Βασικές κατηγορίες εκπαιδευτικού λογισμικού Κατερίνα Μαυραντωνάκη.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Βασικές κατηγορίες εκπαιδευτικού λογισμικού
Advertisements

ΧΡΗΣΗ ΕΚΠ/ΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ
Φιλοσοφία Ενσωμάτωσης των ΤΠΕ
Εκπαιδευτικό λογισμικό Δέγγλερη Σοφία ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ.
Διδάσκοντας με τη βοήθεια λογισμικού υπολογιστικών φύλλων
ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΧΑΤΖΗΦΩΤΕΙΝΟΥ M.Sc. Computation, Univ. of London
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Γνωστικά εργαλεία είναι: οι εκπαιδευτικές εφαρμογές των Τ. Π. Ε
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ & ΤΩΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ (ΤΠΕ) ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Λάμπρος Πόλκας.
Αξιολόγηση Εκπαιδευτικού Λογισμικού
Ένωση Τεχνολογιών Πληροφορίας & Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση Οι θέσεις της ΕΤΠΕ για το Εκπαιδευτικό Λογισμικό
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΠΡΟΤΑΣΗΣ ΓΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΠΡΟΤΑΣΗΣ ΓΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ Υπάρχουσα κατάσταση και προοπτικές για το μέλλον Ερευνητικό.
Η διδασκαλία ως διαδικασία διαμόρφωσης εγγράμματων ταυτοτήτων
Ίδρυμα Ευγενίδη, Καφενείο της επιστήμης, Τεχνολογίες Πληροφορίας & Επικοινωνιών Παιδαγωγική αξιοποίηση Τ. Α. Μικρόπουλος.
Ομάδα Α Διδακτική της Γλώσσας Γ’-Δ’ Δημοτικού
Κατηγορίες Εκπαιδευτικού Λογισμικού
2. Μορφή και οργάνωση του μαθήματος
Η Διδασκαλία των ΤΠΕ στα Δημοτικά Σχολεία με ΕΑΕΠ
Θεωρίες Μάθησης και Εκπαιδευτικά Λογισμικά
Χρήση εκπαιδευτικού λογισμικού
Κεφ. 8 ο : Εκπαιδευτικό Λογισμικό Γενικοί ορισμοί: Γενικοί ορισμοί: (software): –Λογισμικό (software): οι καταγραφές σε υλικό –Υλικό hardware –Υλικό (hardware):
4.2 Βασικές κατηγορίες λογισμικού από πλευράς χαρακτηριστικών και από πλευράς δραστηριοτήτων με τη χρήση τους Ως εκπαιδευτικό λογισμικό ορίζεται το εξειδικευμένο.
Ημερίδα : «Οι Τεχνολογίες της Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) στην Εκπαίδευση » Οι ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία Οι ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία.
Η διδασκαλία ως διαδικασία διαμόρφωσης εγγράμματων ταυτοτήτων Ειδικό Μέρος Ενότητα Ι, 2.4.
ΓΕΝΙΚΕΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ (ΤΠΕ) Εύη Μακρή - Μ.
ΤΑ ΠΟΛΥΜΕΣΑ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗ ΜΑΘΗΣΗ. Οι υπολογιστές και τα εκπαιδευτικά λογισμικά στη διδακτική διαδικασία  Μοντέλο διδασκαλίας της ύλης  Μοντέλο σταδιακής.
Χρήση εκπαιδευτικού λογισμικού ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΠΑΚΕ Αττικής / Στερεάς Ελλάδας Τμήμα.
Κατηγορίες Εκπαιδευτικού Λογισμικού
Ο υπολογιστής ως εργαλείο μάθησης
ΟΙ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΙΑ ΠΡΩΤΗ ΘΕΩΡΗΣΗ ΣΑΡΑΝΤΟΣ ΨΥΧΑΡΗΣ
ΤΠΕ - ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΓΛΩΣΣΑΣ
Κατηγόριες εκπαιδευτικού λογισμικού § 4.1 γενικό μέρος σελ 135.
Επιμόρφωση των πε 03 στην χρήση και αξιοποίηση των τ.π.ε. στην εκπαιδευτική διαδικασία Επιμόρφωση των πε 03 στην χρήση και αξιοποίηση των τ.π.ε. στην εκπαιδευτική.
Θεωρίες Μάθησης & Εκπαιδευτικό Λογισμικό
Πρόγραμμα Ενδοσχολικής Επιμόρφωσης στις ΤΠΕ ΝΤ και Εκπαίδευση Μάινας Διονύσιος Επιμορφωτής ΠΕ2.
Εκπαιδευτικό λογισμικό. Εκπαιδευτικά περιβάλλοντα Δε σχεδιάστηκαν για εκπ/κή χρήση αλλά χρησιμοποιούνται.
Η διδασκαλία ως διαδικασία διαμόρφωσης εγγράμματων ταυτοτήτων Ειδικό Μέρος Ενότητα Ι, 2.4.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1 1. ΘΕΩΡΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΚΗ ΠΡΑΞΗ 1.1 Θεωρίες Μάθησης
Διδακτική Πληροφορικής Ενότητα 3: Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση. Διδάσκων: Γεώργιος Σούλτης, Επίκουρος Καθηγητής. Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής, Τεχνολογικής.
[Γ1] - Οι ΤΠΕ στο Ελληνικό Σχολείο. Παιδαγωγική αξιοποίηση εκπαιδευτικού λογισμικού Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Πληροφορικής Ερευνητικό & Ακαδημαϊκό Ινστιτούτο.
Α Τα Χαρακτηριστικά των ΤΠΕ που Ευνοούν τη Μάθηση.
ΜΕΙΖΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ
Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Πληροφορικής | Ενότητα Γ1 (Οι ΤΠΕ στο Ελληνικό Σχολείο) | Μέρος Γ (Εκπαιδευτικό Λογισμικό) 1 ΑΣΠΑΙΤΕ ΚΡΗΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ.
Οι Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών στη Διδασκαλία και τη Μάθηση Οι Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών στη Διδασκαλία και.
Εκπαιδευτικό Λογισμικό Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών Δημοτικής στην Εκπαιδευτική Εφαρμογή της Πληροφορικής – Π4β Ομάδα Επιμόρφωσης ΤΠΕ Παιδαγωγικό.
Ε. Αλεξοπούλου, Ε.Π.ΠΑΙ.Κ., Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. Εκπαιδευτική Τεχνολογία, Πολυμέσα.
Ένα εννοιολογικό πλαίσιο για τη Διδακτική της Πληροφορικής.
«Τα ψηφιακά εργαλεία στη διδακτική πράξη». Μέρος 1 ο : Βασικοί όροι και εργαλεία Δρ. Κεΐσογλου Στέφανος Σχολικός Σύμβουλος Μαθηματικών Στέλεχος του Εργαστηρίου.
Θεωρίες μάθησης και ΤΠΕ Στη διδακτική διαδικασία… η προσωπικότητα της διδάσκουσας/του διδάσκοντα, τα επιστημονικά-γνωστικά αντικείμενα, το.
Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών
Δημοτικά Σχολεία με ΕΑΕΠ, Σ Παπαπέτρου
Θεωρίες Μάθησης Τα Βασικά
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ
Ο υπολογιστής ως εργαλείο μάθησης
Εκπαιδευτικό λογισμικό
Προσεγγίσεις εκπαιδευτικής τεχνολογίας: 3
Τ.Π.Ε. Επιμόρφωση Β1 Επιπέδου
Οι εκπαιδευτικές τεχνολογίες
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ
«Τα ψηφιακά εργαλεία στη διδακτική πράξη»
Θεωρίες Μάθησης Τα Βασικά
Βασικές κατηγορίες Εκπαιδευτικού Λογισμικού
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠ/ΚΩΝ ΣΤΙΣ ΤΠΕ
Εκπαιδευτικά λογισμικά
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1 1. ΘΕΩΡΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΚΗ ΠΡΑΞΗ 1.1 Θεωρίες Μάθησης
Εκπαιδευτικό Λογισμικό
Σκοπός Η συνοπτική παρουσίαση
Επιμόρφωση Β1.1 επιπέδου ΤΠΕ Θεωρητικές Επιστήμες & Καλλιτεχνικά: 1 η εργασία «Κατηγοριοποίηση εκπαιδευτικού περιβάλλοντος» Μοσχονά Στυλιανή (ΠΕ 02) Πανώτα.
Εκπαιδευτικός & ΑΠ Χειμερινό εξάμηνο
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Βασικές κατηγορίες εκπαιδευτικού λογισμικού Κατερίνα Μαυραντωνάκη

πρόβλημα 1. εκπαιδευτικά περιβάλλοντα καλύτερος όρος. 1. εκπαιδευτικά περιβάλλοντα καλύτερος όρος. 2. συνεχής εξέλιξη και περιβάλλοντα που είναι δύσκολο να κατηγοριοποιηθούν. 2. συνεχής εξέλιξη και περιβάλλοντα που είναι δύσκολο να κατηγοριοποιηθούν. 3. μεγάλος όγκος περιβαλλόντων που δεν είναι εκπαιδευτικά αλλά χρησιμοποιούνται για εκπαιδευτικούς σκοπούς. 3. μεγάλος όγκος περιβαλλόντων που δεν είναι εκπαιδευτικά αλλά χρησιμοποιούνται για εκπαιδευτικούς σκοπούς.δεν είναι εκπαιδευτικά δεν είναι εκπαιδευτικά

Κριτήρια Τύπος λογισμικού Τύπος λογισμικού Υποκείμενες θεωρίες μάθησης και συνεπαγόμενες διδακτικές πρακτικές. Υποκείμενες θεωρίες μάθησης και συνεπαγόμενες διδακτικές πρακτικές. Τεχνολογίες ανάπτυξης και παιδαγωγικά ρεύματα. Τεχνολογίες ανάπτυξης και παιδαγωγικά ρεύματα.

Τύπος λογισμικού Ανοιχτό (δυνατότητα παραμετροποίησης, αλλαγής) Ανοιχτό (δυνατότητα παραμετροποίησης, αλλαγής) Κλειστό (χωρίς δυνατότητες παρέμβασης) Κλειστό (χωρίς δυνατότητες παρέμβασης)

Υποκείμενες θεωρίες μάθησης και συνεπαγόμενες διδακτικές πρακτικές. Καθοδηγούμενης διδασκαλίας, πρακτικής κι εκγύμνασης (drill and practice)  συμπεριφορισμός Καθοδηγούμενης διδασκαλίας, πρακτικής κι εκγύμνασης (drill and practice)  συμπεριφορισμός Καθοδηγούμενης ανακάλυψης και διερεύνησης.  εποικοδομισμός Καθοδηγούμενης ανακάλυψης και διερεύνησης.  εποικοδομισμός Έκφρασης, δημιουργίας, συνεργασίας, επικοινωνίας  εποικοδομισμός, κοινωνικοπολιτισμικές θεωρίες Έκφρασης, δημιουργίας, συνεργασίας, επικοινωνίας  εποικοδομισμός, κοινωνικοπολιτισμικές θεωρίες

Τεχνολογίες ανάπτυξης και παιδαγωγικά ρεύματα Υπολογιστής ως: Δάσκαλος Δάσκαλος Μαθητής Μαθητής Εργαλείο Εργαλείο

Μικτή κατηγοριοποίηση Λογισμικά-πηγές πληροφόρησης. Λογισμικά-πηγές πληροφόρησης. Λογισμικά-πηγές πληροφόρησης. Λογισμικά-πηγές πληροφόρησης. Λογισμικά για διδασκαλία (σαν εγχειρίδια) Λογισμικά για διδασκαλία (σαν εγχειρίδια) Λογισμικά για διδασκαλία (σαν εγχειρίδια) Λογισμικά για διδασκαλία (σαν εγχειρίδια) Περιβάλλοντα πρακτικής κι εκγύμνασης. Περιβάλλοντα πρακτικής κι εκγύμνασης. Περιβάλλοντα πρακτικής κι εκγύμνασης Περιβάλλοντα πρακτικής κι εκγύμνασης Εργαλεία γενικής χρήσης. Εργαλεία γενικής χρήσης. Προγράμματα παρουσίασης και πολυμέσων. Προγράμματα παρουσίασης και πολυμέσων. Περιβάλλοντα προσομοίωσης. Περιβάλλοντα προσομοίωσης. Περιβάλλοντα προσομοίωσης. Περιβάλλοντα προσομοίωσης. Προγράμματα προσωπικής έκφρασης, δημιουργικότητας και φαντασίας. Προγράμματα προσωπικής έκφρασης, δημιουργικότητας και φαντασίας. Προγράμματα προσωπικής έκφρασης, δημιουργικότητας και φαντασίας. Προγράμματα προσωπικής έκφρασης, δημιουργικότητας και φαντασίας. Ανοιχτοί μικρόκοσμοι. Ανοιχτοί μικρόκοσμοι. Λογισμικά και εκπαιδευτικά περιβάλλοντα επικοινωνίας Λογισμικά και εκπαιδευτικά περιβάλλοντα επικοινωνίας