Πανεπιστήμιο Αθηνών Παιδαγωγικό Τμήμα Δ.Ε. Εργαστήριο Φυσικών Επιστημών, Τεχνολογίας και Περιβάλλοντος Καθηγ. Γεώργιος Θεοφ. Καλκάνης Δρ. Βασίλειος Δημόπουλος,

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΑΝΑΔΟΜΗΣΗ ΣΧΕΔΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Advertisements

ΣΕΝΑΡΙΟ ΜΑΘΗΣΗΣ «Εξερευνώντας τα τρίγωνα»
Φυσικά - Ερευνώ και Ανακαλύπτω Φως
Φυσικά Δημοτικού Ερευνώ και Ανακαλύπτω Πανεπιστήμιο Αθηνών
Ειδικά θέματα διδακτικής των Οικονομικών Συνέχεια… Μεθοδολογικές προσεγγίσεις 4 η διάλεξη.
ΕΑΡΙΝΟ ΕΞΑΜΗΝΟ ΠΤΔΕ ΡΟΔΟΣ 2010
ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΑΠΛΟ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΚΥΚΛΩΜΑ
Παρουσίαση Eκπαιδευτικού Yλικού: Αγωγή Υγείας - Κυκλοφοριακή Αγωγή - Ατυχήματα του Γεωργ. Θεοφ. Καλκάνη καθηγητή του Πανεπιστημίου Αθηνών.
ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΗΜΕΡΗΣΙΑΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΦΟΙΤΗΤΩΝ. Παρατηρήσεις Δείγμα 10 φοιτητών – Καταγραφή για 19 εβδομάδες 5 κύριες κατηγορίες (22 υποκατηγορίες): - Υπνος.
O ΜΑΓΝΗΤΗΣ.
ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ.
Η θερμότητα διαδίδεται με ακτινοβολία
ΘΕΡΜΟΤΗΤΑ.
ΣΕΝΑΡΙΟ ΓΕΩΓΡΑΦΙΑΣ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ
Ο Εκπαιδευτικός και Παιδευτικός Χαρακτήρας και Ρόλος της ΕκΠαίδευσης στη-με τη Φυσική Επιστήμη / Φυσική - – Τα Πρότυπα, οι Τεχνολογίες, η Μεθοδολογία Γεωργ.
2.5. Ανάπτυξη μαθησιακών περιβαλλόντων με τη συμβολή των Τ.Π.Ε.
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
Πανεπιστήμιο Αθηνών Παιδαγωγικό Τμήμα Δ.Ε. Εργαστήριο Φυσικών Επιστημών, Τεχνολογίας και Περιβάλλοντος Τεχνολογίας και Περιβάλλοντος Πανεπιστήμιο Αθηνών.
Διδασκαλία των Φ.Ε. στο Νηπιαγωγείο
Πανεπιστήμιο Αθηνών Παιδαγωγικό Τμήμα Δ.Ε. Εργαστήριο Φυσικών Επιστημών, Τεχνολογίας και Περιβάλλοντος Καθηγ. Γεώργιος Θεοφ. Καλκάνης Υπ. Δρ Κοσμάς Δενδρινός,
Πέτρος Κλιάπης - Όλγα Κασσώτη Συγγραφείς
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
Πανεπιστήμιο Αθηνών Παιδαγωγικό Τμήμα Δ.Ε. Εργαστήριο Φυσικών Επιστημών, Τεχνολογίας και Περιβάλλοντος Καθηγ. Γεώργιος Θεοφ. Καλκάνης Υπ. Δρ Ουρανία Γκικοπούλου,
Πανεπιστήμιο Αθηνών Παιδαγωγικό Τμήμα Δ.Ε. Εργαστήριο Φυσικών Επιστημών, Τεχνολογίας και Περιβάλλοντος Καθηγ. Γεώργιος Θεοφ. Καλκάνης Δρ Ματθαίος Πατρινόπουλος,
Πανεπιστήμιο Αθηνών Παιδαγωγικό Τμήμα Δ.Ε. Εργαστήριο Φυσικών Επιστημών, Τεχνολογίας και Περιβάλλοντος Καθηγ. Γεώργιος Θεοφ. Καλκάνης Δρ Ματθαίος Πατρινόπουλος,
Σχεδίαση εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων με την αξιοποίηση των ΤΠΕ Οι ΤΠΕ χαρακτηρίζονται ως μέσο αναδιομόρφωσης της εκπ/κής πρακτικής. Μέσο συμπληρωματικό.
ΑΠΟ ΤΟ ΜΑΓΝΗΤΙΣΜΟ ΣΤΟΝ ΗΛΕΚΤΡΙΣΜΟ
ΑΠΟ ΤΟΝ ΗΛΕΚΤΡΙΣΜΟ ΣΤΟ ΜΑΓΝΗΤΙΣΜΟ -
Αξιολόγηση του έργου των Εκπαιδευτικών (Π.Δ. 152/2013)
Ημερίδα : «Οι Τεχνολογίες της Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) στην Εκπαίδευση » Οι ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία Οι ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία.
«Εκπαίδευση Εκπαιδευτών ΙΕΚ ΠΑΤΡΑΣ» ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΩΝ ΕΝΟΤΗΤΩΝ
Πανεπιστήμιο Αθηνών Παιδαγωγικό Τμήμα Δ.Ε. Εργαστήριο Φυσικών Επιστημών, Τεχνολογίας και Περιβάλλοντος Καθηγ. Γεώργιος Θεοφ. Καλκάνης Υπ. Δρ Κοσμάς Δενδρινός,
O ΜΑΓΝΗΤΗΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΖΕΤΑΙ
Ευθύγραμμη ομαλή κίνηση
Φως και χρώματα (α).
ΦΥΣΙΚΗ Α΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣ ΓΙΑΛΟΥΡΗΣ.
Πρόληψη και αντιμετώπιση ασθενειών. Έναυσμα Ενδιαφέροντος Διατύπωση Υποθέσεων.
Δεύτερη συνάντηση Μάχιμων Εκπαιδευτικών ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ.
Πανεπιστήμιο Αθηνών Παιδαγωγικό Τμήμα Δ.Ε. Εργαστήριο Φυσικών Επιστημών, Τεχνολογίας και Περιβάλλοντος Καθηγ. Γεώργιος Θεοφ. Καλκάνης Δρ Δέσποινα Ιμβριώτη,
Πειραματικός Υπολογισμός της Πυκνότητας Υγρού Σώματος
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ
ΕΚΦΕ Ν. Σμύρνης: Μετρήσεις Θερμοκρασίας – Η Βαθμονόμηση Ηλ
Διάθλαση του φωτός. Διάθλαση του φωτός Έναυσμα Ενδιαφέροντος.
Πανεπιστήμιο Αθηνών Παιδαγωγικό Τμήμα Δ.Ε. Εργαστήριο Φυσικών Επιστημών, Τεχνολογίας και Περιβάλλοντος Καθηγ. Γεώργιος Θεοφ. Καλκάνης Υπ. Δρ Ουρανία Γκικοπούλου,
Η ΦΥΣΙΚΗ ΜΕ ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
ΥΛΙΚΑ ΣΩΜΑΤΑ. Όγκος Έναυσμα Ενδιαφέροντος Διατύπωση Υποθέσεων.
Η ΦΥΣΙΚΗ ΜΕ ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Η ΦΥΣΙΚΗ ΜΕ ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Τα οξέα και οι βάσεις στην καθημερινή ζωή μας
Η ΦΥΣΙΚΗ ΜΕ ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Μάζα. Έναυσμα Ενδιαφέροντος Διατύπωση Υποθέσεων ΠειραματισμόςΠειραματισμός 500 g g 200 g 100 g Ζάχαρη, ρύζι, γιαούρτι, πατατάκια, σοκολάτα, βαμβάκι.
Πώς βλέπουμε.
Φύλλο Εργασίας 10 Το Ηλεκτρικό βραχυ-Κύκλωμα – Κίνδυνοι και "Ασφάλεια"
Βιολογία Γυμνασίου.
Η ΦΥΣΙΚΗ ΜΕ ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Η ΦΥΣΙΚΗ ΜΕ ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Μεθοδολογία Έρευνας 3ο εξάμηνο
Φυσική Γυμνασίου Εξορθολογισμός ύλης Σχολ. έτος
Η ΦΥΣΙΚΗ ΜΕ ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Η ΦΥΣΙΚΗ ΜΕ ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Σχεδιασμός και Τεχνολογία
Η ΦΥΣΙΚΗ ΜΕ ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Αντωνιάδου Σοφία Ζυγούρης Φώτης Καπουλίτσας Θανάσης
Εργαστήριο Παιδαγωγικές Εφαρμογές και ΤΠΕ
Η Αξιολόγηση στα φύλλα εργασίας 5, 8 και 9
ΑΝΑΠΝΕΥΣΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ.
Η Αξιολόγηση στα φύλλα εργασίας 5, 8 και 9
Η σκέψη και πράξη του εκπαιδευτικού
ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ ΜΗΚΟΥΣ ΜΕΣΟΣ ΟΡΟΣ
B' ΤΑΞΗ ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΚΟΣΜΟΣ 2 Κωδικοποίηση 9/12/2018 B' ΤΑΞΗ ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΚΟΣΜΟΣ 2.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Πανεπιστήμιο Αθηνών Παιδαγωγικό Τμήμα Δ.Ε. Εργαστήριο Φυσικών Επιστημών, Τεχνολογίας και Περιβάλλοντος Καθηγ. Γεώργιος Θεοφ. Καλκάνης Δρ. Βασίλειος Δημόπουλος, Υπ. Δρ Ουρανία Γκικοπούλου, Δρ Σοφία Στράγκα, Δρ Ματθαίος Πατρινόπουλος, Δρ Δέσποινα Ιμβριώτη Δρ Εμμανουήλ Αποστολάκης, Υπ. Δρ Κοσμάς Δενδρινός

ΗΛΕΚΤΡΟΜΑΓΝΗΤΙΣΜΟΣ ΦΕ1: Ο Μαγνήτης ………………………………………..… 122 ΦΕ2: Ο Μαγνήτης Προσανατολίζεται …..………………. 126 ΦΕ3: Από τον ηλεκτρισμό στο Μαγνητισμό – – Ο Ηλεκτρομαγνήτης.………....…………..…… ΦΕ4: Από το Μαγνητισμό στον Ηλεκτρισμό – – Η Ηλεκτρογεννήτρια ………………………….……. 133 ΤΑΞΗ Στ΄

ΒΙΒΛΙΟ ΔΑΣΚΑΛΟΥ (σελ ) ΤΕΤΡΑΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΩΝ (σελ ) ΒΙΒΛΙΟ ΜΑΘΗΤΗ (σελ ) Από τον μαγνητισμό στον Ηλεκτρισμό – Η Ηλεκτρογεννήτρια

Προγραμματισμός Διδασκαλίας Από το Βιβλίο Δασκάλου μελέτη θεωρίας (σελ ) μελέτη θεωρίας (σελ ) επισήμανση διδακτικών στόχων επισήμανση διδακτικών στόχων μελέτη επισημάνσεων φύλλου εργασίας μελέτη επισημάνσεων φύλλου εργασίας (σελ ) (σελ ) Προετοιμασία οργάνωση μαθητών σε ομάδες καταγραφή των απαραίτητων πειραματικών υλικών σχηματοποίηση της διαθεματικής συστημικής ανάλυσης / συσχέτισης του θέματος (από τον/την εκπαιδευτικό) Χρονικός Καταμερισμός Έναυσμα Ενδιαφέροντος (~ 15% του χρόνου) Έναυσμα Ενδιαφέροντος (~ 15% του χρόνου) Διατύπωση υποθέσεων (~ 10% του χρόνου) Διατύπωση υποθέσεων (~ 10% του χρόνου) Πειραματισμός (~ 45% του χρόνου) Πειραματισμός (~ 45% του χρόνου) Καταγραφή Συμπερασμάτων (~ 20% του χρόνου) Καταγραφή Συμπερασμάτων (~ 20% του χρόνου) Γενίκευση, Εμπέδωση (~ 10% του χρόνου) Γενίκευση, Εμπέδωση (~ 10% του χρόνου)

Έναυσμα Ενδιαφέροντος Παρατηρώ Ενδιαφέρομαι Τετράδιο Εργασιών Από το Τετράδιο Εργασιών (σελ.133)

Διατύπωση Υποθέσεων Συζητώ Προβληματίζομαι Υποθέτω Τετράδιο Εργασιών Από το Τετράδιο Εργασιών (σελ.133)

ΠειραματισμόςΠειραματισμός Πειραματίζομαι Τετράδιο Εργασιών Από το Τετράδιο Εργασιών (σελ )

ΠειραματισμόςΠειραματισμός Πειραματίζομαι Τετράδιο Εργασιών Από το Τετράδιο Εργασιών (σελ )

Διατύπωση Συμπερασμάτων Τετράδιο Εργασιών (σελ. 135) Μετά από συζήτηση Συμπεραίνω, Καταγράφω, Εφαρμόζω

Τετράδιο Εργασιών Από το Τετράδιο Εργασιών (σελ.135) Διατύπωση Συμπερασμάτων, Εφαρμογές Εφαρμογές Συμπεραίνω, Καταγράφω, Εφαρμόζω

Γενίκευση, Εμπέδωση Γενικεύω, μικροΕρμηνεύω, Συσχετίζω, Εμπεδώνω Βιβλίο Μαθητή Από το Βιβλίο Μαθητή (σελ.100)

Βιβλίο Μαθητή (σελ. 98) μικροΕρμηνεία Γενίκευση, Εμπέδωση Γενικεύω, μικροΕρμηνεύω, Συσχετίζω, Εμπεδώνω

Βιβλίο Μαθητή (σελ. 101) Συσχετίσεις Γενίκευση, Εμπέδωση Γενικεύω, μικροΕρμηνεύω, Συσχετίζω, Εμπεδώνω

Βιβλίο Μαθητή (σελ. 100) Συσχετίσεις Γενίκευση, Εμπέδωση Γενικεύω, μικροΕρμηνεύω, Συσχετίζω, Εμπεδώνω

Βιβλίο Μαθητή (σελ. 101) Εμπέδωση Γενίκευση, Εμπέδωση Γενικεύω, μικροΕρμηνεύω, Συσχετίζω, Εμπεδώνω