ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΣΕΩΝ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ
Advertisements

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ» ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2011.
Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΩΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΣ ΒΕΛΤΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΗΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ANIMUS A.E Πάρις.
ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
I.I.E.K DATA Τμήμα: Μαγειρικής Τέχνης Μάθημα: Στοιχεία Κοστολόγησης
Η ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΤΟΔΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΩΝ ΟΤΑ Θάνος Κριεμάδης, Ph.D., M.B.A., M.A. Αν. Καθηγητής.
Το Μίγμα Μάρκετινγκ Κ. Αλεξανδρής.
ΗΜΕΡΙΔΕΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΝΕΟΕΚΛΕΓΕΝΤΩΝ ΑΙΡΕΤΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΙ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΔΗΜΩΝ ΕΙΣΗΓΗΤΉΣ Η. Λίτσος, Μηχανικός Παραγωγής, στέλεχος Ε.Ε.Τ.Α.Α.
Καλησπέρα σας! Ως συνέχεια της ενότητας που αφορά στα συστήματα διασφάλισης της ποιότητας σε ΑΕΙ, θα σας παρουσιάσω την εμπειρία της ΒΚΠ του ΠαΜακ να κατανοήσει.
ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ
Στοιχεία Διοίκησης Επιχειρήσεων
ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΠΟΡΩΝ
Τμήμα Χρηματοοικονομικής & Τραπεζικής Διοικητικής
MANAGEMENT Εναρμόνιση Πόρων Προς Επίτευξη Στόχων.
Προγραμματισμός Ανθρώπίνου Δυναμικού
Εισαγωγικές Έννοιες του Μάνατζμεντ
ΠΙΝΑΚΑΣ ΙΣΟΡΡΟΠΗΜΕΝΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ (BALANCED SCORECARD)
ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΔΕΣΜΕΥΣΕΩΝ
Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού (ΙΙ)
ΟΙ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΩΝ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ
Εθνικόν και Καποδιστριακόν Πανεπιστήμιον Αθηνών Μάθημα «Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων» Παρασκευή 12 Μαρτίου Στοιχεία Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Λουκάς Τσιρώνης1 ΕΙΣΑΓΩΓΗ (1) Διοίκηση είναι η συστηματοποίηση της συλλογικής προσπάθειας μέσω της οποίας στοχεύουμε στην ικανοποίηση των στόχων που έχουν.
1ος ΚΥΚΛΟΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ
ΟΡΓΑΝΩΣΗ & ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Διοικητικές μεταρρυθμίσεις και οικονομική αποτελεσματικότητα στον τομέα της Υγείας Γιάννη Υφαντόπουλου Καθηγητή Πανεπιστημίου Αθηνών ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ.
Μάνατζμεντ και Μάρκετινγκ Αθλητικών και Αναψυχικών Διοργανώσεων (Events) Κ. Αλεξανδρής.
Παρασκευή 19 Μαρτίου 2010 Εθνικόν και Καποδιστριακόν Πανεπιστήμιον Αθηνών Μάθημα «Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων» 1 Στοιχεία Διοίκησης Επιχειρήσεων.
«ΤΟΠΙΚΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ»
Στρατηγικοί στόχοι του Δικτύου Μακροχρόνιας Φροντίδας. Tο κεντρικό ζητούμενο ενός συστήματος διοίκησης και διαχείρισης των υπηρεσιών Μακροχρόνιας Φροντίδας.
Η λειτουργία της Οργάνωσης
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΠΟΡΩΝ
Εισαγωγή Στη Διοίκηση Αθλητικών Εγκαταστάσεων Διοίκηση Αθλητικών Εγκαταστάσεων.
Εκτίμηση της Απόδοσης των Οργανισμών Αθλητικής Αναψυχής
Διοίκηση Ανθρώπινων πόρων
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΟ ΜΕΡΟΣ Δ΄ ΕΞΑΜΗΝΟ ΠΑΙΝΕΣΗΣ ΝΙΚΟΣ Εργαστηριακός Συνεργάτης ΤΕΙ Αθήνας MSc Ιατρική Σχολή Παν. Αθηνών ΑΝΑΛΥΣΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ N126
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ & ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ: Η ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΠΡΟΚΛΗΣΗ Δρ. Παρασκευή Χατζηπαναγιώτου Επίκουρη Καθηγήτρια Τμήμα Επιστημών της.
Αρχές Διοίκησης Επιχειρήσεων Νάνσυ Μπουραντά Αγρίνιο, 2016 Πανεπιστήμιο Πατρών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Αγροτικών Προϊόντων & Τροφίμων.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΣΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Η διοίκηση επισιτιστικών επιχειρήσεων ή η διεύθυνση επισιτιστικών τμη­μάτων μιας ξενοδοχειακής επιχείρησης ασχολείται.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΕΝΤΡΟΥ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑ 6 Ο.
“Εκπαίδευση, Σημασία, Στόχοι και Αρμοδιότητες της Λειτουργίας της Διοίκησης Ανθρωπίνων Πόρων”
ΟΙ ΒΑΣΙΚΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ ΤΟΥ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ ΛΑΙΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ - ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΤΕΦΑΑ ΔΠΘ.
Διοικητικές μεταρρυθμίσεις και οικονομική αποτελεσματικότητα στον τομέα της Υγείας Γιάννη Υφαντόπουλου Καθηγητή Πανεπιστημίου Αθηνών.
Νέοι Οργανισμοί Υπουργείων. Στόχοι Αναδιοργάνωσης Η αποτελεσματικότερη λειτουργία της Κεντρικής Διοίκησης λαμβάνοντας υπόψη τους περιορισμένους δημόσιους.
Δημόσιος Vs Ιδιωτικός Τομέας Διαφορές - Ομοιότητες.
Πρόγραμμα Εταιρικής Ταυτότητας Διάλεξη 2. Στελέχη που ασχολούνται… Μικρομεσαίες επιχειρήσεις ▫ Ομάδα από 4-6 άτομα διαφόρων τμημάτων και ένα ανώτατο στέλεχος.
► Karew Ure. The Psychology of Manufacturer (1835) ► Kίνημα βελτίωσης των συνθηκών ζωής στα εργοστάσια (στελέχη πρόνοιας) (welfare officers). Kύριος σκοπός.
Σύστημα ικανοποίησης χρηστών και εκτίμησης αναγκών: Στόχος να αξιολογήσουμε τον βαθμό ικανοποίησης του ασθενή και να εντοπίσουμε τις πιθανές μελλοντικές.
Γεωργία Κωνσταντίνου, Διευθύντρια Προγραμμάτων Επιχειρηματικότητας
«Οι αντικειμενικοί σκοποί της Ολικής Ποιότητας στον Τουρισμό»
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 11
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΙΔΡΥΣΗΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥ ΥΓΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ
Επιχειρηματικός Σχεδιασμός
Λειτουργίες διοίκησης
Η επιστήμη της Διοίκησης
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ
ΟΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΤΗΣ NESTLΕ ΣΤΗ ΒΟΡΕΙΑ ΕΛΛΑΔΑ
Κοστολόγηση Αθλητικών Υπηρεσιών
Οργάνωση & Διοίκηση Αθλητισμού
Ημέρα Καριέρας Λάρισα, 25 Απριλίου 2012
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΟΥ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ
Τμήμα Διαχείρισης Ποιότητας
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΟΥ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡIΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Σχεδιασμός Προγραμματισμός στις Υπηρεσίες Υγείας
ΚΕΝΤΡΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΙΚΑ-ΕΤΑΜ
Αξιολόγηση της επίδοσης ενός οργανισμού σε θέματα ασφάλειας
Οι Λειτουργίες του HRM Ερατώ Παρασχάκη
Λειτουργίες διοίκησης
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΣΕΩΝ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΛΕΓΧΟΣ

Βασικές έννοιες (Ι) Μάνατζμεντ είναι ο σχεδιασμός, η οργάνωση, η καθοδήγηση και ο έλεγχος των πόρων και του ανθρώπινου δυναμικού, με τέτοιο τρόπο, ώστε να επιτευχθούν οι στόχοι του οργανισμού με όσο το δυνατόν πιο αποδοτικό και αποτελεσματικό τρόπο. Αποτελεσματικότητα: επίτευξη στόχων (π.χ. πληρότητα 100% σε κάποια περίοδο) Αποδοτικότητα: ορθή χρήση πόρων ώστε να επιτευχθούν οι στόχοι με το λιγότερο δυνατό κόστος. (π.χ. αύξηση των κερδών κατά 20% με καλύτερη διαχείριση πόρων)

Βασικές έννοιες (ΙΙ) Μάνατζερ είναι κάθε στέλεχος που ασκεί διοικητική λειτουργία, ανεξάρτητα από το ιεραρχικό επίπεδο. Επίπεδα μάνατζερ: Ανώτατου επιπέδου/κορυφής Μεσαίου επιπέδου Πρώτης γραμμής/κατώτερο επίπεδο Γνώσεις και Δεξιότητες των μάνατζερ: Στρατηγικές Καθοδήγησης ανθρώπινου δυναμικού/διαπροσωπικές Τεχνικές

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ-ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ Επιλογή στόχων Επιλογή στρατηγικών Στρατηγικές ανάπτυξης (επενδύσεις) Στρατηγικές σταθεροποίησης (μείωση εξόδων/σταθερή ποιότητα) Αμυντικές στρατηγικές (μείωση του προϋπολογισμού) Συνδυασμός στρατηγικών Κατανομή αρμοδιοτήτων και μέσων Επικοινωνία /κατανόηση των στόχων/ανάθεση σε στελέχη

ΟΡΓΑΝΩΣΗ (Ι) Η διοίκηση της κατασκήνωσης καθορίζει: Τα τμήματα (ομάδες εργασίας/οργανωτικές μονάδες) Τους ρόλους/καθήκοντα (στελέχωση: σχεδιασμός ανθρώπινου δυναμικού, περιγραφή εργασίας, επιλογή των στελεχών/προσωπικού) Την οργανωτική δομή (διοικητικά επίπεδα/σχέσεις μεταξύ των τμημάτων/επικοινωνία)

ΟΡΓΑΝΩΣΗ (ΙΙ) Μια σύγχρονη κατασκήνωση μπορεί να περιλαμβάνει τα παρακάτω τμήματα: Διοίκησης Γραμματειακής υποστήριξης/υποδοχής Οικονομικών Υγείας Δραστηριοτήτων αναψυχής Τεχνικών έργων/συντήρησης Σίτισης Ασφάλειας Μάρκετινγκ Δημοσίων σχέσεων

Οργανόγραμμα Διεύθυνση Αρχηγός Υπεύθυνος Δημοσίων σχέσεων Τεχνικό Διοίκηση Οικονομικό Υγείας Αναψυχής Τεχνικό Σίτισης Ασφάλειας Μάρκετινγκ Γραμματεία Υποδοχή Προσωπικό Νομικός σύμβ. Συσκέψεις Μητρώο Δελτία….. Προϋπολογισμός Προμήθειες Πληρωμές Εφορία Ασφαλιστικά Εισπράξεις Απολογισμός Αποθήκη Πρόληψη Θεραπεία Πρώτες βοήθειες Αθλητισμός Ψυχαγωγία Διασκέδαση Εκδηλώσεις Παιδικό κέντρο Εγκαταστάσεις Εξοπλισμός Συντήρηση Αποκομιδή Καθαριότητα Εστιατόριο τροφίμων Φύλαξη χώρου Ναυαγοσώστες Πυρασφάλεια Προβολή Χορηγίες Διαφήμιση Αναμνηστικά Εξυπηρέτηση Επισκεπτών

Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού Καθοδήγηση/παρακίνηση/επικοινωνία/χειρισμός των συγκρούσεων/διαχείριση των αλλαγών (ηγεσία) Οι βασικές λειτουργίες ανθρώπινου δυναμικού είναι: Προγραμματισμός του ανθρώπινου δυναμικού Προσέλκυση και επιλογή του προσωπικού Δημιουργία συστημάτων αμοιβών/παροχές Εκπαίδευση και ανάπτυξη του προσωπικού Αξιολόγηση του προσωπικού Συνθήκες εργασίας και ασφάλεια Εργασιακές σχέσεις

ΕΛΕΓΧΟΣ Εκτίμηση της απόδοσης της κατασκήνωσης βάσει συγκεκριμένων δεικτών που έχουν τεθεί και λήψη διορθωτικών μέτρων σε περίπτωση απόκλισης. Παραδείγματα δεικτών: Αύξηση των κατασκηνωτών Επιμήκυνση της κατασκηνωτικής περιόδου Βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών Αύξηση της ικανοποίησης των κατασκηνωτών Αύξηση των παρεχόμενων υπηρεσιών…

Ευχαριστώ για την προσοχή σας