Γραφείο ΣΕΠ Γυμνασίου-Λ.Τ. Νέου Αγιονερίου ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ 2006 ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΙΣ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΓΕΝΙΚΩΝ ΛΥΚΕΙΩΝ ΓΙΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΑΕΙ ΚΑΙ ΤΕΙ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Οι κατευθύνσεις είναι τρεις ( 3 ) Θεωρητική Κατεύθυνση Θετική Κατεύθυνση Τεχνολογική Κατεύθυνση κάθε κατεύθυνση, προετοιμάζει τους μαθητές.
Advertisements

Το νέο Λύκειο και το νέο σύστημα εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση
ΕΠΑΛ - ΕΠΑΣ Επαγγελματικά Λύκεια & Σχολές
Α. ΣΧΟΛΗ ΑΣΤΥΦΥΛΑΚΩΝ  Η Σχολή Αστυφυλάκων έχει ως αποστολή την εκπαίδευση των Δοκίμων Αστυφυλάκων και αποβλέπει στην κατάλληλη προετοιμασία τους, ώστε.
ΕΝΑ ΑΓΝΩΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ Το μέλλον έρχεται προς το παρόν με ιλιγγιώδη ταχύτητα. Κάθε πρόβλεψη είναι αδύνατη. Μιχάλης Δερτούζος Διακεκριμένος καθηγητής στο.
Προτεινόμενες αλλαγές στο Λύκειο
Σχολικός Επαγγελματικός Προσανατολισμός (Σ.Ε.Π.)
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ 2014
ΣΧΟΛΕΣ ΚΑΙ ΤΜΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΑΠΑΙΤΟΥΝΤΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Όσοι επιθυμούν να είναι υποψήφιοι για τα Τμήματα: ●Αρχιτεκτόνων Μηχανικών, Φωτογραφίας και.
Κέντρο Συμβουλευτικής και Προσανατολισμού ΚΕ.ΣΥ.Π ΡΟΔΟΥ(Κωστής Ν.) ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΗ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ.
ΚΕ.ΣΥ.Π ΠΟΡΟΥ ΣΜΥΡΝΑΙΟΣ ΘΕΟΛΟΓΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΣ ΠΕ 09 ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ Σ.Ε.Π
Πρόσβαση στην Τριτοβάθμια
Πανελλαδικές. Ποιες κρίσιμες αποφάσεις πρέπει να πάρω; αν θα συμμετάσχω στις πανελλαδικές ή αν θα εξεταστώ ενδοσχολικά αν εξεταστώ πανελλαδικά ποιο ή.
Ερευνητική Εργασία Β2 Λυκείου Γ.Ε.Λ. Βαθέος Αυλίδος.
ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΕΣ ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΓΕΩΠΟΝΙΚΕΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΕΣ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ 2ΟΥ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΥ ΠΕΔΙΟΥ
Πρόσβαση στην Γ/βάθμια Εκπ/ση μαθητών Γ΄ Τάξης Ημερησίων ΕΠΑ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΙΟΥΝΙΟΣ 2008.
ΤΥΠΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
Καλύτερη σχολή και κατ΄ επέκταση επάγγελμα είναι εκείνο που ταιριάζει στην προσωπικότητα, τα ενδιαφέροντα και τις δεξιότητες μας. Μόνο όταν εργαζόμαστε.
Α. Τα εξεταζόμενα μαθήματα σε πανελλαδικό επίπεδο Β. Την επιλογή του δεύτερου μαθήματος γενικής παιδείας και των επιστημονικών πεδίων Γ. Μαθήματα αυξημένης.
ΓΡΑΦΕΙΟ Σ.Ε.Π. ΓΕΝ. ΛΥΚΕΙΟΥ ΑΚΡΩΤΗΡΙΟΥ Χανιά Ιανουάριος 2009 Κώστας Καλογεράκης.
Πρόσβαση στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση. Γενικά… ► H Γ΄ Τάξη είναι η τάξη προετοιμασίας για την τριτοβάθμια εκπαίδευση. ► Υπάρχουν 3 (+1) κατευθύνσεις που.
ΤΟ ΝΕΟ ΛΥΚΕΙΟ.
KΥΚΛΟΙ, ΤΟΜΕΙΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ ΕΠΑΛ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΙΕΣ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ
ΕΠΑ.Λ & ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΠ.ΑΣ
ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ στην Ανώτατη και Ανώτερη Εκπαίδευση Κύπρου και Ελλάδας
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ Νόμος 4186/2013 Φ.Ε.Κ. 193 τ.Α'
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ 2ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΧΑΙΔΑΡΙΟΥ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ.
Κωνσταντίνου Ελισάβετ
1ο γενικο λυκειο μαρκοπουλου
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΥΠΡΟΥ ΚΑΙ ΕΛΛΑΔΑΣ
Δ/ΝΣΗ Δ.Ε. ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ ΗΜΕΡΙΔΑ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΚΑΔ. ΕΤΟΣ ΝΕΑΠΟΛΗ 20 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ
MHXANOΓPAΦIKO 2012.
Αναδιάρθρωση της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και λοιπές διατάξεις
Τα μαθήματα διακρίνονται σε: 1. Μαθήματα Γενικής Παιδείας 2. Μαθήματα Επιλογής Από αυτά άλλα είναι γραπτώς εξεταζόμενα και άλλα όχι. Η Α΄ Τάξη του Λυκείου.
ΟΜΑΔΑ 3 ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΠΕΔΙΑ ΚΑΙ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΑΛΕΞΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΙΑ
ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΠΟΥΔΩΝ ΚΑΙ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗ ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΙΚΟΥ
Η Α΄ τάξη Γενικού Λυκείου, η οποία είναι τάξη προσανατολισμού, περιέχει μαθήματα Γενικής Παιδείας συνολικής διάρκειας τριάντα τριών (33) ωρών εβδομαδιαίας.
ΓΡΑΦΕΙΟ ΣΕΠ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΑΚΡΩΤΗΡΙΟΥ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΥΠΡΟΥ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΥΠΡΟΥ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΥΠΡΟΥ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΥΠΡΟΥ Εισδοχή Ελλαδιτών Υποψηφίων στο Πανεπιστήμιο Κύπρου και στο Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο.
ΤΗΛΕΦΩΝΟ: ΕΠΑ.Λ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΟΜΑΔΑ Α΄
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
Υπεύθυνοι ΣΕΠ ΚΕΣΥΠ ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ Παπακίτσος Ευάγγελος Θεολογής Ευάγγελος
Πανελλήνιες 2016.
Η ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ Η πορεία αύξουσας εξειδίκευσης των μαθητών
Επιμέλεια-Παρουσίαση: Κερούλης Μανώλης Ειδικός Πληροφόρησης και Τεκμηρίωσης Ιανουάριος 2011 ΚΕΣΥΠ Ν. Ηρακλείου Γενικό Λύκειο και Τριτοβάθμια Εκπαίδευση.
Νέο Λύκειο & Νέο σύστημα εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση νόμος 4186 & 4327 ΚΕ.ΣΥ.Π. ΧΑΝΙΩΝ 2015 Υπεύθυνοι : Μπαουράκη Αντωνία Μαρτίκας Δημήτρης.
Επιμέλεια-Παρουσίαση: Κερούλης Μανώλης Ειδικός Πληροφόρησης και Τεκμηρίωσης Ιανουάριος 2011 ΚΕΣΥΠ Ν. Ηρακλείου Κατευθύνσεις και Επιστημονικά πεδία.
DEUTSCHE SCHULE ATHEN ΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΑΘΗΝΩΝ Λ Υ Κ Ε Ι Ο Αλλαγές στο Λύκειο Πρόσβαση στην τριτοβάθμια εκπαίδευση Πεδία Προσανατολισμού.
9 ο ΓΕΛ Ιωαννίνων Σχολικό έτος : Γ’ Λυκείου Δομή Ωρολογίου Προγράμματος - Ομάδες Προσανατολισμού – Επιστημονικά Πεδία – Μαθήματα Επιλογής.
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Ωρολόγιο Πρόγραμμα Α’,Β’,Γ’ ΓΕΛ & Πρόσβαση στα ΑΕΙ 2016 Ιούνιος 2015.
10 ο Γενικό Λύκειο Ηρακλείου Ενημέρωση Γ΄ τάξης 17/9/2015.
ΣΧΟΛΗ ΕΥΕΛΠΙΔΩΝ Από:Αγγελος Σουτζόγλου Ταξης:Γ`3.
1 ο ΓΕΛ ΟΡΕΣΤΙΑΔΑΣ Παρουσίαση Γ Τάξης Νέου Γενικού Λυκείου ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΝΟΜΟ 4327, ΦΕΚ 50/ΤΕΥΧΟΣ Α ́/ Σεπτέμβριος 2015.
ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ  ΝΟΜΟΣ:4327/2015 (ΦΕΚ 50/Α ́, 14/05/2015), τροποποίηση του Ν. 4186/2013«Επείγοντα μέτρα για την Πρωτοβάθμια, Δευτεροβάθμια και.
ΕΠΑ.Λ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΟΜΑΔΑ Β΄. ΤΡΟΠΟΣ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΠΕΔΙΑ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΒΑΡΥΤΗΤΑΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ.
ΝΕΟ ΛΥΚΕΙΟ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ (Κοινό πρόγραμμα)
Συμπλήρωση μηχανογραφικού δελτίου 2016 [ Νέο σύστημα εισαγωγής]
Παρουσίαση των Ημερησίων ΕΠΑ.Λ.
Το Νέο Επαγγελματικό Λύκειο
Το νέο Γενικό Λύκειο Ν.4327/2015.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΕΣΠΕΡΙΝΩΝ ΕΠΑ.Λ
ΑΓΙΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΒΟΙΩΤΙΑΣ
Ενημέρωση μαθητών Γ Λυκείου 2ο ΓΕΛ ΛΕΥΚΑΔΑΣ Σχ. Έτος
«ΑΘΗΝΑ» ΙΔΡΥΜΑ ΣΧΟΛΗ ΤΜΗΜΑ ΚΑΙ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ
Το Νέο Γενικό Λύκειο Μια ανάλυση για τις επιλογές στο Νέο Λύκειο …
ΝΕΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ο ΓΕΛ ΣΠΑΤΩΝ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Γραφείο ΣΕΠ Γυμνασίου-Λ.Τ. Νέου Αγιονερίου ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ 2006 ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΙΣ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΓΕΝΙΚΩΝ ΛΥΚΕΙΩΝ ΓΙΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΑΕΙ ΚΑΙ ΤΕΙ

Γραφείο ΣΕΠ Γυμνασίου-Λ.Τ. Νέου Αγιονερίου Διαδικασία εισαγωγής υποψηφίων Διεξαγωγή πανελληνίων εξετάσεων Υποβολή μηχανογραφικού δελτίου Επεξεργασία στοιχείων Έκδοση αποτελεσμάτων

Γραφείο ΣΕΠ Γυμνασίου-Λ.Τ. Νέου Αγιονερίου Επεξεργασία στοιχείων Φθίνουσα κατάταξη των μαθητών σύμφωνα με τα μόρια που έχουν συγκεντρώσει σε πέντε (5) λίστες, μία ανά επιστημονικό πεδίο Πρόσθετες λίστες δημιουργούνται για κάθε σχολή όπου απαιτείται εξέταση σε ειδικό μάθημα

Γραφείο ΣΕΠ Γυμνασίου-Λ.Τ. Νέου Αγιονερίου Επεξεργασία στοιχείων Σε περίπτωση ισοβαθμίας προηγείται ο υποψήφιος με τον μεγαλύτερο Γενικό Βαθμό Πρόσβασης Αν εξακολουθεί να υπάρχει ισοβαθμία, προηγείται ο υποψήφιος με το μεγαλύτερο άθροισμα βαθμών στα δύο μαθήματα αυξημένης βαρύτητας του αντίστοιχου επιστημονικού πεδίου

Γραφείο ΣΕΠ Γυμνασίου-Λ.Τ. Νέου Αγιονερίου Πανελλήνιες εξετάσεις Οι πανελλήνιες εξετάσεις και οι βαθμοί που συγκεντρώνονται από αυτές είναι ενδεικτικοί των ικανοτήτων των μαθητών Δείχνουν τι μπορεί να κάνει ο μαθητής

Γραφείο ΣΕΠ Γυμνασίου-Λ.Τ. Νέου Αγιονερίου Μηχανογραφικό δελτίο Το μηχανογραφικό δελτίο είναι ενδεικτικό των κλάδων σπουδών που θα επιθυμούσαν να ακολουθήσουν οι μαθητές Δείχνει τι θέλει να κάνει ο μαθητής

Γραφείο ΣΕΠ Γυμνασίου-Λ.Τ. Νέου Αγιονερίου Κατάταξη υποψηφίων ,5017,45 39,4539,40 Μόρια ΓΒΠ: Μαθήματα βαρύτητας 1 ο Επιστημονικό Πεδίο

Γραφείο ΣΕΠ Γυμνασίου-Λ.Τ. Νέου Αγιονερίου Κατάταξη υποψηφίων Μόρια 4 ο Επιστημονικό Πεδίο

Γραφείο ΣΕΠ Γυμνασίου-Λ.Τ. Νέου Αγιονερίου 22 Εισαγωγή υποψηφίων 1 ο Επιστημονικό Πεδίο4 ο Επιστημονικό Πεδίο ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΘΕΟΛΟΓΙΚΟ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ

Γραφείο ΣΕΠ Γυμνασίου-Λ.Τ. Νέου Αγιονερίου 222 Εισαγωγή υποψηφίων 1 ο Επιστημονικό Πεδίο4 ο Επιστημονικό Πεδίο ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΘΕΟΛΟΓΙΚΟ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ

Γραφείο ΣΕΠ Γυμνασίου-Λ.Τ. Νέου Αγιονερίου Εισαγωγή υποψηφίων Ο υπολογιστής αριθμεί διαδοχικά

Γραφείο ΣΕΠ Γυμνασίου-Λ.Τ. Νέου Αγιονερίου Εισαγωγή υποψηφίων 4 ο Επιστημονικό Πεδίο ο Επιστημονικό Πεδίο

Γραφείο ΣΕΠ Γυμνασίου-Λ.Τ. Νέου Αγιονερίου 22 Εισαγωγή υποψηφίων 1 ο Επιστημονικό Πεδίο4 ο Επιστημονικό Πεδίο ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΘΕΟΛΟΓΙΚΟ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ Πολιτικών Μηχανικών 2.Αρχιτεκτόνων Μηχανικών 3.Ιστορικό - 1 ? ?

Γραφείο ΣΕΠ Γυμνασίου-Λ.Τ. Νέου Αγιονερίου Εισαγωγή υποψηφίων 4 ο Επιστημονικό Πεδίο ο Επιστημονικό Πεδίο ?

Γραφείο ΣΕΠ Γυμνασίου-Λ.Τ. Νέου Αγιονερίου 22 Εισαγωγή υποψηφίων 1 ο Επιστημονικό Πεδίο4 ο Επιστημονικό Πεδίο ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΘΕΟΛΟΓΙΚΟ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ Παιδαγωγικό 2.Ιστορικό 3.Πολιτικών Μηχανικών

Γραφείο ΣΕΠ Γυμνασίου-Λ.Τ. Νέου Αγιονερίου Εισαγωγή υποψηφίων 4 ο Επιστημονικό Πεδίο ο Επιστημονικό Πεδίο ?

Γραφείο ΣΕΠ Γυμνασίου-Λ.Τ. Νέου Αγιονερίου 22 Εισαγωγή υποψηφίων 1 ο Επιστημονικό Πεδίο4 ο Επιστημονικό Πεδίο ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΘΕΟΛΟΓΙΚΟ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ Ιστορικό 2.Πολιτικών Μηχανικών 3.Αρχιτεκτόνων Μηχανικών

Γραφείο ΣΕΠ Γυμνασίου-Λ.Τ. Νέου Αγιονερίου Εισαγωγή υποψηφίων 4 ο Επιστημονικό Πεδίο ο Επιστημονικό Πεδίο ?

Γραφείο ΣΕΠ Γυμνασίου-Λ.Τ. Νέου Αγιονερίου Εισαγωγή υποψηφίων 1 ο Επιστημονικό Πεδίο4 ο Επιστημονικό Πεδίο ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΘΕΟΛΟΓΙΚΟ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ Πολιτικών Μηχανικών 2.Θεολογικό 3.Αρχιτεκτόνων Μηχανικών 17800

Γραφείο ΣΕΠ Γυμνασίου-Λ.Τ. Νέου Αγιονερίου Εισαγωγή υποψηφίων 4 ο Επιστημονικό Πεδίο ο Επιστημονικό Πεδίο ?

Γραφείο ΣΕΠ Γυμνασίου-Λ.Τ. Νέου Αγιονερίου 21 Εισαγωγή υποψηφίων 1 ο Επιστημονικό Πεδίο4 ο Επιστημονικό Πεδίο ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΘΕΟΛΟΓΙΚΟ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ Πολιτικών Μηχανικών 2.Αρχιτεκτόνων Μηχανικών 3.Θεολογικό ? ?

Γραφείο ΣΕΠ Γυμνασίου-Λ.Τ. Νέου Αγιονερίου 21 Εισαγωγή υποψηφίων 1 ο Επιστημονικό Πεδίο4 ο Επιστημονικό Πεδίο ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΘΕΟΛΟΓΙΚΟ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ Πολιτικών Μηχανικών 2.Αρχιτεκτόνων Μηχανικών 3.Θεολογικό

Γραφείο ΣΕΠ Γυμνασίου-Λ.Τ. Νέου Αγιονερίου Πολιτικών Μηχανικών Βάση: μόρια

Γραφείο ΣΕΠ Γυμνασίου-Λ.Τ. Νέου Αγιονερίου Εισαγωγή υποψηφίων 4 ο Επιστημονικό Πεδίο ο Επιστημονικό Πεδίο ?

Γραφείο ΣΕΠ Γυμνασίου-Λ.Τ. Νέου Αγιονερίου 20 Εισαγωγή υποψηφίων 1 ο Επιστημονικό Πεδίο4 ο Επιστημονικό Πεδίο ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΘΕΟΛΟΓΙΚΟ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ Ιστορικό 2.Αρχιτεκτόνων Μηχανικών 3.Παιδαγωγικό ? ?

Γραφείο ΣΕΠ Γυμνασίου-Λ.Τ. Νέου Αγιονερίου Εισαγωγή υποψηφίων 4 ο Επιστημονικό Πεδίο ο Επιστημονικό Πεδίο ??

Γραφείο ΣΕΠ Γυμνασίου-Λ.Τ. Νέου Αγιονερίου 20 Εισαγωγή υποψηφίων 1 ο Επιστημονικό Πεδίο4 ο Επιστημονικό Πεδίο ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΘΕΟΛΟΓΙΚΟ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ Ιστορικό 2.Αρχιτεκτόνων Μηχανικών ? ?

Γραφείο ΣΕΠ Γυμνασίου-Λ.Τ. Νέου Αγιονερίου Εισαγωγή υποψηφίων 4 ο Επιστημονικό Πεδίο ο Επιστημονικό Πεδίο ???

Γραφείο ΣΕΠ Γυμνασίου-Λ.Τ. Νέου Αγιονερίου 20 Εισαγωγή υποψηφίων 1 ο Επιστημονικό Πεδίο4 ο Επιστημονικό Πεδίο ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΘΕΟΛΟΓΙΚΟ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ Πολιτικών Μηχανικών 2.Αρχιτεκτόνων Μηχανικών 3.Ιστορικό

Γραφείο ΣΕΠ Γυμνασίου-Λ.Τ. Νέου Αγιονερίου Εισαγωγή υποψηφίων 4 ο Επιστημονικό Πεδίο ο Επιστημονικό Πεδίο ???

Γραφείο ΣΕΠ Γυμνασίου-Λ.Τ. Νέου Αγιονερίου 10 Εισαγωγή υποψηφίων 1 ο Επιστημονικό Πεδίο4 ο Επιστημονικό Πεδίο ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΘΕΟΛΟΓΙΚΟ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ Πολιτικών Μηχανικών 2.Αρχιτεκτόνων Μηχανικών 3.Ιστορικό - 1

Γραφείο ΣΕΠ Γυμνασίου-Λ.Τ. Νέου Αγιονερίου Αρχιτεκτόνων Μηχανικών Βάση: μόρια

Γραφείο ΣΕΠ Γυμνασίου-Λ.Τ. Νέου Αγιονερίου Εισαγωγή υποψηφίων 4 ο Επιστημονικό Πεδίο ο Επιστημονικό Πεδίο ??

Γραφείο ΣΕΠ Γυμνασίου-Λ.Τ. Νέου Αγιονερίου 00 Εισαγωγή υποψηφίων 1 ο Επιστημονικό Πεδίο4 ο Επιστημονικό Πεδίο ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΘΕΟΛΟΓΙΚΟ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ Ιστορικό 2.Αρχιτεκτόνων Μηχανικών 3.Παιδαγωγικό

Γραφείο ΣΕΠ Γυμνασίου-Λ.Τ. Νέου Αγιονερίου Ιστορικό Βάση: μόρια ΓΒΠ: 17,45 Μαθήματα βαρύτητας: 39,45

Γραφείο ΣΕΠ Γυμνασίου-Λ.Τ. Νέου Αγιονερίου Εισαγωγή υποψηφίων 4 ο Επιστημονικό Πεδίο ο Επιστημονικό Πεδίο ?

Γραφείο ΣΕΠ Γυμνασίου-Λ.Τ. Νέου Αγιονερίου 00 Εισαγωγή υποψηφίων 1 ο Επιστημονικό Πεδίο4 ο Επιστημονικό Πεδίο ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΘΕΟΛΟΓΙΚΟ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ Ιστορικό 2.Αρχιτεκτόνων Μηχανικών 17700

Γραφείο ΣΕΠ Γυμνασίου-Λ.Τ. Νέου Αγιονερίου Ισορροπώντας… Δηλώνουμε τα τμήματα στα οποία επιθυμούμε να εισαχθούμε Δηλώνουμε αρκετά τμήματα ώστε να μην βρεθούμε εκτός τριτοβάθμιας εκπαίδευσης Θέτουμε ξεκάθαρους στόχους

Γραφείο ΣΕΠ Γυμνασίου-Λ.Τ. Νέου Αγιονερίου Δημοφιλέστερα τμήματα 1 ης προτίμησης Α/ΑΤμήμαΥποψήφιοι 1.ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ ΑΘΗΝΑΣ ΑΣΤΥΦΥΛΑΚΩΝ ΝΟΜΙΚΗΣ ΑΘΗΝΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ Η/Υ ΕΜΠ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΟΙΚ. ΠΑΝ. ΑΘΗΝΑΣ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΕΜΠ ΙΑΤΡΙΚΗΣ ΑΘΗΝΑΣ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΕΜΠ982

Γραφείο ΣΕΠ Γυμνασίου-Λ.Τ. Νέου Αγιονερίου Δημοφιλέστερα τμήματα 1 ης, 2 ης και 3 ης προτίμησης Α/ΑΤμήμαΥποψήφιοι 1.ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ ΑΘΗΝΑΣ ΑΣΤΥΦΥΛΑΚΩΝ ΝΟΜΙΚΗΣ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ ΝΟΜΙΚΗΣ ΘΡΑΚΗΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΝΟΜΙΚΗΣ ΑΘΗΝΑΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ ΠΑΤΡΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ Η/Υ ΕΜΠ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΟΙΚ. ΠΑΝ. ΑΘΗΝΑΣ2.062

Γραφείο ΣΕΠ Γυμνασίου-Λ.Τ. Νέου Αγιονερίου Συμπεράσματα Η γρήγορη επαγγελματική αποκατάσταση των δασκάλων κάνει τα παιδαγωγικά τμήματα περιζήτητα Η Σχολή Αστυφυλάκων και οι Νομικές Σχολές είναι πρώτος στόχος για πολλούς υποψηφίους Ο Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο διατηρεί την αίγλη του μεταξύ των υποψηφίων του 4 ου Επιστημονικού Πεδίου

Γραφείο ΣΕΠ Γυμνασίου-Λ.Τ. Νέου Αγιονερίου Δημοφιλέστερα τμήματα ανεξαρτήτως προτίμησης Α/ΑΤμήμαΥποψήφιοι 1.ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΙΑΣ ΤΕΙ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΙΑΣ ΤΕΙ ΑΘΗΝΑΣ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΙΑΣ ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ & Μ.Μ.Ε. ΤΕΙ ΠΑΤΡΑΣ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΤΕΙ ΠΕΙΡΑΙΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ ΑΘΗΝΑΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ & ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΙΑΣ ΤΕΙ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ ΠΑΤΡΑΣ9.587

Γραφείο ΣΕΠ Γυμνασίου-Λ.Τ. Νέου Αγιονερίου Συμπεράσματα Ο μεγαλύτερος αριθμός υποψηφίων κατευθύνεται προς:  Παιδαγωγική Ακαδημία  Τμήματα Βρεφονηπιοκομίας

Γραφείο ΣΕΠ Γυμνασίου-Λ.Τ. Νέου Αγιονερίου Λιγότερο δημοφιλή τμήματα 1 ης, 2 ης και 3 ης προτίμησης Α/ΑΤμήμαΥποψήφιοι 1.ΕΦΑΡΜ. ΞΕΝ. ΓΛΩΣ. ΣΤΗ ΔΙΟΙΚ. ΚΑΙ ΣΤΟ ΕΜΠΟΡ. ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ19 2.ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣ. ΜΕΤΑΦΡ & ΔΙΕΡΜ. ΙΟΝΙΟ - ΕΙΔ. ΙΣΠΑΝΙΚΑ22 3.ΓΕΩΡΓ. ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΑΣ & ΥΔΑΤ. ΠΟΡΩΝ ΤΕΙ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ39 4.ΙΤΑΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ40 5.ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΑΛΙΕΙΑΣ - ΥΔΑΤΟΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΩΝ ΤΕΙ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ43 6.ΙΤΑΛΙΚΗΣ & ΙΣΠΑΝΙΚΗΣ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ (ΙΤΑΛΙΚΗΣ) ΑΘΗΝΑΣ43 7.ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ46 8.ΟΙΚΟΛΟΓΙΑΣ & ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ47 9.ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΓΕΩΡΓΙΚΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ53 10.ΓΕΩΡΓΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΩΝ ΑΡΔΕΥΣΕΩΝ ΤΕΙ ΛΑΡΙΣΑΣ53

Γραφείο ΣΕΠ Γυμνασίου-Λ.Τ. Νέου Αγιονερίου Λιγότερο δημοφιλή τμήματα ανεξαρτήτως προτίμησης Α/ΑΤμήμαΥποψήφιοι 1.ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣ. ΜΕΤΑΦΡ & ΔΙΕΡΜ. ΙΟΝΙΟ - ΕΙΔ. ΙΣΠΑΝΙΚΑ77 2.ΙΤΑΛΙΚΗΣ & ΙΣΠΑΝΙΚΗΣ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ (ΙΤΑΛΙΚΗΣ) ΑΘΗΝΑΣ99 3.ΙΤΑΛΙΚΗΣ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ105 4.ΙΤΑΛΙΚΗΣ & ΙΣΠΑΝΙΚΗΣ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ (ΙΣΠΑΝΙΚΗΣ) ΑΘΗΝΑΣ108 5.ΨΥΧΟΛΟΓΩΝ (ΣΣΑΣ) ΘΕΣ/ΝΙΚΗ169 6.ΚΤΗΝΙΑΤΡΙΚΟ (ΣΣΑΣ) ΘΕΣ/ΝΙΚΗ173 7.ΣΤΡΑΤΟΛΟΓΙΚΟ (ΣΣΑΣ) ΘΕΣ/ΝΙΚΗ180 8.ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΩΝ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ (ΣΑΝ)224 9.ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΕΜΠΟΡΙΚΟΥ ΝΑΥΤΙΚΟΥ(ΘΗΛΕΙΣ) ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΙΚΟ (ΣΣΑΣ) ΘΕΣ/ΝΙΚΗ238

Γραφείο ΣΕΠ Γυμνασίου-Λ.Τ. Νέου Αγιονερίου Συμπεράσματα Τα τμήματα Ιταλικής και Ισπανικής Φιλολογίας αδυνατούν να προσελκύσουν ικανοποιητικό αριθμό υποψηφίων Ο υψηλός ανταγωνισμός για τα τμήματα Αξιωματικών Σωμάτων φαίνεται να κάνει τους υποψηφίους επιφυλακτικούς Τα τμήματα ΤΕΙ φαίνεται πως είναι πρώτης προτεραιότητας για ελαχίστους υποψηφίους

Γραφείο ΣΕΠ Γυμνασίου-Λ.Τ. Νέου Αγιονερίου Τμήματα με περισσότερους εισακτέους φοιτητές Α/ΑΤμήμαΕισακτέοι 1.ΑΣΤΥΦΥΛΑΚΩΝ ΝΟΜΙΚΗΣ ΑΘΗΝΑΣ470 3.ΝΟΜΙΚΗΣ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ420 4.ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΤΕΙ ΧΑΛΚΙΔΑΣ420 5.ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΤΕΙ ΚΑΒΑΛΑΣ415 6.ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΤΕΙ ΣΕΡΡΩΝ410 7.ΝΟΜΙΚΗΣ ΘΡΑΚΗΣ400 8.ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΤΕΙ ΔΥΤ. ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ400 9.ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΤΕΙ ΔΥΤ. ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΤΕΙ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ390

Γραφείο ΣΕΠ Γυμνασίου-Λ.Τ. Νέου Αγιονερίου Συμπεράσματα Πληθώρα θέσεων προσφέρεται σε όσους θέλουν να σπουδάσουν:  Αστυφύλακες  Νομική  Λογιστική

Γραφείο ΣΕΠ Γυμνασίου-Λ.Τ. Νέου Αγιονερίου Τμήματα με λιγότερους εισακτέους φοιτητές Α/ΑΤμήμαΕισακτέοι 1.ΚΤΗΝΙΑΤΡΙΚΟ (ΣΣΑΣ) ΘΕΣ/ΚΗΣ6 2.ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΟ (ΣΣΑΣ) ΘΕΣ/ΚΗΣ6 3.ΝΑΥΤΙΚΩΝ ΔΟΚΙΜΩΝ (ΣΝΔ) ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ7 4.ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΙΚΟ (ΣΣΑΣ) ΘΕΣ/ΚΗΣ8 5.ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΕΜΠΟΡΙΚΟΥ ΝΑΥΤΙΚΟΥ(ΘΗΛΕΙΣ)9 6.ΨΥΧΟΛΟΓΩΝ (ΣΣΑΣ) ΘΕΣ/ΝΙΚΗ10 7.ΣΤΡΑΤΟΛΟΓΙΚΟ (ΣΣΑΣ) ΘΕΣ/ΝΙΚΗ10 8.ΣΧΟΛΗ ΠΛΟΙΑΡΧΩΝ ΕΜΠΟΡΙΚΟΥ ΝΑΥΤΙΚΟΥ(ΘΗΛΕΙΣ)12 9.ΝΑΥΤΙΚΩΝ ΔΟΚΙΜΩΝ (ΣΝΔ) ΜΑΧΙΜΟΙ18 10.ΕΥΕΛΠΙΔΩΝ (ΣΣΕ) – ΣΩΜΑΤΑ19

Γραφείο ΣΕΠ Γυμνασίου-Λ.Τ. Νέου Αγιονερίου Συμπεράσματα Οι υποψήφιοι εισάγονται στις σχολές Αξιωματικών Σωμάτων με το σταγονόμετρο Δύσκολη επιλογή είναι και το εμπορικό ναυτικό για όσες υποψήφιες επιδιώκουν να σταδιοδρομήσουν στη ναυσιπλοΐα

Γραφείο ΣΕΠ Γυμνασίου-Λ.Τ. Νέου Αγιονερίου Τμήματα με καλύτερο λόγο εισακτέων/υποψηφίους φοιτητές Α/ΑΤμήμαΕισ/Υποψ 1.ΙΤΑΛΙΚΗΣ & ΙΣΠΑΝΙΚΗΣ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ (ΙΤΑΛΙΚΗΣ) ΑΘΗΝΑΣ1/1 2.ΙΤΑΛΙΚΗΣ & ΙΣΠΑΝΙΚΗΣ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ (ΙΣΠΑΝΙΚΗΣ) ΑΘΗΝΑΣ1/1 3.ΙΤΑΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ1/1 4.ΓΑΛΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ ΑΘΗΝΑΣ1/2 5.ΓΑΛΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ1/2 6.ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣ. ΜΕΤΑΦΡ & ΔΙΕΡΜ. ΙΟΝΙΟ - ΕΙΔ. ΙΣΠΑΝΙΚΑ1/3 7.ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ ΑΘΗΝΑΣ1/3 8.ΣΧΟΛΗ ΠΛΟΙΑΡΧΩΝ ΕΜΠΟΡΙΚΟΥ ΝΑΥΤΙΚΟΥ1/3 9.ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΕΜΠΟΡΙΚΟΥ ΝΑΥΤΙΚΟΥ1/3 10.ΑΣΤΥΦΥΛΑΚΩΝ1/3

Γραφείο ΣΕΠ Γυμνασίου-Λ.Τ. Νέου Αγιονερίου Συμπεράσματα Η εισαγωγή στα ξενόγλωσσα τμήματα (εκτός της Αγγλικής Φιλολογίας) είναι σχεδόν βεβαία Καλές πιθανότητες υπάρχουν και για τους υποψηφίους των σχολών εμπορικού ναυτικού και των αστυφυλάκων

Γραφείο ΣΕΠ Γυμνασίου-Λ.Τ. Νέου Αγιονερίου Τμήματα με χειρότερο λόγο εισακτέων/υποψηφίους φοιτητές Α/ΑΤμήμαΕισ/Υποψ 1.ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΙΑΣ ΤΕΙ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ1/112 2.ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ1/111 3.ΠΑΙΔ/ΚΟ ΠΡΟΣΧ. ΕΚΠ/ΣΗΣ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ1/107 4.ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΙΑΣ ΤΕΙ ΑΘΗΝΑΣ1/105 5.ΦΥΣΙΚΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ ΤΕΙ ΑΘΗΝΑΣ1/101 6.ΦΥΣΙΚΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ ΤΕΙ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ1/94 7.ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ ΤΕΙ ΠΑΤΡΑΣ1/89 8.ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ1/86 9.ΠΑΙΔ/ΚΟ ΔΗΜΟΤ. ΕΚΠ/ΣΗΣ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ1/84 10.ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΑΣ ΤΕΙ ΠΕΙΡΑΙΑ1/80

Γραφείο ΣΕΠ Γυμνασίου-Λ.Τ. Νέου Αγιονερίου Συμπεράσματα Τα τμήματα Βρεφονηπιοκομίας και Φυσικοθεραπείας ξεχωρίζουν λόγω του μικρού αριθμού εισακτέων και του μεγάλου αριθμού υποψηφίων Υπάρχουν, όμως, διέξοδοι για τις ίδιες σπουδές σε άλλες πόλεις

Γραφείο ΣΕΠ Γυμνασίου-Λ.Τ. Νέου Αγιονερίου Εν κατακλείδι… Τα στατιστικά βοηθούν αλλά αποτελεσματικότερη είναι η σωστή προετοιμασία Κάντε τη ζωή των καθηγητών σας δυσκολότερη:  Απαιτήστε περισσότερα  Επιτύχετε υψηλότερους στόχους

Γραφείο ΣΕΠ Γυμνασίου-Λ.Τ. Νέου Αγιονερίου καλή επιτυχία!