Το Περιβάλλον Του Αθλητικού Οργανισμού

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΙΔΡΟΥΝ ΣΤΗ ΖΗΤΗΣΗ ΤΩΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ
Advertisements

Τμηματοποίηση της Αγοράς
Ευάγγελος Μαρτιγόπουλος Διευθύνων Σύμβουλος COSMOTE
Το Πλάνο / Περιβάλλον του Μάρκετινγκ
ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑ: ΚΟΣΤΟΛΟΓΗΣΗ ΓΙΑ ΑΡΤΟΠΟΙΕΙΟ ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΕΙΟ
Η καινοτομία στις επιχειρήσεις: Όλα όσα θα θέλατε να ξέρετε ΔΙΕΘΝΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ Η καινοτομία στις λειτουργίες Γεωργιάδης Πάτροκλος, Επίκουρος.
Οργάνωση και Διοίκηση Αθλητισμού Ορισμός της Αθλητικής Βιομηχανίας
Η ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΤΟΔΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΩΝ ΟΤΑ Θάνος Κριεμάδης, Ph.D., M.B.A., M.A. Αν. Καθηγητής.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΣΧΕΔΙΟ. ΣΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ • αναγκάζει τους επιχειρηματίες να σκεφτούν τα σημαντικά ζητήματα μιας επιχείρησης. • εξετάζει όλες.
Επιχειρηματική ιδέα Ευκαιρίες από το περιβάλλον (πόροι) Φυσικοί πόροι Ανθρωπογενείς πόροι Προσωπικές ικανότητες, δεξιότητες κλπ. ΓνώσειςΔεξιότητεςΕμπειρίεςΆλλα…
Η Χορηγία στον Αθλητισμό
Tο Περιβάλλον του Οργανισμού
Το Μίγμα Μάρκετινγκ Κ. Αλεξανδρής.
Το Μίγμα Μάρκετινγκ στις Αθλητικές Υπηρεσίες
Ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα καινοτομιών για νέες μικρές επιχειρήσεις Γιάννης Μουρατίδης MSc, Μηχανικός Παραγωγής & Διοίκησης Συνεργάτης Μονάδας Καινοτομίας.
ΜΟΝΤΕΛΟ PEST Πολιτικό/ρυθμιστικό περιβάλλον (πχ νομοθεσία για φόρους/ίδρυση επιχείρησης/περιβάλλον) Οικονομικό περιβάλλον (η αγορά στην οποία δρα η επιχείρηση:
«ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ »
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Tο Περιβάλλον του Μάρκετινγκ
ΑΝΑΛΥΣΗ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ – PEST ANALYSIS
ΜΚΤ, ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ
ΠΡΟΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 6.1 Προπαρασκευαστικές δραστηριότητες πριν από την τοποθέτηση.
Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού (ΙΙ)
Εθνικόν και Καποδιστριακόν Πανεπιστήμιον Αθηνών Μάθημα «Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων» Παρασκευή 12 Μαρτίου Στοιχεία Διοίκησης Επιχειρήσεων.
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΑΝΑΨΥΧΗΣ
Σχολή Μηχ. Μεταλλείων-Μεταλλουργών
Το Αθλητικό Προϊόν και τα Ιδιαίτερα Χαρακτηριστικά του
Μάνατζμεντ και Μάρκετινγκ Αθλητικών και Αναψυχικών Διοργανώσεων (Events) Κ. Αλεξανδρής.
Αρχές Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων
Στοιχεία Επιχειρηματικότητας
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ «ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΠΡΙΣΜΑ Α.Ε.» Φοιτήτρια: Μαίρη Παπαδοπούλου ( Α.Μ. 8240) Επιβλέπων:
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΤΡΟΦΙΜΩΝ
Διοίκηση Ανθρώπινων πόρων
Αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορικής και ΕπικοινωνιώνΗράκλειο Κρήτης για την Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση και την Τοπική Ανάπτυξη5 & 6 Μαϊου 2006 Ανάπτυξη.
Στρατηγικοί στόχοι του Δικτύου Μακροχρόνιας Φροντίδας. Tο κεντρικό ζητούμενο ενός συστήματος διοίκησης και διαχείρισης των υπηρεσιών Μακροχρόνιας Φροντίδας.
Εκτίμηση της Απόδοσης των Οργανισμών Αθλητικής Αναψυχής
Υγειά και Ποιότητα ζωής Η ποιότητα ζωής είναι ένα πολυδιάστατο φαινόμενο -Μετά τον 2ο Παγκόσμιο πόλεμο στην Αμερική ο όρος ποιότητα ζωής εκφράζει την.
Η ΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΤΩΝ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΩΝ ΣΗΜΕΡΑ
Το περιβάλλον Μάρκετινγκ Διάλεξη 2η
Πελάτες Ανταγωνιστές Προμηθευτές Προσφορά Εργασίας Κρατικός Μηχανισμός ΤεχνολογικόΟικονομικό Νομικό - Πολιτικό Κοινωνικό - Πολιτιστικό Διεθνές Μάκρο:
Επιχειρηματικό Σχέδιο Ελαστικότητα Ζήτησης Επιχειρηματικό Σχέδιο.
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ 2 ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΣΑΧΙΝΙΔΗΣ ΜΑΡΤΙΟΣ 2016.
ΦΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΔΗΜΩΝ Βίκυ Φλέγγα Οικονομολόγος, Μsc περιφερειακή ανάπτυξη Στέλεχος διεύθυνσης οργάνωσης και πληροφορικής.
1 Στρατηγικό Μάνατζμεντ Τηλεπικοινωνιών Το Εξωτερικό Περιβάλλον της Επιχείρησης.
ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΑΡΧΕΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΕΞΑΜΗΝΟ Α΄ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων -
Ο Στρατηγικός Σχεδιασμός της Επιχείρησης και οι Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών Σπυρίδων Πανέτσος.
Μοντέλο του Porter. Διαμόρφωση στρατηγικής (συνέχεια) Αξιολόγηση των πληροφοριών Συνήθως, με βάση τις πληροφορίες που συλλέχθηκαν, γίνεται μια συνολική.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΉ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΉ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΌΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΌΣ ΩΣ ΕΡΓΑΛΕΊΟ ΠΟΙΌΤΗΤΑΣ Διοίκηση Ολικής Ποιότητας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας.
Οδηγός Παρουσίασης Επιχειρηματικής Ιδέας
Μάρκετινγκ Αθλητισμού & Αναψυχής
ΤΕΙ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΑΓΟΡΑ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
Παράγοντες που επηρεάζουν ένα σύστημα Υγείας
Διάλεξη 10η: Διανομή του Προϊόντος (Κανάλια Διανομής)
κεφαλαιο 2 το περιβαλλον
Η βιομηχανία στον 21ο αιώνα
Υπολογιςμος εθνικης παραγωγης – Πληθωριςμος και ανεργια
Βασικά δεδομένα Το σύστημα υγείας δεν αποτελεί απλά άθροισμα επιμέρους μερών. Τα επιμέρους στοιχεία του συστήματος βρίσκονται σε συνεχή αλληλεξάρτηση.
Το παγκόσμιο περιβάλλον του μάρκετινγκ
MARKETING 3η διαλεξη – το μιγμα μαρκετινγκ – η τιμη
Ανάπτυξη & Υλοποίηση Δημοτικών Προγραμμάτων Άσκησης - Αναψυχής
ΕΚΠΑ - Τμήμα Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών
ΤΕΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ''ΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΤΙΣ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ – Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ.
Τεχνικά Θέματα Πωλήσεων και Προδιαγραφές Υλικού και Λογισμικού
Η έννοια της επιχείρησης
Οικονομικοί οργανισμοί και Περιβάλλον
Αξιολόγηση της επίδοσης ενός οργανισμού σε θέματα ασφάλειας
Τμηματοποίηση – Τοποθέτηση - Στόχευση Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
Στρατηγικοί στόχοι του Δικτύου Μακροχρόνιας Φροντίδας.
Διεθνείς Επιχειρήσεις και Επενδύσεις
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Το Περιβάλλον Του Αθλητικού Οργανισμού Ιωαννίδου Ε.

Το Επιχειρησιακό Περιβάλλον Το περιβάλλον του οργανισμού είναι το σύνολο των δυνάμεων και συνθηκών που αναπτύσσονται στο εσωτερικό και εξωτερικό του οργανισμού και επηρεάζουν το παρόν και το μέλλον του κάθε οργανισμού. Πρέπει να λαμβάνονται υπόψη και να αναλύονται πριν τη λήψη σημαντικών αποφάσεων.

Το επιχειρησιακό περιβάλλον του αθλητικού οργανισμού διακρίνεται σε: Μακρο-περιβάλλον Μικρο-περιβάλλον Εσωτερικό περιβάλλον

Εσωτερικό περιβάλλον Περιλαμβάνει: Τους χρηματοδοτικούς πόρους Εσωτερικό περιβάλλον Περιλαμβάνει: Τους χρηματοδοτικούς πόρους Τους φυσικούς πόρους Τους τεχνολογικούς πόρους Το ανθρώπινο δυναμικό

1. Χρηματοδοτικοί πόροι Απαραίτητα κεφάλαια Εναλλακτικοί τρόποι χρηματοδότησης Επενδύσεις Κρατική επιχορήγηση

2. Φυσικοί πόροι Είναι η περιουσία/ακίνητα/εξοπλισμός: Τα γήπεδα Οι αθλητικές εγκαταστάσεις Προπονητικά κέντρα Γραφεία συλλόγων Αθλητικός εξοπλισμός… Ιδιόκτητοι φυσικοί πόροι/ανάπτυξη Σημαντικοί παράγοντες: πρόσβαση, ασφάλεια, χώροι στάθμευσης, φυσικό περιβάλλον…

3. Τεχνολογικοί πόροι Παραδείγματα: Ηλεκτρονικά όργανα γυμναστικής Εργομετρικά κέντρα Ηλεκτρονικές βάσεις δεδομένων πελατών Συστήματα διαχείρισης εισιτηρίων Ιστοσελίδες στο δια-δίκτυο Τεχνολογική υποστήριξη προπόνησης….

4. Ανθρώπινο Δυναμικό Ανθρώπινο δυναμικό = επένδυση Βασικά ζητήματα που σχετίζονται με τους ανθρώπινους πόρους είναι: Η πρόσληψη Η εκπαίδευση Η καθοδήγηση Η παρακίνηση Ιδιαίτερα χαρακτηριστικά των αθλητικών οργανισμών σχετικά με τη σημαντικότητα του ανθρώπινου δυναμικού.

Το Μικρο-περιβάλλον Περιλαμβάνει τους παράγοντες που βρίσκονται κοντά στον αθλητικό οργανισμό και είναι: Οι πελάτες Οι προμηθευτές Τα κανάλια διανομής Η αγορά και οι ανταγωνιστές

1. Οι πελάτες Λεπτομερής ανάλυση και γνώση των πελατών: (Τμηματοποίηση / ομάδες κοινών χαρακτηριστικών, ιδιαίτερα χαρακτηριστικά των ομάδων, προτιμήσεις…) Παραδείγματα: ηλικία, φύλλο, μόρφωση, κίνητρα οικογενειακή κατάσταση, αθλητική εμπειρία, προσωπικότητα, τόπος διανομής, προσδοκίες, συχνότητα χρήσης των υπηρεσιών... «Οι επιχειρήσεις/οργανισμοί υπάρχουν, γιατί υπάρχουν οι πελάτες» (Druker, 1998)

2. Οι προμηθευτές Προμηθευτές: εταιρίες που προμηθεύουν την πρώτη ύλη για την παραγωγή προϊόντων / υπηρεσιών. Η ποιότητα της πρώτης ύλης επηρεάζει σε σημαντικό βαθμό το τελικό προϊόν. Παραδείγματα: αθλητικός εξοπλισμός, εταιρίες εστίασης, κυλικεία/αναψυκτήρια, εταιρίες οργάνωσης δραστηριοτήτων αναψυχής εξωτερικών χώρων…

3. Τα Κανάλια Διανομής Διανομείς: βοηθούν στην πώληση των προϊόντων και υπηρεσιών. Η ποιότητα του δικτύου διανομής επηρεάζει τις τελικές πωλήσεις. Παραδείγματα: η μπουτίκ μιας αθλητικής ομάδας, μια ιστοσελίδα, οι σύνδεσμοι/φίλοι που πωλούν εισιτήρια, τα γυμναστήρια μιας αλυσίδας, αθλητικά μαγαζιά, αντιπρόσωποι, περίπτερα σε εκθέσεις…

4. Η Αγορά και οι Ανταγωνιστές Αγορά / Ανταγωνιστές: Το μέγεθος της αγοράς και η εκτίμηση των οικονομικών δεικτών. Το επίπεδο ανταγωνισμού (τοπικό, εθνικό, διεθνές…) Η ανάπτυξη της αγοράς και η εκτίμηση της στον κύκλο ζωής των προϊόντων/υπηρεσιών. Ο αριθμός των ανταγωνιστών και η εκτίμηση των χαρακτηριστικών τους. Η εκτίμηση για τον κίνδυνο εισόδου νέων ανταγωνιστών.

Το Μακρο-περιβάλλον (Εξωτερικό Περιβάλλον) Το Μακρο-περιβάλλον (Εξωτερικό Περιβάλλον) Παράγοντες που συνδέονται με: Την Οικονομία Την Τεχνολογία Τους Πολιτισμικούς παράγοντες Τους Δημογραφικούς παράγοντες Το Πολιτικό και Οικονομικό περιβάλλον Την Παγκοσμιοποίηση

Οικονομία / Τεχνολογία Οικονομία: οι οικονομικοί δείκτες επιδρούν στο βιοτικό επίπεδο και στην ψυχοσωματική υγεία… (Α.Ε.Π.: αντιστοιχεί στη συνολική αξία όλων των προϊόντων που παράγονται σε μια χώρα/έτος, ανεργία, μισθοί, επιτόκια, οικονομική ανάπτυξη, πληθωρισμός) Τεχνολογία: συνδυασμός μέσων, υπολογιστών, μηχανών, επιδεξιοτήτων και γνώσης.

Πολιτισμικοί / Δημογραφικοί παράγοντες Πολιτισμικοί παράγοντες: είναι οι δυνάμεις που αναπτύσσονται λόγω της εθνικής κουλτούρας της κάθε κοινωνίας και της κοινωνικής διαστρωμάτωσης. Επιδρούν στην καταναλωτική και την εργασιακή συμπεριφορά. Δημογραφικοί παράγοντες: εκφράζουν τάσεις που σχετίζονται με τα χαρακτηριστικά του πληθυσμού. Χαμηλότερος Μ.Ο. ηλικίας εργατικού δυναμικού, αυξανόμενος αριθμός γυναικών στην αγορά εργασίας, μετακινήσεις πληθυσμών & ελεύθερη εργασία, γήρανση του πληθυσμού.

Πολιτικό & Νομικό περιβάλλον / Παγκοσμιοποίηση Πολιτικό & Νομικό περιβάλλον / Παγκοσμιοποίηση Το πολιτικό περιβάλλον θέτει το νομικό πλαίσιο. Νομικό πλαίσιο: σημαντικός παράγοντας για την ανάπτυξη ή μη της επιχειρηματικότητας και της λειτουργίας των οργανισμών. Παγκοσμιοποίηση: είναι η διαδικασία πολιτικής, οικονομικής και πολιτιστικής διείσδυσης ανάμεσα στα έθνη η οποία αυξάνει την αλληλεπίδραση και ανάπτυξη των διεθνών αθλητικών οργανισμών κι εταιρειών. Παραδείγματα: Ολυμπιακοί αγώνες, Διεθνή τουρνουά, σχέσεις αθλητικών Ομοσπονδιών…

Ευχαριστώ για την προσοχή σας