Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Επιμέλεια-Παρουσίαση: Κερούλης Μανώλης Ειδικός Πληροφόρησης και Τεκμηρίωσης Ιανουάριος 2011 ΚΕΣΥΠ Ν. Ηρακλείου Κατευθύνσεις και Επιστημονικά πεδία.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Επιμέλεια-Παρουσίαση: Κερούλης Μανώλης Ειδικός Πληροφόρησης και Τεκμηρίωσης Ιανουάριος 2011 ΚΕΣΥΠ Ν. Ηρακλείου Κατευθύνσεις και Επιστημονικά πεδία."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Επιμέλεια-Παρουσίαση: Κερούλης Μανώλης Ειδικός Πληροφόρησης και Τεκμηρίωσης Ιανουάριος 2011 ΚΕΣΥΠ Ν. Ηρακλείου Κατευθύνσεις και Επιστημονικά πεδία

2 Οι τρεις Κατευθύνσεις Θεωρητική Θετική Τεχνολογική οδηγούν στα ακόλουθα Επιστημονικά πεδία: Οι Κατευθύνσεις

3 Επιστημονικά Πεδία 1ο Πεδίο: Ανθρωπιστικών – Νομικών και 1ο Πεδίο: Ανθρωπιστικών – Νομικών και Κοινωνικών Επιστημών Κοινωνικών Επιστημών 2ο Πεδίο: Θετικών Επιστημών 2ο Πεδίο: Θετικών Επιστημών 3ο Πεδίο: Επιστημών Υγείας 3ο Πεδίο: Επιστημών Υγείας 4ο Πεδίο: Τεχνολογικών Επιστημών 4ο Πεδίο: Τεχνολογικών Επιστημών 5ο Πεδίο: Επιστημών Οικονομίας και 5ο Πεδίο: Επιστημών Οικονομίας και Διοίκησης Διοίκησης

4 Ανά Επιστημονικό Πεδίο Μαθήματα αυξημένης βαρύτητας Μαθήματα που τα αντικαθιστούν και οι Συντελεστές βαρύτητας

5 1ο Επιστημονικό Πεδίο Ανθρωπιστικές, Νομικές και Κοινωνικές Επιστήμες ΑΕΙ: Φιλολογίας, Φιλολογίας Ξένων Γλωσσών (Αγγλικής, κ.α.), Φιλοσοφίας, Ιστορίας & Αρχαιολογίας, Νομικής, Θεατρικών Σπουδών, ΜΜΕ, Διεθνών Σπουδών, Κινηματογράφου^2, Ψυχολογίας, Μουσικών Σπουδών^2, Παιδαγωγικά^2 κ.α. ΤΕΙ: Βιβλιοθηκονομίας, Βρεφονηπιοκομίας, Κοινωνικής Εργασίας ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΕΣ ΣΧΟΛΕΣ: Στρατολογικό, Ψυχολόγων (ΣΣΑΣ) ΑΝΩΤΑΤΕΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΕΣ ΑΚΑΔΗΜΙΕΣ: Ιερατικών Σπουδών, Εκκλησιαστικής Μουσικής και Ψαλτικής Μαθήματα Αυξημένης Βαρύτητας (Κατεύθυνσης ΘΕΩΡΗΤΙΚΗΣ) Αρχαία Ελληνικά *1,3 Ιστορία *0,7 Μαθήματα Αντικατάστασης (Γενικής Παιδείας) Ν. Γλώσσα *0,9 Ιστορία (ΓΠ) *0,4

6 2ο Επιστημονικό Πεδίο Θετικές Επιστήμες ΑΕΙ: Μαθηματικών, Φυσικής, Χημείας, Γεωλογίας, Γεωγραφίας, Βιολογίας^3, Γεωπονίας^4, ΤΕΦΑΑ^1, Παιδαγωγικά^1, Κινηματογράφου^1, Μουσικών Σπουδών^1, Επ. & Τεχνολογίας υλικών^4, Δασολογίας & Φυσικού Περ/ντος^4, Πληροφορικής^4 ΤΕΙ: (Βρεφονηπιοκομίας, Πληροφορικής & ΜΜΕ)^1,(Φυτικής Παραγωγής, Ιχθυοκομίας, Ανθοκομίας, Δασοπονίας)^4 ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΕΣ ΣΧΟΛΕΣ: (Ευελπίδων, Ικάρων, Ναυτ. Δοκίμων)^4 (Υπαξ/κών Στρατού / Ναυτικού)^4 ΑΕΝ: (Πλοιάρχων, Μηχανικών)^4 Μαθήματα Αυξημένης Βαρύτητας (Κατεύθυνση ΘΕΤΙΚΗ ή ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗ) Μαθηματικά *1,3 Φυσική *0,7 Μαθήματα Αντικατάστασης (Γενικής Παιδείας) Μαθημ. & Στοιχ. Στατιστικής *0,9 Ν. Γλώσσα *0,4

7 3ο Επιστημονικό Πεδίο Επιστημών Υγείας ΑΕΙ: Ιατρική, Οδοντιατρική, Νοσηλευτική, Κτηνιατρική, Βιοχημείας, Βιολογίας^2 Διαιτολογίας & Διατροφής, Φαρμακευτική ΤΕΙ: Αισθητικής, Εργοθεραπείας, Φυσιοθεραπείας, Ιατρικών Εργαστηρίων, Οδοντικής Τεχνολογίας, Οπτικής, Ραδιολογίας & Ακτινολογίας, Λογοθεραπείας, Μαιευτική, Νοσηλευτικής ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΕΣ ΣΧΟΛΕΣ: Αξιωματικών Νοσηλευτών, Ιατρικό, Οδοντιατρικό, Κτηνιατρικό, Φαρμακευτικό Μαθήματα Αυξημένης Βαρύτητας (Κατεύθυνσης ΘΕΤΙΚΗΣ) Βιολογία *1,3 Χημεία *0,7 Μαθήματα Αντικατάστασης (Γενικής Παιδείας) Βιολογία (ΓΠ) *0,9 Ν. Γλώσσα *0,4

8 4ο Επιστημονικό Πεδίο Τεχνολογικές Επιστήμες ΑΕΙ: Αρχιτεκτόνων, Πολιτικών Μηχανικών, Τοπογράφων, Ηλεκτρολόγων/ Μηχανολόγων Μηχανικών, Μηχανικών Η/Υ, Ναυπηγών, Αεροναυπηγών, Γεωπονίας^2, Πληροφορικής^2, Πολιτισμικής Τεχνολογίας^1, Αγροτικής Οικ. Ανάπτυξης, Διοίκησης Τεχνολογίας ΤΕΙ: Γραφιστικής, Διακοσμητικής, Φωτογραφίας, Συντήρησης Έργων Τέχνης, Τοπογραφίας, Ηλεκτρολογίας, Μηχανολογίας, Τηλεπικοινωνιών & Δικτύων, Πληροφορικής, Οινολογίας ΑΣΠΑΙΤΕ: Εκπαιδευτικοί Ηλεκτρολογίας / Ηλεκτρονικής / Μηχανολογίας ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΕΣ ΣΧΟΛΕΣ: (Ευελπίδων, Ικάρων, Ναυτικών Δοκίμων)^2 Υπαξ/κών (Στρατού / Ναυτικού)^2, Τεχνικών Υπαξ/κών Αεροπορίας ΑΕΝ: (Πλοιάρχων, Μηχανικών)^2 Μαθήματα Αυξημένης Βαρύτητας (Κατεύθυνση ΘΕΤΙΚΗ ή ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗ) Μαθηματικά *1,3 Φυσική *0,7 Μαθήματα Αντικατάστασης (Γενικής Παιδείας) Μαθημ. & Στοιχ. Στατιστικής *0,9 Ν. Γλώσσα *0,4

9 5ο Επιστημονικό Πεδίο Επιστήμες Οικονομίας και Διοίκησης ΑΕΙ: Οικονομικής Επιστήμης, Διοίκηση Επιχειρήσεων, Ναυτιλιακών Σπουδών Διεθνών & Ευρωπαϊκών Σπουδών, Λογιστική & Χρηματοοικονομική, Στατιστικής & Ασφαλιστικής Επιστήμης, Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας, Βαλκανικών, Σλαβικών και Ανατολικών Σπουδών ΤΕΙ: Διεθνούς Εμπορίου, Δημοσίων Σχέσεων, Τοπικής Αυτοδιοίκησης, Διοίκηση Μονάδων Υγείας & Πρόνοιας, Λογιστικής ΑΣΤΕ: Τουριστικών Επαγγελμάτων ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΕΣ ΣΧΟΛΕΣ: Οικονομικό, Υπαξ/κών Διοίκησης Αεροπορίας ΑΣΥΝΟΜΙΚΕΣ ΣΧΟΛΕΣ: Αξιωματικών ΕΛΑΣ, Αστυφυλάκων Μαθήματα Αυξημένης Βαρύτητας (από όλες τις κατευθύνσεις) Μάθημα Επιλογής: Αρχές Οικονομικής Θεωρίας *1,3 Μάθημα ΓΠ: Μαθημ. & Στοιχ. Στατιστικής *0,7

10 1ο ΕΠ.ΠΕΔΙΟ Ανθρωπιστικών Νομικών και Κοινωνικών επιστημών 2ο ΕΠ.ΠΕΔΙΟ Θετικών Επιστημών 3ο ΕΠ.ΠΕΔΙΟ Επιστημών Υγείας 4ο ΕΠ.ΠΕΔΙΟ Τεχνολογικών Επιστημών 5ο ΕΠ.ΠΕΔΙΟ Επιστημών Οικονομίας & Διοίκησης (1,3)Αρχαία Ελληνικά (Θεωρητικής) (1,3)Μαθηματικά (Θετικής,Τεχν/κής) (1,3)Βιολογία (Θετικής) (1,3)Μαθηματικά (Θετικής,Τεχν/κής) (1,3)Αρχές Οικονομικής Θεωρίας (Ε) (0,7)Ιστορία (Θεωρητικής) (0,7)Φυσική (Θετικής,Τεχν/κής) (0,7)Χημεία (Θετικής) (0,7)Φυσική (Θετικής,Τεχν/κής) (0,7)Μαθηματικά & Στοιχεία στατιστικής (ΓΠ) Μαθήματα Γενικής παιδείας της Γ’ Λυκείου που αντικαθιστούν τα παραπάνω μαθήματα αυξημένης βαρύτητας αντίστοιχα κατά επιστημονικό πεδίο για όσους υποψηφίους προέρχονται από κατευθύνσεις διαφορετικές από αυτές στις οποίες ανήκουν τα μαθήματα αυξημένης βαρύτητας: (0,9)Νεοελ. Γλώσσα (ΓΠ) (0,9) Μαθηματικά & Στοιχεία στατιστικής (ΓΠ) (0,9) Βιολογία (ΓΠ) (0,9) Μαθηματικά & Στοιχεία στατιστικής (ΓΠ) (0,4) Ιστορία (ΓΠ) (0,4) Νεοελ. Γλώσσα (ΓΠ) Μαθήματα αυξημένης βαρύτητας και αντικατάστασης ανά επιστημονικό πεδίο

11 Κριτήριο Επιλογής Η επιλογή του 2ρου μαθήματος γενικής παιδείας - που θα εξεταστεί σε Εθνικό Επίπεδο - γίνεται με βάση τα επιστημονικά πεδία που θα επιλέξει ο υποψήφιος. 1. Αν τα μαθήματα αυξημένης βαρύτητας του επιστημονικού πεδίου που επιθυμεί να επιλέξει, ανήκουν στα μαθήματα της Κατεύθυνσης που ακολουθεί τότε μπορεί να δηλώσει οποιοδήποτε από τα τέσσερα επιλεγόμενα μαθήματα Γ.Π. 2. Αν τα μαθήματα αυξημένης βαρύτητας του επιστημονικού πεδίου που επιθυμεί να επιλέξει, δεν ανήκουν στα μαθήματα της Κατεύθυνσης που ακολουθεί τότε θα πρέπει να δηλώσει ως 2ρο μάθημα Γ.Π. (από τα τέσσερα επιλεγόμενα μαθήματα) εκείνο που μαζί με το μάθημα της Νεοελληνικής γλώσσας αντικαθιστούν τα μαθήματα αυξημένης βαρύτητας του πεδίου που επιλέγει.

12 Επιστημονικά πεδία Θεωρητική Κατεύθυνση Θετική Κατεύθυνση Τεχνολογική Κατεύθυνση Κύκλος Πληροφορικής και Υπηρεσιών Κύκλος Τεχνολογίας και Παραγωγής 1ο1ο Ανθρωπιστικές Νομικές και Κοινωνικές Επιστήμες 1.ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ(1,3) 2.ΙΣΤΟΡΙΑ (0,7) 3.ΝΕΟΕΛ.ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ 4.ΛΑΤΙΝΙΚΑ 5.Νεοελ.Γλώσσα (Γ.Π.) 6.Ελεύθερη Επιλογή (Γ.Π.) 1.ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ 2.ΦΥΣΙΚΗ 3.ΧΗΜΕΙΑ 4.ΒΙΟΛΟΓΙΑ 5.Νεοελλ. Γλώσσα(Γ.Π.) (0,9) 6.Νεότ.Ελλ.Ιστορία(Γ.Π.) (0,4) 1.ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ 2.ΦΥΣΙΚΗ 3.ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ 4.ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ 5.Νεοελλ. Γλώσσα(Γ.Π.) (0,9) 6.Νεότ.Ελλ.Ιστορία(Γ.Π.) (0,4) 1.ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ 2.ΦΥΣΙΚΗ 3.ΧΗΜΕΙΑ-ΒΙΟΧΗΜΕΙΑ 4.ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΑ 5.Νεοελλ. Γλώσσα(Γ.Π.) (0,9) 6.Νεότ.Ελλ.Ιστορία(Γ.Π.) (0,4) 2ο2ο Θετικές Επιστήμες 1.ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ 2.ΙΣΤΟΡΙΑ 3.ΝΕΟΕΛ.ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ 4.ΛΑΤΙΝΙΚΑ 5.Μαθημ./Στατ/κή(Γ.Π.) ( 0,9) 6.Νεοελλ.Γλώσσα(Γ.Π.) (0,4) 1.ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ (1,3) 2.ΦΥΣΙΚΗ (0,7) 3.ΧΗΜΕΙΑ 4.ΒΙΟΛΟΓΙΑ 5.Νεοελλ. Γλώσσα (Γ.Π.) 6.Ελεύθερη Επιλογή (Γ.Π.) 1.ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ (1,3) 2.ΦΥΣΙΚΗ (0,7) 3.ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ 4.ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ 5.Νεοελλ. Γλώσσα(Γ.Π.) 6. Ελεύθερη Επιλογή (Γ.Π.) 1.ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ (1,3) 2.ΦΥΣΙΚΗ (0,7) 3.ΧΗΜΕΙΑ-ΒΙΟΧΗΜΕΙΑ 4.ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΑ 5.Νεοελλ. Γλώσσα(Γ.Π.) 6. Ελεύθερη Επιλογή (Γ.Π.) 3ο3ο Επιστήμες Υγείας 1.ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ 2.ΙΣΤΟΡΙΑ 3.ΝΕΟΕΛ.ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ 4.ΛΑΤΙΝΙΚΑ 5.Βιολογία(Γ.Π.) ( 0,9) 6.Νεοελλ.Γλώσσα(Γ.Π.) (0,4) 1.ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ 2.ΦΥΣΙΚΗ 3. ΒΙΟΛΟΓΙΑ (1,3) 4. ΧΗΜΕΙΑ (0,7) 5.Νεοελλ. Γλώσσα (Γ.Π.) 6.Ελεύθερη Επιλογή (Γ.Π.) 1.ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ 2.ΦΥΣΙΚΗ 3.ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ 4.ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ 5.Βιολογία (Γ.Π.) (0,9) 6.Νεοελλ. Γλώσσα (Γ.Π.) (0,4) 1.ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ 2.ΦΥΣΙΚΗ 3.ΧΗΜΕΙΑ-ΒΙΟΧΗΜΕΙΑ 4.ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΑ 5.Βιολογία (Γ.Π.) (0,9) 6.Νεοελλ. Γλώσσα (Γ.Π.) (0,4) 4ο4ο Τεχνολογικές Επιστήμες 1.ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ 2.ΙΣΤΟΡΙΑ 3.ΝΕΟΕΛ.ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ 4.ΛΑΤΙΝΙΚΑ 5.Μαθημ./Στατ/κή(Γ.Π.) ( 0,9) 6.Νεοελλ.Γλώσσα(Γ.Π.)(0,4) 1.ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ (1,3) 2.ΦΥΣΙΚΗ (0,7) 3.ΧΗΜΕΙΑ 4.ΒΙΟΛΟΓΙΑ 5.Νεοελλ. Γλώσσα (Γ.Π.) 6.Ελεύθερη Επιλογή (Γ.Π.) 1.ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ (1,3) 2.ΦΥΣΙΚΗ (0,7) 3.ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ 4.ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ 5.Νεοελλ. Γλώσσα(Γ.Π.) 6. Ελεύθερη Επιλογή (Γ.Π.) 1.ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ (1,3) 2.ΦΥΣΙΚΗ (0,7) 3.ΧΗΜΕΙΑ-ΒΙΟΧΗΜΕΙΑ 4.ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΑ 5.Νεοελλ. Γλώσσα(Γ.Π.) 6.Ελεύθερη Επιλογή (Γ.Π.) 5ο5ο Επιστήμες Οικονομίας και Διοίκησης 1.ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ 2.ΙΣΤΟΡΙΑ 3.ΝΕΟΕΛ.ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ 4.ΛΑΤΙΝΙΚΑ 5.Νεοελλ.Γλώσσα (Γ.Π.) 6.Αρχ.Οικον.Θεωρίας(Ε) (1,3) 7.Μαθημ./Στατ/κή(Γ.Π.) ( 0,7) 1.ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ 2.ΦΥΣΙΚΗ 3.ΧΗΜΕΙΑ 4.ΒΙΟΛΟΓΙΑ 5.Νεοελλ.Γλώσσα (Γ.Π.) 6.Αρχ.Οικον.Θεωρίας(Ε) (1,3) 7.Μαθημ./Στατ/κή(Γ.Π.) ( 0,7) 1.ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ 2.ΦΥΣΙΚΗ 3.ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ 4.ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ 5.Νεοελλ.Γλώσσα (Γ.Π.) 6.Αρχ.Οικον.Θεωρίας(Ε) (1,3) 7.Μαθημ./Στατ/κή(Γ.Π.) ( 0,7) 1.ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ 2.ΦΥΣΙΚΗ 3.ΧΗΜΕΙΑ-ΒΙΟΧΗΜΕΙΑ 4.ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΑ 5.Νεοελλ. Γλώσσα (Γ.Π.) 6.Αρχ.Οικον.Θεωρίας(Ε) (1,3) 7.Μαθημ./Στατ/κή(Γ.Π.) ( 0,7) ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΑΥΞΗΜΕΝΗΣ ΒΑΡΥΤΗΤΑΣ ΑΝΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΚΑΙ ΠΕΔΙΟ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟΥΣ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΒΑΡΥΤΗΤΑΣ

13  το 1ο επιστημονικό πεδίο μπορούν επιλέξουν οποιοδήποτε από τα τέσσερα επιλεγόμενα μαθήματα Γ.Π. επιθυμούν.  Το 1ο και ένα εκ των 2ου ή 4ου Επιστημονικών Πεδίων θα πρέπει να επιλέξουν τα Μαθηματικά και Στοιχεία Στατιστικής  Το 1ο και το 3ο Επιστημονικό Πεδίο θα πρέπει να επιλέξουν τη Βιολογία  Το 1ο και το 5ο Επιστημονικό Πεδίο θα πρέπει να επιλέξουν τα Μαθηματικά και Στοιχεία Στατιστικής και Αρχές Οικονομικής θεωρίας (7 ο πανελληνίως εξεταζόμενο) Οι υποψήφιοι της θεωρητικής κατεύθυνσης που θέλουν να δηλώσουν:

14  Το 2ο και το 4ο επιστημονικό πεδίο ή το 2ο και το 3ο επιστημονικό πεδίο ή το 3ο και το 4ο επιστημονικό πεδίο μπορούν επιλέξουν οποιοδήποτε από τα τέσσερα επιλεγόμενα μαθήματα Γ.Π. επιθυμούν  Ένα εκ των 2ου,3ου ή 4ου επιστημονικών πεδίων και το 1ο θα πρέπει να επιλέξουν την Ιστορία  Ένα εκ των 2ου,3ου ή 4ου επιστημονικών πεδίων και το 5ο επιστημονικό πεδίο θα πρέπει να επιλέξουν τα Μαθηματικά και Στοιχεία Στατιστικής και Αρχές Οικονομικής Θεωρίας Οι υποψήφιοι της θετικής κατεύθυνσης που θέλουν να δηλώσουν:

15  το 2ο και το 4ο επιστημονικό πεδίο μπορούν επιλέξουν οποιοδήποτε από τα τέσσερα επιλεγόμενα μαθήματα Γ.Π. επιθυμούν  Ένα εκ των 2ου ή 4ου Επιστημονικών Πεδίων και το 1ο θα πρέπει να επιλέξουν Ιστορία  Ένα εκ των 2ου ή 4ου Επιστημονικών Πεδίων και το 3ο θα πρέπει να επιλέξουν τη Βιολογία  Ένα εκ των 2ου ή 4ου Επιστημονικών Πεδίων και το 5ο Επιστημονικό Πεδίο θα πρέπει να επιλέξουν τα Μαθηματικά και Στοιχεία Στατιστικής και Αρχές Οικονομικής θεωρίας Οι υποψήφιοι της Τεχνολογικής κατεύθυνσης που θέλουν να δηλώσουν:

16 Σχολές του Σχολές του 5ου επιστημονικού πεδίου (Επιστήμες Οικονομίας και Διοίκησης) ως 2ρο μάθημα Γενικής παιδείας επιλέγουν τα Μαθηματικά και Στοιχεία Στατιστικής Επιπλέον εξετάζονται υποχρεωτικά και στο μάθημα επιλογής Αρχές Οικονομικής Θεωρίας Κανείς υποψήφιος δεν μπορεί να δηλώσει σχολές του 5ου επιστημονικού πεδίου αν δεν έχει εξεταστεί ή δεν έχει δηλώσει πως θα εξεταστεί σε Εθνικό Επίπεδο και στα δύο μαθήματα αυξημένης βαρύτητας του πεδίου αυτού Οι υποψήφιοι όλων των Κατευθύνσεων που θέλουν να δηλώσουν:

17 Α. Αν επιλέξουν ένα (1) μόνο επιστημονικό πεδίο τότε έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν οποιοδήποτε από τα πέντε (5) πεδία αρκεί να έχουν εξεταστεί σε Εθνικό Επίπεδο και στα δύο μαθήματα αυξημένης βαρύτητας του συγκεκριμένου πεδίου ή στα μαθήματα Γενικής παιδείας που τα αντικαθιστούν. Οι υποψήφιοι έχουν τη δυνατότητα να δηλώσουν μέχρι δύο (2) επιστημονικά πεδία με τους εξής τρόπους: Πόσα Επιστημονικά Πεδία μπορεί να δηλώσει ένας υποψήφιος;

18 Β. Αν επιλέξουν δύο (2) επιστημονικά πεδία τότε: Το ένα τουλάχιστον θα έχει ως μαθήματα αυξημένης βαρύτητας τα μαθήματα της κατεύθυνσης στα οποία εξετάστηκαν το σχολικό έτος που απέκτησαν τη βεβαίωση πρόσβασης. Το δεύτερο επιστημονικό πεδίο που θα επιλέξουν θα πρέπει να έχουν εξεταστεί σε Εθνικό επίπεδο και στα δύο μαθήματα αυξημένης βαρύτητας του επιστημονικού πεδίου είτε είναι μαθήματα κατεύθυνσης είτε είναι μαθήματα γενικής παιδείας που τα αντικαθιστούν. Σημείωση: Εφόσον επιλέξουν δύο διαφορετικά επιστημονικά πεδία το δεύτερο μάθημα γενικής παιδείας θα είναι υποχρεωτικά το ίδιο και για τα δύο επιλεγέντα πεδία. (Το πρώτο μάθημα γενικής παιδείας είναι η Νεοελληνική Γλώσσα)

19 Αποφεύγεται η μείωση των μορίων που οφείλεται στους χαμηλότερους συντελεστές των μαθημάτων Γενικής Παιδείας αν οι μαθητές που παρακολούθησαν:

20 1ο Πεδίο2ο Πεδίο3ο Πεδίο4ο Πεδίο5ο Πεδίο ΔικηγόροςΜαθηματικόςΓιατρόςΜηχανολόγοςΟικονομολόγος ΦιλόλογοςΦυσικόςΟδοντογιατρόςΗλεκτρολόγοςΔιοίκηση Επιχ/σεων ΨυχολόγοςΧημικόςΚτηνίατροςΑρχιτέκτοναςΟργάνωση Επιχ/σεων ΚοινωνιολόγοςΒιολόγος Πολιτικός Μηχ.Αγροτική Οικονομία ΙστορικόςΠληροφορικήςΦαρμακοποιόςΤοπογράφοςΟικιακή Οικονομία ΔάσκαλοςΓυμναστήςΒιοχημικόςΧημικός Μηχ.Μάρκετιγκ ΝηπιαγωγόςΕυελπίδωνΓιατρός (ΣΣΑΣ) ΕυελπίδωνΣτέλεχος Τράπεζας ΣτρατολόγοςΙκάρωνΝοσηλευτήςΙκάρωνΛογιστής Γυμναστής Φυτ. ΠαραγωγήςΛογοθεραπευτής Τεχν. ΤροφίμωνΤουριστικά Επαγγ/τα κ.α. ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΘΕΤΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ


Κατέβασμα ppt "Επιμέλεια-Παρουσίαση: Κερούλης Μανώλης Ειδικός Πληροφόρησης και Τεκμηρίωσης Ιανουάριος 2011 ΚΕΣΥΠ Ν. Ηρακλείου Κατευθύνσεις και Επιστημονικά πεδία."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google