Η Ψυχολογική αξία της βιωματικής μάθησης στην Αγωγή της Στοματικής Υγείας Ζωή Κασαπίδου Ψυχολόγος.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ματίνα Στάππα Αναστασία Μιχαηλίδου Γιώργος Μενεγάκης
Advertisements

Καλαθέρη Μαγδαληνή Υπεύθυνη Αγωγής Υγείας Π.Ε. Ν. Εύβοιας.
Ενημέρωση και αγωγή υγείας για τη νέα γρίπη στα σχολεία Α. Ξεκαλάκη Παιδίατρος Δ/νση Κοινωνικής και Αναπτυξιακής Παιδιατρικής Ινστιτούτο Υγείας του Παιδιού.
Νοέμβριος 2009 Κατερίνα Φυτράκη Φιλόλογος ΜΑ
ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ : Πρόγραμμα ενίσχυσης πρωτοβουλιών σε θέματα Αγωγής Υγείας
1ο ΕΠΑΛ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ «Μικρές Αγγελίες – Μεγάλες Αλήθειες» ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
Υπεύθυνη Αγωγής Υγείας Διεύθυνσης Π.Ε. Ανατ. Θεσσαλονίκης
ΠΑΙΔΟΚΕΝΤΡΙΚΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ
Οδοντιατρικές Σχολές Πανεπιστημίου Αθηνών και Θεσσαλονίκης
Κέντρο Πρόληψης Αλεξανδρούπολης
Παρουσίαση Eκπαιδευτικού Yλικού: Αγωγή Υγείας - Κυκλοφοριακή Αγωγή - Ατυχήματα του Γεωργ. Θεοφ. Καλκάνη καθηγητή του Πανεπιστημίου Αθηνών.
«Πρακτική Εφαρμογή Προγράμματος Αγωγής Στοματικής Υγείας»
Πρόγραμμα αγωγής υγείας: «Γερά δόντια…. Καλύτερη υγεία»
Υπ. Αγωγής Υγείας ΠΕ Δ΄ Αθήνας
Αξιολόγηση Σεμιναρίου με θέμα: «Υγιεινή Διατροφή και Στοματική Υγεία» Παρασκευή 18 Ιανουαρίου 2013 Αντιγόνη Λυμπέρη Υπ. Αγωγής Υγείας ΠΕ Δ Αθήνας.
Teachers4Europe Χρύσα Παπαλαζάρου 1ο Δημοτικό Σχολείο Χαϊδαρίου.
7ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ-Λ.Τ. ΛΑΡΙΣΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ
ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ. ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ  Αποτελεί ένα από τα τέσσερα τμήματα της Σχολής Κοινωνικών Επιστημών και Επιστημών Αγωγής.  Υπήρξε το πολυπληθέστερο.
5ο ΕΙΔΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Τα δόντια των ζώων.
ΚΑΠΝΙΣΜΑ; ΌΧΙ ΕΜΕΙΣ! SİGARA MI? BİZDEN UZAK!
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΤΑΣΕΩΝ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
Σενάριο.
Μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο: Ανάπτυξη ουσιαστικής συνεργασίας ανάμεσα στους γονείς και τους εκπαιδευτικούς Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών.
Σχεδιασμός – Οργάνωση –Υλοποίηση προγράμματος Αγωγής Υγείας
Πρόγραμμα Kidspiration
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ Σταδιοποίηση της διδασκαλίας Δέγγλερη Σοφία.
Δύσκολες Συμπεριφορές στο Σχολείο.
Αναλυτικά Προγράμματα για τα Δημόσια Σχολεία της Κυπριακής Δημοκρατίας Σεμινάρια Σεπτεμβρίου 2010 Κουτσίδης Γιώργος 1.
ΚΟΙΝΑ ΟΛΟΗΜΕΡΑ ΤΜΗΜΑΤΑ 4ου & 22ου ΔΗΜ. ΣΧ. ΕΥΟΣΜΟΥ
Ελληνική Παιδοδοντική Εταιρεία
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΡΙΣΕΩΝ ΣΤΟ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: Στρατηγικές ένταξης και επικοινωνίας Ευάγγελος Πεπές.
Η ειδική αγωγή στο σχολείο της γενικής εκπαίδευσης
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Σχολική Σύμβουλος Π.Ε. Φλώρινας
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΑ ΨΗΦΙΑΚΑ ΜΕΣΑ.
Δεύτερη συνάντηση Μάχιμων Εκπαιδευτικών ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ.
Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός: Παρασκευή Γουργουλιάτου
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Γερά Δόντια. Καλύτερη Υγεία. Χαρούμενα παιδιά
Τα άγρια ζώα της Ελλάδας
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Σχολικό έτος
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Γερά Δόντια… Καλύτερη Υγεία»
Ευάγγελος Αλμπανίδης Αναπληρωτής Καθηγητής
1 Σχέδια Εργασίας & Φυσική Αγωγή. 2 Σκοπός της συνάντησης η παρουσίαση, ανάπτυξη & εφαρμογή της μεθόδου διδασκαλίας με σχέδια εργασίας στη Φυσική Αγωγή.
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ και ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ Αντωνία Παπαδάκη Σχολική Σύμβουλος Φιλολόγων Ν. Πέλλας.
Αντικείμενο και κλάδοι της Παιδαγωγικής Επιστήμης.
Η Διδακτική του Νέου Σχολείου Επιστημολογία + Διδακτική 2016.
Το παιδαγωγικό ζεύγος Ο μαθητής - Ο δάσκαλος. Το παιδί Πλήρης απασχόληση στο σχολείο, καθήκοντα, υποχρεώσεις… Το σχολείο: Καθοριστικός παράγοντας για.
Λέγοντας « σύστημα » εννοούμε έναν οργανισμό, ο οποίος στελεχώνεται από ανθρώπινο δυναμικό και έχει σαν στόχο την επίτευξη συγκεκριμένων λειτουργιών με.
Βασικοί Παιδαγωγικοί όροι
Πώς επιτυγχάνεται η μάθηση καλύτερα;
Έργο Παιδαγωγικής, κλάδοι, βασικοί παιδαγωγικοί όροι Έργο Παιδαγωγικής: να βοηθήσει το παιδί και τον έφηβο να διανύσει ομαλά την εξελικτική του πορεία.
Υγεία και Ευεξία Μαθητών/τριών
Κυνήγι θησαυρού με θέμα τις υγιεινές συνήθειες
ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΜΕΝΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
Η ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ «ΝΕΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗ» 1
ΑΓΩΓΗ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ ΑΝΑΠΤΥΣΣΩ ΤΙΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΠΙΛΕΓΩ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΟΡΕΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΖΩΗΣ.
4ο Επιμορφωτικό Σεμινάριο
Αναλυτικό Πρόγραμμα Προσχολικής Αγωής
ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΤΑΞΗ Διερεύνηση με συζήτηση
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ

Σχολική Κοινωνική Ζωή Σ. Κ. Ζ.
Καλοκαιρινό Δημιουργικό Εκπαιδευτικό Εργαστήριο για παιδιά
3.1 «Σύστημα» – Εκπαιδευτικό Σύστημα
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Η Ψυχολογική αξία της βιωματικής μάθησης στην Αγωγή της Στοματικής Υγείας Ζωή Κασαπίδου Ψυχολόγος

«Γερά δόντια…Καλύτερη Υγεία» Εκπαιδευτικό υλικό αγωγής της στοματικης υγείας για μαθητές ηλικίας 9-12 ετών Αποτελεί μια πρόταση για την εφαρμογή παιδαγωγικής προληπτικής παρέμβασης στο Δημοτικό σχολείο από το δάσκαλο

«Γερά δόντια…Καλύτερη Υγεία» «Γερά δόντια…Καλύτερη Υγεία» Εκπαιδευτικό υλικό Αγωγής της Στοματικής Υγείας για μαθητές ηλικίας ετών Αποτελεί μια πρόταση για την εφαρμογή παιδαγωγικής προληπτικής παρέμβασης στο Γυμνάσιο από τον καθηγητή

Στόχος Η ενίσχυση της επιθυμίας και της ικανότητας των μαθητών να φροντίζουν αποτελεσματικά το στόμα και τα δόντια τους Η ενίσχυση της επιθυμίας και της ικανότητας των μαθητών να φροντίζουν αποτελεσματικά το στόμα και τα δόντια τους

Δομή και περιεχόμενο του υλικού Α΄ Μέρος: Α΄ Μέρος: Γενικές θεωρητικές και μεθοδολογικές αρχές καθώς και η διαδικασία εφαρμογής του προγράμματος Γενικές θεωρητικές και μεθοδολογικές αρχές καθώς και η διαδικασία εφαρμογής του προγράμματος Β΄ Μέρος Β΄ Μέρος Πληροφοριακό υλικό το οποίο μπορεί να αξιοποιηθεί τόσο από τον εκπαιδευτικό όσο και από τους μαθητές για την επίτευξη των επιδιωκόμενων εκπαιδευτικών στόχων. Πληροφοριακό υλικό το οποίο μπορεί να αξιοποιηθεί τόσο από τον εκπαιδευτικό όσο και από τους μαθητές για την επίτευξη των επιδιωκόμενων εκπαιδευτικών στόχων.

Μεθοδολογία εφαρμογής Η επεξεργασία του υλικού στηρίζεται στις αρχές και τις τεχνικές της Η επεξεργασία του υλικού στηρίζεται στις αρχές και τις τεχνικές της βιωματικής μάθησης βιωματικής μάθησης