Πόσεςσυσκευέςλειτουργούνμε το ηλ.Ρεύμα??? Η ανάπτυξη της τεχνολογίας οφείλεται στην αρχαία ελληνική σκέψη στην οποία ο άνθρωπος στηρίχτηκε για.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
8. Οι διάδοχοι του Μέγα Κωνσταντίνου Η αυτοκρατορία χωρίζεται σε
Advertisements

στάδια στην εξέλιξη της Τεχνολογίας
1.  Τεχνολογικό επίτευγμα : Ιατρική Τεχνολογία 2.
ΔΟΥΛΕΥΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ
Κείμενα Νεοελληνικής Λογοτεχνίας
Έκλειψη σελήνης Μύθοι και μυστήρια περιβάλλουν το φεγγάρι από γενέσεως κόσμου. Ο άνθρωπος πίστευε ότι η Σελήνη -όπως και ο Ήλιος- επηρέαζε τα πάντα γύρω.
1.1 Η οικογένεια- Η ελληνική οικογένεια
Να σκέπτεσαι και... να ενεργείς Η διαφορά μεταξύ φτωχών και πλούσιων χωρών δεν έγκειται στην ηλικία της χώρας.
ΟΙ ΔΙΑΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΤΟΥ ΧΘΕΣ.
Τα δεινά του πολέμου στη μνήμη και την Ιστορία: Η ατομική βόμβα (1945)
Χριστέ, γιατί; Επαύξησες την ανθρώπινη ελευθερία, αντί να την περιορίσεις, κι επέβαλες έτσι για πάντα στον ηθικό άνθρωπο τα μαρτύρια αυτής της ελευθερίας;
ΠΥΡΗΝΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ Βάγια Κλάδου & Μαρία Τσακαλάκη.
η χιροσιμα και το ναγκασακι
ΑΤΟΜΙΚΟΣ ΦΑΚΕΛΟΣ ΜΑΘΗΤΗ – ΦΑΚΕΛΟΣ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΜΑΘΗΤΗ
ΚΛΙΜΑΤΙΚΗ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ
Τεχνολογία Α΄ Γυμνασίου
Ανάδειξη της σχέσης Κοινωνίας, Τεχνολογίας και Φυσικών Επιστημών.
ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΠΟΛΕΜΟΥ
Βιολογικές επιδράσεις ιοντίζουσας ακτινοβολίας.
Εκπονώντας εκπαιδευτικά προγράμματα ευαισθητοποιούμε τους μαθητές μας σε κοινωνικά και περιβαλλοντικά ζητήματα Με τους μαθητές του Γ1 ασχοληθήκαμε με.
Η Εκκλησία και το οικολογικό πρόβλημα  Ένα από τα σημαντικότερα προβλήματα που απασχολούν σήμερα την εποχή μας είναι το οικολογικό το οποίο είναι ζήτημα.
Ασφάλεια Διαδικτύου Το Διαδίκτυο είναι σήμερα καθημερινό εργαλείο στη ζωή μας: για την αναζήτηση πληροφοριών, για επικοινωνία, για αγορές, για ψυχαγωγία.
Παιδαγωγική θεωρία και χριστιανική θεολογία ΕΡΩΤΗΜΑ: Υφίστανται σχέσεις μεταξύ παιδαγωγικών αρχών και χριστιανικών πεποιθήσεων;
ΟΛΥΜΠΙΑ ΓΚΙΖΙΜΗ ΣΟΦΙΑ ΛΟΥΚΑ
ΔΗΣ 110 Δημόσιες Σχέσεις ΣΤΕΛΛΑ ΜΙΧΑΗΛΙΔΟΥ 09/02/2015 2
ΤΑ ΘΕΤΙΚΑ ΤΗΣ ΕΙΡΗΝΗΣ ΚΑΙ ΤΑ ΑΡΝΗΤΙΚΑ ΤΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ
Διαγραμματική θεώρηση της έννοιας
Τεχνολογία Α΄ Γυμνασίου
17. Χριστιανικά άσκηση- Μοναχισμός
Τι είναι ; Πρόκειται για μια δραστηριότητα αρκετών χιλιάδων ετών. Κάποιος στοιχηματίζει χρήματα στο αποτέλεσμα κάποιου συμβάντος, το οποίο μπορεί να ελέγχεται.
ΧΙΡΟΣΙΜΑ ΙΣΤΟΡΙΚΟΙ.
Η αρχή της προφύλαξης Κίμων Χατζημπίρος
ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ Η ΣΚΟΤΕΙΝΗ ΠΛΕΥΡΑ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ
ΓΕΓΟΝΟΝΤΑ ΤΟΥ 2ου ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ
 Πληθυσμός :  Πληθυσμός :
Πυρπολισμός πτώματος ξένου εργολάβου Πυρπολισμός πτώματος ξένου εργολάβου.
Ερευνητική Εργασία 1ο Λύκειο Κερατσινίου Τμήμα:B2 Μέλη Ομάδας: Πετράκος Παναγιώτης Πλιατσικούρης Τάσος.
Ισορροπία ,καταστροφή και τρόποι προστασίας του .
Β΄ τάξη Θεωρητική κατεύθυνση Συμπεράσματα και Εντυπώσεις Υπεύθυνη καθηγήτρια: Φ. Κυριλλίδου ΠΕ 13.
ΓΛΩΣΣΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑ Τάξη Στ1 Σχολική χρονιά Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής.
ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΤΗΤΑ ΜΑΘΗΜΑ 10. Επιθετικότητα Συνηθισμένο φαινόμενο Μπορεί να αποτελεί από τη μαζική βία ενός πολέμου ως τα καθημερινά περιστατικά λεκτικής.
1 Ο Χριστιανός ως Επαγγελματίας Άκης Τρίγκας (οδοντίατρος)
Θετική Σκέψη “Σκέψου θετικά, και θετικά πράγματα θα συμβούν”
Δυο πράγματα χρειάζεσαι να ξέρεις, για να πετύχεις οποιοδήποτε Επίτευγμα…
Μία ταινία του Κώστα Γαβρά
Η ατομική βόμβα από τη σκοπιά της φυσικής
Εισαγωγή και Επισκόπηση των Οικονομικών της Ρύπανσης
Γιώργος Κοντογιάννης Τάξη: Γ΄ Τμήμα: 1 Υπεύθυνη καθηγήτρια: Ζάχου Μ.
ΤΑ 8 ΘΑΝΑΣΙΜΑ ΑΜΑΡΤΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΜΑΣ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΟΡΙΣΜΟΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ 1)ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ;
ΤΑ 8 ΘΑΝΑΣΙΜΑ ΑΜΑΡΤΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΜΑΣ
Ορισμός και σημασία της τεχνολογίας
Προσωπική Εκπαιδευτική Θεωρία
Χιροσιμα.
Το καμάρι μου έχει δυσλεξία
Η συνΑντηση του ΧριστιανισμοΥ με τον ΕλληνισμΟ
Η Τεχνολογία από την αρχαία εποχή έως σήμερα
ΕΦΗΒΟΙ ΚΑΙ ΓΟΝΕΙΣ Βενιέρη Αθηνά Μπουζέλου Σταυρούλα
Οικονομία και Ενέργεια - το ρεύμα της εποχής
Η κατανομή του πληθυσμού της Γης
Γεωργικό πρόβλημα (Farm problem)
Ποιος είναι ο τέλειος κριτής
ΕΚΦΡΑΣΗ-ΕΚΘΕΣΗ ΓΙΑ ΟΜΟΓΕΝΕΙΣ- ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ
Αδολφοσ χιτλερ. Αδολφοσ χιτλερ Μουσολινι και χιτλερ.
Εισαγωγή στη Χημεία Δ ΙΑΦΑΝΕΙΕΣ Χ ΗΜΕΙΑΣ Γ ΥΜΝΑΣΙΟΥ τάξη B ΄ γυμνασίου.
Προσωπική Εκπαιδευτική Θεωρία
Ατομική Βόμβα.
Β´ Παγκόσμιος Πόλεμος Ρίψη Ατομικής Βόμβας
Τεχνολογία και Επιστήμη
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Πόσεςσυσκευέςλειτουργούνμε το ηλ.Ρεύμα???

Η ανάπτυξη της τεχνολογίας οφείλεται στην αρχαία ελληνική σκέψη στην οποία ο άνθρωπος στηρίχτηκε για την επίτευξη των δημιουργημάτων του. Κανένας άλλος λαός δε δημιούργησε τεχνολογία που να επηρεάζει τη καθημερινή ζωή του ανθρώπου τόσο άμεσα κι ευεργετικά ώστε να φτάσουμε π.χ. o Κατάργηση της δουλείας o Εξάλειψη δια νόμου του εξουθενωτικού ωραρίου εργασίας o Αύξηση & διεύρυνση της ευημερίας των λαών

ΑΝΑΚΑΛΥΨΗ ΠΥΡΗΝΙΚΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ: Η ατομική βόμβα και η εξαφάνιση των ιαπωνικών μεγαλουπόλεων στη Χιροσίμα και Ναγκασάκι τον Αύγουστο του 1945.(πρώτη πολεμική εφαρμογή της πυρηνικής ενέργειας)

 Θάνατος σε χιλιάδες άμαχους αθώους πληθυσμούς.  Αιτία για άνοιγμα δρόμου διάθεσης πυρηνικού οπλοστασίου από πολλές δυνάμεις.  Σήμερα βρισκόμαστε διαρκώς ενώπιον της θανατηφόρας απειλής ενός θερμοπυρηνικού πολέμου. ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ:::::

Αρνητική όψη της ανάπτυξης της : έκτρωση

Εγχειρήσεις καρδιάς/ μεταμοσχεύσεις/κ.α.

Υπαίτιος για τις παρενέργειες της τεχνολογίας είναι ο ίδιος ο άνθρωπος  Ηθική συμπεριφορά.  Χρήση/κατάχρηση τεχνικής.  Η απαισιοδοξία που αντιμετωπίζει την τεχνολογία και την θεωρεί σαν δηλητήριο.  Αποστασιοποίηση από τη φύση.

 Ο χριστιανός βλέπει την τεχνική πρόοδο ως εργαλείο για τη βελτίωση συνθηκών ζωής.  Θεοποιεί την τεχνολογική πρόοδο είτε την απορρίπτει.  Υπεραισιοδοξία ότι η τεχνολογία έχει πάντα λύση για κάθε πρόβλημα.(αφελής και απάνθρωπη).

! ΝΑΙ στη χρήση τεχνολογίας – ΌΧΙ στη κατάχρηση της!

 Στηρίζεται στη ηθική ευθύνη του ανθρώπου.  Η χρήση της στηρίζεται στην αγάπη.  Αποβλέπει στο πραγματικό συμφέρον του ατόμου.

 Ο χριστιανός στέκεται κριτικά απέναντι στην τεχνολογία.  Το άτομα αντιλαμβάνεται ότι η τεχνολογία μπορεί να διαμορφώσει ακόμα και τη συμπεριφορά του.  Δεν την θεοποιεί.  Δεν την απορρίπτει.  Κρίνει τη χρήση της και τότε είτε αποδέχεται τα επιτεύγματα της είτε τα καταδικάζει.