Ενότητα 7 Οι μύθοι και η ελιά.  Με βάση τον τίτλο, τι αναμένετε να μάθετε από το σημερινό μάθημα;  Γνωρίζετε κάποιους μύθους που συνδέονται με την ελιά;

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ενότητα 7 Επιχειρηματολογικό Κείμενο
Advertisements

ΑΝΑΔΟΜΗΣΗ ΣΧΕΔΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
ΑΝΑΔΟΜΗΣΗ ΣΧΕΔΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
ΤΑΞΗ Α’ Παιχνίδια που ταξιδεύουν Ανάπτυξη Γραπτού Λόγου
EDG220 C: Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές και
Ποιο δελτίο καιρού ταιριάζει
Ενότητα 20 Παραδοσιακά Επαγγέλματα
Ενότητα 6 Είμαστε έτοιμοι; Δασκάλα: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
Γ. ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ- ΚΡΙΤΙΚΗ.
Το γλωσσικό μάθημα στο Δημοτικό Σχολείο Δ’ τάξη
Τα δικαιώματα των παιδιών
Ενότητα 7 Επιχειρηματολογικό Κείμενο
μαθαίνω για την κατασκηνωτική Ζωή
8ο Δ.Σ. Κορίνθου Νέα Προγράμματα Σπουδών
Αναδόμηση Σχεδίου Μαθήματος ΑΝΑΠΝΕΥΣΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
ΤΑ ΔΑΚΡΥΑ ΤΗΣ ΠΕΡΣΕΦΟΝΗΣ
Μάρκος Τούλιος Κικέρων
Τάξη Δ’ Ενότητα 4 Στάση Βροχοσταλίδων Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΦΗΓΗΣΗ Πράξη επικοινωνίας με την οποία παρουσιάζεται προφορικά ή γραπτά μια σειρά πραγματικών ή πλασματικών γεγονότων. Προϋποθέτει τουλάχιστον.
Ενότητα 7 Επιχειρηματολογικό Κείμενο
Στάση Βροχοσταλίδων (συνέχεια)
Χρησιμοποίησέ το ξανά … και ξανά … και ξανά
Αφηγηματικό κείμενο Ο χώρος όπου συμβαίνουν τα γεγονότα
Ενότητα 4 Σκουπίδια στη θάλασσα Δασκάλα: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
Δημιουργική Γραφή ως αφορμή για καινοτόμες δράσεις
Η σκηνή στον κινηματογράφο
Ενότητα 2 Το ποτάμι τρέχει να συναντήσει τη θάλασσα
ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΟΔΗΓΙΕΣ Ήρθε η σειρά σας να δώσετε οδηγίες στα παιδιά της Β’ τάξης για να φτιάξουν μια κατασκευή. Θα ακολουθήσουμε τα ίδια βήματα με το Βιβλίο.
Teaching, Managing and Enhancing Diversity
Ταξίδι στον κόσμο της Γλώσσας Β’ Δημοτικού
Tο project από τα μάτια των μαθητών  ΕΓΩ ΚΑΙ ΕΝΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΜΑΘΗΜΑ Tο σχολείο χώρισε τους μαθητές της Α’ Λυκείου σε 9 διαφορετικά project, ανάλογα με το.
ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΠΑΙΔΙΚΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ
Ενότητα 20 Ζώα υπό εξαφάνιση Δασκάλα: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
ΤΙΤΛΟΣ Κατοχή, Αντίσταση και Απελευθέρωση
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «…Ελιά και Λάδι ……»
Έρση Καλαϊτζάκη 1 ο ΕΠΑ.Λ. Χανίων Χανιά 8/12/2014.
Διδασκαλια και Μαθηση με Χρηση ΤΠΕ
Η ελιά Βαρνάβας Φλωρίδης.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ 1ο Δημ. Σχ. Βαγίων Τάξη : Γ’ Αριθμός μαθητών:12
Το νερό 36ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών Σχ. Έτος: Τάξεις: Δ1–Δ2
ΟΔΥΣΣΕΙΑ Α΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ.
Ι΄ ΔΙΕΘΝΕΣ ΠΑΝΙΟΝΙΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΚΕΡΚΥΡΑ Μάιος ΕΙΣΗΓΗΤΕΣ Κοκκινομηλιώτη Ελένη Μαθητές Γ΄ τάξης Γυμνασίου Κασσιώπης.
7ο Δημοτικό σχολείο Αρτέμιδος Δ2’ Αλέξανδρος, Δημήτρης, Μάρκος
Η διδασκαλία, εκμάθηση, πιστοποίηση της ελληνικής σε ΑμεΑ
Αφήγηση αφήγηση.
Ανάπτυξη Εκπαιδευτικού Λογισμικού
ΨΗΦΙΑΚΗ ΑΦΗΓΗΣΗ.
Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί: Ζάχος Δημήτριος, Ταφραλή Ελένη Ε΄ ΤΑΞΗ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 5: «Η εκκλησία του Χριστού μπαίνει στην ιστορία». Βασικό θέμα: «Η γενέθλια.
Αρχαια ελληνικα απο πρωτοτυπο στο γυμνασιο
ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΟΔΗΓΙΕΣ Ήρθε η σειρά σας να δώσετε οδηγίες στα παιδιά της Β’ τάξης για να φτιάξουν μια κατασκευή. Θα ακολουθήσουμε τα ίδια βήματα με το Βιβλίο.
Ετοιμασίες για το ταξίδι (1)
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ:
Είσαι της επιστήμης το καμάρι, είσαι της τεχνικής ο Παρθενών… Από το ποίημα «Λιλιπούπολη»
Νεοελληνική Ιστορία. Εισαγωγικά 1η Συνάντηση 5/10/20126
ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΑΝΑΓΝΩΣΗΣ
Αρχές Πληροφορικής Ενότητα # 3: Το εσωτερικό του υπολογιστή
Αναπαραστάσεις του Μακρόκοσμου
ΚΕΦ 8 ΣΕΛ 43 ΕΡΓΑΣΙΑ ΚΕΦ 11 ΣΕΛ 53 ΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ 4
Γιατί και πως μελετούμε την Ιστορία;
Αποτελεσματικές Στρατηγικές Μάθησης
Ενότητα 7 Επιχειρηματολογικό Κείμενο
Πρότυπο Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης Τάξη: Β΄2 Γυμνασίου
η Μηλιά, ένας χώρος αφήγησης
Κινητά ΚΕΣΠΕΜ Τέμενος Νομού Ξάνθης
Λογισμικό Εφαρμογών/Επεξεργασία Κειμένου
Λογισμικό Εφαρμογών/Επεξεργασία Εικόνας
Ενότητα 7 Επιχειρηματολογικό Κείμενο
Βάσεις Δεδομένων (Δύο Περίοδοι)
Ενότητα Γ6.14 (Δημιουργία Ερωτημάτων από δύο Συσχετιζόμενους Πίνακες )
Διάταξη τίτλου Υπότιτλος.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ενότητα 7 Οι μύθοι και η ελιά

 Με βάση τον τίτλο, τι αναμένετε να μάθετε από το σημερινό μάθημα;  Γνωρίζετε κάποιους μύθους που συνδέονται με την ελιά;  Τι είναι ο μύθος;  Για να αποκαλέσουμε ένα κείμενο ως μύθο, τι χαρακτηριστικά πρέπει να έχει;

Μύθος (αφήγηση μιας φανταστικής ιστορίας) Τόπος Χρόνος Πρόσωπα Πλοκή Σκέψεις - Συναισθήματα

Τίτλος Υπότιτλοι

Οι μύθοι και η ελιά  Αριθμήστε τις παραγράφους του κάθε μύθου.  Διαβάστε σιωπηρά και κυκλώστε τα βασικά πρόσωπα των μύθων.  Συμπληρώστε το φύλλο εργασίας 1.

Η ελιά δώρο της Αθηνάς  Βιβλίο Μαθητή, δραστηριότητα 1: Απαντήστε στο 3 ο και 4 ο ερώτημα μόνο. (πρώτα μόνοι σας και μετά ελέγξτε με το διπλανό σας)

Η ελιά δώρο της Αθηνάς  Εντοπίστε στο κείμενο και χρωματίστε με γαλάζιο τα θετικά του δώρου του Ποσειδώνα.  Εντοπίστε στο κείμενο και χρωματίστε με ροζ τα θετικά του δώρου της Αθηνάς.

Βιβλίο Μαθητή, Δραστηριότητα 2

Η ελιά του Αρισταίου  Βιβλίο Μαθητή, δραστηριότητα 1: Απαντήστε στο 5 ο και 6 ο ερώτημα μόνο. (πρώτα μόνοι σας και μετά ελέγξτε με το διπλανό σας)

Η ελιά του Αρισταίου  Στο μύθο με τον Αρισταίο χρωματίστε τις φράσεις στις οποίες φαίνεται τι έδειξαν οι Νύμφες σε αυτόν σε σχέση με την ελιά.

Η ελιά του Αρισταίου  Αν στη θέση των κομμάτων βάζαμε το σύνδεσμο «και» πώς θα διαβάζαμε αυτό το σημείο;  Τι παρατηρείτε;  Με βάση την παρατήρησή σας, ποια είναι η χρησιμότητα των κομμάτων;

Οι μύθοι και η ελιά