ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΥ ΡΑΦΑΕΛΛΑ Β’1 2009-2010.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ!
Advertisements

ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ Ο σύγχρονος άνθρωπος πρέπει συνεχώς να αποφασίζει και να ελίσσεται σε διαρκώς μεταβαλ .κόσμο.Έχει μεγαλύτερο εύρος επιλογών.
Α΄ Προς Κορινθίους Επιστολή
Παγκόσμια ημέρα του παιδιού
Μαθαίνοντας να παίρνουμε...
ΟΛΟΙ ΕΧΟΥΜΕ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΤΟ ΣΕΒΑΣΜΟ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΥΓΕΝΕΙΑ
Πρόληψη επιθετικότητας Πρόληψη επιθετικότητας ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ : ΘΕΜΑ Παρουσιάζουν οι Μαθήτριες του τμήματος ΑΥ1 – Ε.Π.Α.Λ Γλυφάδας •Κιουστελίδη Δανάη.
Η φιλοσοφία του Pro-Skills
Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΩΣ ΣΧΟΛΙΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ - ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: ΠΑΣΧΑΛΗΣ ΚΑΒΑΛΙΩΤΗΣ (π. Απόστολος)
© 2007 Εκδόσεις Κριτική Εισαγωγή στην Οικονομική ΤΟΜΟΣ Α΄ David Begg S. Fischer, R. Dornbusch.
1. Πιστεύετε ότι υπάρχουν διακρίσεις σε σχέση με:.
Η Αποδοχή της διαφορετικότητας Άτομα με αναπηρία που προέκυψε
Η ΙΣΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΔΥΟ ΦΥΛΩΝ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΧΑΤΖΗΠΛΑΤΩΝ Α4 1ΟΥ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ Ν
Το αγαπημένο μου μάθημα
Μελετώντας το πρώτο διάγραμμα όλοι οι ερωτηθέντες απάντησαν ότι μέσα στην οικογένεια υπάρχει διάκριση σε όλους τους τομείς δήλωσαν περισσότεροι ότι.
15. Η παραβολή του σπλαχνικού Σαμαρείτη, ο πλησίον μας και εμείς
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ & ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ «ΦΥΛΟ ΚΑΙ ΝΕΑ ΕΡΓΑΣΙΑΚΑ.
21. Άγχος, μοναξιά και περιθωριοποίηση
ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΣΤΗ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ
ΑΓΧΟΣ, ΜΟΝΑΞΙΑ, ΠΕΡΙΘΕΡΙΟΠΟΙΗΣΗ
Δύσκολες Συμπεριφορές στο Σχολείο.
Διακρίσεις και ο ρόλος του σχολείου Το πρόγραμμα PROGRESS και εμείς.
ΕΦΗΒΕΙΑ.
Β’ ΜΕΡΟΣ: (Να γραφτούν στο τετράδιο)
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Διεύθυνση Μέσης Εκπαίδευσης Κοινωνικός αποκλεισμός: Σεβασμός – Ευθύνη - Αλληλεγγύη Γεωργία Κούμα ΕΜΕ Φιλολογικών Μαθημάτων.
Ο ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ ΣΕ ΓΕΝΙΚΗ ΜΟΡΦΗ (ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ) ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΚΟΥΡΜΕΝΤΖΑ ΕΦΗ (Β2) ΚΟΥΡΜΕΝΤΖΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ.
ΙΣΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΔΥΟ ΦΥΛΩΝ.
ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ
11. Γιατί υπάρχει το κακό στον κόσμο;
ΔΙΑΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ
ΜΑΘΗΜΑ 4ο (Κοινωνικές ομάδες)
Η Βούληση του Ανθρώπου για Διάκριση και Δύναμη
Ρατσισμός στα σχολεία Γιάννης Κοτσιρίλος Πηγές κειμένου: wikipedia
ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ Ο σύγχρονος άνθρωπος πρέπει συνεχώς να αποφασίζει και να ελίσσεται σε διαρκώς μεταβαλ .κόσμο.Έχει μεγαλύτερο εύρος επιλογών.
“ΕΓΩ, Ο AΛΛΟΣ, Ο ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΣ … ΖΟΥΜΕ ΜΑΖΙ”
Η ορθόδοξη άσκηση.
ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ
Η θέση της γυναίκας στη θρησκεία (Χριστιανισμός, Ισλάμ, Ινδουϊσμός, Βουδισμός) Ερευνητική εργασία του τμήματος Β3 του 2ου ΓΕΛ Μεγάρων Σχολικό Έτος
Κοινωνική Ένταξη: Αποδέξου με, όπως είμαι Επιμέλεια: Εκπαιδευτήρια Ν. Μπακογιάννη ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΑΡΑΤΖΑΣ ΕΛΕΟΝΩΡΑ ΣΚΟΥΜΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΓΑΚΗ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΚΑΡΑΛΗΣ ΝΙΚΟΣ.
 ΠΩΣ βλέπετε τους ανθρώπους που έχουν διαφορετικό χρώμα δέρματος ή ανήκουν σε διαφορετική εθνικότητα από εσάς; Τους θεωρείτε ίσους με εσάς; Δυστυχώς,
Grundtvig Learning Partnership Parents-School-Children: Learning by doing together Γονείς – Σχολείο – Παιδιά: Μαθαίνουμε μέσα από κοινές δραστηριότητες.
ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΣ - ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Η ΚΑΤΑΠΑΥΣΗ ΤΗΣ ΤΡΙΚΥΜΙΑΣ- ΤΑ ΘΑΥΜΑΤΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΩΣ ΣΗΜΑΔΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟΥ ΚΟΣΜΟΥ Π.Γ.Ε.Σ.Σ.Β2ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 20 ΟΜΑΔΑ: CaptainΑκης ΜΕΛΗ: ΚΑΡΝΑΡΟΥ.
1 Ο Χριστιανός ως Επαγγελματίας Άκης Τρίγκας (οδοντίατρος)
2 ο ΔΣ Χρυσούπολης Ε΄ τάξη Νοιάζομαι και Δρω. Εθελοντισμός - Εθελοντής Η πρόθυμη δέσμευση ενός ατόμου να εργαστεί χωρίς αμοιβή για ένα καθορισμένο ή αόριστο.
Σχολική επίδοση και μειονότητες
ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΜΟΥ!!! Είναι δικαίωμά μου;
Ενθαρρύνοντας την ανταπόκριση στη Βιβλική Αλήθεια
Συντελεστές: Εκπαιδευτικό προσωπικό του Σχολείου
ΤΕΧΝΗΤΟ ΟΦΣΑΙΝΤ: γυναίκες και άντρες όμοιοι και διαφορετικοί
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗΣ ΕΤΕΡΟΤΗΤΑΣ
Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΣΤΟΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟ
ΑΥΤΟΧΘΟΝΕΣ ΛΑΟΙ Χριστίνα Φανή.
ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ Ο όρος ρατσισμός στην κυριολεκτικά σημαίνει το μίσος ή τον φόβο για άτομα που ανήκουν σε φυλές διαφορετικές από τη δική μας, καθώς και την εχθρική.
Ισότητα Mind Mosaic Από τις μαθήτριες: Καραγιωργάκη Κατερίνα, Κυπραίου Αγγελική, Πολίτη Κατερίνα, Τσαγκαράκη Μαρία.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 16 Η ΠΑΡΑΒΟΛΗ ΤΗΣ ΤΕΛΙΚΗΣ ΚΡΙΣΗΣ
“Εφηβεία, διαπροσωπικές σχέσεις, συγκρούσεις και συνθέσεις.”
Ανθρώπινα δικαιώματα.
Ομαδα: …? (Β2) Μαριάννα Αδαμάκη Δήμητρα Ζιώγα Γιώργος Κόκκινος
Θρησκευτικά Γ Γυμνασίου
ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ-ΞΕΝΟΦΟΒΙΑ Α.ΓΟΥΛΟΣΠΥΡΟΥ.
UNICEF Η UNICEF αναγνωρίζει πως οι έγκαιρες παρεμβάσεις είναι οι πιο αποτελεσματικές και συνεργάζεται στενά με τα Υπουργεία Παιδείας των αναπτυσσόμενων.
2o γυμνασιο Ελευσινας Κουρβας Επαμεινωνδας, μαθητης γ΄γυμνασιου
ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ Πελτέκης Χρήστος Α’4.
Εκπαίδευση και μειονότητες
Η ισότητα των δυο φύλων Η θέση της γυναίκας ιστορικά
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗΣ ΕΤΕΡΟΤΗΤΑΣ
2ο Γυμνάσιο Καλλίπολης Σχολική & Κοινωνική Ζωή
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ 1ου ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΥ ΡΑΦΑΕΛΛΑ Β’1 2009-2010

Μορφές κοινωνικού αποκλεισμού Συνήθως παρουσιάζονται τέσσερεις μορφές κοινωνικού αποκλεισμού, που εννοιολογικά τουλάχιστον σε αρκετές περιπτώσεις αλληλεπικαλύπτονται: Οστρακισμός με τη μορφή της εξορίας από μία δεδομένη ανθρώπινη κοινότητα. Κοινωνικός αποκλεισμός μέσα στα όρια μια δεδομένης κοινότητας που μπορεί να πάρει και τη μορφή της διαπάλης ανάμεσα σε διαφορετικές τάξεις ανθρώπων. Απόρριψη του ατόμου από την ομάδα στην οποία λειτουργούσε για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα. Παρενόχληση ως μορφή επίδειξης κοινωνικού αποκλεισμού

Ο κοινωνικός αποκλεισμός μπορεί να οριστεί ως ένας συνδυασμός της έλλειψης οικονομικών πόρων, της κοινωνικής απομόνωσης και της περιορισμένης πρόσβασης σε κοινωνικά και πολιτικά δικαιώματα. Πρόκειται για μία σχετική έννοια μέσα σε κάθε κοινωνία και αντιπροσωπεύει μία προοδευτική συσσώρευση κοινωνικών και οικονομικών παραγόντων με την πάροδο του

Οι παράγοντες που θα μπορούσαν να συμβάλουν στον κοινωνικό αποκλεισμό είναι τα προβλήματα που αφορούν: Την ηλικία Τη θρησκεία Το φύλο ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΣ Τη φτώχεια Την εργασία

Κοινωνικός αποκλεισμός λόγω ηλικίας Η ηλικία μας και όχι οι ικανότητές μας καθορίζουν συχνά το πώς μας φέρονται οι άλλοι και το τι μπορούμε ή δεν μπορούμε να κάνουμε. Άτομα ηλικίας άνω των 50 ετών θεωρούνται ότι έχουν περιορισμένες δυνατότητες και δύσκολα μπορούν να διεκδικήσουν θέσεις για εργασία ή μόρφωση. Έτσι εξαιτίας των ηλικιακών διακρίσεων τα άτομα αυτά συναντούν σημαντικά εμπόδια στην πραγματοποίηση των σχεδίων τους.

Κοινωνικός Αποκλεισμός λόγω φύλου Υπάρχει μεγάλος κοινωνικός αποκλεισμός λόγω φύλου. Αυτό φαίνεται από: τη μικρότερη συμμετοχή των γυναικών στην αγορά εργασίας τη συγκέντρωση τους σε ορισμένους επαγγελματικούς κλάδους και την απουσία ή την εκπροσώπηση από άλλα άτομα σε άλλους κλάδους Την διαφορά στις αμοιβές ανδρών και γυναικών, Τα μεγάλα ποσοστά των γυναικών και τη μεγάλη παρουσία τους σε επαγγέλματα μερικής απασχόλησης (π.χ. κατ’ οίκον εργασία, προσωρινή ή εποχιακή απασχόληση)

Κοινωνικός Αποκλεισμός λόγω θρησκείας Ο κάθε άνθρωπος είναι ελεύθερος να πιστεύει σε οποιαδήποτε θρησκεία επιλέξει. Η επιλογή αυτή, όμως δεν πρέπει να του στερεί το δικαίωμα της ίσης μεταχείρισης του από τους υπόλοιπους ανθρώπους. Υπάρχουν πάρα πολλές θρησκείες στον κόσμο. Όπως εμείς πιστεύουμε στον Χριστιανισμό και θεωρούμε ότι η θρησκεία μας είναι η καλύτερη το ίδιο θεωρούν και οι υπόλοιποι άνθρωποι για τις δικές τους θρησκείες.

Κοινωνικός αποκλεισμός στην εργασία Οι άνισες θέσεις των ατόμων στον κοινωνικό καταμερισμό εργασίας συγκροτούν συμπλέγματα κοινών ταξικών θέσεων (κοινωνικές τάξεις). Η ένταξη στη μια ή στην άλλη κοινωνική τάξη επιτρέπουν ή αποκλείουν την πρόσβαση σε υλικούς και κοινωνικούς πόρους, καθώς επίσης περιορίζουν ή διευρύνουν τις δυνατότητες των ατόμων για δράση (κοινωνικές ανισότητες).   

Ζούμε στον 21ο αιώνα όπου όλοι μας γνωρίζουμε ότι ο καθένας από εμάς έχει διαφορετικές απόψεις και διαφορετικά πιστεύω σε διάφορα πράγματα. Όπως υπάρχουν αυτές οι διαφορετικές απόψεις πρέπει να κατανοήσουμε ότι υπάρχουν και άτομα με διαφορετική ηλικία, διαφορετικό φύλο, εθνικότητα, θρησκεία όπου όλοι δικαιούνται να έχουν ίσες ευκαιρίες μαζί μας σε όλους τους τομείς και σε όλες τις ευκαιρίες που μας δίνονται στην ζωή. Όλοι είμαστε άνθρωποι...

Ο χριστιανός απέναντι στον κοινωνικό αποκλεισμό. Κάθε χριστιανός πρέπει να εναντιώνεται σε κάθε είδος διάκρισης που μπορεί να παρουσιαστεί. Αν σεβόμαστε την διαφορετικότητα των συνανθρώπων μας και δεν τους κατακρίνουμε και αν έχουμε ως υπόδειγμα το Χριστό, ο οποίος έδειξε έμπρακτα την αγάπη του προς κάθε πλησίον θα μπορέσουμε να μειώσουμε τον κοινωνικό αποκλεισμό. Άλλωστε όλοι οι άνθρωποι είναι Ίσοι και κανένας δεν είναι ανώτερος. Είμαστε αδέλφια μεταξύ μας επειδή όλοι καταγόμαστε από ένα γήινο Αδάμ και Είμαστε οι μόνοι που δημιουργηθήκαμε κατ’εικόνα Θεού. Τέλος πρέπει να καταλάβουμε ότι τίποτα δεν είναι πιο ξεχωριστό Γνώρισμα της φύσης, όπως το να επικοινωνούμε μεταξύ μας, να έχουμε ανάγκη ο Ένας τον άλλο και να αγαπάμε τον συνάνθρωπο μας.

Πώς ο Χριστός κατάργησε τον κοινωνικό αποκλεισμό; Ένας από τους λόγους που ο Χριστός ήρθε σε εμάς τους ανθρώπους ήταν για Να μας δείξει ότι όλοι οι άνθρωποι είναι ίσοι. Μερικές από τις πράξεις του που Δείχνουν αυτή Του την προσπάθεια είναι: 1.Με την παραβολή του καλού Σαμαρείτη ο Χριστός μας δείχνει ότι πρέπει να αγαπάμε τον άλλο όπως αγαπάμε και τον εαυτό μας ακόμα και αν αυτός είναι εχθρός μας. Καθήκον μας ως καλοί και σωστοί Χριστιανοί είναι να βοηθάμε οποιονδήποτε, έχει την ανάγκη μας ανεξαρτήτως χρώματος, φυλής και θρησκείας. μόνο έτσι θα μπορέσουμε να είμαστε ενωμένοι και να ζούμε αρμονικά χωρίς προβλήματα και διακρίσεις.

2.Με τον λιθοβολισμό της μοιχαλίδας: Οι άνθρωποι νοιάζονται για τα λάθη των άλλων και προσπαθούν να τους τιμωρήσουν, έχοντας πλήρη άγνοια για τις δικές τους αμαρτίες. Κανένας άνθρωπος δεν είναι αλάνθαστος και κανένας δεν είναι αναμάρτητος εκτός από τον Θεό. Ο Θεός μόνο, είναι αυτός που θα μας κρίνει για τις πράξεις μας. Κανένας άλλος δεν μπορεί να το κάνει αυτό. Γι’ αυτό το λόγο ο Χριστός έσωσε την γυναίκα από τον θάνατο, παρόλο την αμαρτία που έκανε, για να μας δείξει ότι όλοι είμαστε ίσοι και δεν μπορούμε να κρίνουμε κανένα. Ο καθένας πρέπει να βλέπει τα δικά του ελαττώματα και να προσπαθεί να γίνεται όσο πιο καλύτερος μπορεί και να μην προσπαθεί να τελειοποιήσει τους άλλους

«Δεν υπάρχει πια Ιουδαίος και ειδωλολάτρης, δεν υπάρχει δούλος και ελεύθερος, δεν υπάρχει άντρας και γυναίκα· όλοι σας είστε ένας, χάρη στον Ιησού Χριστό» Απ. Παύλος (Γαλ. 3,28)