταν χρειαζόμαστε βοήθεια,
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΚΑΙ ΕΥΡΩΠΑΪΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Προγράμματα Σπουδών Προπτυχιακά – Μεταπτυχιακά – Διδασκαλείο Νηπιαγωγών.
1ο ΕΠΑΛ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ «Μικρές Αγγελίες – Μεγάλες Αλήθειες» ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
9ο ΕΠΑΛ ΠΑΤΡΑΣ Τομέας Ηλεκτρονικής.
ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ «ΑΝΑΜΟΡΦΩΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ» ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ ΥΠΟΔΟΜΗΣ ΤΟΥ Τ.Ε.Ι. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ.
Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Βιώσιμη Ανάπτυξη.
Μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία: τυπική ή ουσιαστική διαδικασία;
Οργανωση & Διοικηση επΙχΕΙΡΗσεων τροφιμων & Γεωργιασ
Διημερίδα για την Κοινωνική Διάσταση της Κοινωνίας της Πληροφορίας Αθήνα, Δεκεμβρίου 2004 Μελέτη: «Οριζόντια παρακολούθηση και μεθοδολογικές κατευθύνσεις.
ΣΧΟΛΗ ΘΕΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ ΤΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ
ΝΕΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ (Σύμφωνα με το νόμο 4186/ ) ΚΕ.ΣΥ.Π. Ηρακλείου Δρ. Αντωνίου Θεόδωρος.
EΠΑΛ.Ν.ΜΟΥΔΑΝΙΩΝ ΒΜ Τα μέλη της ομάδας Γυπαετοί είναι:
Προγράμματα Μεταπτυχιακών Σπουδών Ιατρική Σχολή ΑΠΘ
Αξιολόγηση του Πανεπιστημίου Μακεδονίας από την CRE Χρονικό πλαίσιο αξιολόγησης Αυτοαξιολόγηση: Αξιολόγηση από CRE: Δημοσίευση εκθέσεων:
ΜΕΛΕΤΗ ΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ ΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ Τμήμα Τεχνολογίας Τροφίμων Δεκέμβριος 2012.
Lamans s.a. 1 / 9 INTERREG III A ΕΛΛΑΔΑ – ΙΤΑΛΙΑ Πρόγραμμα : Δίκτυο Κέντρων Υπηρεσιών για τον ολοκληρωμένο εναλλακτικό τουρισμό (TRIA net) ΕΡΕΥΝΑ.
Η ανάπτυξη της επιχειρηματικότητας στο Πανεπιστήμιο Μονάδα Καινοτομίας και Επιχειρηματικότητας (Μ.Κ.Ε.) του Α.Π.Θ. ΕΥΓΕΝΙΑ ΠΕΤΡΙΔΟY Καθηγήτρια Μάνατζμεντ,
Πληροφόρηση και Συμβουλευτική» Δημήτριος Τσιπάς, Καθηγητής
Τ ΜΗΜΑ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΠΘ «Μεταπτυχιακές Σπουδές & Έρευνα στο Τμήμα Φυσικής του ΑΠΘ» Ελένη Κ. Παλούρα, Καθηγήτρια Διευθύντρια ΜΠΣ «Φυσική & Τεχνολογία Υλικών»
ΕΜΠ Η ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΣΗΜΑΣΙΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Στην Ελλάδα που βρίσκεται ακόμα.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ Τμήμα Πολιτικής Επιστήμης και Δημόσιας Διοίκησης Προγράμματα Μεταπτυχιακών Σπουδών.
Σπουδάζοντας Χημεία στο Α.Π.Θ. Ευαγγελία Α. Βαρέλλα
Δημιουργήθηκε το 2004 σε χώρο του κυρίως κτιρίου Φυλακής. Το νέο κτίριο εγκαινιάσθηκε το 2005 επί υπουργίας Αν. Παπαληγούρα Στα πέντε χρόνια λειτουργίας.
Εκπαιδευτικό ταξίδι στο Stanford University Σαπουντζή Ελένη Σιγανός Μάριος Πανεπιστήμιο Στερεάς Ελλάδας Τμήμα Πληροφορικής με Εφαρμογές στη Βιοϊατρική.
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
ΕΡΕΥΝΑ 2010 ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΤΑΣΕΩΝ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ ΤΡΙΠΟΛΗΣ.
Π Ρ Ο Γ Ρ Α Μ Μ Α ΤΑ Μ Ε Τ Α Π Τ Υ Χ Ι Α Κ Ω Ν Σ Π Ο Υ Δ Ω Ν.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – ΑΜΕΙΒΟΜΕΝΗ.
Η πολιτική για το θαλάσσιο περιβάλλον και την παράκτια ζώνη
Ημερίδα Σταδιοδρομίας ΔΑΣΤΑ Παρουσίαση του Γραφείου Διασύνδεσης του Πανεπιστημίου Στερεάς Ελλάδας Ημερίδα Σταδιοδρομίας ΔΑΣΤΑ Παρουσίαση του Γραφείου Διασύνδεσης.
Α ν α σ κ ό π η σ η της πρώτης δεκαετίας του προγράμματος
8ο Ενιαίο Λύκειο Ηρακλείου
Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Θεσσαλονίκη, 20-21/9/2012 ΚΕΔΕΑ ΑΠΘ
Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στην Οδοντιατρική.
Διημερίδα για την Κοινωνική Διάσταση της Κοινωνίας της Πληροφορίας Αθήνα, Δεκεμβρίου 2004 Μελέτη Αξιολόγησης «Η διάσταση της ισότητας των φύλων.
Εκπαιδευτικός Φιλόλογος
Πανεπιστήμιο Στερεάς Ελλάδος ΔΑΣΤΑ Δημήτριος Π. Παναγιωτόπουλος Αν Καθηγητής, Πανεπιστημίου Αθηνών Αντιπρόεδρος Πανεπιστημίου Στερεάς Ελλάδος.
Εκδήλωση «Μεταπτυχιακά και Υποτροφίες: Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο, Πανεπιστήμιο Μακεδονίας και Διεθνές Πανεπιστήμιο» Μιχαηλίδης Νικόλαος, Αναπλ. Καθηγητής.
ΤΟΜΕΑΣ ΔΟΜΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ Ειδικότητα: Σχεδιαστής Δομικών Έργων
Μαρία Χρ.Γουσίδου-Κουτίτα Αναπλ.Καθηγήτρια Τμήμα Μαθηματικών ΑΠΘ
Τομέας Δομικών Εργων Τομέας Δομικών Εργων Τομέας Δομικών Εργων
Τμήμα Εφαρμοσμένης Πληροφορικής
Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Π.Μ.Σ.) 2 Επίπεδα 1.Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης (Μ.Δ.Ε.) 2.Διδακτορικό Δίπλωμα (Δ.Δ.) Αναφέρεται σε ίδιες ή συναφείς.
Ερευνητική εργασία «Φύλα και επαγγέλματα»
Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στην Οδοντιατρική.
1. ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΣΠΟΥΔΩΝ Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Ποσοτικές Μέθοδοι στα Οικονομικά & Διοίκηση Quantitative.
Λένα Κυριάκου Εργασιακή Ψυχολόγος – Σύμβουλος Σταδιοδρομίας 12/02/2008
AΡΧΙΤΕΚΤΟΝΑΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ
Παρουσίαση Τμήματος Βαλκανικών, Σλαβικών και Ανατολικών Σπουδών
ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ
1 ΕΠΙΠΕΔΑ ΔΙΑΦΟΡΩΝ ΕΚΤΙΜΗΣΗΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΩΝ ΕΠΙΠΤΩΣΕΩΝ (ΕΠΕ) ΚΑΙ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΕΚΤΙΜΗΣΗΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΩΝ ΕΠΙΠΤΩΣΕΩΝ (ΣΠΕ) ΚΑΣΣΙΟΣ ΚΩΝ-ΝΟΣ, ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΕΜΠ,
ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΜΗΧΑΝΙΚΗ
 Η ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ  ΠΑΝΑΓΙΩΤΙΔΟΥ ΔΗΜΗΤΡΑ ΣΚΑΛΙΔΗΣ ΝΙΚΟΣ ΚΥΡΙΑΚΙΔΟΥ ΣΤΕΛΑ ΨΩΜΙΑΔΟΥ ΜΑΓΔΑ  ΤΣΟΥΡΑ ΜΑΡΙΝΑ ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΔΟΥ ΕΛΕΝΗ  ΚΑΤΣΑΜΠΙΡΗ ΣΤΕΛΑ ΠΑΤΡΙΚΕΛΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ.
ΒΕΛΤΙΣΤΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΟΡΩΝ ΓΙΑ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΟΔΙΚΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ ΜΕ ΣΤΟΧΟ ΤΗ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΟΔΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ Δημήτριος Δ. Θεοδωρακόπουλος Εργαστήριο Συγκοινωνιακών.
Διοίκηση επιχειρήσεων ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΣΤΑΥΡΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΥ ΣΕΠ
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ 2011 Επιτροπή Ασφαλιστικών και Εργασιακών Θεμάτων ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΕΡΓΑΣΙΑΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ.
Παρουσίαση Τμήματος Βαλκανικών, Σλαβικών και Ανατολικών Σπουδών
Ένταξη αποφοίτων στην Αγορά Εργασίας
Τομέας Γεωπονίας, Τροφίμων & Περιβάλλοντος
Μάθημα Μεθοδολογία της Έρευνας Υπεύθυνος Καθηγητής : Μπάγκος Παντελής
Αχιλλέας Καμέας Επίκουρος Καθηγητής ΕΑΠ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Οι απόφοιτοι του ΠΜΣ-ΠΠΒΑ: Χαρακτηριστικά – Eπαγγελματική Κατάσταση - Προοπτικές Ε. Γουλής Καθηγητής Κολλεγίου Ανατόλια Απόφοιτος ΠΠΒΑ

Οι απόφοιτοι του ΠΠΒΑ  Αριθμός αποφοίτων: 258  Πολιτικοί Μηχανικοί: 168  Άλλες ειδικότητες: 90 Έναρξη Λειτουργίας:

Οι απόφοιτοι του ΠΠΒΑ  Απόφοιτοι Α.Π.Θ. : 218  Απόφοιτοι άλλων Πανεπιστημίων: 40

Οι απόφοιτοι του ΠΠΒΑ  Άνδρες : 102  Γυναίκες : 156

Οι απόψεις των αποφοίτων του ΠΠΒΑ για το πρόγραμμα  Έρευνα Ερωτηματολογίου 2005 και ληφθέντα ερωτηματολόγια: ληφθέντα ερωτηματολόγια: 91  Έρευνα για τις απόψεις για το Πρόγραμμα ΠΠΒΑ μόνο στο ερωτηματολόγιο του 2005

Οι απόψεις των αποφοίτων του ΠΠΒΑ για το πρόγραμμα

Επαγγελματική κατάσταση των αποφοίτων του ΠΠΒΑ

2007

Επαγγελματικές Προοπτικές  Έρευνα ερωτηματολογίου δυνητικών εργοδοτών Φεβρουάριος-Μάρτιος 2008  Μεθοδολογία - Κριτήρια επιλογής  Ληφθέντα ερωτηματολόγια 38 (17%) Ερωτηματολόγια σε 222 επιχειρήσεις σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Πάτρα, Ηράκλειο, Λάρισα, Βόλο Μελέτες Συγκοινωνιακών Έργων, Μελέτες Υδραυλικών Έργων, Μελέτες και Έρευνες Γεωλογικές, Υδρογεωλογικές και Γεωφυσικές, Γεωτεχνικές Μελέτες και Έρευνες και Περιβαλλοντικές Μελέτες Τάξεις πτυχίου Γ, Δ και Ε για επιχειρήσεις στην Αττική, Β, Γ, Δ και Ε για τις υπόλοιπες πόλεις

Επαγγελματικές Προοπτικές

Συμπεράσματα  Η επιτυχής λειτουργία του προγράμματος μέχρι σήμερα επιβεβαιώνεται από: τις ιδιαίτερα θετικές αξιολογήσεις των αποφοίτων, την αυξανόμενη ζήτηση από αποφοίτους τόσο πολυτεχνικών σχολών, όσο και άλλων σχολών θετικής κατεύθυνσης, τη θετική επίπτωση των συγκεκριμένων σπουδών στην επαγγελματική σταδιοδρομία των αποφοίτων του προγράμματος.  Οι ιδιωτικές επιχειρήσεις όμως που δραστηριοποιούνται στο χώρο των μελετών δεν φαίνεται να αναγνωρίζουν την σημασία και τη χρησιμότητα του εξειδικευμένου επιστημονικού προσωπικού.  Η προστασία του περιβάλλοντος και η βιώσιμη ανάπτυξη πρέπει να αποτελούν βασική προτεραιότητα και απαιτούν την παρουσία συνειδητοποιημένων πολιτών και εξειδικευμένων επιστημόνων.