Κίμων Παπαδημητρίου (Διδάσκον ΠΔ 407) Ιωάννης Παρασχάκης (Καθηγητής)‏

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Advertisements

ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΩΝ ΕΛ/ΛΑΚ Ιουνίου Κέντρα Προώθησης Ελεύθερου Λογισμικού (ΚΠΕΛ) Λίνα Γουσίου.
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
Προηγμένες Υπηρεσίες Τηλεματικής στην Εκπαιδευτική Διαδικασία του Πανεπιστημίου Πατρών Θάνος Στουραΐτης Καθηγητής Πανεπιστημίου Πατρών Μέλος Επιστημονικής.
ΔΙ.ΟΡΓΑΝΩ.ΣΗ Σύστημα ΔΙαχείρισης ΟΡΓΑΝΩσιακής ΓνώΣΗς για τις ελληνικές επιχειρήσεις. Μπίμπη Σταματία1 Σαμολαδάς Ιωάννης1 Σταμέλος Ιωάννης1 Κατσιαδάκης.
ΕΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΚΑΙ ONLINE
ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ «ΑΝΑΜΟΡΦΩΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ» ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ ΥΠΟΔΟΜΗΣ ΤΟΥ Τ.Ε.Ι. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ.
Πανελλήνιο Ψηφιακό Αποθετήριο Μαθησιακών Αντικειμένων
Ο χώρος της Δευτεροβάθμιας Οικονομικής Εκπαίδευσης στο διαδίκτυο
Ιδέες Συνεργασιών Η παρουσίαση αυτή απευθύνεται κυρίως στους χρήστες που έχουν εγγραφεί στην πλατφόρμα eTwinning αλλά δεν έχουν συνάψει ακόμα συνεργασία.
Η Εκπαίδευση στην εποχή των ΤΠΕ
Ατομικό έργo Προτάσεις για τη διδασκαλία του μαθήματος στην Α! τάξη
Ενσωμάτωση του μαθητικού υπολογιστή στην εκπαιδευτική διαδικασία- Η προσέγγιση της Ψηφιακής Στρατηγικής Αθήνα, 29/10/2007 Δημήτρης Κοντογιαννόπουλος Στέλεχος.
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Αναστασία Οικονόμου, Προϊσταμένη Τομέα Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών σε θέματα.
Το μάθημα της Πληροφορικής Η πραγματικότητα σήμερα!!! ΗΥ-302:Διδακτική της Πληροφορικής Επιμέλεια-Παρουσίαση Γεωργία Αδαμοπούλου Εύα Νοικοκυράκη.
Τεχνολογίες Ηλεκτρονικής Μάθησης
Η διδασκαλία ως διαδικασία διαμόρφωσης εγγράμματων ταυτοτήτων
Ομάδα Ασύγχρονης Τηλεκπαίδευσης
Ομάδα Α Διδακτική της Γλώσσας Γ’-Δ’ Δημοτικού
Μηχανική Μάθηση και Εξόρυξη Γνώσης
Teachers4Europe Χρύσα Παπαλαζάρου 1ο Δημοτικό Σχολείο Χαϊδαρίου.
Ασύγχρονη Τηλεκπαίδευση
1 ο ΠΕΚ Θεσσαλονίκης Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις για την ανάπτυξη κριτικής-δημιουργικής σκέψης Προετοιμασία μαθήματος με.
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
Το Εκπαιδευτικο Σενάριο είναι:
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας & Βιβλιοθηκονομίας Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α» Σεμινάριο Ενημέρωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι Τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
Η διδασκαλία των δικτύων στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση με χρήση εικονικού περιβάλλοντος μάθησης Θ. Ζευγίτης Ημερίδα Καθηγητών Πληροφορικής.
EDUPORTAL ΕΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΚΑΙ ONLINE ΔΙΑΝΟΜΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ EDUPORTAL Υπεύθυνη για το τμήμα: Αναπλ.
Σχολικό Έτος ο ΕΚ Καρδίτσας Πρόγραμμα Ενδοσχολικής Επιμόρφωσης “H ενδοσχολική επιμόρφωση της καρδιάς μας. Ο ένας για τον άλλο” Η χρήση του.
Κατάρτιση Στελεχών ΟΤΑ σε θέματα ΤΠΕ: Ηλεκτρονική Μάθηση Λάζαρος Μεράκος Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών Πανεπιστήμιο Αθηνών.
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Η διδασκαλία ως διαδικασία διαμόρφωσης εγγράμματων ταυτοτήτων Ειδικό Μέρος Ενότητα Ι, 2.4.
ΑΝΑΛΥΣΗ ΚΑΙ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΔΙΑΝΟΜΗΣ & ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ
Η συνδυασμένη μορφή εκπαίδευσης (blended learning)
Αξιολόγηση Εκπαιδευτικού Λογισμικού “21 εν πλω" Σεραφείμ Ι. Ζώτης Υποψήφιος Επιμορφωτής ΠΑΚΕ Θεσσαλίας Εργασία 5 ης ενότητας Εκπαιδευτικού Υλικού.
ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Λογισμικό της Εκπαίδευσης Κωστής Οικονομίδης ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ.
26 Ιουνίου 2007 Το φθηνό μαθητικό laptop: Η περίπτωση του OLPC, τεχνολογικές και παιδαγωγικές προκλήσεις Χρήστος Μπούρας Αναπληρωτής Καθηγητής Πανεπιστημίου.
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Επιμόρφωση των πε 03 στην χρήση και αξιοποίηση των τ.π.ε. στην εκπαιδευτική διαδικασία Επιμόρφωση των πε 03 στην χρήση και αξιοποίηση των τ.π.ε. στην εκπαιδευτική.
Εισαγωγή στην Επιστήμη των Υπολογιστών και Επικοινωνιών Γενικά για το μάθημα Σπύρος Κοκολάκης ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ.
1 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ & ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ Γεώργιος Γιαγλής Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας.
Διδακτική Πληροφορικής Ενότητα 3: Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση. Διδάσκων: Γεώργιος Σούλτης, Επίκουρος Καθηγητής. Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής, Τεχνολογικής.
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου Πανεπιστήμιο Πατρών, Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης & της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
Εισαγωγή στην Επιστήμη των Υπολογιστών και Επικοινωνιών Γενικά για το μάθημα Σπύρος Κοκολάκης ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ.
Αξιολόγηση εκπαιδευτικού υλικού. Είδη - Μορφές 1. υλικό για το διδάσκοντα: βιβλίο του καθηγητή, οδηγίες για τη διδασκαλία, θεωρητικό πλαίσιο και οδηγίες.
Μαθήματα των ΤΕΕ ßΧρήση Η/Υ (για όλους τους τομείς) ßΥλικό Υπολογιστών (Α’ τάξη - 1ος κύκλος) ßΕργασιακό Περιβάλλον (Α’ τάξη - 1ος κύκλος) ßΣυντήρηση Υπολογιστών.
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΥΛΙΚΟΥ & ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ Β’ ΕΠΑΛ Οδυσσέας Λεβαντής-Μέλος Ομάδας Συγγραφής.
Πρακτικές Σχεδιασμού Μαθήματος. Πρακτικές καλού σχεδιασμού μαθήματος Η συγκέντρωση του εκπαιδευτικού υλικού και η οργάνωση στο eclass γίνεται πλέον σε.
Οι φορητές εφαρμογές (portable apps) μία πρόσκληση για ηλεκτρονική μάθηση Νικόλαος Μαυραντζάς, Παναγιώτης Πολίτης Π.Τ.Δ.Ε., Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας.
Εισαγωγή στους Η/Υ Ενότητα 1: Εισαγωγή στους Η/Υ Ιωάννης Σταματίου Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων.
Η ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΣΤΟ ΛΥΚΕΙΟ schools.gr/content/index.php?lesson_id=1 &ep=67 schools.gr/content/index.php?lesson_id=1.
Α. ΤΕΙ ΚΡΗΤΗΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΑΚΑΔ. ΕΤΟΣ ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΗ ΔΙΑΛΕΞΗ Παντελής Β. Ζήσης
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Από το Web1.0 στον Web X.0 Καλτιριμτζής Ελ. Ιωάννης
Τμ. Μηχ/κών Ηλ/κών Υπολογ. & Πληροφορικής
Αυδίκος Αθανάσιος – Πήχας Στέφανος
Ανάπτυξη τηλεματικών υπηρεσιών από το Παν
Παρουσίαση της ύλης του μαθήματος «Εφαρμογές Υπολογιστών»
Μάθημα: «Εισαγωγή στο Μάρκετινγκ» Παρουσίαση Μαθήματος
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Επιμορφωτική Ημερίδα για την Τεχνική και Επαγγελματική Εκπαίδευση
Επιμορφωτική Ημερίδα για την Τεχνική και Επαγγελματική Εκπαίδευση
«Βιβλιοθήκη ανοικτού εκπαιδευτικού λογισμικού ΠΣΔ:
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Εκπαιδευτικός & ΑΠ Χειμερινό εξάμηνο
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Κίμων Παπαδημητρίου (Διδάσκον ΠΔ 407) Ιωάννης Παρασχάκης (Καθηγητής)‏ ΗΜΕΡΙΔΑ «ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΚΑΙ ΑΝΟΙΚΤΟΥ ΚΩΔΙΚΑ» 23 Νοεμβρίου 2007 Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο Η αξιοποίηση των λογισμικών GRASS και QGIS για τη διδασκαλία του μαθήματος ΣΓΠ στο Τμήμα Μηχανικών Χωροταξίας και Ανάπτυξης, ΑΠΘ Κίμων Παπαδημητρίου (Διδάσκον ΠΔ 407) Ιωάννης Παρασχάκης (Καθηγητής)‏ email: paki@topo.auth.gr http://users.auth.gr/paki/GIS/

η Διδασκαλία του μαθήματος ΣΓΠ Συσκευές (ΗΥ)‏ Λογισμικό Δεδομένα Χρήστες

η Διδασκαλία του μαθήματος ΣΓΠ Συσκευές (ΗΥ)‏ Λογισμικό Δεδομένα Χρήστες ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ Γνωστικό υπόβαθρο Θεωρητικές έννοιες Κατανόηση λειτουργιών (ΗΥ)‏ Χρήση εξειδικευμένων “εργαλείων” Περιορισμένος χρόνος Συγκεκριμένα μέσα (εξοπλισμός)‏

τα ΣΓΠ στο ΤΜΧΑ, ΑΠΘ μάθημα 5ου εξαμήνου 12 – 13 μαθήματα (3- ώρα)‏ 60 φοιτητές ανά έτος 1 εργαστήριο - νησίδα (20 Η/Υ)‏ σχετική “προπαιδεία” προσωπικοί ΗΥ κίνητρα μάθησης απόσταση διδάσκοντα

Εκπαιδευτικοί Στόχοι Να παρουσιαστούν οι θεωρητικές έννοιες που σχετίζονται με τα ΣΓΠ Να γίνουν κατανοητές οι βασικές λειτουργίες ενός ΣΓΠ Να δοθούν κίνητρα για περαιτέρω ενασχόληση - διερεύνηση

η Δομή του Μαθήματος Εισαγωγή Παρουσίαση θεματικών ενοτήτων (θεωρία)‏ Επίδειξη βασικών λειτουργιών (πρακτικό μέρος)‏ Σύνδεση θεωρίας με πρακτικά ζητήματα (παραδείγματα εφαρμογών)‏ Ασκήσεις Εξοικείωσης και Εκπόνηση Εργασίας Αξιολόγηση

η Δομή του Μαθήματος Εισαγωγή Παρουσίαση θεματικών ενοτήτων (θεωρία)‏ Επίδειξη βασικών λειτουργιών (πρακτικό μέρος)‏ Σύνδεση θεωρίας με πρακτικά ζητήματα (παραδείγματα εφαρμογών)‏ Αξιολόγηση Ασκήσεις Εξοικείωσης Εκπόνηση Εργασίας

Υλικά (εκπαιδευτικά μέσα)‏ Grass GIS - Linux (live CD)‏ - Windows (Cygwin)‏ - Mac OSX Εγχειρίδιο Grass QGIS - Linux - Windows - Mac OSX ΚΛΔ/ΑΠΘ Φιλοξενία ιστοσελίδων Grass Plugin Διανομή Βιβλίου Εισαγωγική Ιστοσελίδα http://users.auth.gr/paki/GIS

Υλικά (εκπαιδευτικά μέσα)‏ Εγχειρίδιο του GrassGIS (ver 6.2)‏ Βιβλίο: “Open Source GIS: A Grass GIS Approach” QGIS: Grass Plugin (ver 0.8)‏ GrassGIS (ver 6.2): Windows (CygWin), Linux (Live CD's), MacOS X Δικτυακές πηγές γεωγραφικών δεδομένων Δεδομένα από άλλες πηγές (ψηφιοποιημένα)‏ Φιλοξενία ιστοσελίδων από το ΚΛΔ/ΑΠΘ Εισαγωγική ιστοσελίδα (http://users.auth.gr/paki/GIS/)‏ 20 ΗΥ του εργαστηρίου (και προσωπικοί)‏

Ασκήσεις Εξοικείωσης Αναζήτηση Γεωγραφικών Δεδομένων Ορισμός Συστημάτων Συντεταγμένων Εμφάνιση Γεωγραφικών Δεδομένων Δημιουργία Γεωγραφικών Χαρακτηριστικών Επεξεργασία Περιγραφικών Πληροφοριών Θεματική Χαρτογράφηση Εκτύπωση Χαρτών

Εκπόνηση Εργασίας (1/2)‏ ΘΕΩΡΙΑ Διανομή θεμάτων (θεωρητικά αντικείμενα)‏ Διερεύνηση αντικειμένων Σύνδεση με την ορολογία του GrassGIS Σύνδεση με τα διαθέσιμα εργαλεία του Grass Δημιουργία Ιστοσελίδων (για κάθε αντικείμενο)‏ Παρουσίαση (στο σύνολο των φοιτητών)‏ Σχόλια, Επεξηγήσεις, Συζήτηση Πρώτη Αξιολόγηση (προτάσεις για βελτιώσεις)‏

Εκπόνηση Εργασίας (2/2)‏ ΠΡΑΚΤΙΚΗ Διανομή θεμάτων (επιλεγμένες λειτουργίες)‏ Σύνδεση με τα θεωρητικά αντικείμενα Αναζήτηση κατάλληλων δεδομένων Δημιουργία παραδείγματος (τρόπος χρήσης)‏ Δημιουργία Ιστοσελίδων (για κάθε λειτουργία)‏ Παρουσίαση (στο σύνολο των φοιτητών)‏ Ανακεφαλαίωση, Συζήτηση Τελική Αξιολόγηση

ΔΙΚΤΥΑΚΟΣ ΧΩΡΟΣ (2006-07)‏ ΔΙΚΤΥΑΚΟΣ ΧΩΡΟΣ (2006-07)‏ http://users.auth.gr/paki/GIS/contents.html

Αποτελέσματα (1/3)‏ ΚΟΙΝΑ ΑΝΑΠΤΥΣΣΟΜΕΝΟΣ ΔΙΚΤΥΑΚΟΣ ΧΩΡΟΣ Οδηγίες Εγκατάστασης (Linux, Windows, Mac OSX)‏ Μετάφραση Εγχειριδίου του Grass Γεωγραφικά Δεδομένα για το Νομό Ημαθίας, σε μορφή Grass (Location)‏ Παρουσίαση Βασικών Θεωρητικών Εννοιών (επεξηγήσεις μέσω του QGIS)‏ Οδηγίες Εκτέλεσης Λειτουργιών του Grass Plugin (με χρήση των δεδομένων)‏

Αποτελέσματα (2/3)‏ ΣΥΣΤΑΣΗ ΠΥΡΗΝΑ ΧΡΗΣΤΩΝ Λίστα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για θέματα χρήσης των Grass και QGIS (φοιτητές)‏ Αλληλοϋποστήριξη με ανταλλαγή εμπειριών και γνώσεων (στα πλαίσια του πυρήνα προς το παρόν)‏ Κοινοποίηση γνώσεων στο διαδίκτυο (wiki pages ?)‏ Δημιουργία ομάδων εργασίας για επιμέρους θεματικές ενότητες (λειτουργίες του Grass), ανάλογα με το θεματολόγιο που παρουσιάστηκε

Αποτελέσματα (3/3)‏ “ΠΑΡΕΝΕΡΓΕΙΕΣ” Απελευθέρωση εκπαιδευτικής διαδικασίας, ως προς τα διαθέσιμα μέσα (λογισμικό/ λειτουργικό σύστημα, χώρο και χρόνο εργασίας)‏ Τόνωση αυτοπεποίθησης φοιτητών (κάτι καινούριο – διαφορετικό - “ελεύθερο”)‏ Διεύρυνση γνωστικών οριζόντων (διδασκόντων - φοιτητών)‏ Επαναπροσδιορισμός του “τι ζητάει” ο χρήστης ενός ΣΓΠ (;)‏

Συμπεράσματα (1/2)‏ ΕΠΙΤΕΥΞΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΟΧΩΝ ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΣΕΙΣ Κάλυψη θεωρητικών εννοιών για τα ΣΓΠ Εξοικείωση με βασικές λειτουργίες των ΣΓΠ Κίνητρα για ενασχόληση με τα ΣΓΠ ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΣΕΙΣ Απελευθέρωση από εμπορικό λογισμικό (κόστος)‏ Δυνατότητα επιλογής λειτουργικού συστήματος Εγκατάσταση και χρήση σε προσωπικούς ΗΥ Ελεύθερη επιλογή χρόνου και χώρου εργασίας

Συμπεράσματα (2/2)‏ ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΣΤΟ ΕΛ/ΛΑΚ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΙΣ Σύσταση ενός σημαντικού πυρήνα χρηστών ΕΛ/ΛΑΚ Αφορμή για περαιτέρω δραστηριοποίηση (φοιτητών, διδάσκοντα) στο χώρο του ΕΛ/ΛΑΚ Δυνατότητα στήριξης χρηστών και εκτός του πυρήνα (σε βασικά θέματα)‏ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΙΣ Δύσκολη η απόφαση / Εύκολη η εφαρμογή Ανάγκη για ελεύθερη ανταλλαγή δεδομένων ...

Η “επόμενη μέρα” (σήμερα)‏ Δικτυακός χώρος, υπό δημιουργία, για το ΕΛ/ΛΑΚ στα ΣΓΠ (http://www.foss4g.auth.gr ?)‏ Συζήτηση σε εξέλιξη με Τμ. Πληροφορικής ΑΠΘ (για οργανωμένη δράση σε κοινά θέματα)‏ Διοργάνωση ημερίδας για τη γνωριμία ομάδων ΕΛ/ΛΑΚ στο ΑΠΘ (εν αναμονή...)‏ 2η χρονιά στο μάθημα “ΣΓΠ” (ΤΜΧΑ, ΑΠΘ) και 1η χρονιά στη “Χαρτογραφία” (Τμ. Βιολογίας, ΑΠΘ) αποκλειστικά με ΕΛ/ΛΑΚ Δημιουργία βασικού χαρτογραφικού υποβάθρου (“PERMANENT” MAPSET) για τους Νομούς της Ελλάδας

Μελλοντικοί στόχοι (αύριο ;)‏ Μετάδοση εμπειρίας σε νέους χρήστες Η γνωριμία με άλλες ομάδες – πυρήνες χρηστών ΕΛ/ΛΑΚ (πληροφορική, γεωεπιστήμες)‏ Συντονισμένες δράσεις σε θέματα ΣΓΠ Διεύρυνση λίστας ηλεκτρονικής επικοινωνίας Σύσταση ενιαίας κοινότητας ελληνόφωνων χρηστών Δημιουργία κοινού Δικτυακού χώρου Διασύνδεση με διεθνής οργανώσεις για το ΕΛ/ΛΑΚ

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ( στη διάθεση σας ...)‏ ΗΜΕΡΙΔΑ «ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΚΑΙ ΑΝΟΙΚΤΟΥ ΚΩΔΙΚΑ» 23 Νοεμβρίου 2007 Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο Η αξιοποίηση των λογισμικών GRASS και QGIS για τη διδασκαλία του μαθήματος ΣΓΠ στο Τμήμα Μηχανικών Χωροταξίας και Ανάπτυξης, ΑΠΘ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ( στη διάθεση σας ...)‏ email: paki@topo.auth.gr http://users.auth.gr/paki/GIS/