ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Γεωργία Αναστασίου Γ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΔΑΛΙΟΥ
Advertisements

Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
Λέξεις-σημεια κλειδιά της παρουσίασης για τη Διαδικτυακή πύλη Συμβουλευτικής και επαγγελματικού προσανατολισμού των εφήβων του ΕΟΠΠΕΠ.
Γιώργος Γιαλλουρίδης, Παναγιώτης Χριστοδούλου Λεμεσός 2006
ΤΑΞΗ Α’ Παιχνίδια που ταξιδεύουν Ανάπτυξη Γραπτού Λόγου
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΔΕΙΓΜΑΤΙΚΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
Εργαστήριο : «Αξιοποίηση ή Ολοκληρωμένη Διαχείριση του Χώρου του Παλαιού Εργοστασίου Λιπασμάτων (μέθοδος Ιστοριογραμμής)» Σεμινάριο του Δικτύου : «Τα Λιμάνια.
Πολλαπλασιαστική συσχέτιση •Δύο ή περισσότερες ιδιότητες μπορούν να επιδρούν «πολλαπλασιαστικά» σε μια τρίτη. •Στην περίπτωση αυτή έχουμε δυο ανεξάρτητες.
Διαγωνισμός Saferinternet ο Πανευρωπαϊκό βραβείο 1ο Πανελλήνιο Βραβείο ηλικιακή ομάδα Διαγωνισμός Saferinternet ο Πανευρωπαϊκό βραβείο.
1 ΠΟΛΥΜΕΣΑ ΚΑΙ ΔΙΚΤΥΑ Μάθημα 1 ο : Μέσα και πολυμέσα Εισηγήτρια:Αναστασία Κατρανίδου.
Η ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧ. ΕΤΟΣ
Γνωριμία με τον Ηλεκτρονικό Υπολογιστή
Πρόγραμμα Παρουσιάσεων
Αναζήτηση στο διαδίκτυο Για να μπούμε στον κόσμο του διαδικτύου, θα πρέπει να ξέρουμε ποια πόρτα να κτυπήσουμε!
ΑΝΑΔΟΜΗΣΗ ΕΝΟΤΗΤΑΣ «ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ ΣΩΜΑΤΩΝ» (Δ’ τάξη)
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΝΟΣ ΝΕΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ ΗΛΙΑΚΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ Παρουσίαση τελικών αποτελεσμάτων ερευνητικού προγράμματος συγχρηματοδοτούμενο από το Ίδρυμα.
ΑΤΟΜΙΚΟΣ ΦΑΚΕΛΟΣ ΜΑΘΗΤΗ – ΦΑΚΕΛΟΣ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΜΑΘΗΤΗ
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
ΠΑΙΔΙ ΚΑΙ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ.
Τρόποι χρήσης του διαδραστικού πίνακα. Μάιος 2014.
4.1 Σχέση μεταξύ φιγούρας και φόντου για τη τελική σύνθεση Να μπορείτε να εκτιμάτε και να σχολιάζετε τη σημασία που έχει η σύνθεση τελικής παρουσίασης.
Πρόγραμμα Kidspiration
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
ΤΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ Kindspiration
Απομακρυσμένη Εκπαίδευση
Επεξεργαστής Παρουσιάσεων λογισμικό Ο Επεξεργαστής παρουσιάσεων είναι και αποτελείται από μια ομάδα από οπτικά εργαλεία που βοηθούν το χρήστη να δημιουργεί.
Χρησιμοποίησέ το ξανά … και ξανά … και ξανά
Αναγνώριση του άρθρου, του ουσιαστικού και του ρήματος
Ελευθερία Κουτρουμάνη Β
Η χρήση των ηλεκτρονικών υπολογιστών στα σχολεία
Σ΄ ένα λεπτό θα εισέλθεις σε ένα μαγικό κόσμο … …θα γίνεις μάρτυρας ενός θαύματος.
ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΟΔΗΓΙΕΣ Ήρθε η σειρά σας να δώσετε οδηγίες στα παιδιά της Β’ τάξης για να φτιάξουν μια κατασκευή. Θα ακολουθήσουμε τα ίδια βήματα με το Βιβλίο.
Πρόγραμμα Σπουδών ΤΠΕ-Τεχνολογίες Πληροφορίας Επικοινωνίας Δ’ τάξης.
Κατασκευάζοντας μια ιστοσελίδα 5 Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΝΑΥΠΛΙΟΥ Υπεύθυνη Δασκάλα: ΜΠΙΛΙΟΥΡΗ ΑΡΓΥΡΗ ΣΤ΄ΤΑΞΗ.
Στο τετράδιό σου, βάλε τις παρακάτω εικόνες σε δύο ομάδες
Σε λίγες στιγμές από τώρα θα μπεις μέσα σ΄ έναν μαγικό κόσμο.
Τα βουνά της Ελλάδας Κάνε κλικ επάνω στα καφέ τρίγωνα. Όταν βρεις ποια βουνά είναι κάνε κλικ στο κουμπί επόμενο για να μεταβείς στην επόμενη διαφάνεια.
1Διαδικασίες με παραμέτρους Άσκηση 1 Κάνε κλικ να δεις τη λύση.
Εννοιολογική Χαρτογράφηση
Κοκκίνου Ελένη – Παπαχρήστου Μαίρη
E2 Τάξη Τίτλος προγράμματος: «Ασφάλεια στο διαδίκτυο»
Σκηνή από ρολό χαρτί Χάρτινες επίπεδες κούκλες
Περιφερειακό Δημοτικό Σχολείο Μουταγιάκας 3ο Συνέδριο Ελληνικών Α΄ τάξης Ενότητα 7: Καράβια Μάθημα: Ένα γράμμα για την Ιωάννα Παρουσίαση από τις δασκάλες:
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗΣ ΑΤΖΕΝΤΑΣ Τι είναι η προσωπική ατζέντα; Που μπορεί να χρησιμεύσει στον χώρο εργασίας;
Εργαστήριο με θέμα: Η χαρτογράφηση εννοιών ως εκπαιδευτικό εργαλείο στο πλαίσιο της Π.Ε/ Ε.Α.Α.
Περίμετρος- Εμβαδόν: Διάκριση με τη χρήση ψηφιακού γεωπίνακα ( Μαθηματικά Δ΄ τάξης, Ενότητα 33 «Υπολογίζω Περιμέτρους κι Εμβαδά»)
Ομάδα Εργασίας Ζωσιμά Ελένη Νικητάκη Παναγιώτα
Πώς να φτιάξω το δικό μου
Μαθαίνω να χρησιμοποιώ με ασφάλεια το διαδίκτυο
ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΟΔΗΓΙΕΣ Ήρθε η σειρά σας να δώσετε οδηγίες στα παιδιά της Β’ τάξης για να φτιάξουν μια κατασκευή. Θα ακολουθήσουμε τα ίδια βήματα με το Βιβλίο.
Ειρήνη Πετράκη Δασκάλα – Πυρήνας ΤΠΕ Μάρτιος, 2011
της επιμορφωτικής συνάντησης
Γεια! Καλώς ήρθες! Πώς σε λένε;
(ΔΑΣΚΑΛΑ – ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΣΧ.Τ.)
«Τα ψηφιακά εργαλεία στη διδακτική πράξη»
Σας ευχόμαστε καλές γιορτές!
ΦΤΙΑΞΕ τον δικό σου βοηθό ενάντια στις ψείρες
Το παιχνίδι παίζεται με πανό Από 2 παιδιά
Σημείωση: Μπορείτε να εκτυπώσετε αυτό το πρότυπο για να το χρησιμοποιή σετε ως ημερολόγιο τοίχου. Μπορείτε επίσης να αντιγράψετε τη διαφάνεια.
DataStudio ένα πρόγραμμα
Γεια σου!!!! Είμαι η χελώνα Καρέτα – Καρέτα!
Με την έναρξη της σχολικής χρονιάς θα πρέπει να υποβάλλεται Ηλεκτρονικά το Ωρολόγιο Πρόγραμμα των Εκπαιδευτικών του Σχεδιασμού.
Δραστηριότητες και μικροσενάρια
Περιβάλλον εργασίας του διαδραστικού πίνακα
Τα βουνά της Ελλάδας Κάνε κλικ επάνω στα καφέ τρίγωνα. Όταν βρεις ποια βουνά είναι κάνε κλικ στο κουμπί επόμενο για να μεταβείς στην επόμενη διαφάνεια.
B' ΤΑΞΗ ΑΡΧΕΙΑ ΦΑΚΕΛΟΙ Αρχεία - Φάκελοι 8/12/2018 B' ΤΑΞΗ ΑΡΧΕΙΑ ΦΑΚΕΛΟΙ.
Τίτλος εκπαιδευτικής παρουσίασης
Δεν μπορείς να βασίσεις τη φήμη σου σε αυτό που σκοπεύεις να κάνεις.
Ένα κουίζ για την ασφάλεια στον ψηφιακό κόσμο
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟΝ ΨΗΦΙΑΚΟ ΚΟΣΜΟ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΓΝΩΡΙΖΩ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΚΑΙ ΥΛΙΚΑ Από Ειρήνη Πετράκη και Παναγιώτη Θεοδώρου Σύμβουλοι – Συντονιστές Σχεδιασμού και Τεχνολογίας 2004

Γνώρισε τα εργαλεία και τα υλικά του Σχεδιασμού καιΤεχνολογίας αξιοποιώντας την παρουσίαση αυτή στον υπολογιστή της τάξης σου ή κάνοντας εκτύπωση των διαφανειών ως φυλλάδια.

Ονόμασε τα εργαλεία που βλέπεις κάθε φορά που κάνεις «κλικ»

Μάντεψε τα 3 εργαλεία… Τρυπά… Συνδέει… Παίζει με «κουμπιά»! Κόβει… Χαράζει… Πληγώνει! Στερεώνει.. Γωνιάζει… Βοηθάει…

Κάνε συλλογή από εικόνες εργαλείων που ΚΟΒΟΥΝ Κάνε συλλογή από εικόνες εργαλείων που ΚΟΒΟΥΝ! (Χρησιμοποίησε τις εικόνες στο φάκελο «ΕΡΓΑΛΕΙΑ» ή εικόνες από το διαδίκτυο…)

Κάνε συλλογή από εικόνες εργαλείων που ΣΥΝΔΕΟΥΝ Κάνε συλλογή από εικόνες εργαλείων που ΣΥΝΔΕΟΥΝ! (Χρησιμοποίησε τις εικόνες στο φάκελο «ΕΡΓΑΛΕΙΑ» ή εικόνες από το διαδίκτυο…)

Κάνε συλλογή από εικόνες εργαλείων που ΤΡΥΠΟΥΝ Κάνε συλλογή από εικόνες εργαλείων που ΤΡΥΠΟΥΝ! (Χρησιμοποίησε τις εικόνες στο φάκελο «ΕΡΓΑΛΕΙΑ» ή εικόνες από το διαδίκτυο…)

Ανάφερε μερικά εργαλεία από το εργαστήριο Σχεδιασμού και Τεχνολογίας και γράψε τα στην ανάλογη στήλη με βάση τη χρήση τους !

Συμπλήρωσε με εικόνα ή λέξεις… ΚΟΒΩ ΕΝΩΝΩ ΤΡΥΠΩ ΧΑΡΤΙ ΞΥΛΟ ΠΛΑΣΤΙΚΟ

ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΥΛΙΚΑ Χαρτόνι Γόμα PVA Διπλόκαρφα Διακοσμητικά υλικά Για να φτιάξεις μια χάρτινη φιγούρα με κινούμενα μέρη θα χρειαστείς κάποια υλικά και εργαλεία. Σκέψου και μάντεψε μερικά. Μετά κάνε «κλικ» στην ανάλογη στήλη … ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΥΛΙΚΑ Χαρτόνι Γόμα PVA Διπλόκαρφα Διακοσμητικά υλικά

…………………………………………………………….. ……………………………………………………………. Κάνε μερικές δικές σου εισηγήσεις για την ασφαλή οργάνωση και φύλαξη των εργαλείων και των υλικών στην τάξη! …………………………………………………………….. ……………………………………………………………. …………………………………………………………… …………………………………………………………..

ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ ΚΑΝΟΝΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΜΑΣ! ……………………………………………………… …………………………………………………….. …………………………………………………….