Εθελοντική επιμόρφωση εκπαιδευτικών Β/θμιας Εκπαίδευσης Β. Νταλούκας, Κ. Κωνσταντούλας

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Advertisements

ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΕΣ ΚΑΙ ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΜΟΡΦΕΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ:
Η πλατφόρμα moodle και η χρήση ψηφ. εκπαιδευτικού υλικού
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ
Γραφείο Γενικού Γραμματέα, Γιάννης Κυρτάτος,
Β. Νταλούκας – Δ. Δαούσης – Σ. Κατεβάογλου –
Εκπαιδευτικό λογισμικό Δέγγλερη Σοφία ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ.
Ανοικτό Λογισμικό και Δια Βίου Μάθηση: παροχή υπηρεσιών Δια Βίου Μάθησης από τη Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης του Πανεπιστημίου Μακεδονίας.
Τι είναι wiki; Μια ιστοσελίδα που επιτρέπει στους επισκέπτες της να προσθέσουν, να αφαιρέσουν και να διαμορφώσουν το περιεχόμενό της.
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Αναστασία Οικονόμου, Προϊσταμένη Τομέα Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών σε θέματα.
ΜΕΙΖΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ.  Κ ανένα παιδί απ’ έξω  Ό λα τα παιδιά ενταγμένα στη μαθησιακή διαδικασία εκπαιδευτικός συνδιαμορφωτής του υλικού  Ο.
«Πρόγραμμα μέτρων εξατομικευμένης υποστήριξης μαθητών με αναπηρίες ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες για τη μεγιστοποίηση της ακαδημαϊκής και κοινωνικής.
Ίδρυμα Ευγενίδη, Καφενείο της επιστήμης, Τεχνολογίες Πληροφορίας & Επικοινωνιών Παιδαγωγική αξιοποίηση Τ. Α. Μικρόπουλος.
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογιές της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Γ’ ΚΠΣ / ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ / ΕΝΕΡΓΕΙΑ δ Συγχρηματοδότηση κατά 75% Ευρωπαϊκή Ένωση (ΕΚΤ) και 25% Εθνικοί πόροι (ΥΠΕΠΘ/ΕΥΔ ΕΠΕΑΕΚ) Ασύγχρονη Τηλεκπαίδευση.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ Δ/ΝΣΗ Π.Ε. ΚΑΙ Δ.Ε. ΑΤΤΙΚΗΣ Δ/ΝΣΗ Δ/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ Δ΄ ΑΘΗΝΑΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟΣ.
Teachers4Europe Χρύσα Παπαλαζάρου 1ο Δημοτικό Σχολείο Χαϊδαρίου.
7ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ-Λ.Τ. ΛΑΡΙΣΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ
Ασύγχρονη Τηλεκπαίδευση
1 ο ΠΕΚ Θεσσαλονίκης Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις για την ανάπτυξη κριτικής-δημιουργικής σκέψης Προετοιμασία μαθήματος με.
Παίζω και μαθαίνω στο moodle. Μια εφαρμογή, παράδειγμα καλής πρακτικής Νταλούκας Β. Κωνσταντούλας Κ. Δαούσης Δ. Λιακοπούλου Ε.
Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα Τεχνολογικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος Κρήτης Ημερίδα 23/6/2014 Επιστ. Υπευθ. Α.Γ. Μαλάμος.
ΠΑΙΔΕΣ ΕΝ ΔΡΑΣΕΙ ΜΙΑ ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΜΙΑ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ.
«Περισσότερες Εμπειρίες, Περισσότερες Γνώσεις, Περισσότερη Χαρά»
1 Το έργο «Προηγμένες υπηρεσίες ηλεκτρονικής μάθησης στο ΤΕΙ Λάρισας» Ημερίδα παρουσίασης του έργου «Προηγμένες υπηρεσίες ηλεκτρονικής μάθησης στο ΤΕΙ.
Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών πρόταση στο της Ευστρατίας Λιακοπούλου Καθ. Πληροφορικής, Msc.
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
Η χρήση της τηλεκπαίδευσης για την επιμόρφωση των καθηγητών. Ένα παράδειγμα επιμόρφωσης στο moodle Β.Νταλούκας ΠΕ19, Κ.Αντωνίου ΠΕ07, Δ.Δαούσης ΠΕ19, Κ.Σεβεντεκίδης.
Εκπαίδευση Ενηλίκων στις Νέες Τεχνολογίες Πρόγραμμα "ΗΡΩΝ" 1 ος χρόνος Χρήστος Ι. Μηλιτσόπουλος Καθηγητής Β/θμιας - ΠΕ19 Εκπ/τής Ενηλίκων.
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
Έργο: Ψηφιακό Σχολείο. Πράξη «Προδιαγραφές Ψηφιακής Εκπαιδευτικής Πλατφόρμας, Ανάπτυξη και Λειτουργία Ψηφιακής βάσης Γνώσης, Ψηφιακή Διαμόρφωση και Τεχνικός.
Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη
Η Αξιολόγηση Online Μαθημάτων με τη Χρήση Ερευνητικών Εργαλείων του Μoodle Χ. Καρακύριος – Υπ. Διδάκτορας ΠΤΔΕ ΔΠΘ Γ. Κέκκερης – Καθηγητής ΠΤΔΕ ΔΠΘ.
Μία διδακτική πρόταση για χρήση εκπαιδευτικών παιχνιδιών μέσα από το moodle Β.Νταλούκας: Τμήμα Μηχανικών Ηλεκτρονικών και Πληροφορικής, Καθηγητής Δευτεροβάθμιας.
1 Υλοποίηση διαλέξεων σύγχρονης εκπαίδευσης Τσέλιος Δημήτρης Καθηγητής Εφαρμογών Ημερίδα παρουσίασης του έργου «Προηγμένες υπηρεσίες ηλεκτρονικής μάθησης.
Ερευνητικές Εργασίες Α’ Τάξη Γενικού Λυκείου Παντελής Μάναλης Υπεύθυνος Π.Ε. στη Δ/νση Δ/θμιας Εκ/σης Πειραιά.
Μείζον Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών Παιδαγωγικό Ινστιτούτο
Επιμόρφωση των εκπαιδευτικών Πληροφορικής για την αξιοποίηση του ΕΛ/ΛΑΚ, της τηλεκπαίδευσης και των υπηρεσιών του ΠΣΔ Τ. Καράκιζα, Κ. Κωνσταντούλας, Ε.
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΑ ΨΗΦΙΑΚΑ ΜΕΣΑ.
Εκπαιδευτική Ρομποτική Παρελθόν - Παρόν - Μέλλον 2 ο ΕΚ Ρόδου.
26 Ιουνίου 2007 Το φθηνό μαθητικό laptop: Η περίπτωση του OLPC, τεχνολογικές και παιδαγωγικές προκλήσεις Χρήστος Μπούρας Αναπληρωτής Καθηγητής Πανεπιστημίου.
Αρχικός τίτλος: «Το κλίμα αλλάζει. Κάνε κάτι και εσύ» H ομάδα ΑΛΚΥΟΝΙΔΕΣ ξεκινά ένα πρόγραμμα που εποπτεύεται από τη ΓΓΝΓ, και υλοποιείται από το Ινστιτούτο.
Πλατφόρμα Ασύγχρονης Τηλεκπαίδευσης
2ο ΕΠΑΛ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΑνάπτυξη Εφαρμογών για την ΕΕΑ Διάλεξη 1: Εισαγωγή 1/26 12/2/2015 Διάλεξη 1 Εισαγωγή Ανάπτυξη Εφαρμογών για την Εκπαίδευση & την.
6ο ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠΕ στην ΕΕΑ Διάλεξη 1: Εισαγωγή1/27 11/2/2015 Διάλεξη 1 Εισαγωγή Εφαρμογές ΤΠΕ στην Εκπαίδευση & την Ειδική Αγωγή Χαράλαμπος.
Μείζον Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών «Ο ρόλος των Επιμορφωτών B» Παιδαγωγικό Ινστιτούτο.
Τίτλος Δραστηριότητας
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου Πανεπιστήμιο Πατρών, Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης & της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
7o Δημοτικό Σχολείο Αγίου Δημητρίου
Επιβλέπων καθηγητής : Δρ. Μπαλουκτσής Αναστάσιος Επιμέλεια Παρουσίασης : Γούνα Ελένη (1505) Λύκα Ζωή(1522) ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ.
Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠΕ στην ΕΕΑ Διάλεξη 1: Εισαγωγή1/29 27/9/2016 Διάλεξη 1 Εισαγωγή Εφαρμογές ΤΠΕ στην Εκπαίδευση & την Ειδική Αγωγή Χαράλαμπος.
Καλώς ορίσατε στην εκδήλωση για τις Φυσικές Επιστήμες.
Αξιοποίηση της μεικτής μάθησης με το LAMS στο Λύκειο Τσέχωφ: Αυτός ο πασίγνωστος- άγνωστος Σε συνεργασία με το Εργαστήριο Εκπαιδευτικού Υλικού & Εκπαιδευτικής.
ΟΛΥΜΠΙΑΣ project Ο βασικός στόχος είναι η κοινωνική ενσωμάτωση των ανθρώπων με αναπηρίες, κάτι που είναι απόλυτα σύμφωνο τόσο με τις αρχές και την φιλοσοφία.
«Υπηρεσίες Ψηφιακής Μάθησης στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο»
Ανάπτυξη τηλεματικών υπηρεσιών από το Παν
Παρουσίαση Διπλωματικής Εργασίας της Φλώρου Παγώνας
ΔΑΣΚΑΛΟΥ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΠΟΥΡΝΑΡΙΟΥ ΛΑΡΙΣΑΣ
«Επιμόρφωση εκπαιδευτικών για την αξιοποίηση και την εφαρμογή των ΤΠΕ στη διδακτική πράξη» Έλενα Βλαχογιάννη
Εισαγωγική Επιμόρφωση για την εκπαιδευτική αξιοποίηση ΤΠΕ (Επιμόρφωση Β1 Επιπέδου) ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΨΗΦΙΑΚΩΝ.
1η περΙοδος επιμΟρφωσης Β1 επιπΕδου Τ.Π.Ε., ΜΑΪος – ΙοΥνιος 2017
Το πρόγραμμα επιμόρφωσης Β1
«Βιβλιοθήκη ανοικτού εκπαιδευτικού λογισμικού ΠΣΔ:
“Το μέλλον φτιάχτηκε για να αλλάξει”
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Εθελοντική επιμόρφωση εκπαιδευτικών Β/θμιας Εκπαίδευσης Β. Νταλούκας, Κ. Κωνσταντούλας

Το σεμινάριο Για τρίτη συνεχόμενη χρονιά οργανώθηκε και υλοποιήθηκε σεμινάριο εθελοντικής επιμόρφωσης στις Τ.Π.Ε. στηριζόμενο στην πλατφόρμα Moodle ΟΡΓΑΝΩΣΗ: Δ/νση Δ.Ε. Αρκαδίας Δ/νση Δ.Ε. Δωδεκανήσων 1ο Γραφείο Δ.Ε. Ηλείας ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ: ΕΑΙΤΥ ΤΕΙ Μεσολογγίου ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ: Εθελοντές εκπαιδευτικοί ΤΟ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΑΝ: Εκπαιδευτικοί Δευτεροβάθμιας όλων των ειδικοτήτων

Τι είναι το Moodle Eίναι ένα διαδικτυακό πρόγραμμα ανοιχτού/ελεύθερου λογισμικού για τη διαχείριση εκπαιδευτικού περιεχομένου. Είναι μεταφρασμένο σε 76 γλώσσες. Η φιλοσοφία του στηρίζεται στη διαπίστωση ότι ο άνθρωπος κατακτά τη γνώση όταν αλληλεπιδρά με το περιβάλλον. Υποστηρίζει πλήθος αλληλεπιδραστικών δραστηριοτήτων όπως οι ομάδες συζήτησης, τα κουίζ, οι εργασίες, τα παιχνίδια, κ.ά.

Τι μπορεί να προσφέρει το Moodle Αποτελεί ένα ευχάριστο και τεχνολογικά εξελιγμένο περιβάλλον μάθησης το οποίο ελκύει το ενδιαφέρον του μαθητή. Ο εκπαιδευτικός μπορεί να μοιράσει ηλεκτρονικά υλικό στους μαθητές του. Ο εκπαιδευτικός μπορεί να μοιραστεί το υλικό του με άλλους συναδέλφους. Παρέχει μεγάλες δυνατότητες αξιοποίησης σε διαθεματικές εργασίες και δράσεις ή στα πλαίσια της παράλληλων δράσεων της εκπαίδευσης (περιβαλλοντική, αγωγή υγείας κ.λ.π.). Μπορεί να αξιοποιήσει το OLPC.

Οι στόχοι του Σεμιναρίου Γνωριμία των καθηγητών με το Moodle και την Ασύγχρονη Τηλεκπαίδευση. Γνωριμία με το ελεύθερο λογισμικό και χρήση προγραμμάτων ελεύθερου λογισμικού για παραγωγή υλικού διδασκαλίας. Εμπλουτισμός των μαθημάτων με χρήση νέων μέσων όπως ηλεκτρονικά κουίζ και εκπαιδευτικά παιχνίδια. Ανταλλαγή απόψεων, εμπειριών και προβληματισμών. Άπόκτηση γνώσεων δημιουργίας και διαχείρισης μαθημάτων στο Moodle.

Τρόπος διεξαγωγής: μεικτό σύστημα 1/2 Δημιουργήθηκαν 3 τμήματα σε Αμαλιάδα, Τρίπολη, Ρόδο Οργανώθηκαν 5 διά ζώσης συναντήσεις ανά τμήμα μέσα στη χρονιά. Ο κάθε εκπαιδευτικός διάλεξε ένα θέμα για το μάθημά του. Δημιουργήθηκαν εκπαιδευτικά βίντεο σε flash καθώς και υλικό με μορφή κειμένων.

Τρόπος διεξαγωγής: μεικτό σύστημα 2/2 Δημιουργήθηκαν 130 μικρές εργασίες. Ο κάθε εκπαιδευτικός για να πάρει τη βεβαίωση έπρεπε να κάνει το 70% των εργασιών και να παρακολουθήσει τουλάχιστον τις 4 από τις 5 συναντήσεις. Οι εκπαιδευτικοί γνώρισαν το υλικό σταδιακά με 4 ιδιότητες o Του μαθητή o Του δασκάλου o Του δημιουργού υλικού o Του διαχειριστή της πλατφόρμας

Η οθόνη του μαθήματος

Απήχηση επιμόρφωσης * Στα 2 προηγούμενα έτη, επιμορφώθηκαν στην Ηλεία 82 εκπαιδευτικοί

Κρίσιμα σημεία του σεμιναρίου. Δημιουργία μαθημάτων με Moodle Καταπολέμηση στερεότυπων Έμφαση στην χρήση ΕΛ/ΛΑΚ Παιδαγωγική προσέγγιση Αξιοποίηση εφαρμογών ΠΣΔ Γνωριμία με νέου τύπου εφαρμογές (π.χ. Google Apps)

Χρήση ΕΛ/ΛΑΚ. Ενδεικτικές εφαρμογές Linux/Ubuntu OpenOffice Firefox Gimp Audacity CmapTools Wink

Αξιοποίηση εφαρμογών ΠΣΔ. Ενδεικτικές εφαρμογές Δημιουργία ιστοσελίδας Ιστολόγιο Wiki

Τελική εφαρμογή με τη δημιουργία μαθημάτων με Moodle. Υποστήριξη διδασκαλίας Επέκταση έξω από το σχολείο Συμμετοχή & αυτενέργεια Εφαρμογή στην πράξη Επικοινωνία Αίσθημα κοινότητας Προετοιμασία για τη ΔΒΜ

Β. Τα συμπεράσματα και το μέλλον του σεμιναρίου

Συμπεράσματα / Προοπτικές Τράβηξε το ενδιαφέρον όσων το παρακολούθησαν 70% περίπου ολοκληρώνει με επιτυχία Είναι πιο εύκολο και ενδιαφέρον για τους εκπαιδευτικούς να το παρακολουθήσουν. Αφού έχει διάρκεια ενός εξαμήνου ανταλάσσουν πιο εύκολα απόψεις και προβληματισμούς. Προωθείται η χρήση του ελεύθερου και ανοιχτού λογισμικού. Αρκετοί εκπαιδευτικοί ενδιαφέρθηκαν να το χρησιμοποιήσουν στο σχολείο τους. Το σεμινάριο είναι διαθέσιμο σε όποιο Δημόσιο φορέα θελήσει να το εφαρμόσει.

Τρόπος επέκτασης του σεμιναρίου Σε κάθε νομό υπάρχει μια ομάδα 2-3 ατόμων που οργανώνει τις δια ζώσης συναντήσεις. Υπάρχει μια ομάδα ατόμων που συντηρεί και επικαιροποιεί το υλικό του σεμιναρίου για όλους τους νομούς. Υπάρχει μια ομάδα 10 ατόμων που βαθμολογεί τις εργασίες σε όλους τους νομούς. Ο καθένας μπορεί να διατυπώσει μια απορία και όποιος ξέρει την απάντηση απαντά. Πιθανή επέκταση την επόμενη χρονιά: Χανιά, Έβρο, Λάρισα, Αιτωλοακαρνανία

Workshop στην Πάτρα Τίτλος "Εργαστήριο Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών για την Αξιοποίηση του Moodle στην αξιολόγηση των μαθητών" Στόχος είναι η γνωριμία με το σεμινάριο Ύλη: Μάθημα Moodle, Παιχνίδια & Κουίζ, GImp, XAMPP, Scratch Τετάρτη 23 Ιουνίου 17:00 στο 6o Γυμνάσιο Πάτρας ΑΓ.ΣΟΦΙΑΣ-ΕΛΛ.ΣΤΡΑΤΙΩΤΟΥ Διάρκεια: 3 ώρες Κατά τη διάρκεια του workshop θα κάνουμε τις εργασίες Για εγγραφή στην ημερίδα ή μέχρι την Πέμπτη στο

Ευχαριστίες Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε όσους δούλεψαν εθελοντικά καθώς και για τη βοήθεια και υποστήριξη τους: το ΕΑΙΤΥ το ΤΕΙ Μεσολογγίου

Ευχαριστούμε για την προσοχή σας!