 Τα παιδιά της Α΄ Τάξης εξαιρούνται από το πρόγραμμα.  Παρατηρήσαμε ότι τα παιδιά που εισέρχονται για πρώτη χρονιά στο σχολείο χρειάζονται χρόνο για.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
CLASS 6B Οι απόψεις των παιδιών για τα ζώα και οι τρόποι
Advertisements

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Οι εκπαιδευτικοί: Τουλιόπουλος Φώτης
The riverside school DESING FOR CHANGE Greece 2011 ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΕΦΑΡΜΟΖΩ ΜΟΙΡΑΖΟΜΑΙ Μια απλή διαδικασία που αποτελείται.
ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ Ο σύγχρονος άνθρωπος πρέπει συνεχώς να αποφασίζει και να ελίσσεται σε διαρκώς μεταβαλ .κόσμο.Έχει μεγαλύτερο εύρος επιλογών.
Eπιμέλεια Τίκβα Χριστίνα
ΕΝΙΑΙΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΠΕΔΩΝ
Τίτλος υλοποιημένης Θεματικής Ενότητας: Όλα τα παιδιά του Κόσμου Χρειάζονται Δασκάλους.
Σχολικός Εκφοβισμός (Bullying)
Η αξιολόγηση των σχολικών βιβλίων Κοινωνικών Επιστημών της Πέμπτη τάξης Akdoğan Dr. Fazıl Küçük Τάξη 5 Rabiya Mentes.
ΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ
Όνομα:Ελευθερία+Γιώτα
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Παίζω, γελάω, περνάω όμορφα»
1.1 Τίτλος Διδακτικής Πρακτικής «Ψυχική Υγεία – Διαπροσωπικές σχέσεις»
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
<< EY AΓΩΝΙΖΕΣΘΑΙ>>
Παρεμβάσεις ενάντια στο σχολικό εκφοβισμό Εντοπίζονται σε τρία επίπεδα: Στοχευμένες παρεμβάσεις Ολιστικές παρεμβάσεις ή παρεμβάσεις βασισμένες στο σχολείο.
Δύσκολες Συμπεριφορές στο Σχολείο.
ΚΟΙΝΑ ΟΛΟΗΜΕΡΑ ΤΜΗΜΑΤΑ 4ου & 22ου ΔΗΜ. ΣΧ. ΕΥΟΣΜΟΥ
Ο σχολικός εκφοβισμός (αγγλ. bullying) είναι ένα φαινόμενο νεανικής παραβατικότητας,
Φυσική Α΄ Γυμνασίου Στόχοι και μέσα
Είναι δυνατόν τα προσωπικά μου δεδομένα να χρησιμοποιηθούν εναντίον μου ; 1. OXI OXI 2. NAI NAI.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ Τ.Ε.Π.Α.Ε.Σ Μάθημα: Ανάπτυξη Εκπαιδευτικών & Παραγωγικών Δραστηριοτήτων και Πρακτική Άσκηση Τίτλος: Καταγραφή.
Σχολικός εκφοβισμός Δούκας Αλβανός Med,
Σχολικός Εκφοβισμός School Bullying.
ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ : ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ
Bullying Τρόποι Πρόληψης και Αντιμετώπισης
Έρση Καλαϊτζάκη 1 ο ΕΠΑ.Λ. Χανίων Χανιά 8/12/2014.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Σχολικό έτος
ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ Ο σύγχρονος άνθρωπος πρέπει συνεχώς να αποφασίζει και να ελίσσεται σε διαρκώς μεταβαλ .κόσμο.Έχει μεγαλύτερο εύρος επιλογών.
Δρ. Χατζηπαντελή Αθανασία
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Αναγνώριση, έκφραση, χειρισμός συναισθημάτων»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Γερά Δόντια… Καλύτερη Υγεία»
Βιωματική Δράση 1ης Γυμνασίου 2ο Γυμνάσιο Πεύκης
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Μια τάξη να μας χωρά …»
ΜΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ: RAINBOW TEAM ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΟΝ: ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ (BULLYING)
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ Δρ. Μόνικα Σιακού Επίκουρη Καθηγήτρια Ψυχολογίας Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου.
Διάλεξη : είναι η μετάδοση γνώσεων από τον δάσκαλο στο μαθητή με το λόγο, την επίδειξη αντικειμένων, την υποδειγματική εκτέλεση δεξιοτήτων ( πνευματικών.
Ενδοσχολική Βία (Bullying). Διαστάσεις του φαινομένου Η ενδοσχολική βία και ο εκφοβισμός μεταξύ των μαθητών έχει αρχίσει να γίνεται αντικείμενο προσοχής,
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
Εύη Μακρή-Μπότσαρη Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Ομάδα Εργασίας: Μαυροφρύδη Αφροδίτη Γκουντελίτσα Κατερίνα Ραφτογιάννη Παρασκευή-Δήμητρα Τορονίδου Μαρία Φλώρινα, Ιούνιος 2017.
Βιολογία Γυμνασίου.
ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ.
Παραδείγματα εκπαιδευτικών ερευνών δράσης
ΤΟ ΜΠΟΥΛΙΝΚ ΣΤΑΜΑΤΕΙ ΕΔΩ
Ομάδα Εργασίας: Μαυροφρύφη Αφροδίτη Γκουντελίτσα Κατερίνα Ραφτογιάννη Παρασκευή-Δήμητρα Τορονίδου Μαρία Φλώρινα, Ιούνιος 2017.
Προσχολική Παιδαγωγική
6η Μαρτίου - Παγκόσμια ημέρα κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού
33o Δημοτικό Σχολείο Πάτρας Παιδαγωγική συνάντηση: «Δε φοβάμαι στο σχολείο» Εκπαιδευτική έρευνα Οι γονείς του 33ου Δημοτικού Σχολείου εκφράζουν τις απόψεις.
29ο Δημοτικο Σχολειο Θεσσαλονικησ
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
Ένας Χρόνος ΠΕΑΠ Επίκουρη Καθηγήτρια Ευδοκία Καραβά
ΠΕΡΙΓΡΑΦΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ 24Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΒΑΛΑΣ Ε
Αναπαραστάσεις του Μακρόκοσμου
Λίγα λόγια για τα προσωπικά δεδομένα
«Παιδιά με Σωματικές Αναπηρίες & Δυσκολίες Προσαρμογής»
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Κατανοώντας τους φίλους Carol Grey The sixth sense II
ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΤΑΞΗ Διερεύνηση με συζήτηση
Δομή Παρουσίασης Γνωριμία με το βιβλίο Γεωγραφίας Α’ Γυμνασίου
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ H Ε1 τάξη του 2ου Δημοτικού σχολείου (Στρούμπειο) σας προσκαλεί σε ημερίδα με θέμα: «Ανάλαβε δράση για ένα καλύτερο Διαδίκτυο, Σύνδεση με.
Καλώς ορίσατε! Σχολική χρονιά [Εισαγωγή έτους] Όνομα σχολείου
Μαθητικο ςυνεδριο-καλες πρακτικες πληροφορικης
Συνέντευξη σε εκπαιδευτικούς για ΑΠ
1ο Νηπιαγωγείο Πατρών
33ο Νηπιαγωγείο Πατρών
Μεταγράφημα παρουσίασης:

 Τα παιδιά της Α΄ Τάξης εξαιρούνται από το πρόγραμμα.  Παρατηρήσαμε ότι τα παιδιά που εισέρχονται για πρώτη χρονιά στο σχολείο χρειάζονται χρόνο για να προσαρμοστούν στο καινούριο περιβάλλον και να μάθουν τους κανόνες του σχολείου.

 Στο τετράδιο εγγράφονται μόνο τα περιστατικά που γίνονται στο διάλλειμα, στις εκδρομές και στις διάφορες εκδηλώσεις.  Παρατηρήσαμε ότι σ΄ αυτές τις δραστηριότητες γίνονται τα πιο συχνά και τα πιο πολλά περιστατικά.

 Τα παιδιά είναι παρόντα την ώρα της εγγραφή τους στο τετράδιο και λαμβάνουν γνώση του τι ακριβώς γράφεται.  Παρατηρήσαμε ότι τα παιδιά αμφισβητούν πολλές φορές τον τρόπο με τον οποίο γίνανε τα περιστατικά.

 Στο τέλος κάθε μήνα τα παιδιά που είναι γραμμένα στο τετράδιο συγκεντρώνονται σε μια αίθουσα και παρακολουθούν διάφορες δράσεις ενσυναίσθησης ή άλλες δράσεις έκφρασης συναισθημάτων. Ακολουθεί συζήτηση με τα παιδιά.  Παρατηρήσαμε ότι αυτές οι δράσεις έχουν καλύτερα αποτελέσματα σε σχέση με άλλες δράσεις που έχουν γίνει.

 Το τετράδιο δεν χρησιμοποιείται ως φόβητρο αλλά ως ενισχυτικό μέσο σωστής συμπεριφοράς και συμμετοχής των παιδιών στο μεγάλο διάλλειμα.  Παρατηρήσαμε ότι πολλές φορές εμείς οι ίδιοι οι εκπαιδευτικοί χρησιμοποιήσαμε το τετράδιο ως πειθαρχικό μέσο, με αποτέλεσμα τα παιδιά να το χρησιμοποιούν στην συνέχεια ως εκβιασμό στα άλλα παιδιά.

 Το υλικό που θα συγκεντρωθεί από τις διάφορες δράσεις (ταινίες, βίντεο, φύλλα εργασίας, εκπαιδευτικό υλικό, κ. ά) θα παρουσιαστεί και σε όλα τα παιδιά, αλλά κατά την διάρκεια άλλων διδακτικών ωρών.  Νομίζουμε ότι όλα τα παιδιά έχουν να αποκομίσουν σημαντικές γνώσεις από αυτές τις δράσεις.

 Διεξαγωγή διαλέξεων και συζητήσεων από ειδικούς στο χώρο του σχολείου με την συμμετοχή εκπαιδευτικών και γονέων.  Παρατηρήσαμε ότι οι γονείς ζητάνε την γνώμη των εκπαιδευτικών, για διάφορα προβλήματα που αντιμετωπίζουν σχετικά με τα παιδιά τους. Σίγουρα οι γνώσεις των πιο ειδικών θα ωφελήσουν και εμάς και εσάς.

 Καταγραφή στατιστικών στοιχείων.  Νομίζουμε ότι η συγκέντρωση στοιχείων (Τετράδιο περιστατικών, εμπειρική καταγραφή, ερωτηματολόγια)θα μας βοηθήσει να κάνουμε το πρόγραμμα καλύτερο από χρονιά σε χρονιά.

 Σύνδεση με το παρατηρητήριο.  Σύνδεση με άλλα προγράμματα που γίνονται στις τάξεις( Διαχείριση Θυμού-ΣΤ΄, Φοράω τα παπούτσια σου Α΄, Τα δικαιώματα του παιδιού-Δ΄, Διαφορετικοί αλλά φίλοι- Β2, κ.ά).  Νομίζουμε ότι η σύνδεση με διάφορους φορείς και με την συμμετοχή όλων των εκπαιδευτικών (ολιστική προσέγγιση) θα κάνει το πρόγραμμα πιο αποτελεσματικό.

 Σκοπός μας είναι: Η δημιουργία ενός όσο το δυνατόν ασφαλούς σχολείου.  Γι αυτό η συμμετοχή σας κρίνεται απαραίτητη.