Εισαγωγή στη θεωρία και στην πράξη των πολιτιστικών προγραμμάτων

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Πρόγραμμα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης
Advertisements

ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΟΥ
ΠΗΝΕΛΟΠΗ GANDHI ΜΙΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΦΑΝΤΙΚΗ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΚΡΗΤΗΣ.
αποτελούν, για κάθε χώρα, δείκτες «Πολιτισμού και Ανάπτυξης»
Μια εργασία των μαθητών της Στ τάξης
Η Εκπαίδευση στην εποχή των ΤΠΕ
Παρουσίαση από τους μαθητές της 5Α Τάξης Anna Thomas Οι απόψεις των παιδιών και των δασκάλων για τη σχολική στολή.
ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ Μαρια Κουτάτζη ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012.
Ατομικό έργο Προβληματισμοί και προτάσεις για τη διδασκαλία του μαθήματος Γιάννης Τούρλος, ΠΕ 17 Ηλεκτρολόγος, Πρόεδρος Πανελλήνιας Ένωσης Καθηγητών.
 Ερώτημα – Προβληματισμός: Περιέργεια- Πρόκληση-Εξερεύνηση  Χρόνος για ποιοτική εργασία μαθητών  Συζήτηση τρόπων εργασίας -σκέψης μαθητών Παρέμβαση.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Φυσική Άσκηση & Υγεία»
Γιατί ένα πολιτιστικό πρόγραμμα;. Τα Πολιτιστικά προγράμματα προϋπήρχαν του θεσμού. Θετικό γιατί υπάρχει ενδιαφέρον και παράδοση. Αρνητικό γιατί δεν είναι.
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
8ο Δ.Σ. Κορίνθου Νέα Προγράμματα Σπουδών
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Απ’ το βυζαντινό πάπυρο
Άτυπη ομάδα νέων Καισαριανής
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Παίζοντας & ζωγραφίζοντας
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
Εκπαιδευτική Επίσκεψη στο Μουσείο της Βεργίνας
Βασικές τεχνικές γνωριμίας
Σχεδιασμός – Οργάνωση –Υλοποίηση προγράμματος Αγωγής Υγείας
Σχεδίαση εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων με την αξιοποίηση των ΤΠΕ Οι ΤΠΕ χαρακτηρίζονται ως μέσο αναδιομόρφωσης της εκπ/κής πρακτικής. Μέσο συμπληρωματικό.
Τάξεις στις οποίες απευθύνεται: Β Γυμνασίου
ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
ΚΟΙΝΑ ΟΛΟΗΜΕΡΑ ΤΜΗΜΑΤΑ 4ου & 22ου ΔΗΜ. ΣΧ. ΕΥΟΣΜΟΥ
Ημερίδα : «Οι Τεχνολογίες της Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) στην Εκπαίδευση » Οι ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία Οι ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία.
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Γεωργιάδης Μιχάλης ΣΣ Φιλολόγων. Αφετηρία: α)από τη μικρή ομάδα στη μεγάλη και από τη μεγάλη στην ολομέλεια) β) διαμόρφωση μόνο μιας ομάδας στην οποία.
H εφαρμογή της ομαδοσυνεργατικής διδασκαλίας στα φιλολογικά μαθήματα Γεωργιάδης Μιχάλης ΣΣ Φιλολόγων.
ΤΟ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΘΑΣΟ 1o ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΑΣΟΥ
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ (PROJECT)
Μέθοδος Project Επιλογή του θέματος. Χωρισμός σε υποθέματα
Ο ΧΟΡΟΣ ΕΝΩΝΕΙ, ΣΥΓΚΡΑΤΕΙ, ΠΑΡΗΓΟΡΕΙ
Το ελληνικό παραδοσιακό παραμύθι, ως γνωστικό εργαλείο σε ένα πολιτιστικό πρόγραμμα για τα παραδοσιακά επαγγέλματα Δρ. Ανδρεάννα Κουφού Υπεύθυνη Τμήματος.
Η χρήση του Kidspiration στη Διδασκαλία της Ιστορίας
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΓΡΑΦΗ ΜΕ ΤΙΣ «ΙΔΕΟΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ» 1 Ν. Αμανατίδης.
ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Σχολικό έτος
Μεθοδολογικές Επιλογές & Καλές Πρακτικές στα πολιτιστικά προγράμματα
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Η Φιλία στη ζωή μας»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Μια τάξη να μας χωρά …»
Σεμιναριο 9 σεπτεμβριου 2014
ΜΕΙΖΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ
Ομαδική εργασία Ελένη Μπαμπίλα Σχολική Σύμβουλος.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΜΠΕΛΙ: ΑΠΟ ΤΟN ΔΙΟΝΥΣΟ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ!!! ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΛΑΚΚΙΟΥ ΛΕΡΟΥ ΤΜΗΜΑ Δ2 Υπεύθυνη προγράμματος :
ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΗΜΕΡΗΣΙΟΥ ΚΑΙ ΕΣΠΕΡΙΝΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΟΔΗΓΙΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Μαρία Νέζη Σχολική Σύμβουλος Πειραιά
Ένα εννοιολογικό πλαίσιο για τη Διδακτική της Πληροφορικής.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
Πηγή: Ματσαγγούρας, Η. (2000) Ομαδοσυνεργατική διδασκαλία και μάθηση
Εύη Μακρή-Μπότσαρη Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας
ΜΑΡΙΑ ΣΥΡΓΙΑΝΝΗ, ΣχολιΚΗ Συμβουλοσ Θεολογων
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Παιδαγωγική: Ειδική Διδακτική των Αρχαιογνωστικών Μαθημάτων
Μη τυπική εκπαίδευση: ο εκπαιδευτικός, ο μαθητής, η επίσκεψη, το μουσείο Μάθημα 7 Αντιλήψεις εκπαιδευτικών για την μη τυπική εκπαίδευση ΠΔΜ.
Ο ΔΙΑΚΡΙΤΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
Εναλλακτικές μορφές εκπαιδευτικής αξιολόγησης
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
Μαρία Ζερβού Σύμβουλος Προσχολικής Αγωγής Ν.Κέρκυρας
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «……Τίτλος…»
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
Μετά το σχεδιασμό και την υλoποίηση των προγραμμάτων ΠΕ…
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Περιδιαβαίνοντας στα σοκάκια του χωριού μου…
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Η χρήση του Kidspiration στη Διδασκαλία της Ιστορίας
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Εισαγωγή στη θεωρία και στην πράξη των πολιτιστικών προγραμμάτων Δρ. Ανδρεάννα Κουφού Υπεύθυνη Τμήματος Πολιτιστικών Θεμάτων Α/θμιας Εκπ/σης Αχαΐας

Σύνθεση ενός πολιτιστικού προγράμματος Τοποθέτηση στο χρόνο και στο χώρο του θέματος Διερεύνηση του πριν και του μετά (πολιτισμική συνέχεια) Ανακάλυψη και διερεύνηση των διαστάσεων του θέματος (Διαθεματικότητα) Διασύνδεσή του με τα βιώματα των μαθητών (Εποικοδομισμός) Εισαγωγή διαπολιτισμικών στοιχείων(Διαπολιτισμός) Ανάπτυξη συνεργασιών (Εξωστρέφεια) Υλοποίηση επισκέψεων (Έρευνα πεδίου, βιωματική μάθηση) Τελική σύνθεση παραγόμενου έργου (Καλλιτεχνική έκφραση) Αξιολόγηση (Ανατροφοδότηση)

Η ιστορική γραμμή-1 Π.χ Παραδοσιακό παραμύθι ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ ΝΕΟΤΕΡΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΠΟΧΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ

Η ιστορική γραμμή -2 Π.χ. Τοπική ιστορία

Δ΄ τάξη: το σύγχρονο σχολείο Ο ρόλος του δασκάλου Ιστορική γραμμή Η εκπαίδευση στο χρόνο Μελέτη πηγών/αρχείων Η θέση του μαθητή Μελέτη λογοτεχνικών κειμένων Δ΄ τάξη: το σύγχρονο σχολείο το αρχαίο σχολείο Φύλο και εκπαίδευση Η εκπαίδευση ως κοινωνική ανάγκη Μελέτη πινάκων ζωγραφικής Φωτογραφικών αρχείων η επιρροή των ΤΠΕ skype με σχολείο ξένης χώρας Διαδίκτυο, Εκπ/κο λογισμικό, Εξ αποστάσεως μάθηση Συνεργασίες Ο παππούς και η γιαγιά μιλούν για τις σχολικές τους εμπειρίες Επισκέψεις Επίσκεψη σ το Μουσείο Παιδείας Διαπολιτισμός γονείς μαθητών από ξένες χώρες

Διάχυση των αποτελεσμάτων Παραγόμενο Έργο Οι μαθητές αναπαριστούν εποχές τις εκπαίδευσης (θέατρο, παγωμένες εικόνες…) Δημιουργούν φωτογραφική έκθεση Παράγουν ένα λεύκωμα Διάχυση των αποτελεσμάτων Παρουσιάζουν το έργο τους στο σχολείο στην τοπική κοινωνία Αξιολόγηση

Μέθοδος project προβληματισμός σχεδιασμός διδακτικών δραστηριοτήτων επιλογή του θέματος ευαισθητοποίηση διερεύνηση σχεδιασμός διδακτικών δραστηριοτήτων συλλογή πληροφοριών διαλείμματα ενημέρωσης και ανατροφοδότησης σύνθεση και επεξεργασία εσωτερική αξιολόγηση: αυτοαξιολόγηση και ετεροαξιολόγηση

Ορίζοντας τις διαστάσεις ενός θέματος Καταγραφή νοητικών αναπαραστάσεων: Καταιγισμός ιδεών Εννοιολογικοί χάρτες

Παράδειγμα καταιγισμού ιδεών-1 Τι σας έρχεται στο μυαλό όταν ακούτε τη λέξη «μουσείο»; Πιθανές απαντήσεις: αρχαία αντικείμενα επίσκεψη ξεναγός Φύλακας Ακρόπολη Παραδοσιακά αντικείμενα

Παράδειγμα καταιγισμού ιδεών-2 Αποδελτίωση Υποθέματα: Είδη μουσείων Λειτουργοί των μουσείων Επίσκεψη σε ένα μουσείο Τα σημαντικότερα μουσεία της Ελλάδας

Παράδειγμα καταιγισμού ιδεών-3 Η μη καταγραφή κάποιων λέξεων/ εννοιών που σχετίζονται με το θέμα θα πρέπει να καθορίσει τη στοχοθεσία μας. Π.χ. δεν καταγράφονται οι λέξεις «φύλαξη, συντήρηση, εκπαίδευση, ψυχαγωγία» Αυτό μαρτυρά έλλειψη οικοδόμησης για το ρόλο του μουσείου Θα πρέπει να θέσω σχετικό στόχο και να υλοποιήσω αντίστοιχες δραστηριότητες

Παράδειγμα εννοιολογικού χάρτη-1

Παράδειγμα εννοιολογικού χάρτη-2 Πάλι διακρίνουμε υποθέματα Πλεονέκτημα η διερεύνηση των σχέσεων μεταξύ των λέξεων-εννοιών π.χ το μουσείο είναι κτήριο ψηφιακά μουσεία; αρχαιολόγοι εθνολόγοι;λαογράφοι;

Στοχοθεσία Η στοχοθεσία βασίζεται στο τι γνωρίζουν, τι γνωρίζουν ελλιπώς ή λανθασμένα και στο τι αγνοούν οι μαθητές Συνδυάζεται με δικούς μας στόχους που απορρέουν π.χ. από την επαγγελματική μας εμπειρία Περιλαμβάνει Γενικό Στόχο Ειδικούς στόχους (Γνωστικούς, Δεξιοτήτων, Στάσεων/Συμπεριφορών)

Παράδειγμα Στοχοθεσίας-1 Υποθέματα: η προφορική ελληνική παράδοση (από τον Όμηρο στους παραμυθάδες) οι οικογενειακές σχέσεις μέσα στα παραμύθια οι κοινωνικές δομές συναισθήματα και αξίες στοιχεία της φύσης αντικείμενα λαϊκής τέχνης διαπολιτισμος-παραλλαγές

Παράδειγμα Στοχοθεσίας-2 ΓΕΝΙΚΟΣ ΣΤΟΧΟΣ Να εισάγουμε τους μαθητές μας στην προφορική παράδοση του τόπου μας και να εντάξουμε το παραδοσιακό παραμύθι στην εκπαιδευτική πράξη, ως γνωστικό εργαλείο.

ΕΙΔΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ Γνωστικοί Να γνωρίσουν την εξέλιξη της ελληνικής προφορικής παράδοσης μέσα στο χρόνο Να έρθουν σε επαφή με το παραδοσιακό παραμύθι Να γνωρίσουν τους κανόνες του Να εμπλουτίσουν το λεξιλόγιό τους Να γνωρίσουν τεχνικές αφήγησης

ΕΙΔΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ Δεξιοτήτων Να διακρίνουν τα ελληνικά παραδοσιακά παραμύθια από τις ιστορίες Να αφηγούνται με άνεση και ζωντάνια μπροστά σε κοινό Να παράγουν νεοελληνικά παραδοσιακά παραμύθια

ΕΙΔΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ Στάσεων/συμπεριφορών Να αναγνωρίσουν την αξία της προφορικής παράδοσης Να αγαπήσουν το παραμύθι Να το επιλέγουν ως μέσο μάθησης και ψυχαγωγίας

Δραστηριότητες που αντιστοιχούν στους στόχους Π.χ Στόχος: Να γνωρίσουν την εξέλιξη της ελληνικής προφορικής παράδοσης μέσα στο χρόνο ασχολούμαστε με τα ομηρικά έπη και τους μύθους του Αισώπου μελετούμε αρχαία τεκμήρια (προτομές, αγγεία) φτιάχνουμε κόμικ με τις ιστορίες καταγράφουμε τις χώρες που τα παραπάνω διδάσκονται «παίζουμε» με την ιστορική γραμμή

Δραστηριότητες που αντιστοιχούν στους στόχους Π.χ. Στόχος: Να διακρίνουν τα ελληνικά παραδοσιακά παραμύθια από τις ιστορίες αφηγούμαστε παραμύθια διαβάζουμε λογοτεχνικές ιστορίες εντοπίζουμε διαφορές και πιθανές ομοιότητες σχολιάζουμε τα της εικονογράφησης δημιουργούμε ένα ταμπλό με τα χαρακτηριστικά των δύο ειδών Παίζουμε ένα παιχνίδι ταχύτητας: τίτλοι, 2 κουτιά

Διαδικασίες

Ομάδες Επιλέγουν όνομα Επιλέγουν υπόθεμα Καταμερίζουν τις εργασίες τους Διατηρούν ημερολόγιο ή φάκελο (portfoglio) Ορίζουν τους κανόνες συνεργασίας τους

Ημερολόγιο/Φάκελος Φάκελος μπορεί να περιέχει υλικό εργασίες ζωγραφιές φύλλα διερεύνησης των αναπαραστάσεων φύλλα ημερολογίου των μελών της ομάδας

Παράδειγμα φύλλου ημερολογίου Σήμερα ασχολήθηκα με: Σημαντικότερο θεώρησα: Μου άρεσε: Ένιωσα να χάνω το ενδιαφέρον μου με: Στην ομάδα μου άρεσε ιδιαίτερα: Στην ομάδα με ενόχλησε: Με το δάσκαλο/α με ευχαρίστησε: Με το δάσκαλο/α με ενόχλησε:

Ορίζοντας τους κανόνες-1 Πρόταση: κάθε μέλος της ομάδας γράφει Τι δε μου αρέσει στην ομαδική εργασία Φασαρία Αυθαίρετες κρίσεις Προσπάθεια επιβολής Τι μου αρέσει στην ομαδική εργασία Συζήτηση Πρωτοβουλία Αυτονομία

Ορίζοντας τους κανόνες-2 Η ομάδα μελετά τις καταγραφές Καταλήγει: Μιλάμε με τη σειρά Δεν προσπαθούμε να επιβληθούμε στην ομάδα Συναποφασίζουμε Είμαστε όλοι ισότιμα μέλη

«Δένοντας» την ομάδα-1 Το κάθε μέλος ζωγραφίζει τον κόσμο που θα ήθελε να ζει-Το παρουσιάζει στην ομάδα- Όλοι μαζί συζητούν και συνθέτουν ένα ενιαίο έργο Κάθε μέλος μιλά για τον εαυτό του-Συντίθεται το προφίλ της ομάδας-Παρουσιάζεται στις άλλες ομάδες

«Δένοντας» την ομάδα-2 Η ομάδα μας ονομάζεται «Χρονοταξιδιώτες». Αποτελείται από 2 αγόρια (τον….) και 3 κορίτσια (την…). Ο….διαβάζει πολλά βιβλία και ο …..είναι καλός ζωγράφος. Η …….παρουσιάζει ωραία και η….είναι διασκεδαστική. Έμφαση στα θετικά

Διδακτικό συμβόλαιο Εκπαιδευτικός και ομάδες καθορίζουν με σαφήνεια το διδακτικό τους συμβόλαιο Με τι θα ασχοληθούμε Πώς θα το κάνουμε Γιατί εμπλεκόμαστε με αυτό Τι περιμένει ο εκπ/κός από τους μαθητές Τι περιμένουν οι μαθητές από τον εκπαιδευτικό

Επιστολή στους γονείς Καταγράφουμε τι θα κάνουμε Με ποιο τρόπο Τι θα επισκεφθούμε Ποια θα πρέπει να είναι η συμβολή των μαθητών Ποια θα πρέπει να είναι η συμβολή των γονιών Ποια τα οφέλη για τους μαθητές και τη σχολική μονάδα

Ημερολόγιο Εκπ/κού Στόχοι Δραστηριότητες Χρονοδιάγραμμα Παρατηρήσεις

Παράδειγμα ημερολογίου εκπ/κού Ποια δραστηριότητα κέντρισε το ενδιαφέρον; Ποια δε βρήκε ανταπόκριση; Τι δυσκόλεψε; Ποια ομάδα λειτούργησε καλύτερα; Παρατηρήθηκε κάποια αλλαγή, βελτίωση, οπισθοδρόμηση στη συνεργασία; Ήταν επαρκής ο χρόνος; Τι θα άλλαζα αν επαναλάμβανα τη διαδικασία;

Διαλείμματα ανατροφοδότησης Ανά τακτά διαστήματα κάνουμε διάλειμμα: αλληλοπαρουσιάζουμε τη δουλειά μας στις ομάδες αναστοχαζόμαστε πάνω στο έργο μας βελτιστοποιούμε πριν την τελική σύνθεση

Παραγόμενο έργο Κατά τη διάρκεια Τελικό παραγόμενο επίτευξη στόχων -σύνθεση του έργου των ομάδων σε μια τελική παρουσίαση

Εσωτερική Αξιολόγηση Από τον εκπαιδευτικό Από το μαθητή του προγράμματος του εαυτού του των συνεργασιών του μαθητή Από το μαθητή του εκπ/κου των επισκέψεων Από τους συνεργαζόμενους φορείς/γονείς

Το πλαίσιο της αξιολόγησης Για ποιον γίνεται η αξιολόγηση; Ποιος θα ωφεληθεί; Ποια θα είναι τα οφέλη;

Προτάσεις στην αξιολόγηση Αξιολόγηση της οικοδόμησης της γνώσης Χρήση των αναπαραστάσεων Μελέτη του πώς συμπληρώνονται Αποτίμηση του πώς καταλήγουν

Αμοιβαία ανατροφοδότηση Φύλλα παρακολούθησης μεταξύ εκπαιδευτικών για συγκεκριμένη διδακτική παρέμβαση, για συγκεκριμένα ζητήματα, με συγκεκριμένα κριτήρια

Θεμα: μουσείο και σχολείο Φύλλο παρακολούθησης Θεμα: μουσείο και σχολείο Ικανοποιητικό επίπεδο Καλό Επίπεδο Πολύ καλό Διαχείριση χρόνου Ανατροφοδότηση ομάδων Εξατομίκευση Ανταπόκριση ομάδων στο θέμα Συνεργασία ομάδων Παραγόμενο έργο

Αυτοαξιολόγηση μαθητή Πόσο θεωρείς ότι σε ενδιαφέρει το θέμα της Λαϊκής Τέχνης; Βάλε ένα Χ Πολύ Λίγο Καθόλου Πώς νιώθεις μετά από αυτή τη φάση δουλειάς; Συμφωνώ με τον τρόπο που παίρνονται οι αποφάσεις. Πάντα Μερικές φορές Σχεδόν ποτέ Συνεργάζομαι με τους συμμαθητές μου Άριστα Πολύ Καλά Μέτρια Επέλεξα αυτή την ομάδα εργασίας γιατί... γράψε τους δικούς σου λόγους Πού νομίζεις ότι θα σε βοηθήσει η ενασχόληση με αυτό το θέμα; γράψε τη γνώμη σου Ποιος νομίζεις ότι επηρεάζει περισσότερο τις αποφάσεις σου; ο δάσκαλος η ομάδα ο αρχηγός της ομάδας κάποιος άλλος κύκλωσε

Τι σου κίνησε περισσότερο το ενδιαφέρον από το πρόγραμμα αυτό; Γιατί; γράψε τη γνώμη σου Αντιμετώπισες δυσκολίες και πού; Πόσο ενεργή ήταν η συμμετοχή σου στην ομάδα; Βάλε ένα Χ Πάρα πολύ Μέτρια; Μικρή Τι δυσκολίες συνεργασίας με την ομάδα σου αντιμετώπισες; Πόσο συχνά χρειάστηκες τη βοήθεια του δασκάλου; Πολύ συχνά Αρκετά συχνά Σπάνια Πόσο συχνά είχατε ως ομάδα την πρωτοβουλία των αποφάσεων; Πώς θα χαρακτήριζες τη συμβολή σου στην ομάδα; Απαραίτητη Σημαντική Ανύπαρκτη Προτιμάς τη συμμετοχή σου σε τέτοια προγράμματα ή στο υπόλοιπο πρόγραμμα του σχολείου και γιατί; Πώς θα περιέγραφες την εμπειρία σου από το πρόγραμμα; Νομίζεις ότι έμαθες τι είναι «Λαϊκή Τέχνη»; Ναι Όχι Αρκετά Θεωρείς ότι θα σου χρησιμεύσουν όσα έμαθες από το πρόγραμμα και που;

Profiling Δώστε ένα φύλλο αξιολόγησης στους γονείς Δώστε ένα φύλλο αξιολόγησης στους συνεργαζόμενους φορείς

Πώς θα χαρακτηρίζατε το ενδιαφέρον του παιδιού σας για το πρόγραμμα ; Αγαπητοί γονείς, έχοντας παρακολουθήσει τη διαδικασία συμμετοχής του παιδιού σας στο πολιτιστικό πρόγραμμα, όπως και την παρουσίαση των τελικών εργασιών της τάξης, θα θέλαμε και τις δικές σας απόψεις. Πώς θα χαρακτηρίζατε το ενδιαφέρον του παιδιού σας για το πρόγραμμα ; Πολύ μεγάλο Μεγάλο Μέτριο Καθόλου ενδιαφέρον Πόσο χρόνο διέθετε στο σπίτι το παιδί σας για το πρόγραμμα; Σημειώστε με ένα Χ Πάρα πολύ Πολύ Αρκετά Λίγο Καθόλου Με ποιο τρόπο σας μετέφερε τις εμπειρίες του από το πρόγραμμα; Θετικό Αρνητικό Αδιάφορο Δε μετέφερε εμπειρίες Πόσο σημαντική θεωρείται την εμπλοκή του παιδιού σας σε αυτό το πρόγραμμα; Πάρα πολύ σημαντική Τι νομίζετε ότι αποκομίζει από το πρόγραμμα; εκθέστε τη γνώμη σας Ποια υπόδειξη / σύσταση θα θέλατε να κάνετε; Ποιος συμπλήρωσε το ερωτηματολόγιο; μητέρα πατέρας και οι δυο γονείς Σας ευχαριστούμε για τη συνεργασία σας.

Εσωτερική δικτύωση & Δικτύωση σχολικών μονάδων Ανάπτυξη κουλτούρας συνεργασίας και εξωστρέφειας για μαθητές και εκπαιδευτικούς Διασύνδεση και αλληλεπίδραση των τάξεων και των βαθμίδων της εκπαίδευσης Ανταλλαγή καλών πρακτικών Δημιουργία ψηφιακών αποθετηριών/forum/ψηφιακή δικτύωση Αυτοεπιμόρφωση και επαγγελματική ανάπτυξη

Μια σύγχρονη πρακτική: η ψηφιακή τράπεζα users.sch.gr/akoufou

Ξεπερνώντας προβλήματα Μουσειοσκευές Ψηφιακές περιηγήσεις και υλικό Ενδοσχολική και Διασχολική Δικτύωση