Διάγραμμα 1.1: Δίκτυο εφοδιαστικής αλυσίδας Πηγή: Martin Christopher © 2007 Εκδόσεις Κριτική
Διάγραμμα 1.2: Ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και τα «Τρία C» Πελάτες Ανάγκες που αναζητούν οφέλη σε αποδεκτές τιμές Αξία Αξία Ενεργητικό και χρησιμοποίησή του Ενεργητικό και χρησιμοποίησή του Διαφορές κόστους Εταιρεία Ανταγωνιστής Πηγή: Ohmnae K. © 2007 Εκδόσεις Κριτική
Πραγματικό κόστος ανά μονάδα προϊόντος Διάγραμμα 1.3: Η καμπύλη εμπειρίας Πραγματικό κόστος ανά μονάδα προϊόντος Συσσωρευτικός όγκος Πηγή: Martin Christopher © 2007 Εκδόσεις Κριτική
Διάγραμμα 1.4: Logistics και ανταγωνιστικό πλεονέκτημα Υψηλό Πλεονέκτημα Αξίας Ηγέτης εξυπηρέτησης Ηγέτης κόστους και εξυπηρέτησης Χαμηλό Χρηματιστήριο εμπορευμάτων Ηγέτης κόστους Χαμηλό Υψηλό Πλεονέκτημα Κόστους Πηγή: Martin Christopher © 2007 Εκδόσεις Κριτική
Σχετική διαφοροποίηση Σχετικό κόστος παράδοσης Διάγραμμα 1.5: Η πρόκληση των Logistics και της διαχείρισης εφοδιαστικής αλυσίδας Σχετική διαφοροποίηση Υψηλή Χαμηλή Υψηλό Χαμηλό Σχετικό κόστος παράδοσης Πηγή: Martin Christopher © 2007 Εκδόσεις Κριτική
Διάγραμμα 1.6: Απόκτηση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος Ο στόχος: ανώτερη αξία για τον πελάτη με λιγότερο κόστος Πλεονέκτημα Αξίας Ευκαιρίες μόχλευσης των Logistics: Προσαρμοσμένες υπηρεσίες Αξιοπιστία Ανταπόκριση Πλεονέκτημα Κόστους Ευκαιρίες μόχλευσης των Logistics: Χρησιμοποίηση παραγωγικών δυνατοτήτων Ανακύκληση ενεργητικού Σύγχρονη προσφορά Πηγή: Martin Christopher © 2007 Εκδόσεις Κριτική
Διάγραμμα 1.9: Επίτευξη ενοποιημένης εφοδιαστικής αλυσίδας Στάδιο Πρώτο: Βάση Ροή υλικών Εξυπηρέτηση πελατών Προμήθεια Προμήθεια Έλεγχος υλικών Παραγωγή Πωλήσεις Διανομή Στάδιο Δεύτερο: Λειτουργική ενοποίηση Ροή υλικών Εξυπηρέτηση πελατών Διαχείριση υλικών Διοίκηση παραγωγής Διανομή Στάδιο Τρίτο: Εσωτερική ενοποίηση Ροή υλικών Εξυπηρέτηση πελατών Διοίκηση παραγωγής Διαχείριση υλικών Διανομή Στάδιο Τέταρτο: Εξωτερική ενοποίηση Ροή υλικών Εξυπηρέτηση πελάτη Εσωτερική εφοδιαστική αλυσίδα Προμηθευτές Πελάτες Πηγή: Stevens, G. C. © 2007 Εκδόσεις Κριτική
Υπεροχή διαδικασίας (%) Διάγραμμα 1.10: Η Επένδυση στην υπεροχή διαδικασίας αποδίδει μεγαλύτερα οφέλη Υπεροχή προϊόντος (%) Αναθεωρημένη έμφαση Τρέχουσα έμφαση Υπεροχή διαδικασίας (%) Πηγή: Martin Christopher © 2007 Εκδόσεις Κριτική