Στο 25 ο Δημοτικό σχολείο, Τα παιδιά της ΣΤ’ τάξης αποφάσισαν να γίνουν μεγάλοι παραμυθάδες στα Αγγλικά. Ποιες ομάδες θα έπαιρναν τις χρυσές σφαίρες Χανς.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΓΙΑ QUIZ!!! Είσαι στη γιαγιά σου και εκεί που περιμένεις να σου αρχίσει τα παραμύθια, σε ρωτάει τι είναι αυτό το διαδίκτυο, που έχει ακούσει.
Advertisements

Το μαγεμένο σχολείο.
Έγινε επίδειξη και πρακτική εφαρμογή δύο δημοφιλών προγραμμάτων επεξεργασίας κειμένου (Microsoft Office, OpenOffice Writer). Μάθαμε πώς αλλάζουμε τη γλώσσα.
Ακαδ. ‘Ετος Α Ρ Χ Ι Τ Ε Κ Τ Ο Ν Ι Κ Ο Σ Σ Χ Ε Δ Ι Α Σ Μ Ο Σ 9: Α Σ Τ Ι Κ Ο Σ Σ.
ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΤΗ ΚΕΙΜΕΝΟΥ(WORD)
Ταξιδεύοντας … με τον καλύτερο μου φίλο …
ΤΑΞΙΔΕΥΟΝΤΑΣ…ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΜΟΥ ΦΙΛΟ
Ποιήματα με ζωγραφιές σε μικρά παιδιά
Εμπέδωση Βασικές αρχές Οργάνωση τάξης Διδακτικές στρατηγικές
Ασκήσεις Συνδυαστικής
ΜΙΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΣΤΑΧΤΟΠΟΥΤΑ
ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΤΗ ΚΕΙΜΕΝΟΥ(WORD)
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ.
Η ΓΙΟΡΤΗ ΤΟΥ ΜΠΑΜΠΑ.
1ο Δημοτικό Σχολείο Καβάλας Β΄ Τάξη
Εισαγωγή στο περιβάλλον της Scratch (Συνομιλία με φιγούρες )
Επιμελήτρια παρουσίασης: Μαρία Γαϊτανίδου
Δ Η Μ Η Τ Ρ Η Σ Ε Υ Σ Τ Α Θ Ι Α Δ Η Σ Τ Α Ξ Η : ΑΤ’1
Αναζήτηση στο διαδίκτυο Για να μπούμε στον κόσμο του διαδικτύου, θα πρέπει να ξέρουμε ποια πόρτα να κτυπήσουμε!
ωρα σκεφτομαι στιχο για να φιαξω…
ΡΟΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ Ροή ενέργειας είναι… η οποία γίνεται….
ΙΣΤΟΕΞΕΡΕΥΝΗΣΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ ΣΤΑ ΑΓΓΛΙΚΑ
Το παραμύθι της Κοκκινοσκουφίτσας (από την πλευρά του Λύκου)
ΒΡΕΣ ΤΟ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ ΤΟΥ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΥ ΣΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ!!!
O ΠΡΙΓΚΙΠΑΣ ΚΑΙ Η ΡΕΝΕΣΜΗ
Σχολικοσ εκφοβισμοσ ...Και άλλα ερωτήματα που βασανίζουν τα παιδιά που είναι θύματα εκφοβισμού... Θα μου κάνουν κακό ή απλά το κάνουν για να περάσει η.
Εκπαιδευτικό σενάριο με τη χρήση των Ψηφιακών Τεχνολογιών.
01 Φρουτοπία Ενότητα 11 Δασκάλα: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
Georgakopoulou Anna. Εμείς«Ανήκειν;»και βέβαια«Ανήκειν»
Στο 25 ο Δημοτικό σχολείο, Τα παιδιά της ΣΤ’ τάξης αποφάσισαν να γίνουν μεγάλοι παραμυθάδες στα Αγγλικά. Ποια ομάδα θα έπαιρνε τις χρυσές σφαίρες Χανς.
Πώς βρέθηκαν τα παιχνίδια στο νησί των ξεχασμένων παιχνιδιών;
ONLINE ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ Παρουσιάζουν οι μαθητές: Γ Ι Ο Υ Λ Η Λ Ι Ο Υ Ν Η
A Β για το φως και τη σκιά Ένα αλφάβητο.
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
Συγγραφείς: Βερόνικα Σαμαρά & Γεώργιος Κορμάς Εικονογράφηση των ιστοριών από τα παιδιά του:
ΦΑΝΤΑΣΟΥ ΕΝΑΝ ΚΟΣΜΟ.
ΓΡΑΦΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΙΣ ΚΑΡΔΙΕΣ
Διδακτική προσέγγιση βασισμένη σε δραστηριότητες αξιοποιώντας το διαδίκτυο.
ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ 3: Η ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΑΛΛΑΖΕΙ ΣΥΝΕΧΩΣ ΜΟΡΦΗ
Η ΖΩΗ ΕΙΝΑΙ ΩΡΑΙΑ.
Τα υπέρ και τα κατά Stomikrocosmotistaxismas.blogspot.gr.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ (PROJECT) ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ  Η ΠΕΝΤΑΜΟΡΦΗ ΚΑΙ ΤΟ ΤΕΡΑΣ  SHREK (ΣΥΓΧΡΟΝΟ) ΛΑΓΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΜΕΣΟΓΕΙΤΗ ΕΙΡΗΝΗ ΝΤΖΕΡΕΜΕΣ ΕΠΑΜΕΙΝΩΝΔΑΣ ΠΟΛΥΧΡΟΝΟΥ.
α. ο μ υ θ ο ς τ η ς π ε ρ σ ε φ ο ν η ς β. ο μ υ θ ο ς τ ο υ ε γ κ ε λ α δ ο υ γ. ο μ υ θ ο ς τ η ς α ρ α χ ν η ς.
Ομαδική εργασία Ελένη Μπαμπίλα Σχολική Σύμβουλος.
Μαρία Στυλιανού Στ’3 Δημοτικό Σχολείο Άγιου Σπυρίδωνα !!
ΤΑΞΗ: Ε΄1 ΔΑΣΚΑΛΑ: Μάρθα Σωτηριάδου. Τέσσερις μαθητές/τριες γίνονται αφηγητές, παρουσιαστές της θεατρικής παράστασης. ΤΑΞΗ:Ε1 ΤΑΞΗ:Ε’1 Αποφασίσαμε να.
Κελεπούρη Μαρία Σπανός Βασίλειος Χρυσικού Χρυσάνθη ΒΟΛΟΣ, 31/05/2016
ΒΙΒΛΙΑ ΜΕ ΣΧΕΣΗ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Βιωματική Δράση Α΄Τάξης 2ου Γυμνασίου Πεύκης
Η δύναμη της εικόνας Σήμερα γιορτάζουμε την Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου με θέμα «Γίνε η αλλαγή: Όλοι μαζί για ένα καλύτερο διαδίκτυο»
Πρόγραμμα «Μικροί εκπαιδευτές για το διαδίκτυο»
Μεγαλώνω ένα κλάσμα, το μικραίνω ή φτιάχνω ισοδύναμό του.
Πώς λέμε ΟΧΙ; Βιβλίο σελ.58-61
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ (Κ.Α) Ετήσιο Πρόγραμμα Τάξης Γ΄2
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ (Κ.Α) Ετήσιο Πρόγραμμα Τάξης A΄1
3ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής 2o Δημοτικό Σχολείο Κρύας Βρύσης Πέλλας “Η Τάξη του Μέλλοντος” Ηλεκτρονική Εφημερίδα.
Τα παραμύθια μας 1η προσπάθεια.
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
Η Ε Λ Ι Α 6/ΘΕΣΙΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΛΑΙΦΥΤΟΥ ΤΑΞΗ: Δ’
ΕΓΩ – ΕΣΥ- ΕΜΕΙΣ ΝΙΚΗΣΑΜΕ ΤΟ ΦΟΒΟ
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ (Κ.Α) Ετήσιο Πρόγραμμα Τάξης Β΄2
Έλενα Βότση, Βαλίνα Διαμαντή
Πρόγραμμα «Μικροί εκπαιδευτές για το διαδίκτυο 2.0»
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ (Κ.Α) Ετήσιο Πρόγραμμα Τάξης Β΄1
Τι σημαίνει φιλία για μένα;
Teachers 4 Εurope ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΛΑΤΑΡΙΑΣ Γ΄ ΤΑΞΗ.
για να σχηματίσω τη λέξη
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
Κινητά ΚΕΣΠΕΜ Τέμενος Νομού Ξάνθης
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΝΗΣΙΟΥ ΕΔΕΣΣΑΣ ΠΕΛΛΑ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Στο 25 ο Δημοτικό σχολείο, Τα παιδιά της ΣΤ’ τάξης αποφάσισαν να γίνουν μεγάλοι παραμυθάδες στα Αγγλικά. Ποιες ομάδες θα έπαιρναν τις χρυσές σφαίρες Χανς Κρίστιαν Άντερσεν?

Η επιτροπή της σοφής κουκουβάγιας έπρεπε να αποφασίσει… Αλλά ας το πάρουμε από την αρχή. Πώς φτάσανε σε αυτό το σημείο?

WebQuest…. Μια ιστοεξερεύνηση, WebQuest, που υπήρχε έτοιμη στο διαδίκτυο, με τίτλο “The realm of fairytales”, το «Βασίλειο των παραμυθιών»: Μέσα από αυτό, ακολουθείς συγκεκριμένα βήματα για να γράψεις το δικό σου παραμύθι στα Αγγλικά.

Βήμα πρώτο: Στην αρχή διαβάζεις γνωστά παραμύθια για να εντοπίσεις επαναλαμβανόμενα θέματα, όπως… -Ένας ήρωας ζηλεύει κάποιον άλλον και θέλει να του κάνει κακό -Οι ήρωες περνάνε δοκιμασίες -Η αρετή επικρατεί, κλπ…κλπ… Βήμα δεύτερο: Σκέφτεσαι το Που? Πότε? Ποιος? Το πρόβλημα Την κορύφωση της αγωνίας και… τη λύση. Στην ιστορία σου χρησιμοποιείς 3 από τα επαναλαμβανόμενα θέματα των παραμυθιών.

Η ιστοεξερεύνηση ήταν μια περιπέτεια με αποτέλεσμα pptx, docx, odp, odt, με… Μάγισσες που… Απαγάγουν μικρές πριγκίπισσες και τις κρατάνε για παραδουλεύτρες… Δεν έχουν φίλους… Βάζουν λόγια και χαλάνε φιλίες… H a h a h a.. I l o v e w a r s b e t w e e n t h e h e r o e s.. T h e f a i r y t a l e w i l l b e d e s t r o y e d ! !

 Πρίγκιπες και ιππότες στο Μεξικό που…  Δεν έχουν τι να κάνουν και αναζητάνε περιπέτειες…  Παλεύουν με τέρατα, χάνουν το ξίφος τους…  Αλλά στο τέλος…παντρεύονται την αγαπημένη τους…

 Πολύ διασκεδαστικές ήταν και οι παραλλαγές της κοκκινοσκουφίτσας, που βγήκαν από τα ‘mad scripts’(τρελά σενάρια).  Αλλάζοντας κάποια στοιχεία του αρχικού παραμυθιού, ξετρύπωσαν…

 Κιτρινοσκουφίτσες με γορίλλες ή δράκους στη Νέα Υόρκη ή στο Παρίσι,  με το καλάθι τους γεμάτο μάγκο ή βατραχοπόδαρα  για να πάνε στον προπάππου τους  και να τις σώσει ένας ανθοπώλης…

Πάμε ξανά πίσω στην επιτροπή της κουκουβάγιας που έπρεπε να αποφασίσει για τις χρυσές σφαίρες, του καλύτερου παραμυθά… Το ξωτικό οδήγησε προς τη δίκαιη απόφαση… Κριτήρια…

Oμολόγησε ότι είχε δώσει διαφορετικούς συνδυασμούς μαγικού φίλτρου φαντασίας, τεχνολογίας και αγγλικών σε κάθε ομάδα, ώστε ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ θα έπαιρναν διαφορετικές χρυσές σφαίρες…

Έ τ σ ι, ό λ ε ς ο ι π α ρ α μ υ θ ο σ α λ ά τ ε ς π ή ρ α ν χ ρ υ σ έ ς σ φ α ί ρ ε ς κ α ι δ η μ ο σ ι ε ύ τ η κ α ν σ τ ο w i k i μ α ς 2 5 t h e s s c h o o l. w i k i s p a c e s. c o m Ε π ι σ κ ε φ τ ε ί τ ε τ ο, γ ι α ν α κ ά ν ε τ ε κ α ι ε ξ ά σ κ η σ η σ τ α Α γ γ λ ι κ ά !

 Το wiki μας 25thesschool.wikispaces.com25thesschool.wikispaces.com δημιουργήθηκε από την αρχή της σχολικής χρονιάς για να εξασκούμαστε μέσα από χρήσιμους συνδέσμους στα τα Αγγλικά και να δημοσιεύουμε τις εργασίες μας.  Η παρουσίαση είναι βασισμένη στο παραμύθι της Αγγελικής και της Σοφίας από το ΣΤ2 με τίτλο «Το πιο όμορφο παραμύθι» (…κλείνει η παρένθεση…)

Ελπίζουμε να σας άρεσε!!

 “Mad scripts” at  Webquest: ‘The realm of fairy tales’ at ma.beth.k12.pa.us/jhoke/jhwebquest/jhwe bquest.htm, ma.beth.k12.pa.us/jhoke/jhwebquest/jhwe bquest.htm  25thesschool.wikispaces.com. 25thesschool.wikispaces.com