Η διδασκαλία των δικτύων στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση με χρήση εικονικού περιβάλλοντος μάθησης Θ. Ζευγίτης Ημερίδα Καθηγητών Πληροφορικής.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Δίκτυα υπολογιστών.
Advertisements

Διαδίκτυο Κίκα Χρυσοστόμου.
Ο Σχολικός σας Σύμβουλος
Δημιουργία ιστοσελίδων στο διαδίκτυο με Dreamweaver, PHP, MySQL και Apache ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Ι (Β ή Γ Λυκείου) ΜΑΘΗΜΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ(2ωρο) [Στην περίπτωση που.
Ιστορία του Ιντερνετ.
Microsoft ISA (Internet Security and Acceleration) Server 2004.
ΠΤΥΧΙΑΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ Μέγεθος: δεν θα πρέπει να υπερβαίνει τις λέξεις περίπου 40 σελίδες. Παράδοση: το αργότερο πριν την εξεταστική περίοδο του δευτέρου.
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Το μάθημα της Πληροφορικής Η πραγματικότητα σήμερα!!! ΗΥ-302:Διδακτική της Πληροφορικής Επιμέλεια-Παρουσίαση Γεωργία Αδαμοπούλου Εύα Νοικοκυράκη.
ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΧΑΤΖΗΦΩΤΕΙΝΟΥ M.Sc. Computation, Univ. of London
Τεχνολογίες Ηλεκτρονικής Μάθησης
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ Διαδραστικοί πίνακες Δέγγλερη Σοφία.
Ενότητα Β: Εισαγωγή στο Διαδίκτυο Κουμπή Βασιλάντα, Ph.D, MSc.
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΜΑΒΟΓΛΟΥ ΧΡΙΣΤΟΣ ΤΖΑΒΑΡΑΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΑΝΑΔΟΧΟΣ: ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΑΤΑΚΗΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ: ΔΑΜΙΑΝΑΚΗΣ ΑΔΑΜ Παρουσίαση του.
Πληροφορική Α’ Τάξης.
Εφαρμογές των νέων Τεχνολογιών στη διδασκαλία και μάθηση
Στογιάννου Αθανασία 1Ι-ΙΝΠΟ internet Στογιάννου Αθανασία web designer 2013 web designer 2013.
Η ποιότητα της πληροφορίας στο εκπαιδευτικό υλικό που χρησιμοποιείται ή διανέμεται μέσω του Internet Χρήστος Σαβρανίδης Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων Τμήμα ΦΠΨ.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ: ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΜΠΛΑΝΑ ΔΙΔΑΣΚΩΝ: ΣΑΡΑΝΤΟΣ ΚΑΠΙΔΑΚΗΣ ΕΞΑΜΗΝΟ: ΕΑΡΙΝΟ ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ- ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ.
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
2. Μορφή και οργάνωση του μαθήματος
ΕΠΙΛΥΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α» Σεμινάριο Ενημέρωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι Τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Θεωρίες Μάθησης και Εκπαιδευτικά Λογισμικά
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
4.2 Βασικές κατηγορίες λογισμικού από πλευράς χαρακτηριστικών και από πλευράς δραστηριοτήτων με τη χρήση τους Ως εκπαιδευτικό λογισμικό ορίζεται το εξειδικευμένο.
- Ημερίδα «Πολιτισμική Πληροφορική και Εκπαίδευση», 24 Νοεμβρίου IΣΤΟΣ Ένα λειτουργικό πρότυπο για την αξιόπιστη προσφορά πολιτιστικού και εκπαιδευτικού.
Επιμορφωτική ημερίδα Εκπαιδευτική Ρομποτική 5/12/2014.
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
Μία διδακτική πρόταση για χρήση εκπαιδευτικών παιχνιδιών μέσα από το moodle Β.Νταλούκας: Τμήμα Μηχανικών Ηλεκτρονικών και Πληροφορικής, Καθηγητής Δευτεροβάθμιας.
Τεχνολογίες Τηλε-Εκπαίδευσης και Εφαρμογές
Απομακρυσμένη Εκπαίδευση
Η ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ στην ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Αδάμ Κ. Αγγελής Παιδαγωγικό Ινστιτούτο.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
1ο ΠΕΚ Θεσσαλονίκης Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις για την ανάπτυξη κριτικής-δημιουργικής σκέψης Σύγχρονες μέθοδοι εκπαίδευσης Καρακούσης.
Η επιστήμη του Web.
ΔΙΚΤΥΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΔΙΚΤΥΑ ΗΥ - ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ.
Διδασκαλία των Θρησκευτικών με Νέες Τεχνολογίες
Ο υπολογιστής ως εργαλείο μάθησης
26 Ιουνίου 2007 Το φθηνό μαθητικό laptop: Η περίπτωση του OLPC, τεχνολογικές και παιδαγωγικές προκλήσεις Χρήστος Μπούρας Αναπληρωτής Καθηγητής Πανεπιστημίου.
Τεχνολογία TCP/IP TCP/IP internet είναι ένα οποιοδήποτε δίκτυο το οποίο χρησιμοποιεί τα πρωτόκολλα TCP/IP. Διαδίκτυο (Internet) είναι το μεγαλύτερο δίκτυο.
2ο ΕΠΑΛ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
ΤΙΤΛΟΣ ΕΡΓΟΥ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΖΕΥΞΗΣ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ ΤΟΥΣ ΜΕ ΑΣΥΡΜΑΤΟ ΔΙΚΤΥΟ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ: Β’ ΑΘΗΝΑΣ 2ο ΕΠΑΛ ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ & ΣΕΚ ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ Γραμματική.
6ο ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠΕ στην ΕΕΑ Διάλεξη 2: eLearning Systems, eClass1/1318/2/2015 Χαράλαμπος Καραγιαννίδης Διάλεξη 2 Περιβάλλοντα.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1 1. ΘΕΩΡΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΚΗ ΠΡΑΞΗ 1.1 Θεωρίες Μάθησης
Υπ.Ε.Π.Θ. - Infosystem 99 Υπ.Ε.Π.Θ. Διεύθυνση Σπουδών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Τμήμα Δ΄ Γραφείο Υπολογιστικών & Δικτυακών Τεχνολογιών
Διδακτική Πληροφορικής Ενότητα 3: Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση. Διδάσκων: Γεώργιος Σούλτης, Επίκουρος Καθηγητής. Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής, Τεχνολογικής.
Α Τα Χαρακτηριστικά των ΤΠΕ που Ευνοούν τη Μάθηση.
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΥΛΙΚΟΥ & ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ Β’ ΕΠΑΛ Οδυσσέας Λεβαντής-Μέλος Ομάδας Συγγραφής.
Ελευθερία στα σχολεία Οδηγός εγκατάστασης Ubuntu Ltsp + Εκπαιδευτικό υλικό.
Αξιοποίηση παλαιών εργαστηρίων Πληροφορικής με sch-scripts σε διανομή LTS-Ubuntu Κε. ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. Σερρών Χ.Τριανταφύλλου-Ι.Ρίτας-Ι.Μποϊδίδης-Α.Κλέτσας 5η.
ΚΑΤΑΝΟΩ ΤΙΣ ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ SCRATCH Χρήστος Μανώλης, Πληροφορικός ΠΕ 19 ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2015 Ομάδα ανάπτυξης 6 ο εσπερινό ΕΠΑΛ Θεσσαλονίκης.
Ε. Αλεξοπούλου, Ε.Π.ΠΑΙ.Κ., Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. Εκπαιδευτική Τεχνολογία, Πολυμέσα.
Κεφάλαιο 10: Υπηρεσίες και εφαρμογές Διαδικτύου
Κεφάλαιο 7 Διαδικτύωση-Internet
Κεφάλαιο 6o. Επίπεδο εφαρμογής
Ο υπολογιστής ως εργαλείο μάθησης
ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ 10.1 Υπηρεσίες Διαδικτύου
Αυδίκος Αθανάσιος – Πήχας Στέφανος
Κεφάλαιο 7: Διαδικτύωση-Internet
9.2 Δομή και υπηρεσίες του Διαδικτύου
Παρουσίαση της ύλης του μαθήματος «Εφαρμογές Υπολογιστών»
9.3 υπηρεσίες του Διαδικτύου
Το Διαδίκτυο - Internet
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1 1. ΘΕΩΡΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΚΗ ΠΡΑΞΗ 1.1 Θεωρίες Μάθησης
Επιμορφωτική Ημερίδα για την Τεχνική και Επαγγελματική Εκπαίδευση
Επιμορφωτική Ημερίδα για την Τεχνική και Επαγγελματική Εκπαίδευση
Δίκτυα Υπολογιστών και Διαδίκτυο
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Η διδασκαλία των δικτύων στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση με χρήση εικονικού περιβάλλοντος μάθησης Θ. Ζευγίτης Ημερίδα Καθηγητών Πληροφορικής

Δίκτυα υπολογιστών  Είναι δύσκολο για τους μαθητές να κατανοήσουν τη θεωρία των δικτύων χωρίς να έχουν φυσική επαφή με το αντικείμενο και καταλήγουν να θεωρούν το μάθημα δύσκολο και βαρετό (Sarkar, 2006) Ημερίδα Καθηγητών Πληροφορικής

Τα δίκτυα στη Β/θμια εκπαίδευση Ημερίδα Καθηγητών Πληροφορικής Γυμνάσιο Β΄ Τάξη (Κεφάλαιο 4) Β΄ Τάξη (Κεφάλαιο 4) Γενικό Λύκειο Α΄ Τάξη (Κεφάλαιο 12) Α΄ Τάξη (Κεφάλαιο 12) Γ΄ Τάξη Πολυμέσα Δίκτυα Γ΄ Τάξη Πολυμέσα Δίκτυα ΕΠΑΛ Γ΄ Τάξη Τομέας Πληροφορικής και Δικτύων Η/Υ Δίκτυα Επικοινωνιών Γ΄ Τάξη Τομέας Πληροφορικής και Δικτύων Η/Υ Δίκτυα Επικοινωνιών

Λογισμικά προσομοίωσης  Με τη χρήση του λογισμικού προσομοιώσεων στην οθόνη του ηλεκτρονικού υπολογιστή παρουσιάζεται ένα τεχνικό περιβάλλον (μεταφορά από το φυσικό) στο οποίο μέσω της αλληλεπίδρασης, οι μαθητές αποκτούν εμπειρία και διαδικαστική γνώση αναφορικά με τη λειτουργία ενός συστήματος (Alessi & Trollip, 2001; Παναγιωτακόπουλος et al., 2003)Alessi & Trollip, 2001Παναγιωτακόπουλος et al., 2003 Ημερίδα Καθηγητών Πληροφορικής

Λογισμικά προσομοίωσης  Βοηθούν στην κατανόηση πολύπλοκων θεμάτων μέσω οπτικοποίησης των εργασιών  Μαθητοκεντρικός προσανατολισμός Ημερίδα Καθηγητών Πληροφορικής

Λογισμικό προσμοίωσης Filius Aναπτύχθηκε από το πανεπιστήμιο του Siegen στη Γερμανία ( Ανοικτό περιβάλλον μάθησης Σχεδιασμένο για δευτεροβάθμια εκπαίδευση Προάγει την ανακαλυπτική μάθηση Παρέχει τις βασικές λειτουργίες για τη δημιουργία καταστάσεων εξομοίωσης με δίκτυα υπολογιστών Διανέμεται δωρεάν Διαθέσιμο για Windows / Ubuntu Ημερίδα Καθηγητών Πληροφορικής

Διδακτική παρέμβαση  Τόπος: Εργαστήριο πληροφορικής  Διάρκεια: 2 διδακτικές ώρες  Σκοπός: Να κατανοήσουν οι μαθητές την σπουδαιότητα και την χρησιμότητα των δικτύων, να μάθουν τη συνδεσμολογία ενός δικτύου και να εξοικειωθούν με τις έννοιες πελάτης – εξυπηρετητής (client – server). Ημερίδα Καθηγητών Πληροφορικής

Διδακτικοί στόχοι  Να περιγράφουν τι είναι ένα δίκτυο υπολογιστών  Να περιγράφουν τους τρόπους σύνδεσης δύο ή περισσότερων υπολογιστών σε δίκτυο  Να απαριθμούν τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα των δικτύων  Να είναι σε θέση να εξηγήσουν την έννοια του εξυπηρετητή (server) και του πελάτη (client) Ημερίδα Καθηγητών Πληροφορικής

1 η Διδακτική ώρα  Εισαγωγή στη γενικότερη έννοια του δικτύου  Διατύπωση ορισμού του δικτύου υπολογιστών  Αναφορά τρόπων δικτύωσης  Παρουσίαση της διεύθυνσης IP Ημερίδα Καθηγητών Πληροφορικής

Ανάπτυξη δραστηριότητας Ημερίδα Καθηγητών Πληροφορικής

2 η Διδακτική ώρα  Επεξήγηση της έννοια του Διαδικτύου (διάκριση από την υπηρεσία του Παγκόσμιου Ιστού)  Αναφορά στον παγκόσμιο ιστό και σε έννοιες όπως ο web server και η γλώσσα html Ημερίδα Καθηγητών Πληροφορικής

Ανάπτυξη δραστηριότητας Ημερίδα Καθηγητών Πληροφορικής

Εγκατάσταση λογισμικού

Προχωρημένο παράδειγμα

DNS server

Συμπεράσματα Οι μαθητές εμπλέκονται ενεργά στη μάθηση Εμβάθυνση στον τρόπο που σκέφτονται και ενεργούν καθώς προχωρούν στις εργασίες τους και παίρνουν άμεση ανατροφοδότηση από τον προσομοιωτή Θετική ανταπόκριση των μαθητών Ημερίδα Καθηγητών Πληροφορικής

Προτάσεις Εφαρμογή του μοντέλου client-server στο τοπικό εργαστήριο με χρήση ενός πακέτου ελεύθερου λογισμικού όπως xampp ή wampp Ενεργοποίηση του εξυπηρετητή Apache Δημιουργία απλής html σελίδας Πρόσβαση από τους υπολογιστές του δικτύου

Σας ευχαριστώ πολύ! Ημερίδα Καθηγητών Πληροφορικής