ΞΑΝΘΟΥΛΗ ΜΑΡΙΑ ΘΕΩΡΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΕΞΑΜΗΝΟ Α. Η ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΓΝΩΣΤΙΚΗ ΘΕΩΡΙΑ ΑΝΤΙΤΑΣΣΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΜΠΙΧΙΕΒΙΟΡΙΣΜΟ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΜΗΧΑΝΙΣΤΙΚΟ ΤΡΟΠΟ ΜΑΘΗΣΗΣ ΤΥΠΟΥ Ε-Α.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΤΡΟΠΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 1.1 Τεχνικές δεξιότητες και προσόντα.
Advertisements

Διδακτικές στρατηγικές Oδηγίες για βέλτιστες συνθήκες μάθησης Gagné.
αποτελούν, για κάθε χώρα, δείκτες «Πολιτισμού και Ανάπτυξης»
Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
Ειδικά θέματα διδακτικής των Οικονομικών Συνέχεια… Μεθοδολογικές προσεγγίσεις 4 η διάλεξη.
ΦΑΣΕΙΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Προσδιορισμός του διδακτικού στόχου, των κριτηρίων και των στοιχείων της αξιολόγησης Επιλογή της τεχνικής Ερμηνεία των πληροφοριών Αποτύπωση.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Γνωστικά εργαλεία είναι: οι εκπαιδευτικές εφαρμογές των Τ. Π. Ε
Διδακτικοί στόχοι.
Η μελέτη του φαινομένου εμπεριέχει δυο τάσεις:
Διδακτικές αρχές για τη διδασκαλία των Φ.Ε σύμφωνα με το Δ.Ε.Π.Π.Σ Οι Φ.Ε είναι πειραματικές επιστήμες, περισσότερο Οι Φ.Ε είναι πειραματικές επιστήμες,
Αξιολόγηση στη φυσική αγωγή
2. Μορφή και οργάνωση του μαθήματος
Πρόταση αποτελεσματικής μαθησιακής διαδικασίας για το μάθημα : Προγραμματιστικά εργαλεία για το διαδίκτυο. Εισηγητής: Msc Νίκος Νίκας.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΤΑΣΕΩΝ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
ΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΥ-ΜΟΥΡΚΑ ΒΑΣΙΛΙΚΗ
Ψυχολογία Φυσικής Αγωγής ΜΚ 208, Διάλεξη 12
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ Σταδιοποίηση της διδασκαλίας Δέγγλερη Σοφία.
Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΩΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΠΡΑΞΗ
Ανακαλυπτική θεωρία μάθησης
ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Δομιστική προσέγγιση (Ι)
EΙΔΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΗΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΤΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΡΙΣΕΩΝ ΣΤΟ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: Στρατηγικές ένταξης και επικοινωνίας Ευάγγελος Πεπές.
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ Γ’ Λυκείου
Αλεξάνδρα – Ελένη Σουλάνη
ΘΕΩΡΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ
Οργανικός και Λειτουργικός Σχεδιασμός Εκπαιδευτικού Λογισμικού
ΘΕΩΡΙΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ (Σ.Ψ.)
ΝΗΠΙΑΚΗ ΗΛΙΚΙΑ (3-5 χρ.).
«Φυσικές Επιστήμες και Περιβαλλοντική Εκπαίδευση: Βιβλιογραφική επισκόπηση και ζητήματα που αναδύονται» Βασιλούδης Ιωάννης, Δάσκαλος, MSc Βιώσιμης Ανάπτυξης.
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ συστηματική και μεθοδευμένη δραστηριότητα κατά την οποία ο δάσκαλος αποσκοπεί να επιδράσει, σύμφωνα με ορισμένους σκοπούς και χρησιμοποιώντας.
ΘΕΜΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΔΩΔ/ΣΟΥ.
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ Ph.D.
ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ « Πιστοποίηση και αναβάθμιση των εκπαιδευτών ενηλίκων» « Πιστοποίηση και αναβάθμιση των εκπαιδευτών ενηλίκων» Nίκος Φωτόπουλος.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ «ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΙ ΧΟΡΟΙ» ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ : ΣΠΥΡΕΤΑ ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΥ ΑΕΜ : 1022.
Ο Μικρός Γιάννης (10 ετών) θα πρέπει να παρουσιάσει στη γιορτή του σχολείου του ένα παραδοσιακό χορό από την ιδιαίτερη πατρίδα του, στη γιορτή του σχολείου,
1 Διδασκαλία του γραμματισμού
ΕΙΣΑΓΩΓΗ Συμπεριφορά Καταναλωτή & Στρατηγική ΜΚΤ (Adapted from: Hawkins & Mothersbaugh, 2013, Μπαλτας & Παπασταθοπούλου, 2003, Σιωμκος, 2011)
Αντίληψη, Απόδοση Αιτιών Συμπεριφοράς, Μάθηση (Perception, Attribution, Learning) ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4.
Γλώσσα και Σκέψη Εργασία Ψυχολογίας Τμήμα Επιστήμης Διαιτολογίας-Διατροφής Ιωάννου Γεωργία Φίλιππα Δήμητρα Χατωνίδη Γεωργία.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ
PSY 301 ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΥΓΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ. Βήματα ανάπτυξης εκπαιδευτικού προγράμματος στην κοινότητα Εντοπισμός μιας ειδικής για ένα πληθυσμό ανάγκης για μάθηση.
ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΤΗΤΑ ΜΑΘΗΜΑ 10. Επιθετικότητα Συνηθισμένο φαινόμενο Μπορεί να αποτελεί από τη μαζική βία ενός πολέμου ως τα καθημερινά περιστατικά λεκτικής.
Δ ΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΕΡΓΑΣΙΑ: ΑΤΟΜΙΚΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΙΟΛΟΓΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ – 2 η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ «ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ» ΜΑΡΙΑ.
Ονοματεπώνυμο: Καρακόλια Αναστασία ΑΕΜ: 912/2012 Κομοτηνή 2013
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΩΝ Β ΕΠΙΠΕΔΟΥ-ΠΑΚΕ ΒΟΛΟΥ Κωνσταντίνα Ματσούκα, φιλόλογος.
«Κοινωνική Μάθηση» Α.Bandura
Δημιουργία κινήτρων στην εκπαίδευση
Έργο Παιδαγωγικής, κλάδοι, βασικοί παιδαγωγικοί όροι Έργο Παιδαγωγικής: να βοηθήσει το παιδί και τον έφηβο να διανύσει ομαλά την εξελικτική του πορεία.
ΘΕΩΡΙΕΣ ΛΗΨΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ
Εισαγωγή στην Ψυχολογία
Albert Bandura Κοινωνιογνωστική Θεωρία
Μάθηση σημαίνει τροποποίηση συμπεριφοράς & σχηματισμό συνηθειών
Δραματική Τέχνη στην Εκπαίδευση και Επιστήμες της Αγωγής
ΜΑΘΗΜΑ: ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΣΥ.Π. Π.Ε.ΣΥ.Π. .
Δομικά χαρακτηριστικά του γνωστικού συστήματος
ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ Θ. Ε
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ Ph.D.
Η ανάπτυξη του παιδιού Καλαϊτζίδης Αγάπιος.
Δομικά στοιχεία ολοκληρωμένου σεναρίου και το λογισμικό Hot Potatoes
Εισηγητής: Msc Νίκος Νίκας
Οργάνωση της Εκπαίδευσης σε Προγράμματα δραστηριοτήτων
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠ/ΚΩΝ ΣΤΙΣ ΤΠΕ
– Η ταυτότητα του ρόλου του φύλου
Αξιολόγηση της διδασκαλίας – Αναστοχασμός του εκπαιδευτικού
Best practices - Benchmarking
Θεωρίες γύρω από το Αναλυτικό Πρόγραμμα
Α΄ Φάση Δι.Με.Π.Α 2ο μάθημα: Μέθοδοι Παρατήρησης της διδασκαλίας.
Οργανικός και Λειτουργικός Σχεδιασμός Εκπαιδευτικού Λογισμικού
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΞΑΝΘΟΥΛΗ ΜΑΡΙΑ ΘΕΩΡΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΕΞΑΜΗΝΟ Α

Η ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΓΝΩΣΤΙΚΗ ΘΕΩΡΙΑ ΑΝΤΙΤΑΣΣΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΜΠΙΧΙΕΒΙΟΡΙΣΜΟ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΜΗΧΑΝΙΣΤΙΚΟ ΤΡΟΠΟ ΜΑΘΗΣΗΣ ΤΥΠΟΥ Ε-Α ΠΟΥ ΙΣΧΥΕΙ ΜΟΝΟ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΕΚΜΑΘΗΣΗΣ ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΩΝ ΤΡΟΠΩΝ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΤΗ ΣΧΟΛΗ ΤΗΣ ΓΕΝΕΥΗΣ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΚΑΘΑΡΑ ΓΝΩΣΤΙΚΗ ΥΠΟΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟΥ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΜΕΣΩ ΔΙΑΝΟΗΤΙΚΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΩΝ

ΟΙ ΣΥΝΘΕΤΕΣ ΜΟΡΦΕΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΕΥΟΝΤΑΙ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΜΙΜΗΣΗΣ ΠΡΟΤΥΠΩΝ ΠΟΥ ΑΠΑΙΤΕΙ ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΟΥ ΕΡΕΘΙΣΜΑΤΟΣ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΥΓΚΡΑΤΗΣΗ ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΗ ΚΙΝΗΤΡΟ

MODELING ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΝΕΑΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΑΥΤΟΥΣΙΑ ΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΗ ΑΦΑΙΡΕΤΙΚΕΣ ΜΟΡΦΕΣ (ΓΝΩΣΤΙΚΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΟΜΙΛΙΑ) ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΕΣ ΜΟΡΦΕΣ (ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ) ΑΝΑΣΤΟΛΗ ΑΠΟΔΕΣΜΕΥΣΗ ΥΠΑΡΧΟΥΣΑΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΘΕΤΙΚΗ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΑΡΝΗΤΙΚΗ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗ ΛΑΝΘΑΝΟΥΣΑΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΚΔΗΛΩΝΟΝΤΑΝ ΛΟΓΩ ΠΕΡΙΣΤΑΣΕΩΝ

ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΕΣ ΘΕΩΡΗΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ Σ=f(Α,Π) Α,Π ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΕΣ ΟΝΤΟΤΗΤΕΣ Σ=f(A Π) Η Σ ΔΕΝ ΕΊΝΑΙ ΕΝΕΡΓΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ Σ=ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ Α=ΑΤΟΜΟ Π=ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

Π Α Σ ΤΟ ΚΆΘΕ ΣΤΟΙΧΕΙΟ ΥΠΕΡΙΣΧΥΕΙ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΌΧΙ ΑΞΙΟΛΟΓΙΚΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΑΤΙΚΕΣ ΕΠΙΔΡΑΣΕΙΣ (ΔΥΝΑΜΕΙ) ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΤΟ ΑΤΟΜΟ ΜΕΤΑΤΡΕΠΕΙ ΣΕ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΠΡΟΣΟΧΗΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΠΡΟΤΥΠΟΥ 1.ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΟΤΗΤΑ 2.ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΑΞΙΑ 3.ΠΟΛΥΠΛΟΚΟΤΗΤΑ 4.ΣΥΧΝΟΤΗΤΑ 5.ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΧΡΗΣΙΜΟΤΗΤΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗ 1.ΑΝΤΙΛΗΠΤΙΚΕΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ 2.ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΔΙΕΓΕΡΣΗ 3.ΓΝΩΣΤΙΚΕΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΔΙΑΤΗΡΗΣΗΣ 1.ΣΥΜΒΟΛΙΚΗ ΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΣΗ (ΕΙΚΟΝΙΚΗ-ΓΛΩΣΣΙΚΗ) 2.ΓΝΩΣΤΙΚΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ 3.ΣΥΜΒΟΛΙΚΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ 4.ΠΡΑΞΙΑΚΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ 1.ΚΙΝΗΤΙΚΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ 2.ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΔΡΑΣΗΣ 3.ΑΝΑΤΡΟΦΟΔΟΤΗΣΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΚΙΝΗΤΡΩΝ 1.ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΕΝΙΣΧΥΣΗ 2.ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΕΝΙΣΧΥΣΗ 3.ΑΥΤΟΕΝΙΣΧΥΣΗ

ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΠΡΟΤΥΠΟΥ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΟΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΠΑΡΩΘΗΤΙΚΟΣ ΣΥΓΚΙΝΗΣΙΑΚΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΙΚΟΣ ΑΝΑΣΤΑΛΤΙΚΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ - ΓΝΩΣΤΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ (ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΚΡΙΣΕΙΣ ΑΛΛΩΝ) ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΓΙΑΤΙ ΟΝΟΜΑΣΤΗΚΕ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΓΝΩΣΤΙΚΗ ΘΕΩΡΙΑ;