ΞΑΝΘΟΥΛΗ ΜΑΡΙΑ ΘΕΩΡΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΕΞΑΜΗΝΟ Α
Η ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΓΝΩΣΤΙΚΗ ΘΕΩΡΙΑ ΑΝΤΙΤΑΣΣΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΜΠΙΧΙΕΒΙΟΡΙΣΜΟ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΜΗΧΑΝΙΣΤΙΚΟ ΤΡΟΠΟ ΜΑΘΗΣΗΣ ΤΥΠΟΥ Ε-Α ΠΟΥ ΙΣΧΥΕΙ ΜΟΝΟ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΕΚΜΑΘΗΣΗΣ ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΩΝ ΤΡΟΠΩΝ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΤΗ ΣΧΟΛΗ ΤΗΣ ΓΕΝΕΥΗΣ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΚΑΘΑΡΑ ΓΝΩΣΤΙΚΗ ΥΠΟΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟΥ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΜΕΣΩ ΔΙΑΝΟΗΤΙΚΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΩΝ
ΟΙ ΣΥΝΘΕΤΕΣ ΜΟΡΦΕΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΕΥΟΝΤΑΙ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΜΙΜΗΣΗΣ ΠΡΟΤΥΠΩΝ ΠΟΥ ΑΠΑΙΤΕΙ ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΟΥ ΕΡΕΘΙΣΜΑΤΟΣ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΥΓΚΡΑΤΗΣΗ ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΗ ΚΙΝΗΤΡΟ
MODELING ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΝΕΑΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΑΥΤΟΥΣΙΑ ΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΗ ΑΦΑΙΡΕΤΙΚΕΣ ΜΟΡΦΕΣ (ΓΝΩΣΤΙΚΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΟΜΙΛΙΑ) ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΕΣ ΜΟΡΦΕΣ (ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ) ΑΝΑΣΤΟΛΗ ΑΠΟΔΕΣΜΕΥΣΗ ΥΠΑΡΧΟΥΣΑΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΘΕΤΙΚΗ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΑΡΝΗΤΙΚΗ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗ ΛΑΝΘΑΝΟΥΣΑΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΚΔΗΛΩΝΟΝΤΑΝ ΛΟΓΩ ΠΕΡΙΣΤΑΣΕΩΝ
ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΕΣ ΘΕΩΡΗΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ Σ=f(Α,Π) Α,Π ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΕΣ ΟΝΤΟΤΗΤΕΣ Σ=f(A Π) Η Σ ΔΕΝ ΕΊΝΑΙ ΕΝΕΡΓΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ Σ=ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ Α=ΑΤΟΜΟ Π=ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Π Α Σ ΤΟ ΚΆΘΕ ΣΤΟΙΧΕΙΟ ΥΠΕΡΙΣΧΥΕΙ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΌΧΙ ΑΞΙΟΛΟΓΙΚΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΑΤΙΚΕΣ ΕΠΙΔΡΑΣΕΙΣ (ΔΥΝΑΜΕΙ) ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΤΟ ΑΤΟΜΟ ΜΕΤΑΤΡΕΠΕΙ ΣΕ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΠΡΟΣΟΧΗΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΠΡΟΤΥΠΟΥ 1.ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΟΤΗΤΑ 2.ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΑΞΙΑ 3.ΠΟΛΥΠΛΟΚΟΤΗΤΑ 4.ΣΥΧΝΟΤΗΤΑ 5.ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΧΡΗΣΙΜΟΤΗΤΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗ 1.ΑΝΤΙΛΗΠΤΙΚΕΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ 2.ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΔΙΕΓΕΡΣΗ 3.ΓΝΩΣΤΙΚΕΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΔΙΑΤΗΡΗΣΗΣ 1.ΣΥΜΒΟΛΙΚΗ ΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΣΗ (ΕΙΚΟΝΙΚΗ-ΓΛΩΣΣΙΚΗ) 2.ΓΝΩΣΤΙΚΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ 3.ΣΥΜΒΟΛΙΚΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ 4.ΠΡΑΞΙΑΚΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ 1.ΚΙΝΗΤΙΚΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ 2.ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΔΡΑΣΗΣ 3.ΑΝΑΤΡΟΦΟΔΟΤΗΣΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΚΙΝΗΤΡΩΝ 1.ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΕΝΙΣΧΥΣΗ 2.ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΕΝΙΣΧΥΣΗ 3.ΑΥΤΟΕΝΙΣΧΥΣΗ
ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΠΡΟΤΥΠΟΥ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΟΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΠΑΡΩΘΗΤΙΚΟΣ ΣΥΓΚΙΝΗΣΙΑΚΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΙΚΟΣ ΑΝΑΣΤΑΛΤΙΚΟΣ
ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ - ΓΝΩΣΤΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ (ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΚΡΙΣΕΙΣ ΑΛΛΩΝ) ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΓΙΑΤΙ ΟΝΟΜΑΣΤΗΚΕ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΓΝΩΣΤΙΚΗ ΘΕΩΡΙΑ;