Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΜΟΔΑΣ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
LES MAISONS DE LA MODE ΟΙΚΟΙ ΜΟΔΑΣ ΟΙ
Advertisements

Η ενδυμασία από τα τέλη του 15ου έως τις αρχές του 19ου αιώνα
Ενδυμασία - Μόδα ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ
Παραδοσιακό φόρεμα της Κρήτης Το παραδοσιακό φόρεμα για τα άτομα
της τέχνης, των γραμμάτων
ΕΝΔΥΜΑΣΙΑ - ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΟ ΧΡΟΝΟ
ΜΟΔΑ-ΕΝΔΥΜΑΣΙΑ.
Οι κοινωνικές επιρροές στην μόδα και την ένδυση
ΚΡΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΩΝ 80’s Πολλές μορφές από τα τέλη του 1970 παραμένουν μόδα στις αρχές του Στη δεκαετία του 1970, η σιλουέτα της μόδας τείνει.
Ράλλειο Λύκειο Πειραιά
H Κοινωνιολογία τησ μόδασ
Η ΜΟΔΑ ΤΟΝ 20Ο ΑΙΩΝΑ.
Φορέματα σε Α γραμμή (1950).
Από της δεκαετία του 1920 έως τη δεκαετία του 1930.
Η ΜΟΔΑ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 100 ΧΡΟΝΙΑ
ΥΠΟΘΕΜΑ: Η ΕΝΔΥΜΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΤΟΥ ΧΘΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΗΜΕΡΑ
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ( PROJECT)  Η ΕΝΔΥΜΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΣΤΗΝ ΤΕΧΝΗ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ ΟΜΑΔΑ 3  Η ΕΝΔΥΜΑΣΙΑ ΣΤΗ ΝΕΟΤΕΡΗ ΚΑΙ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΠΟΧΗ ΜΕΛΗ : ΖΑΡΡΑ.
DESIGNED BY MALAMOU V. KOKONI A.KOUTSIKOU M.
Κατερίνα Σαντοριναίου
«Αξεσουάρ – το συμπλήρωμα της ενδυμασίας»
Αντίληψη της ομορφιάς Μόδα και περιποίηση
ΜΟΔΑ μ G E K Φάκελος Ερευνητικής εργασίας
ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΚΥΤΡΟΥ ΑΝΝΙΤΑ ΚΕΡΑΤΣΑ
Ρώμη Βυζάντιο Μεσαίωνας
ΕΝΔΥΜΑΣΙΑ 18ος - 19ος αιώνας.
Η ΕΝΔΥΜΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ, Στην τεχνη & στον πολιτισμο
ΥΠΟΘΕΜΑ: Η ΕΝΔΥΜΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΤΟΥ ΧΘΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΗΜΕΡΑ
Η ενδυμασία στο Βυζάντιο
Μόδα στην Ευρώπη Για γυναίκες
Ράλλειο Λύκειο Πειραιά
ΜΟΔΑ ΚΑΙ 60’s.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ: «ΗΕΝΔΥΜΑΣΙΑ ΚΑΛΕΙΔΟΣΚΟΠΙΟ ΤΩΝ ΑΛΛΑΓΩΝ ΚΑΘΕ ΕΠΟΧΗΣ»
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΘΕΜΑ ΕΝΔΥΣΗ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΑ
ΜΕΛΗ ΤΟΥ PROJECT 7 ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΔΟΥ ΙΩΑΝΝΑ ΘΕΟΔΩΡΙΔΟΥ ΑΝΝΑ
ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΜΟΔΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΟΜΜΩΤΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗΣ
Η ενδυμασία στην Αρχαία Ρώμη
Ενδυμασιεσ αρχαιων Ελληνων
ΕΝΔΥΜΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΠΡΩΙΜΗ ΕΠΟΧΗ
ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΕΣ ΕΝΔΥΜΑΣΙΕΣ
H γυναικεία ενδυμασία κατά την εποχή του χαλκού
ΥΠΟΔΗΜΑ Το Παπούτσι είναι ένα κομμάτι της ενδυμασίας και καλύπτει το κάτω μέρος του ποδιού. Εκτός από το απλό κάλυμμα βοηθάει και στο βάδισμα. Συνήθως.
Ένδυση στα χρόνια του Βυζαντίου
Το μακιγιάζ από την αρχαία εποχή έως και σήμερα…
ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΠΡΟΤΥΠΩΝ
«Η σημασία και η συμβολική γλώσσα της ενδυμασίας»
ΘΕΜΑ : "Γεωμετρικές Δημιουργίες" Γεωμετρία και Μόδα
Κρητικές Παραδοσιακές Φορεσιές
Τα πράγματα στη μόδα... εξελίσσονται: Εν αρχή ην.... κάτι φυλλαράκια.
Τμήμα Project 1 ΕΠΑΛ Αξιούπολης Σχ. Έτος
“Η μόδα στη ζωή μας” Η μόδα είναι ένα πολυσύνθετο φαινόμενο που καθρεπτίζει τις εξελίξεις μιας κοινωνίας σε μια ιστορική περίοδο. Ο ρόλος της είναι να.
Η ΕΝΔΥΜΑΣΙΑ ΣΤΟ ΠΕΡΑΣΜΑ ΤΩΝ ΑΙΩΝΩΝ
Η ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΗΣ ΜΟΔΑΣ ΣΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ
ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΩΡΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ
ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ
Η ΕΝΔΥΜΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ
Διερευνητική εργασία Α’ Λυκείου Ενδυμασία-Ταξίδι στο χρόνο κομμάτι: -μοντέρνο κοστούμι -ρούχα της δουλειάς.
Η ενδυμασία και η μόδα στο βυζάντιο Ιστορία Β΄ Γυμνασίου Κεφ.Ε΄.1.
ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΚΟΜΜΩΤΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗΣ 2000 μέχρι ΣΗΜΕΡΑ
1 GREEK II LECTURE II MRS DOXA EFSTATHIOU. 2 3 ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ- ANSWERS  1. Σωστό  2. Σωστό  3. Λάθος  4. Λάθος  5. Σωστό  6. Λάθος.
Η ενδυμασία στα χρόνια της Ωραίας Ελένης
Η ΊΔΡΥΣΗ ΤΟΥ ΟΊΚΟΥ COCO CHANEL. Το 1910 ανοίγει ένα μαγαζί με καπέλα με το όνομα «Chanel Modes» και γνώρισε τεράστια επιτυχία όταν μία σταρ του θεάτρου.
Λαϊκή τέχνη Η γυναικεία φορεσιά Οι γυναίκες της Καλύμνου χεροδύναμες κι εργατικές ξέρουν να υφαίνουν στους εργαλειούς μόνες τους τα μάλλινα πολύχρωμα χράμια,
ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΚΟΜΜΩΤΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗΣ
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΝΔΥΜΑΣΙΑ ΚΑΙ ΜΟΔΑ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΧΡΟΝΟ
ΤΕΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΙΛΚΙΣ
Μόδα στον Ινδουισμό Μια εργασία για το μάθημα του Project από τους μαθητές: Νικολόπουλο Αχιλλέα, Παπία Θανάση, Πλάτανο Φώτη και Πούλιο Ηλία Π.Π.ΓΕΛ ΠΑ.ΜΑΚ.
Η σχέση της ενδυμασίας με τη χειραφέτηση της γυναίκας
Η ΜΑΧΗ ΤΩΝ ΦΥΛΩΝ.
ΤΑ ΚΑΤΟΙΚΙΔΙΑ ΖΩΑ.
FASHION.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΜΟΔΑΣ

1900-1919 Ονομάστηκε από τους γάλλους και του διανοούμενους της εποχής «La Belle Epoque». Παρόλο που ανήκει στον 20 αιώνα χρονολογικά δεν ανήκει και στιλιστικά εξαιτίας του πολέμου. Τα όμορφα και χειροποίητα ρούχα που εως τότε ήταν προνόμιο των πλουσίων καθώς δήλωνε το υψηλό κοινωνικό τους στάτους, ήταν πλέον προνόμιο για μια καλύτερη ζωή Οι γυναίκες άρχισαν να είναι πιο ανεξάρτητες και μάλιστα δημιουργήθηκαν μάλλινα κουστούμια προσαρμοσμένα στο γυναικείο σώμα Οι φούστες έγιναν πιο κοντές (περίπου ως τους αστραγάλους) για πρακτικούς λόγους Οι άντρες φορούσαν κουστούμια ενός ή τριών κουμπιών, τα παλτά έφταναν στο ύψος του γονάτου, ενώ τα παντελόνια έφταναν λίγο πιο κάτω απ’τον αστράγαλο και ήταν σχετικά στενά.

1920-1929 Το στυλ των ρούχων ήταν πιο απλό, επηρεασμένο από την αντρική ενδυμασία Τα φορέματα ήταν ριχτά και αμάνικα και πλέον δεν ήταν σφιχτά στη μέση αλλά στους γοφούς Οι φούστες των φορεμάτων έφτασαν πλέον στο ύψος του γονάτου Στη μόδα ήρθαν τα ψηλά τακούνια (5–8 cm) Έπαψαν να χρησιμοποιούνται οι κορσέδες ως εσώρουχα. Τα γυναικεία καπέλα ήταν στενά, ενώ τα αντρικά θύμιζαν τραγιάσκα

1930-1939 Τα πρωινά ρούχα των γυναικών ήταν βολικά και πρακτικά ταυτόχρονα Αποτελούνταν από ριχτά φορέματα που απείχαν 20 εκατοστά από το έδαφος Τα βραδινά ρούχα ήταν εντυπωσιακά και πολυτελή φορέματα. Μακριά ως τον αστράγαλο και στενά στη μέση και τους γοφούς και το κάτω μέρος ήταν σε σχήμα καμπάνας. Είχαν ντεκολτέ και ένα είδος πέπλου στο πίσω μέρος Το ίδιο κόψιμο με τη στενή μέση επικράτησε και στα παλτό και τις ζακέτες Εμφανίστηκαν νέα υφάσματα όπως το μεταλλικό λαμέ Η αντρική καθημερινή ενδυμασία έγινε πιο σπορ Οι άνδρες φορούσαν μεσάτα σακάκια που τόνιζαν τους ώμους και παντελόνια σε ευθεία γραμμή με φαρδιά ρεβέρ Εξαίρεση της περιόδου αποτέλεσε η ιταλίδα Elsa Schiaparelli

1940-1949 Κατά τη διάρκεια του Β’Π.Π. δεν υπήρξε εξέλιξη στο χώρο Τα υφάσματα ήταν δυσεύρετα Η στρατιωτική ενδυμασία για τους άντρες, καθιερώθηκε και στις κοινωνικές εμφανίσεις. Η γυναικεία ενδυμασία ήταν απλή και λειτουργική σε διακριτικά χρώματα. Το 47 έκανε την εμφάνιση του το New Look του Dior που επανέφερε το αίσθημα πολυτελείας Στην ανδρική ένδυση σακάκια μάκρυναν, φάρδυναν στους ώμους και στένεψαν στους γοφούς

1950-1959 Oι νέας ηλικίας άνθρωποι απέκτησαν δική τους μόδα, στυλ και εμφάνιση, επηρεασμένη από πρότυπα του κινηματογράφου και τραγουδιστές απαραίτητα έγιναν τα δερμάτινα, τα τζιν, οι κλος φούστες, τα πλεκτά, τα κοτλέ και τα παπούτσια μπαλαρίνες για τα κορίτσια. Ο Dior ανεβάζει το μήκος της φούστας στο γόνατο, και δημιουργεί τις γραμμές Α , τη γραμμή Η και τη Υ. Ο Christobal Balenciaga διακρίνεται αυτή την εποχή για το ταλέντο του στα ντραπαρισμένα υφάσματα. η Channel προσπαθεί να συνδυάσει τη ραπτική με την άνεση, θέτοντας το ρούχο στην υπηρεσία του σώματος. Ο θάνατος του Christian Dior το 1957, συγκλόνισε τον κόσμο της μόδας, τουλάχιστον μέχρι την ανακοίνωση του ονόματος του διαδόχου του Yves Saint Laurent. Τα αντρικά παλτό ήταν φαρδιά και είχαν στρογγυλεμένα πέτα . Τα παντελόνια ήταν άνετα στο πάνω μέρος και στένευαν προς τα κάτω Πρώτη φορά στην μέχρι τώρα ιστορία της μόδας, που τα τζιν δεν φοριούνται μόνο από την εργατική τάξη

1960-1969 Η Αμερική βρίσκει τη μούσα της στο πρόσωπο της Jackie Kennedy και επιβάλλει ένα στυλ κλασσικής κομψότητας Η Audrey Heyburn κάνει μύθο το μικρό μαύρο φόρεμα εμφανίζεται η μίνι φούστα και καθιερώνεται το γυναικείο παντελόνι. Εμφανίστηκαν και Αντι-κινηματα: Mod’s: προαναγγέλλει την εμφάνιση του punk Hippies: εξέφραζε την αντίδραση σε μια καταναλωτική κοινωνία Ζητιάνοι: αντιπροσώπευε έναν εναλλακτικό τρόπο ενδυμασίας Στην ανδρική ενδυμασία, το 1965 έγιναν μεσάτα, τα παντελόνια ήταν στενά χωρίς ρεβέρ. Οι πιο αντιδραστικοί φορούσαν πολύχρωμα πουκάμισα και γιλέκα με κρόσσια.

1970-1979 Οι σταρ της rock πυροδότησαν την μανία για τα λούρεξ και το υπερβολικό γκλίτερ Την εποχή αυτή επικράτησαν τα πολύ κοντά σορτς, οι πολύ ψηλές πλατφόρμες, τα εφαρμοστά πουκάμισα disco style έκανε την εμφάνιση του την εποχή αυτή (ελαστικά ρούχα, φανταχτερά χρώματα και γυαλιστερά υφάσματα.) Επικράτησε η γραμμή Τ γραμμή, που τόνιζε τους ώμους και προμήνυε την εμφάνιση ενός πιο αυστηρού στυλ, για τα επόμενα χρόνια Επανήλθαν στη μόδα τα μεγάλα καπέλα Εμφανίστηκε το Punk στυλ (με εκπρόσωπο την Vivienne Westwood). Αποτελούνταν από εφαρμοστά τζιν, T-shirt με τις στάμπες και εκκεντρικά κουρέματα Τα ανδρικά πουκάμισα ήταν καρό ή ριγέ. Προτιμούνταν τα κασκόλ απ’ τις γραβάτες, τα σακάκια ήταν μεσάτα και τα παντελόνια στενά πάνω και φαρδιά προς τα κάτω

1980-1989 Οι σιλουέτες των ανθρώπων έγιναν πιο λεπτές, καθώς απέκτησαν εμμονή με την υγιεινή ζωή Την πρώτη τους εμφάνιση έκαναν αυτή τη δεκαετία μεγάλοι σχεδιαστές, όπως ο Γιόζι Γιαμαμότο και οι Κένζο ο οίκος Comme des Garcons. pencil φούστες με ψηλή μέση Γενικότερα επανήλθαν στυλ από τις προηγούμενες δεκαετίες και δημιούργησαν μία πολυσχιδή μόδα Από τη δεκαετία του 80 και έπειτα δεν έχει εμφανιστεί κάποιο κάποια καινούργια μόδα στην ένδυση, απλά βλέπουμε ελαφρώς αλλαγμένες και διαμορφωμένες στο σήμερα τάσεις στη μόδα που θυμίζουν τις προηγούμενες δεκαετίες

Dior 21 Ιανουαρίου 1905-24 Οκτωβρίου 1957 Ξεκίνησε πουλώντας σχέδια καπέλων σε παριζιάνους Υπηρέτησε στον πόλεμο και επέστρεψε στο Παρίσι το 1941 Στην πρώτη του collection δημιούργησε το ‘New Look’ με το οποίο αναγνωρίστηκε και ο οίκος του Το στυλ αυτό ήταν εμπνευσμένο από το προπολεμικό στυλ των γυναικών στο Παρίσι. Κάθε του collection ειχε ένα ‘Θέμα’ (the classic suit, the ballerina skirt and the H, A and Y lines)

To New Look  Η υψηλή κοινωνία ήταν αφοσιωμένη στη μόδα το 1900-1910. Μόνο οι πολύ πλούσιοι άνθρωποι εκείνης της εποχής μπορούσαν να εχουν κομμάτια υψηλής ραπτικής, διότι τα ρούχα αυτά ήταν χειροποίητα και η διαδικασία παραγωγής ήταν αργή, λεπτομερής και ακριβή. Γι’ αυτό οι περισσότεροι δεν είχαν τα λεφτά για να πληρώσουν αυτά τα ρούχα. Οι πλούσιοι ήλεγχαν την μόδα, γιατί η μόδα ήταν ένα σύμβολο του κοινωνικού status. Το συνηθισμένο στυλ ηταν εξωπραγματικό, οι γυναίκες φορούσαν πολλά ρούχα το ένα πάνω από το άλλο, για παράδειγμα σεμιζιέ, κορσέ, επικάλυμμα του κορσέ, μεγάλα εσώρουχα, φανελένια μεσοφόρια (τα οποία συνήθως ήταν και περισσότερα του ενός)... Το λεγόμενο New Look του Ντιόρ

Coco Chanel ‘Fashion passes, style remains 19 Αυγούστου 1883 - 10 Ιανουαρίου 1971 Το 1909 άνοιξε το πρώτο της κατάστημα στο Παρίσι, με γυναικεία καπέλα. Το 1923 δημιούργησε το άρωμα "Σανέλ № 5" και εφηύρε το μικρό μαύρο φόρεμα, ίσως η πρώτη γυναίκα στο κινημα απελευθέρωσης των γυναικών, περισότερο μίλαγε για θυληκότητα παρά για φεμινισμό. Η Chanel μεγάλωσε σε ένα γαλλικό ορφανοτροφείο. Το απλοϊκό και άκαμπτο φόρεμα των καλογριών και το περιβάλλον αυτό επηρέασαν τα σχέδια της. Σχεδίασε επίσης κοστούμια για θεατρικά και σταρ του χολυγουντ

Οι καινοτομίες της είναι βασικά κομμάτια της γκαρνταρόμπας πολλών γενεών γυναικών: τα jersey ταγέρ και φορέματα, τα ντραπέ τουρμπάνια, τα πουκάμισα, οι πλισέ φούστες, τα γυναικεία πουλόβερ, οι μπλούζες χωρίς γιακά, τα τουιντ (πλεχτά) ταγέρ, τα blazer οι δίχρωμες (μπεζ με μαύρη μύτη) γόβες χωρίς φτέρνα, τα strapless φορέματα, το μικρο μαυρο φορεμα, η ζωνη-αλυσιδα το άρωμα № 5 τα κοσμηματα στα ρουχα το κασμιρενιο καρντιγκαν την καπιτονέ τσάντα με την αλυσίδα το unisex στυλ, το gypsy look τα γυναικεία παντελονια καθιέρωσε το μαυρισμα και τα κοντα μαλλια στις γυναίκες.

Audrey Hepburn Τη δεκαετία του 50', που πρότυπο σωματότυπου ήταν η Marilyn Monroe, η Hepburn κατάφερε να καθιερωθεί με την αγορίστικη σιλουέτα της, που δεν έφερε καθόλου καμπύλες, και να γίνει σύμβολο της κομψότητας και του στυλ. προτιμούσε τα σκούρα χρώματα και τις παστέλ αποχρώσειςστις casual εμφανίσεις της φορούσε μπλουζάκια polo και τζιν παντελόνια. ήταν αρκετά ψηλή και κατάφερε να κάνει τις μπαλαρίνες και τα φλατ παπούτσια συνώνυμο της κομψότητας επέλεγε τα σωστά αξεσουάρ, αλλά λίγες φορές την βλέπουμε να φορά βαριά κοσμήματα καθιέρωσε: τονισμένη μέση, καμπαρτίνα, μαύρο στενό ζιβάγκο πουλόβερ, μανίκια τριών τετάρτων, στενά capri παντελόνια, κοντό κούρεμα, φουλάρι στο λαιμό, λευκό πουκάμισο - full skirt - ζώνη στη μέση, oversized σκούρα γυαλιά ηλίου, LBD,αντρικά πουκάμισα,μαρινιέρες,αμάνικα φορέματα, μαντήλια και καπέλα

Veruschka 14. Maioy 1939 Ξεκινησε ως μοντελο στα 20 της Εγινε γνωστη εξαιτιας των απιστευτα ψηλων ποδιων της Ειχε υψος 1.90 Εργαστηκε σε πρακτορία μόδας στη νεα Yόρκη και στο Mιλανο Συνεργαστηκε με τον Salvador Dalí και τον φωτογραφο Peter Beard, με τους οποιους εκανε φωτογραφισεις στην Kenya Το 1975, παραιτήθηκε απ’το χώρο της μόδας εξαιτίας διαφωνιών με την τότε επικεφαλή της Vogue,Grace Mirabella Εξακολουθεί να εμφανίζεται ακόμη και σήμερα σε πασαρέλες ως καλεσμένη

Twiggy 19.09.1949 Από τα πρωτα διεθνώς γνωστά μοντέλα του 60 Εγινε ιδιαιτερα γνωστη λόγω του αδυνατου κορμιου της και του αντροτζινους στυλ της (κοντα μαλλια, μεγαλα ματια, μακριες βλεφαριδες) Είχε ύψος 1,67 m, βάρος 51 kg και αναλογίες 31-23-32 Είχε κατηγορηθεί ότι πρόβαλε ένα ανθυγιεινό γυναικείο πρότυπο διότι ήταν πολύ αδύνατη με στενούς γοφούς

Kate Moss Πραγματικό όνομα : Katherine Ann Moss ένα μοντέλο το όνομα του οποίου συνδέεται άμεσα με την μόδα. Το απόλυτο fashion icon των τελευταίων χρόνων. Ξέρει να υποστηρίζει άψογα ό,τι φοράει. αποτελεί ιδιόμορφο σύμβολο της μόδας, καθώς έχει παράξενες αναλογίες. οι περισσότερες εμφανίσεις της, στηρίζονται στο μαύρο χρώμα έχει καθιερώσει τα στενά τζιν παντελόνια συνδυασμένα με σακάκια λατρεύει τις μεταλλικές λεπτομέρειες στα ρούχα της καθώς και τα καπέλα έχει καθιερώσει το boho-hippie style με τα μακριά floral ανέμελα φορέματα της αρέσουν τα animal prints, οι γούνες και τα δερμάτινα items

Καινοτόμοι οίκοι μόδας Christian Dior - dress with bust Coco Channel - ταγιέρ με καρφίτσα καμέλια Hubert de Givenchy - το little black dress(LBD) Yves saint Laurent - smoking trouser set for women Hermes – μεταξωτό τετράγωνο φουλάρι και birkin bag και kelly bag Mary Quant - 1963 mini dress Vivienne Westwood – παπούτσια πλατφόρμες Sonia Rykiel – χειροποίητα πλεκτά Emilio Pucci - prints Alexander mcQueen – φουλάρια με νεκροκεφαλές Pierre Balmain - tunic φόρεμα

Ιστορια της μοδασ Καραλή Πηνελόπη Μπραϊμιώτη Λίζα Παπαγεωργίου Κάλλη Παππά Γεωργία Πολύδωρα Αγγελική Βασιληάς Ανάργυρος