Ενότητα 6 Γράφω το δικό μου άρθρο Δασκάλα: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Πρόγραμμα Εκπαίδευσης Μουσουλμανοπαίδων
Advertisements

Ενότητα 7 Επιχειρηματολογικό Κείμενο
Σημ.: Οι ώρες διδασκαλίας που αναφέρονται σε κάθε φάση και στάδιο είναι κατά προσέγγιση.
«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε»
Στο σχολείο Κάθε μέρα στο σχολείο, η δασκάλα ζητάει από τα παιδιά να διαβάσουν από το βιβλίο και να γράψουν στο τετράδιο. Τα παιδιά διαβάζουν από το βιβλίο.
Δ’ Τάξη Ενότητα 13: Όλοι διαφορετικοί, όλοι ίδιοι
«Επικοινωνία και ανταλλαγή πληροφοριών εξαρτώμενη από την τοποθεσία, μέσω του Google Earth»
Σύμβουλος Ελληνικών: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου
ΤΑΞΗ Α’ Παιχνίδια που ταξιδεύουν Ανάπτυξη Γραπτού Λόγου
Ενότητα 13. Μες το Μουσείο Ανάπτυξη Γραπτού Λόγου: Γράφουμε λεζάντες
Ενότητα 6 Είμαστε έτοιμοι; Δασκάλα: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
Θεμελιώδη Στοιχεία για Ατομική & Επαγγελματική Ανάπτυξη Τραγέα Γιώτα, Φυσικοθεραπεύτρια ΜSc (Pain Management)
Communication in Mother tongue Το σχέδιο αυτό χρηματοδοτήθηκε με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Η παρούσα δημοσίευση(ανακοίνωση) δεσμεύει μόνο.
Τα δικαιώματα των παιδιών
Ενότητα 7 Επιχειρηματολογικό Κείμενο
ΠΩΣ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΩ Βασικές δεξιότητες μελέτης. Β. Βασιλείου.
ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Το Internet: Εύρεση πληροφοριών Επίπεδο.
ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ
Στάδια της έρευνας 1. Τίτλος της έρευνας 2
Εργαστήριο Εφαρμοσμένης Πληροφορικής
Quatuor Squilla Θέμα: "Πώς επηρέασε η χρήση της κινητής τηλεφωνίας τις διαπροσωπικές σχέσεις και ποια νέα ήθη και γλώσσα εισήγαγε στη σύγχρονη καθημερινότητα;"
δε μας αρέσει η προστακτική
ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΤΟΥ ΔΟΚΙΜΙΟΥ ΜΕ ΑΛΛΑ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΚΑ ΕΙΔΗ
Ενότητα 15: Αλληλογραφώ Διάφοροι τρόποι αλληλογραφίας
Έντυπη ειδησεογραφία.
 Είναι τεκμηριωμένο το περιεχόμενο του βιβλίου ή του άρθρου περιοδικού με σχετική βιβλιογραφία;  Ημερομηνία έκδοσης; Ανάλογα με το θέμα που πραγματεύεται,
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Φωτογραφικές μηχανές και φωτογραφίες:
ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ
Η συγγραφή μιας διδακτορικής διατριβής Αριστείδης Ν. Χατζής Ε.Λ.Κ.Ε.16/12/2004.
Ενότητα 7 Επιχειρηματολογικό Κείμενο
Στάση Βροχοσταλίδων (συνέχεια)
Ενότητα 4 Σκουπίδια στη θάλασσα Δασκάλα: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
Ανακοινώσεις για την εκδήλωση.
ΘΥΜΗΣΟΥ ΣΩΜΑ ΑΠΌ ΤΟΝ Κ.Π.ΚΑΒΑΦΗ!!!.
Ενότητα 20 Ζώα υπό εξαφάνιση Δασκάλα: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
Σύμβουλος Ελληνικών: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου
Ας ελέγξω το γραπτό μου!.
Συνεδρίαση διευθυντών
ΟΜΑΔΑ Ά Θανάσης Μυλωνάς Γιάννης Παπαδημητρίου Χριστίνα Πουλουκτσή
Εργασίες Διδακτική των κοινωνικών επιστημών Μαρία Ρεπούση.
 Το απόσπασμα του Ερωτόκριτου περιγράφει την συναισθηματική κατάσταση του ίδιου, δηλώνει τον έρωτα του και παρομοιάζει την επιθυμία του για έρωτα όπως.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ Βασική βιβλιογραφία:
Παρουσίαση: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου (Σύμβουλος Ελληνικών)
ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ “Επιστημονική εργασία” Εύρεση πηγών Άξονες δομής επιστημονικού άρθρου (αναγνώριση) Κανόνες γραφής επιστημονικού άρθρου (αναγνώριση)
Για τα Τμήματα Υποδοχής Από το υλικό Διδασκαλίας Ελληνικής σε Αλλόγλωσσους Δρ. Σεραφείμ Ευαγγελία.
ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ
Ένα γράμμα για την Ιωάννα Χατσίκου Ιωάννα
Μοντέλο Ωριαίας Διδασκαλίας
ΓΛΩΣΣΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ Στο προηγούμενο μάθημα είχαμε μιλήσει για το παιχνίδι, τον ορισμό του, τη σημασία του, τα είδη του παιχνιδιού κατά τον Piaget , και το.
Δημοσιογραφική Γραφή & Στιλ γραφής.
ΔΕΚΑΡΧΟ ΝΟΜΟΥ ΞΑΝΘΗΣ Εκπαιδευτική Ομάδα: Αβραάμ Ιντζεβίδης
Ηλεκτρονικό Περιοδικό
Τα σημεία στίξης Β΄τάξη.
Που και πως ψάχνουμε.
Ακοή, επικοινωνία, ομιλία (b)
Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός: Δήμητρα Μυλωνάκη Τάξη: Δ1
Ετοιμασίες για το ταξίδι (1)
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και εθισμός σε αυτά
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
1.4 Επικοινωνία και προβλήματα – Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας
Ενότητα 6 Ανάπτυξη Γραπτού Λόγου: Σύνταξη Επιστολής
795. Πρακτική άσκηση σε σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσησ
Μικροχώρι Νομού Ξάνθης Επιστημονική Υπεύθυνη: Αλεξάνδρα Ανδρούσου
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΕΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΡΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΟΠΗΣΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑΣ
Ενότητα 7 Επιχειρηματολογικό Κείμενο
Μικροχώρι Νομού Ξάνθης Επιστημονική Υπεύθυνη: Αλεξάνδρα Ανδρούσου
Ενότητα 7 Επιχειρηματολογικό Κείμενο
Ένα κουίζ για την ασφάλεια στον ψηφιακό κόσμο
Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός: Δήμητρα Μυλωνάκη Τάξη: Δ1
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ενότητα 6 Γράφω το δικό μου άρθρο Δασκάλα: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου

Ποιο από τα πιο κάτω κείμενα είναι άρθρο; Ποιο από τα πιο κάτω κείμενα είναι άρθρο;

Γιατί να γράψω ένα άρθρο; Γιατί θέλω να ενημερώσω μια ομάδα ανθρώπων για ένα σημαντικό γεγονός. Για να το δημοσιεύσω στην ιστοσελίδα του σχολείου. Έτσι, θα πω δημόσια τη γνώμη μου για ένα θέμα που με ενδιαφέρει. Για να ανοίξω διάλογο με τους αναγνώστες. Μπορεί κάποιος που συμφωνεί ή διαφωνεί με τη γνώμη μου να μου απαντήσει γράφοντας ένα άλλο άρθρο ή μια επιστολή κι έτσι να ξεκινήσει μια επικοινωνία μεταξύ μας. Σκεφτείτε κι εσείς άλλους λόγους: …

Πώς γράφω ένα άρθρο; Επιλέγω ένα θέμα που με ενδιαφέρει και γνωρίζω αρκετές πληροφορίες για αυτό. Αν ένα θέμα με ενδιαφέρει αλλά δε γνωρίζω αρκετές πληροφορίες για αυτό, πρέπει να κάνω μια έρευνα σε βιβλία, στο διαδίκτυο, σε εφημερίδες, εγκυκλοπαίδειες κλπ για να ενημερωθώ. Το θέμα μου είναι καλό να ενδιαφέρει κι άλλα παιδιά ή ενήλικες για να το διαβάσουν.

Πώς γράφω ένα άρθρο; 4. Αρχίζω το άρθρο μου: με μια ενδιαφέρουσα πληροφορία για να τραβήξει το ενδιαφέρον του αναγνώστη. 5. Οι προτάσεις μου απαντούν στα ερωτήματα: πού πώς ποιος πότε τι

Πώς γράφω ένα άρθρο; 6. Λεξιλόγιο: Κάνω έναν κατάλογο με λέξεις που θέλω να συμπεριλάβω μέσα στο άρθρο. Αυτές οι λέξεις πρέπει να έχουν ενδιαφέρον, να είναι σχετικές με το θέμα και να δείχνουν πόσο καλά (επιστημονικά) γνωρίζω το θέμα.

Πώς γράφω ένα άρθρο; 7. Γραμματική: Επιλέγω σε ποια φωνή θέλω να γράψω τα ρήματά μου. Η ενεργητική φωνή δείχνει αμεσότητα και δείχνει την ευθύνη του δράστη. Αντίθετα, η παθητική φωνή δημιουργεί μια απόσταση και κρύβει λίγο έως πολύ την ευθύνη του δράστη.

Πώς γράφω ένα άρθρο; 8. Τελειώνω το άρθρο μου: με ένα ερώτημα ή έναν προβληματισμό ή με κάποιο τρόπο που θα κάνει τους αναγνώστες να σκεφτούν πάνω στο θέμα του άρθρου μου.

Βελτιώνω το άρθρο μου Ξαναδιαβάζω όσα έγραψα. Διορθώνω ορθογραφικά λάθη, λάθη γραμματικής, σύνταξης και λεξιλογίου. Το δίνω σε ένα συμμαθητή μου να το διαβάσει και να μου πει αν είναι ενδιαφέρον. Αν δεν προκαλεί το ενδιαφέρον του αναγνώστη, τότε πρέπει να το ξαναγράψω ή να κάνω σημαντικές αλλαγές.