ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΠΛΑΤΕΟΣ ΤΑΞΗ: Β΄ ΛΥΚΕΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑ: ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ Β΄ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2012 - 2013 Ερευνητική Εργασία με θέμα: « Μελετώντας το χρώμα.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ζ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΛΕΜΕΣΟΥ (ΚΒ)
Advertisements

Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
Πρόγραμμα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης
Μέρος Α΄ - Έρευνα •Η έρευνα έγινε βάσει ερωτηματολογίων που μοιράστηκαν σε παιδιά δημοτικών σχολείων του Ηρακλείου, στα οποία έχει γίνει χρήση υπολογιστών.
αποτελούν, για κάθε χώρα, δείκτες «Πολιτισμού και Ανάπτυξης»
Φύση :Mια φίλη ζητά βοήθεια
Βήματα στο σχολείο 1ο ΒΗΜΑ: ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ
15ο ΕΠΑΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β' ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ (PROJECT) ΘΕΜΑ: “ΣΧΕΣΕΙΣ ΕΦΗΒΩΝ - ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ” ΜΑΪΟΣ 2012 ΜΑΘΗΤΕΣ Α' ΤΑΞΗΣ: ΚΥΡΙΑΚΟΥΔΗΣ ΒΥΡΩΝ,
Η οργάνωση ενός Υποθετικού Προγράμματος Εικονικών Επιχειρήσεων στα ΤΕΕ
ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΠΡΟΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ <ΕΔΣΠΥ>
Παρουσίαση από τους μαθητές της 5Α Τάξης Anna Thomas Οι απόψεις των παιδιών και των δασκάλων για τη σχολική στολή.
Το μάθημα της Πληροφορικής Η πραγματικότητα σήμερα!!! ΗΥ-302:Διδακτική της Πληροφορικής Επιμέλεια-Παρουσίαση Γεωργία Αδαμοπούλου Εύα Νοικοκυράκη.
Η αξιολόγηση των σχολικών βιβλίων Κοινωνικών Επιστημών της Πέμπτη τάξης Akdoğan Dr. Fazıl Küçük Τάξη 5 Rabiya Mentes.
ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΚΑΙ ΕΦΗΒΟΙ.
Tο project από τα μάτια των μαθητών ΕΓΩ ΚΑΙ ΕΝΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΜΑΘΗΜΑ Το καλοκαίρι του 2011, όταν άκουγα στην τηλεόραση για ένα καινούριο μάθημα– την ερευνητική.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Φυσική Άσκηση & Υγεία»
Διοργανώνουμε ένα συνέδριο. ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ  Στόχοι: έρευνα, δημιουργικότητα, συνεργασία, ευρηματικότητα, παραγωγή έργου, ευθύνη, γνώσεις, αυτενέργεια. 
ΘΕΜΑ : « Διαπροσωπικές σχέσεις των νέων»
1ο Γυμνάσιο Κρύας Βρύσης ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΘΕΜΑ : Η αυλή μας χώρος μόρφωσης, παιχνιδιού, δημιουργίας.
ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΣΤΗΝ ΕΦΗΒEΙΑ
1ο Πρότυπο Πειραματικό Σχολείο Π.Τ.Δ.Ε Α.Π.Θεσσαλονίκης Ε2 Τάξη
ΘΕΜΑ: ΕΦΗΒΟΙ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ
Quatuor Squilla Θέμα: "Πώς επηρέασε η χρήση της κινητής τηλεφωνίας τις διαπροσωπικές σχέσεις και ποια νέα ήθη και γλώσσα εισήγαγε στη σύγχρονη καθημερινότητα;"
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ
Εφαρμογή της καθοδηγούμενης διερευνητικής μεθόδου: πλεονεκτήματα, δυσκολίες και τρόποι αντιμετώπισης Σαλούστρου Πόπη ΓΕΛ Γαζίου.
Γ.ΕΛ Ευκαρπίας Ερευνητική Εργασία(Α2) Ερωτηματολόγιο για Αερόβια Άσκηση Ομάδα : Ανώνυμοι Σχολ.Έτος :
Σχεδιασμός – Οργάνωση –Υλοποίηση προγράμματος Αγωγής Υγείας
Η Ανακύκλωση στη σχολική μας μονάδα Α’ τάξη Ομάδα 5 ης Ερευνητικής Εργασίας.
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ 4ου ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗΣ
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
«Αισθητικές παρεμβάσεις στον εσωτερικό χώρο του σχολείου»
Ερευνητικές Εργασίες: Πόσο
3ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΥΜΗΤΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑ: ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: ΤΑΞΗ: Β ΛΥΚΕΙΟΥ ΤΙΤΛΟΣ: «ΜΑΤΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΦΗΒΕΙΑ»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΩΝ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ (PROJECT) ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ 2 ΓΕΛ ΒΡΙΛΗΣΣΙΩΝ.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Α΄ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ ΤΜΗΜΑ 2. ΘΕΜΑ:ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΚΤΙΡΙΟ ΤΟΥ ΕΥΚΛΕΙΔΗ -ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ-ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΗΡΕΑΖΟΥΝ.
Revelation Natural Art. εργαλείο γραφικών γενικής χρήσης με πολλαπλές σχεδιαστικές δυνατότητες δυνατότητες δημιουργικής γραφής σύνθεσης πρωτότυπων ιστοριών.
Ερευνητικές Εργασίες Α΄Λυκείου Μιχάλης Φωτιάδης ΠΕ17 Μηχανολόγος Ημερίδα στο Πρότυπο Πειραματικό Γενικό Λύκεια Ευαγγελικής Σχολής
Κατερίνα Θεοδοσέλη, Συντονίστρια Εθνικού Δικτύου Κυκλοφοριακής Αγωγής
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Γερά Δόντια… Καλύτερη Υγεία»
Αισθητικές παρεμβάσεις στο χώρο του σχολείου 1 ο Γυμνάσιο Πετρούπολης Σχολικό έτος
ΕΡΕΥΝ ΗΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ :ΗΜΕΡΙΔΑ
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΤΟΥΣ Δήμητρα Σκιάνη Νίνα Καλύβα Μαργαρίτα Δουκάκη Άννα.
Εργασία της ομάδας Εφήβων Συμβούλων Συνήγορου του Παιδιού Πρώτη περίοδος: Ιανουάριος – Μάρτιος 2009 ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΚΑΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ Το δικαίωμα έκφρασης.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΚΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ- ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
OIKOΓΕΝΕΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ – ΒΙΟΛΟΓΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ 14 ο μαθητικό συνέδριο με θέμα περιβαλλοντικές, κοινωνικές και οικονομικές πτυχές της αειφορίας «Αυτός ο κόσμος.
2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΩΝ ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΑΞΗ Β Σχολ. Έτος «Η έμπνευση γεννά έμπνευση» Υπεύθυνη καθηγήτρια: Κατερίνα Θεοδωροπούλου, ΠΕ 06 Rob.
Έρευνα με ερωτηματολόγιο σε μαθητές της Β΄ και Γ΄ Γυμνασίου του 3 ου Γυμνασίου Βύρωνα Σχολική χρονιά Η φιλία στην αρχή της εφηβείας.
Ομαδική εργασία Ελένη Μπαμπίλα Σχολική Σύμβουλος.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ι. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΔΙΔΑΣΚΩΝ ΣΤΟ Ε. Π. ΠΑΙ. Κ. ΑΣΠΑΙΤΕ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Β. ΑΙΓΑΙΟΥ - ΜΥΤΙΛΗΝΗ DEA Εκκλησιαστικής Ιστορίας ΑΠΘ / Δρ. Θεολογίας ΑΠΘ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ.
Η ταυτότητα και η δράση του Εκπαιδευτικού οργανισμού Φωτόγραμμα
Το ερωτηματολόγιο για το σχολικό εκφοβισμό ως μέσο ευαισθητοποίησης και κινητοποίησης όλου του σχολείου 1ο Γυμνάσιο Πεύκης Υπεύθυνη καθηγήτρια: Μαρία.
Σχολική Δραστηριότητα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
5o ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΟΣΜΟΥ ΜΑΘΗΜΑ: ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΘΕΜΑ: ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ Βασίλης Κ. Λευτέρης Μ . Γκόρικ Χ.
Περιγραφή Εκπαιδευτικός, ενόψει του Σαββατοκύριακου, έχει μεταβεί στο νησί όπου είναι η μόνιμη κατοικία του. Τη Δευτέρα, τηλεφωνεί στο Διευθυντή και του.
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
Πρότυπο Πειραματικό 2/Θ ΔΣ Πανεπιστημίου Πατρών
Η πορεία των Projects στα ΕΠΑΛ – ΓΕΛ (Πρώτος απολογισμός)
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «……Τίτλος…»
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
Υπεύθυνη προγράμματος : Βανταράκη Χρυσάνθη
Η ομάδα Αγωγής Υγείας του 39ου Γυμνασίου Αθηνών υλοποίησε ένα πρόγραμμα με θέμα “Διαδικτυακή Βία”. Το πρόγραμμα υλοποιήθηκε από 30 μαθητές σε δύο βασικά.
Η φιλία στην αρχή της εφηβείας
Οι απόψεις των μαθητών του σχολείου μας για τα βιντεοπαιχνίδια
1/θ Νηπιαγωγείο Ριόλου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΠΛΑΤΕΟΣ ΤΑΞΗ: Β΄ ΛΥΚΕΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑ: ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ Β΄ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ Ερευνητική Εργασία με θέμα: « Μελετώντας το χρώμα και την σύνθεση σχεδίου αναμορφώνουμε ένα τοίχο του σχολείου με την τέχνη του γκράφιτι» Καθηγήτριες: Ανδριάκαινα Παναγιώτα Οικονομολόγος – Εικαστικός Παπαναστασίου Κωνσταντίνα Πολιτικός Μηχανικός Μαθητές: Γερακιώτη Κατερίνα, Ζωιτσούδη Μαρία, Καλυβιώτη Μάρθα, Κωνσταντινίδου Παυλίνα, Μητσινικολή Χριστίνα, Μιχαδάση Άννα, Μπάνα Μαριάνθη, Περηφανοπούλου Χρύσα, Ρακοπούλου Αναστασία, Στουλιοπούλου Χρύσα, Τζιούρα Δέσποινα, Τοπαλίδης Χρήστος, Τσιλίκη Δέσποινα, Τσολάκη Γιώτα, Τσουρβαλούδης Κυριάκος, Φιλιπποπούλου Μάγδα

Το σχολείο μας Κάπως έτσι ήταν το σχολείο μας πριν την παρέμβασή μας.

Γραμμένοι τοίχοι Ξεφλουδισμένοι τοίχοι

ΠΡΟΚΑΤΑΡΚΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ Απευθυνθήκαμε στον δήμο Πλατέος, και ήρθαν εργάτες, που έκαναν τις προκαταρκτικές εργασίες για την προετοιμασία των τοίχων. πρώτα ξύσανε τους τοίχους

μετά αστάρωσαν και τέλος έβαψαν με άσπρο πλαστικό χρώμα

Το σχολείο άλλαξε όψη, με τους τοίχους καθαρούς - άσπρους έτοιμους για γκράφιτι

ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ

Ερώτηση 1η Φύλο Στο δείγμα μας υπερτερούν τα κορίτσια με ποσοστό 62%.

Ερώτηση 2η Ηλικία Οι περισσότεροι ερωτηθέντες μαθητές είναι προς το τέλος της εφηβείας τους.

Ερώτηση 3η Πιστεύετε ότι η διαμόρφωση ( με εικαστική παρέμβαση – γκράφιτι ) του σχολικού περιβάλλοντος επιδρά στην διαδικασία της μάθησης; Η πλειοψηφία των παιδιών πιστεύουν πως το γκράφιτι συμβάλει στην διαδικασία της μάθησης.

Ερώτηση 4η Τι προσφέρει ένα διαμορφωμένο σχολείο (εικαστικά – καλλιτεχνικά) στους μαθητές; Το 51% των μαθητών του Λυκείου Πλατέος πιστεύουν πως ένα διαμορφωμένο σχολείο (εικαστικά – καλλιτεχνικά) τους προσφέρει καλύτερη ψυχολογία, ενισχυμένο αίσθημα καλλιτεχνικού πνεύματος και ότι χρωματίζει» το ψυχρό και άχρωμο σχολείο τους.

Ερώτηση 5η Επιλέξτε ποιο από τα παρακάτω στοιχεία της παρούσας κατάστασης του σχολικού περιβάλλοντος, σας αρέσει; Συμπεραίνουμε από τις απαντήσεις των παιδιών ότι το σχολικό συγκρότημα δεν αρέσει στους μαθητές, αφού λίγο παραπάνω από τους μισούς θέλουν να βρίσκονται εκτός σχολικού κτιρίου.

Ερώτηση 6η Επιλέξτε, ποιο από τα παρακάτω στοιχεία της παρούσας κατάστασης του σχολικού περιβάλλοντος σας δυσαρεστεί και κατά προτεραιότητα θα θέλατε να αλλάξει; Κατά προτεραιότητα τα παιδιά θέλουν να αλλάξουν τους τοίχους των διαδρόμων - αίθουσες και μετά την αυλή.

Ερώτηση 7η Για ποιόν λόγο θα επιλέγατε project με θέμα το γκράφιτι; Οι συμμαθητές μας θα επέλεγαν project με θέμα το γκράφιτι πρωτίστως για να εργαστούν εκτός σχολικής αίθουσας, και μετά για να ομορφύνουν το σχολικό περιβάλλον.

Ερώτηση 8η Σε ποια πεδία πιστεύεις ότι μπορεί να αποβεί επωφελής η συμμετοχή σας σε κάποιο γκράφιτι; Τα οφέλη που προσφέρει η επαφή μας με το γκράφιτι στο σχολείο, σχετίζονται κυρίως με την γνώση και την αλλαγή του σχολικού περιβάλλοντος.

Ερώτηση 9η Σας αρέσει η μέχρι τώρα νέα διαμόρφωση ( με εικαστική παρέμβαση – γκράφιτι ) του σχολικού χώρου; Η νέα διαμόρφωση του σχολείου μας άρεσε προφανώς στους περισσότερους συμμαθητές μας.

Ερώτηση 10η Τα θέματα θα πρέπει να σχετίζονται με την σχολική καθημερινότητα της ζωής των μαθητών στο σχολείο; Τα θέματα του γκράφιτι πρέπει να σχετίζονται με την καθημερινότητα των μαθητών στο σχολείο.

Ερώτηση 11η Επιλέξτε ένα από τα παρακάτω θέματα για τη σύνθεση του σχεδίου γκράφιτι Οι συμμαθητές μας θα επέλεγαν διάφορα κόμικς - σύμβολά και στη συνέχεια φράσεις με νόημα για να συνθέσουν το θέμα του γκράφιτι.

Ερώτηση 12η Στην επιλογή του θέματος των γκράφιτι πρέπει να ληφθούν υπόψη οι γνώμες των : Για την επιλογή θεμάτων γκράφιτι σύμφωνα με τους συμμαθητές μας, οι μόνοι που πρέπει να ρωτηθούν είναι οι μαθητές.

Ερώτηση 13η Μπορείτε να προτείνετε αποτελεσματικές λύσεις για την καλύτερη διαμόρφωση του σχολικού περιβάλλοντος; Οι περισσότεροι συμμαθητές μας προτείνουν περισσότερες ώρες αισθητικής αγωγής, για την καλύτερη διαμόρφωση του σχολικού περιβάλλοντος.

Ερώτηση 14η Θα θέλατε να διαμορφωθούν ανάλογα και άλλοι δημόσιοι χώροι; Η συντριπτική πλειοψηφία των μαθητών θα ήθελαν να ομορφύνουν και άλλοι δημόσιοι χώροι

Ερώτηση 15η Αν ναι ποιοι χώροι θα θέλατε να είναι αυτοί; Ιδιαίτερη προτίμηση έδειξαν οι συμμαθητές μας για την διαμόρφωση του Δημαρχείου και του Νοσοκομείου. Ωστόσο οι ιδέες τους ήταν ποικίλες και ενδιαφέρουσες.

ΓΕΝΙΚΕΥΣΗ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΩΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ Από αυτή την έρευνα διαπιστώθηκε ότι μαθητές έδειξαν ιδιαίτερο ενδιαφέρον για το θέμα και απάντησαν με προθυμία και σαφήνεια στις ερωτήσεις μας. Αυτό που διαπιστώνουμε είναι ότι τα παιδιά είναι πολύ δυσαρεστημένα με την γενική εικόνα του σχολικού περιβάλλοντος και με το γκράφιτι τους δίνεται η δυνατότητα να αλλάξουν αυτήν την άσχημη εικόνα. Ως αξιολογικό συμπέρασμα προκύπτει ότι, για την ενημέρωση και την ευαισθητοποίηση της εκπαιδευτικής κοινότητας και όλης της κοινής γνώμης της περιοχής για το θέμα, θα πρέπει να διεξαχθεί ξανά ή έρευνα (ίσως πιο στοχευμένη) σε μεγαλύτερο δείγμα μαθητών και αντιπροσωπευτικότερο μέσα από εκπαιδευτικά προγράμματα του σχολείου, για να μπορέσουμε να βγάλουμε ακριβή συμπεράσματα.

Πρέπει να υπάρχει συνεχής ενημέρωση των μαθητών μέσω ερευνών, ημερίδων ή διαλέξεων από ανθρώπους που έχουν ασχοληθεί με το θέμα, ώστε να μην σημειώνονται ΄΄λάθη΄΄ σχετικά με το γκράφιτι. Έτσι τα παιδιά θα αποκτήσουν περισσότερες γνώσεις και θα καλλιεργήσουν ακόμη περισσότερο την φαντασία τους. Από την στιγμή που τα παιδιά έδειξαν μεγάλο ενδιαφέρον για την μεταμόρφωση του σχολείου και επιθυμούν να μεταμορφωθούν και άλλοι χώροι, το σχολείο από μόνο του δεν αποτελεί λύση. Θα πρέπει να δείξουν το ίδιο ενδιαφέρον τόσο η τοπική κοινότητα, όσο και ο Δήμος για να δοθεί ένα επιθυμητό και όμορφο αποτέλεσμα.

ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΟΙΧΟΥ ΓΙΑ ΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΓΚΡΑΦΙΤΙ Επιλέξαμε να ζωγραφίσουμε με την τέχνη του γκράφιτι, ένα μεγάλο εξωτερικό τοίχο, μήκος 28,00 m * ύψος 0,90 m και να δημιουργήσουμε το δικό μας γκράφιτι.

ΣΤΑΔΙΑ ΕΚΤΕΛΕΣΗΣ ΤΟΥ ΓΚΡΑΦΙΤΙ Αρχικά παρακολουθήσαμε τα power point που βρήκαμε στο διαδίκτυο και σχετίζονταν αρκετά με το γκράφιτι. Παρατηρήσαμε εικόνες γκράφιτι τόσο από το αρχείο της βιβλιοθήκης του ΑΠΘ τμήμα Εικαστικών και Εφαρμοσμένων Τεχνών όσο και από το διαδίκτυο.

Συνθέσαμε εικόνες αποτελούμενες από θέματα που μας άρεσαν αισθητικά και συνδέονταν με έναν τρόπο με την σχολική πραγματικότητα και την γνώση.

Αποτυπώσαμε ζωγραφικά τις εικόνες που συνέθεσαν οι μαθητές από ένα πλήθος εικόνων που τους διανεμήθηκαν.

Επιλέξαμε τα τελικά σχέδια με ψηφοφορία των μαθητών.

Δείξαμε τα σχέδια στον σύλλογο των διδασκόντων και στον Διευθυντή και αναδείξαμε το τελικό σχέδιο, συνθέτοντας τα επιμέρους σχέδια και χρωματίζοντας τα με την χρήση του προγράμματος επεξεργασίας εικόνας Photoshop.

ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΤΟΥ ΔΙΚΟΥ ΜΑΣ ΓΚΡΑΦΙΤΙ Η σειρά των 23 σχεδίων αποτελούν καρέ μιας αφήγησης, δεν ήταν τυχαία ούτε από άποψη σύνθεσης, χρωματικής αρμονίας, ούτε από άποψη εννοιολογική. Στα πρώτα καρέ του γκράφιτι, από την καλοκαιρινή ανεμελιά παρέα με κινούμενα σχέδια όπως ο Μπομπ ο Σφουγγαράκης και με παιχνίδι έως αργά την νύχτα, ο καιρός κυλάει διότι «τα πάντα ρει», επιστρέφουμε στο σχολείο που δεν είναι άλλο παρά το Γενικό Λύκειο Πλατέος. Οι μαθητές παρά την διαφορετικότητα τους συναντώνται σε μαθήματα Φυσικής και όχι μόνο, γράφουν στον πίνακα τον τύπο της θεωρίας της σχετικότητας, έχοντας τον νου τους στο facebook. Η φιλία,η συνεργασία και η ενότητα βασικά στοιχεία που αναπτύσσονται στο σχολικό περιβάλλον, παρέα με την προσδοκία της άνοιξης, του έρωτα, του καλοκαιριού και του ταξιδιού,αναπτύσσονται στα τελευταία καρέ του γκράφιτι.

Ορίστηκε μια βραδινή συνάντηση με τις καθηγήτριες μας με σκοπό την προβολή των σχεδίων στον τοίχο με την βοήθεια του επιδιασκοπίου.

Αποτυπώσαμε το περίγραμμα των σχεδίων στον τοίχο με μολύβι το οποίο στη συνέχεια έγινε με πλαστικό χρώμα και τελικά το χρωματίσαμε.

Ομαδική συνεργασία όλων των μαθητών

Οι πρώτοι χρωματισμοί του γκράφιτι.

Συνέχεια των χρωματισμών.

Χρωματισμοί των κατακόρυφων στοιχείων.

Το γκράφιτι έτοιμο στο τοίχο του σχολείου μας.

Θερμά ευχαριστούμε τους υπαλλήλους του Δήμου Πλατέος που επιμελήθηκαν τις προκαταρκτικές εργασίες για την υλοποίηση της δράσης μας. Ευχαριστούμε θερμά τους μαθητές της Α΄ Γυμνασίου Πλατέος, και τους μαθητές της Α΄ Λυκείου Πλατέος για την απλόχερη αρωγή τους. Ένα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ στον Λυκειάρχη μας Κο Πρόδρομο Θεοδωρακόπουλο που μας διέθεσε τα υλικά και τα μέσα, την ακούραστη συμβολή και υπομονή του και φυσικά τον πολύτιμο χρόνο του, σε όλες τις φάσεις υλοποίησης του γκράφιτι. Και εσάς για την προσοχή σας. Επίσης τους καθηγητές μας, για τον πολύτιμο χρόνο που μας διέθεσαν από τα μαθήματα, κατανοώντας την ανάγκη μας να εκφραστούμε εκτός σχολικής τάξης.