Project Αειφόρο Σχολείο

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
EIE/06/075/SI From January 2007 to March 2009 Ενεργειακά δεδομένα, Συγκριτική Αξιολόγηση και Μέτρα Εξοικονόμησης Ενέργειας για τις Ελληνικές Επιχειρήσεις.
Advertisements

ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΤΩΝ ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΩΝ ΠΗΓΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΣΕ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ
ENEΡΓΕΙΑΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΣΕ ΝΕΑ ΚΑΙ ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΑ ΚΤΙΡΙΑ
ΑΕΙΦΟΡΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΚΑΤΟΙΚΙΑ
ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΚΑΙ ΥΔΡΟΓΟΝΟ (κυψέλες ενέργειας).
ΑΝΟΙΚΤΗ ΗΜΕΡΙΔΑ "Ενεργειακή και Περιβαλλοντική Αναβάθμιση Δημόσιων Χώρων: Καινοτόμες Μέθοδοι και Προοπτικές” Στυλιανός Διαμαντίδης, Γενικός Γραμματέας.
ΚΥΑ «Μέτρα για τη βελτίωση της ενεργειακής απόδοσης και την εξοικονόμηση ενέργειας στο δημόσιο και ευρύτερο δημόσιο τομέα»
Εκπαιδευτικό Πακέτο IUSES Η αποκλειστική ευθύνη για το περιεχόμενο της παρουσίασης βαρύνει τους συγγραφείς. Δεν απηχεί κατ’ ανάγκη τη γνώμη της Ευρωπαϊκής.
Λουκία Τζελέπη - Τμήμα Γ5
ΠΡΑΣΙΝΕΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ ΠΑΛΑΙΑ ΚΑΒΑΛΑ.
Το Πράσινο Σπίτι.
Θεωρητική & Πραγματική Ενεργειακή Συμπεριφορά των Ελληνικών Κατοικιών
Εγκεκριμένο Θεματικό Δίκτυο Π.Ε. του ΥΠ.Ε.Π.Θ. με αρχή λειτουργίας το 2003 Επανέγκριση λειτουργίας Δικτύου το Σκοπός του Δικτύου Το Δίκτυο.
Ιωάννης Χατζηβασιλειάδης, Μηχανολόγος-Ηλεκτρολόγος 1 ΙΕΕΕ-Outstanding Engineer Ιωάννης Χατζηβασιλειάδης, ΕΜΠ 28 Μαίου 2010.
IEE/09/ SHEEP - A Schools' panel for High Energy Efficiency Products Οδηγίες για Μείωση της Κατανάλωσης Ενέργειας.
ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ 2011 – 2012 ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ - Η Πρωτοβάθμια Επιτροπή έχει 28 σχολεία (14 Δημοτικά & 14 νηπιαγωγεία) - Η Δευτεροβάθμια έχει 14 σχολεία (5.
ΠΡΑΣΙΝΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ
Ο ΒΙΟΚΛΙΜΑΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΟΥ ΣΤΑ ΒΙΩΣΙΜΑ ΚΤΗΡΙΑ ΤΗΣ ΕΥΡΥΤΕΡΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΤΗΣ ΑΜΦΙΛΟΧΙΑΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ:
ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΤΩΝ ΓΕΩΘΕΡΜΙΚΩΝ ΑΝΤΛΙΩΝ ΘΕΡΜΟΤΗΤΟΣ ΣΤΑ ΚΤΙΡΙΑ ΧΑΝΙΑ,
ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΚΑ ΚΤΙΡΙΑ
20 ΛΥΚΕΙΟ ΛΑΜΙΑΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ:ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΚΤΙΡΙΩΝ
ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΤΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΟΜΑΔΑ “ FAΒ 5 ” ΜΑΘΙΟΥΜΑΝΩΛΑΚΗΣ ΜΙΧΑΛΗΣ
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΤΟΙΚΙΩΝ ΜΕ ΜΗΔΕΝΙΚΕΣ ΕΚΠΟΜΠΕΣ CO2 ΣΤΗ ΚΡΗΤΗ
Τμήμα Φυσικών Πόρων και Περιβάλλοντος
ΓΕΩΘΕΡΜΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ Τανούσα Δέσποινα Β4.
Α. ΒΙΟΚΛΙΜΑΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
Φωτοβολταϊκά συστήματα Παραδείγματα εφαρμογών ενσωμάτωσης σε κτίρια
ΕΙΔΙΚΗ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΠΡΑΣΙΝΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΛΕΘΕΡΜΑΝΣΗ
Παγγελματικό E Λ ύκειο Μ εγαλόπολης.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΟ Τ.Ε.Ι. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΤΥΠΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΑΡΧΕΙΟΘΕΤΗΣΗ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΣΤΟ ΜΟΥΣΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ
Στα πλαίσια της συμμετοχής σας στην εφαρμογή
Πώς μπορείτε να την καταπολεμήσετε; EUROPEAN COMMISSION FEBRUARY 2009 Κλιματική αλλαγή.
ΤΜΗΜΑ : Β1 ΟΜΑΔΑ : ΑΤΡΟΜΗΤΟΙ
ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΣΤΑ ΚΤΗΡΙΑ
Project Β’ Λυκείου Καταναλώνω Έξυπνα στο σπίτι.
ΓΕΩΘΕΡΜΙΑ Η ΘΕΡΜΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΤΗΣ ΓΗΣ ΩΣ ΛΥΣΗ ΣΤΟ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ΜΑΣ Σχ. Έτος Α΄ ΤΑΞΗ ΤΜΗΜΑ 3.
ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ ΠΗΓΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
Γεωθερμία -Ορισμός Με τον όρο «Γεωθερμία» ορίζεται η εκμετάλλευση της ενέργειας από το εσωτερικό της γης από όπου με τη χρήση μιας γεωθερμικής αντλίας.
Vodafone Ελλάδας Περιβάλλον: Αγγελική Παπαντωνίου, Διευθύντρια Εταιρικών Σχέσεων 19 Οκτωβρίου 2010 Μειώνουμε την αρνητική μας επίδραση Ενισχύουμε τη θετική.
1 Μέγιστη αξιοποίηση χώρων συγκέντρωσης αποβλήτων Μεικτή διαχείριση αποβλήτων - χώροι συγκέντρωσης αποβλήτων (ΧΣΑ)‏
ΘΕΡΜΑΝΣΗ ΣΠΙΤΙΟΥ ΘΕΡΜΟΜΟΝΩΣΗ ΒΙΟΚΛΙΜΑΤΙΣΜΟΣ
ΜαθήματαΏρες 1.Θερμικές Εγκαταστάσεις Ι3Θ+5Ε 2.Θερμάνσεις Ι – Τεχνολογία Καυσίμων3Θ 3.Συστήματα Ελέγχου και Ρύθμισης Κεντρικών Θερμάνσεων2Θ +3Ε 4.Σχέδιο.
Project Ενεργειακή αναβάθμιση κτιρίων Ομάδα 3: κατάταξη κτιρίων
 Στο σχολείο μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε την βιομάζα ως καύσιμο για παραγωγή ηλεκτρισμού και θερμότητας,καύσης. Το μόνο που χρειάζεται είναι να αντικαταστήσουμε.
Κ.Π.Ε. Κισσάβου - Ελασσόνας ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΚΑΤΟΙΚΙΑ Αναγνωστάκης Σπυρίδων Γκανάτσιος Ανδρέας Οικονόμου Κώστας Σπανός Κώστας ΚΠΕ Κισσάβου Ελασσόνας.
A ΟΜΑΔΑ ΕΝΑΛΑΚΤΕΣ ΘΕΡΜΟΤΗΤΑΣ ΓΕΝΙΚΑ
ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΘΕΡΜΑΝΣΗΣ-ΨΥΞΗΣ ΧΩΡΩΝ
ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ
Νέα συστήματα αξιοποίησης της ηλιακής ενέργειας
1ο Εσπερινό ΕΠΑ.Λ Ξάνθης. Τεχνικός Μηχανικός Θερμικών Εγκαταστάσεων και Μηχανικός Τεχνολογίας Πετρελαίου και Φυσικού Αερίου 1ο Εσπερινό ΕΠΑ.Λ Ξάνθης –
Το οικολογικό αποτύπωμα του σχολείου μας
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ Υπάρχει λύση;.
Σεμινάριο Ενημέρωσης (Training Seminar) Δευτέρα, 30 Νοεμβρίου 2015 Αμφιθέατρο Υπουργείου Περιβάλλοντος & Ενέργειας Διαχειριστής Προγράμματος Αυτοτελές.
Quiz για την ενέργεια Προσαρμογή από “Jiffy’s eco-quiz” Ευρωπαϊκή Περιβαλλοντική Εργαλειοθήκη του Πολίτη Ευρωπαϊκή Επιτροπή Περιλαμβάνεται στο εκπαιδευτικό.
Εργαστήριο – Γεωργικές Κατασκευές
Χρηματοδοτικές ευκαιρίες για την νέα Προγραμματική Περίοδο
ΟΙΚΟΔΟΜΙΚΗ IV προστασία & Η/Μ εγκαταστάσεις
ΘΕΡΜΑΝΣΗ:ΑΠΟ ΤΗ ΦΩΤΙΑ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΘΕΡΜΑΝΣΗ 1ο ΕΠΑ.Λ. Αγρινίου
Τοπικό Σχέδιο Επενδύσεων Δ. Τρικκαίων
Παναγιώτης Αυγουστίδης Γεωγραφία Α΄ Γυμνασίου
ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ ΠΗΓΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
Τηλ
Κωνσταντίνος Ποτόλιας
Στα πλαίσια της συμμετοχής σας στην εφαρμογή
Σχέδιο Δράσης για την Κλιματική Αλλαγή
Περιβαλλοντική εκπαίδευση
ΤΜΗΜΑ : Πρακτικών Ασκήσεων Διδασκαλίας (ΠΑΔ)
Τοπικό Σχέδιο Επενδύσεων Δ. Τρικκαίων
Κωνσταντίνος Ποτόλιας
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Project Αειφόρο Σχολείο Ομάδα Εξοικονόμησης Ενέργειας

Αειφόρο σχολείο Το αειφόρο σχολείο είναι ένα σχολείο χαρούμενο, ήρεμο και ασφαλές στο οποίο οι μαθητές χαίρονται να φοιτούν, έχουν την δυνατότητα να αναπτύξουν τα ταλέντα τους και την κριτική τους σκέψη καθώς και να αισθάνονται κατανόηση και αγάπη.

Ομάδα Διαχείρισης Ενέργειας Α. Ερευνήσαμε εάν: 1. έχει συντηρηθεί φέτος ο καυστήρας και ο λέβητας του καλοριφέρ 2. χρησιμοποιείται πετρέλαιο ή φυσικό αέριο για τη θέρμανση των καλοριφέρ 3. διαθέτει το σχολικό κτήριο θερμική μόνωση.

Ομάδα Διαχείρισης Ενέργειας Β. Ερευνήσαμε: το θέμα της μετακίνησης των μαθητών προς και από το σχολείο. το ενεργειακό αποτύπωμα του σχολικού κτηρίου.

Στoιχεία Έρευνας Μεταφορά μαθητών : Γυμνάσιο : Από τα 357 παιδιά τα 335 μεταφέρονται με σχολικό από και προς το σχολείο. Λύκειο : Από τα 343 παιδιά τα 315 μεταφέρονται με σχολικό από και προς το σχολείο.

Αποτύπωση κτιρίου Γενικές Πληροφορίες Έτος κατασκευής: 2005 Τυπολογία κλίματος Κλιματική ζώνη: Ζώνη Β΄ Επιφάνεια Κτιρίου: 14.200 τ.μ. Τοποθεσία: Παλλήνη

Αποτύπωση κτιρίου Δομημένη επιφάνεια / Όγκος Υψόμετρο Σχολείου : 151-161 m. Γεωγραφικό Πλάτος : 150 m. Γεωγραφικό Μήκος : 200 m. Ελάχιστη και Μέγιστη Θερμοκρασία : -4 , 37 C

Ενεργειακό Προφίλ του κτιρίου Ενεργειακό Προφίλ του κτιρίου Η κατανάλωση ηλεκτρικού ρεύματος τη διετία 2009-2011 ανήλθε στα 1.964.000 KWH με κόστος 211.280€.

Ενεργειακό Προφίλ του κτιρίου Ενεργειακό Προφίλ του κτιρίου Η κατανάλωση πετρελαίου θέρμανσης τη διετία 2009-2011 ανήλθε στα 451.500 L με κόστος 287.861€.

Χαρακτηριστικά του σχολικού κτιρίου που το καθιστούν ενεργειακά αποδοτικό Παράθυρα με ανακλαστικά φύλλα Ηλεκτρονικά ελεγχόμενα συστήματα διαχείρισης Συστήματα ανάκτησης ενέργειας Ανανεώσιμες πηγές ενέργειας - φωτοβολταϊκά

Συμπεράσματα της έρευνάς μας για το σχολείο μας: Διαχειρίζεται τα ζητήματα που αφορούν την εξοικονόμηση ενέργειας σύμφωνα με τα πρότυπα του αειφόρου σχολείου Συμβάλλει κατά το μέγιστο δυνατόν στη μείωση της κατανάλωσης ενέργειας

Προτάσεις Φωτοβολταϊκές εγκαταστάσεις Προσθήκη θερμομόνωσης κελύφους Σύνδεση με Δημόσιο Δίκτυο διανομής φυσικού αερίου