"Πορεία και Προοπτικές του Ελληνικού Ελαιολάδου στη Διεθνή Αγορά" Γρηγόρης Αντωνιάδης Πρόεδρος Δ/Σ ΣΕΒΙΤΕΛ Ημερίδα ΥΠΕΞ-ΥΠΑΑΤ, 16/9/2008.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Παρουσίαση στην ΕΧΑΕ 18 Νοεμβρίου 2013
Advertisements

Σκοπός - Δράσεις του Έργου Α.Η ποσοτική και ποιοτική διερεύνηση της κατάστασης των γυναικών ερευνητριών που πασχολούνται στον Δημόσιο Τομέα Β.Η αποτύπωση.
16/09/2008ΥΠΕΞ ΗΜΕΡΙΔΑ: ΑΓΡΟΤΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΑΙΧΜΗΣ 1 Η ΠΡΑΣΙΝΗ ΓΕΩΡΓΙΑ Β. Παΐσιος Πρόεδρος ΕΕΠΕΣ.
Συνεισφορά στις ελληνικές εξαγωγές ανά περιφέρεια Διάστημα: Ιαν-Ιούνιος 2012 •70% των ελληνικών εξαγωγών εξακολουθεί να πραγματοποιείται από τις περιφέρειες.
ΗΜΕΡΙΔΑ «Αγροτική Επιχειρηματικότητα: Ελληνικά Προϊόντα και Τεχνολογίες Αιχμής» ( ) ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΩΝ & ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΤΡΟΦΙΜΩΝ.
H πρωτοβουλία Greek Building Materials & Greek Building Services Παναγιώτης Δρόσος Διευθύνων Σύμβουλος Αθήνα, 29 Ιουνίου 2007.
ΔΡΑΣΕΙΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑΣ
Παρουσίαση ΚΥΠΡΙΑΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ 31 Ιανουαρίου 2012.
Η προστιθέμενη αξία των Ιδρυμάτων μέσω της παροχής εξ αποστάσεως εκπαίδευσης Κυριακή Μπαλτά.
ΕΘΝΙΚΗΣ ΔΙΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΜΕΛΙΟΥ ΚΑΙ ΛΟΙΠΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΚΥΨΕΛΗΣ
ΑΔΥΝΑΜΙΕΣ ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΕΝΙΣΧΥΣΗΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΕΞΑΓΩΓΩΝ
Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης
ΣΑΠΟΥΝΙ με οικονομικούς όρους. Στέλλα Δουνιά Θωμαΐ Κελεπερτζη
Θεσσαλονίκη, 21/12/2009 Σύνδεσμος Εξαγωγέων Βορείου Ελλάδος Η σημασία και ο Ρόλος των ΤΠΕ στην εξωστρέφεια της ελληνικής οικονομίας Βασίλης Θωμαΐδης Πρόεδρος.
Η χρησιμότητα της καινοτομίας στην εκπαίδευση και την εξωστρέφεια
ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΗ Κ.Ο.Α. ΟΙΝΟΥ Ευαγγελία Κούρεντα Γεωπόνος
Μικροδιδασκαλία: Παρουσίαση Επιχειρηματικού Σχεδίου με τίτλο:……
ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΕΞΑΓΩΓΕΩΝ ΚΡΗΤΗΣ1 Περιφερειακό Marketing Μοντέλο Περιφέρειας Κρήτης. Εξαγωγική ομπρέλα προϊόντων ελαιόλαδου.
ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ: η εταιρική υπευθυνότητα μακροχρόνια επένδυση
ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ Διεύθυνση Στρατηγικής και Οικονομικής Ανάλυσης ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ Διεύθυνση Στρατηγικής και Οικονομικής Ανάλυσης Ιούλιος 2012 Παύλος Μυλωνάς.
12 Οκτωβρίου 2009 «Η πορεία της βιομηχανίας προς το 2020 Περιφερειακή Ανάπτυξη – Καινοτομία - Εξωστρέφεια»
Νέες τάσεις της διεθνούς αγοράς Ελληνικά αγροτικά προϊόντα Προϋποθέσεις ανάδειξης σε ισχυρό εξαγωγικό «όπλο» ΥΠΕΞ – Δράσεις Οικονομικής Διπλωματίας: Υποστήριξη.
Δεκέμβριος 2006 Ειδική Υπηρεσία Στρατηγικής, Σχεδιασμού και Αξιολόγησης Αναπτυξιακών Προγραμμάτων Μονάδα Οργάνωσης & Διαχείρισης ΚΠΣ Α.Ε. ΠΕΔΙΑ ΑΙΤΗΣΗΣ.
YOUR LOGO ΤΜΗΜΑ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟΣΠΟΥΔΩΝ Θ. Στεφανίδου – Τιβερίου Καθηγήτρια Κλασικής Αρχαιολογίας.
ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΕΞΑΓΩΓΙΜΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ
Α ΝΑΚΥΚΛΩΣΗ Φ ΟΡΗΤΩΝ Η ΛΕΚΤΡΙΚΩΝ Σ ΤΗΛΩΝ. ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΑΦΗΣ Συλλογικό Σύστημα όπου συμμετέχουν όλοι οι εισαγωγείς μπαταριών Συλλογικό Σύστημα όπου συμμετέχουν.
Ενίσχυση του Ανθρώπινου Δυναμικού των ΜΜΕ σε Θέματα Εξωστρέφειας.
Πανεπιστήμιο ΜακεδονίαςΕρευνητική Μονάδα Περιφερειακής Ανάπτυξης και Πολιτικής Πανεπιστήμιο ΜακεδονίαςΕρευνητική Μονάδα Περιφερειακής Ανάπτυξης και Πολιτικής.
ΑΡΩΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΑ ΦΥΤΑ
«Θωράκιση της ανταγωνιστικότητας της εξωστρεφούς επιχείρησης στην εποχή της κρίσης Ημερίδα ΣΕΒΕ εις Ξάνθη «Έλεγχος της αγοράς. Προστασία καταναλωτή – προάσπιση.
Ευρωπαική Επιτροπή ΓΔ Επιχειρήσεις και Βιομηχανία ΥΠΕΞ, Αθήνα, 20 Ιανουαρίου 2009 Enterprise Europe Network στην υπηρεσία της επιχείρησής σας Γιάννης Τσιλιμπάρης.
Α. Πορεία δράσης μαρμάρου Β. Επόμενες Προγραμματισμένες ενέργειες δράσης. Γ. Συνοπτική Ενημέρωση για την Πρόσκληση Προγράμματος Ανταγωνιστικότητα.
18η ΕΙΔΙΚΗ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
* Γεγονός πολύ δύσκολο να εξηγηθεί με δεδομένο ότι το μεγαλύτερο βάρος των εξαγωγών,αφορά την ΦΕΤΑ για την οποία από το 2007 έχουμε κατοχυρώσει την αποκλειστικότητα,
Τυρί-Φέτα Η φέτα και γενικότερα το τυρί είναι ένα πολύ διαδεδομένο προϊόν στην χώρα μας και μαζί με το ελαιόλαδο αποτελούν βασικά προϊόντα της διατροφής.
Στρατηγική Ανάπτυξης του Ελληνικού Τουρισμού
«Παράγω & Εξάγω: το νέο οικονομικό μοντέλο ανάπτυξης της Ηπείρου» 03/03/12 Δημήτρης Λακασάς Πρόεδρος ΣΕΒΕ.
Ενότητα Α1 Προσανατολισμός της Αναπτυξιακής Πορείας του Ελληνικού Τουρισμού Εισηγητές: κ. Γ. Δρακόπουλος, Γενικός Διευθυντής ΣΕΤΕ κ. Α. Ικκος, Διευθύνων.
Διακρατικές Συνεργασίες της ΓΓΕΤ Τμήμα Διακρατικών Σχέσεων, Δ/νση Διεθνούς Ε&Τ Συνεργασίας ΓΓΕΤ.
Σύντομη Παρουσίαση Προγράμματος «Ενίσχυση της εξωστρέφειας των Αθηναϊκών Επιχειρήσεων» Δικαιούχος: Ελληνικός Οργανισμός Εξωτερικού Εμπορίου – ΟΠΕ Α.Ε.
ΑΙΘΑΛΟΜΙΧΛΗ (ΑΕΡΙΟΣ ΡΥΠΟΣ CO) 4 ΠΗΓΗ: ΕΘΝΟΣ,
ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ Νόμος 2939/ ΦΕΚ 179Α / “Συσκευασίες και Εναλλακτική Διαχείριση Συσκευασιών και Άλλων Προϊόντων” ΠΔ 82 ΦΕΚ 64Α / “Μέτρα,
ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ - ΣΤΗΡΙΞΗ ΑΝΕΡΓΩΝ στο Ν. ΑΧΑΪΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ Παρουσίαση της Πράξης Ενημέρωση των δυνητικών ωφελούμενων και της τοπικής κοινωνίας.
Ύφεση και εξαγωγική δραστηριότητα ανά περιφέρεια.
Ε.Π. ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ & ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Προγράμματα Εκσυγχρονισμού των Επιχειρήσεων 24 Ιουνίου 2009.
+14 Σεπτέμβριο 2014 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 να +20 Δείκτης 0 να -20 Δείκτης < -20 Συνολικά της ΕΕ: +1 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 να +20 Δείκτης 0 να -20 Δείκτης.
Ενότητα Α1 Προσανατολισμός της Αναπτυξιακής Πορείας του Ελληνικού Τουρισμού Εισηγητές Γ. Δρακόπουλος, Γενικός Διευθυντής ΣΕΤΕ Α. Ίκκος, Διευθύνων Σύμβουλος.
European Commission 1 Μετανάστευση: Αποτελεσματική Πολιτική και Ανοιχτή Κοινωνία ΟΜΙΛΙΑ ΤΗΣ ΑΝΔΡΟΥΛΛΑΣ ΚΑΜΙΝΑΡΑ ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΤΗΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑΣ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ.
Η Πύλη για τις Λαϊκές Βιβλιοθήκες Αθήνα 21Μαρτίου 2005 Ημερίδα για τις Λαϊκές Βιβλιοθήκες Βιβλιοθήκες και Κοινωνία της Πληροφορίας Πλήθος πληροφοριών (επιλογή.
Η αγορά των βιολογικών προϊόντων Προοπτικές και απαιτήσεις ΑΘΗΝΑ Σεπτέμβριος 2008 ΑΘΗΝΑ Σεπτέμβριος 2008 Σπύρος Σγούρος Πρόεδρος-Γεν. Διευθυντής.
ΑΘΗΝΑ 8 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2005 ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΚΠΣ η ΕΠΙΤΡΟΠΗ.
ΠΡΟΤΑΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΤΟΜΕΑ ΕΡΕΥΝΑΣ, ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΕ.
1 Προϋπολογισμός 2007 Δεκέμβριος Ποια είναι τα κριτήρια αξιολόγησης του Κρατικού προϋπολογισμού ; Ο προϋπολογισμός του 2007, όπως και κάθε προϋπολογισμός,
Αγροτική Επιχειρηματικότητα: Ελληνικά Προϊόντα & Τεχνολογίες Αιχμής «Οι Επιδόσεις του Ελληνικού Αγροτικού Τομέα » Βασίλειος Θωμαΐδης Πρόεδρος.
Ε.Π. ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΟΙΝΟΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΣΤΗΡΙΞΗΣ ΑΞΟΝΑΣ 4 / ΜΕΤΡΟ 4.1 / ΔΡΑΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ: “ΠΡΑΞΕ” (ΤΕΧΝΟΒΛΑΣΤΟΙ) - Α ΦΑΣΗ Ανάπτυξη Εξειδικευμένων.
Βίκυ Σμπαρούνη Accounting & Taxation Manager ΕΒΕΑ - 14/04/2010
1 Οικοδεσπότης φορέας της Παγκόσμιας Εβδομάδας Επιχειρηματικότητας για την Ελλάδα. Εθνικό μέλος της Πανευρωπαϊκής Συνομοσπονδίας Νέων Επιχειρηματιών. ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ.
Money Show 2009 «Ανάπτυξη Δικτύου Επιχειρηματικής συνεργασίας μεταξύ των Ελλήνων ανά τον κόσμο, με την συνεργασία ΣΕΒΕ - ΣΑΕ» Βασίλης Θωμαΐδης Πρόεδρος.
ΧΡΗΜΑΤΟ-ΠΙΣΤΩΤΙΚΗ ΚΡΙΣΗ 2008 – 2009 ΚΑΙ ΟΙ ΤΡΟΠΟΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ ΤΗΣ
Η ΕΠΟΧΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΚΑΙ Η ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΤΗΣ ΔΙΑΣΤΑΣΗ 12 ο ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΤΗΣ EUROPEAN REGIONAL SCIENCE ASSOCIATION.
Δρ. Ιωάννης Ε. Χανιωτάκης
Προώθηση οίνων σε αγορές τρίτων χωρών Αμαλία Παπαγιαννοπούλου
Στρατηγική Ανάπτυξης του Ελληνικού Τουρισμού
Ημερίδα ΕΕΣΥΜ – ΕΒΕΑ - ΟΦΑΕ Προς Μια Εθνική Στρατηγική Μεταφορών
Συνάντηση ΠΑΣΕΓΕΣ – ΕΑΣ Θεσ/νικη
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ Καταγραφής Ενδιαφέροντος των Επιχειρήσεων – Μελών του ΕΒΕΘ για τις Αγορές του Εξωτερικού.
Η ΑΓΟΡΑ ΕΛΑΙΟΛΑΔΟΥ ΚΑΙ ΓΑΛΑΚΤΟΚΟΜΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΣΤΟ ΒΕΛΓΙΟ Αναστασιος Παπαθωμάς Σύμβουλος ΟΕΥ Α’, Βρυξέλλες ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ.
Οι Ελληνικές Εξαγωγές Τροφίμων και Ποτών – Ο Ρόλος του ΣΕΒΕ
Στρατηγική Ανάπτυξης του Ελληνικού Τουρισμού
Μεταγράφημα παρουσίασης:

"Πορεία και Προοπτικές του Ελληνικού Ελαιολάδου στη Διεθνή Αγορά" Γρηγόρης Αντωνιάδης Πρόεδρος Δ/Σ ΣΕΒΙΤΕΛ Ημερίδα ΥΠΕΞ-ΥΠΑΑΤ, 16/9/2008

Συνολικά μεγέθη ελαιόδενδρα σε παραδοσιακούς & σύγχρονους ελαιώνες τόνοι παραγόμενου προϊόντος οικογένειες σχέση εισοδήματος με το προϊόν ελαιοτριβεία 20 κιλά κατανάλωση ελαιολάδου κατά άτομο

Η χώρα μας κατέχει την 3 η θέση παγκοσμίως στην παραγωγή ελαιολάδου καλύπτει το 16% της παγκόσμιας παραγωγής το 80% της ελληνικής παραγωγής ανήκει στην ποιοτική κατηγορία του εξαιρετικού παρθένου ελαιολάδου

τόνοι παραγωγής ελαιολάδου τόνοι εγχώρια κατανάλωση τόνοι πρέπει να απορροφηθούν από την διεθνή αγορά

Εξαγωγές Ελαιολάδου 1. Διάρθρωση χύμα / τυποποιημένου

2. Τυποποιημένο Διάρθρωση ανά προορισμό (Ε.Ε/Τρίτες Χώρες )

3. Μερίδιο Αγοράς Ελληνικού Τυποποιημένου Ελαιολάδου στην Παγκόσμια Αγορά

Απουσία Ελληνικού Ελαιολάδου από την Διεθνή Αγορά. Γιατί ? 1.Απουσία Εθνικής Πολιτικής Εξωστρέφειας του Κλάδου για μακρό χρονικό διάστημα 2. Σκληρός Ανταγωνισμός στο «ράφι» της διεθνούς αγοράς με τιμές α΄ ύλης 15% μεγαλύτερες από αυτές των άλλων χωρών 3. Κυριαρχία του χύμα επί του τυποποιημένου τόσο στις εξαγωγές (βυτία) όσο & στην εσωτερική αγορά (17κιλο ανώνυμο) 4. Απαγόρευση αξιοποίησης κοινοτικών μηχανισμών όπως π.χ. το καθεστώτος της «ενεργητικής τελειοποίησης»

Aποτέλεσμα Αδυναμία οικονομικής αξιοποίησης του ποιοτικού μας πλεονεκτήματος

Ενέργειες Προβολής & Προώθησης του Ελληνικού Ελαιολάδου Προωθητικές ενέργειες του ΟΠΕ για το ελαιόλαδο, στις αγορές των ΗΠΑ, Καναδά. 1998, 2000 & 2002 Διαφημιστικές Καμπάνιες του ΣΕΒΙΤΕΛ για την προώθηση στην Ελληνική αγορά από τα ίδια κεφάλαια του Συνδέσμου 11/2003 – 10/2004 Για 1η φορά σε Ευρωπαϊκό Επίπεδο: Υλοποίηση Προγράμματος Ενημέρωσης & Προώθησης του Ελαιολάδου στην Ελληνική Αγορά, με τη συγχρηματοδότηση ΕΕ, ΥΠΑΑΤ & ΣΕΒΙΤΕΛ & Φορέα Εκτέλεσης τον ΟΠΕ

2005 – ετές Πρόγραμμα Προώθησης Ελαιολάδου στην Ελλάδα και σε 10 ακόμα χώρες της Ε.Ε., με τίτλο «ΚΟΤΙΝΟΣ», με συγχρηματοδότηση Ε.Ε., ΥΠΑΑΤ & ΣΕΒΙΤΕΛ & Φορέα Εκτέλεσης τον ΟΠΕ 2ετές Πρόγραμμα σε Τρίτες εκτός Ε.Ε. Χώρες (ΗΠΑ, ΚΑΝΑΔΑ, ΑΥΣΤΡΑΛΙΑ & ΝΟΡΒΗΓΙΑ), με τίτλο «ΕΛΑΙΑΣ ΓΕΥΣΕΙΣ», με συγχρηματοδότηση Ε.Ε., ΥΑΑΤ & ΣΕΒΙΤΕΛ κ΄ Φορέα Εκτέλεσης τον ΟΠΕ Πρόγραμμα συγχρηματοδοτούμενο από τον ΟΠΕ & τις Εξαγωγικές Επιχειρήσεις Ελαιολάδου για την προώθηση του ελαιολάδου & της Ελληνικής Γαστρονομίας στις αγορές των ΗΠΑ, Καναδά & Αυστραλία Ενέργειες Προβολής & Προώθησης του Ελληνικού Ελαιολάδου

Τριετές Πρόγραμμα Προώθησης Ελαιολάδου με τίτλο “Wonderful Olive Oil” με δράσεις σε 5 αγορές εκτός Ε.Ε., τις ΗΠΑ, Νορβηγία, Αυστραλία, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα και Ελβετία. Τριετές Πρόγραμμα Προώθησης Ελαιολάδου με τίτλο “KOTINOS II” με ενέργειες ενημέρωσης και προώθησης ελαιολάδου στην Εσωτερική Αγορά της Ε.Ε. σε έξι αγορές – στόχους : Kύπρο, Σουηδία, Αυστρία, Αγγλία, Γερμανία και Ελλάδα Συγχρηματοδοτούμενο από τον ΟΠΕ & τις Εξαγωγικές Επιχειρήσεις Πρόγραμμα Προώθησης του Ελαιολάδου & της Ελληνικής Γαστρονομίας στην αγορά της Κίνας Ενέργειες Προβολής & Προώθησης του Ελληνικού Ελαιολάδου

Ο ΣΕΒΙΤΕΛ επιβεβαιώνει, την απόφαση των επιχειρήσεων του κλάδου μας να συμμετάσχουμε ενεργά στην προσπάθεια αναβάθμισης του Ελληνικού ελαιολάδου στις χώρες του εξωτερικού